Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από diniko80 »

σημερα απεργουν οι δημοσιογραφοι...στειλτε το στη ΠΑΕ καποιος.....ΞΥΠΝΑ ΡΕ ρε ή ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΞΑΝΘΗ Ή ΤΟ ΜΑΤΣ ΑΛΛΟΥ

ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΞΑΝΘΗ-ΞΥΠΝΑΤΕ
ΤΠΤ ΔΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΕΠΕΙΣΟΔΕΙΑ-ΜΗ ΛΕΤΕ ΟΣΟΙ ΔΕ ΞΕΡΕΤΕ ΜΑΛΑΚΙΕΣ-ΟΛΟΙ ΞΑΝΘΗ -ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΕΞΩ ΗΣΥΧΑ ΚΑΙ ΨΡΑΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕΣΑ ΜΕ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΗ-ΠΑΝΟΠΟΥΛΕ ΦΕΡΣΟΥ ΣΑΝ ΑΝΤΡΑΣ ΩΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΑΠΕΤΥΧΕΣ
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από arisk »

Πλάκα μας κάνει ο μπεκατσοκυνηγός... :?
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Rizla »

Μπας και του εδωσες λιγα απο το αβαταρ σου και αλλαξε γνωμη? :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Makis4444 »

Παιδια,αν ειναι ετσι η ΠΑΕ ΠΑΟΚ οφειλει να δεχτει τα εισιτηρια αναλαμβανοντας την ευθυνη......Κανεις μας δε θα κανει επεισοδια.......Το κομματι που αναφερεται στη διεξαγωγη του αγωνα στην Τουμπα λογικα ειναι και αντιμετωπιζεται ως χιουμοριστικο αλλα με τον Πανοπουλο ποτε δεν ξερεις......
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Ο ΠΑΟΚ είναι απλά το μοναδικό γνήσιο λαικό κίνημα στην Ελλάδα και τους έχει κάνει να κλάσουν μέντες. Τουλάχιστον!Και να μην γελάει κανείς με αυτή την εξέλιξη, η οποία δείχνει τη μεγάλη δύναμη του ΠΑΟΚ.

Να δεχτεί λοιπόν την πρόκλησή τους ο ΠΑΟΚ. Έτσι κι αλλιώς τους έχουμε ξεφτυλίσει, ακόμα κι αν κάνουν πίσω...
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από paok kerkyra »

θα τρελαθούμε τελείως ελπίζω μόνο να μην παίζει με εμάς γιατί τοτε δεν τον σώζει τίποτα καλύτερα να πάει να κρυφτεί μετά... τέρμα τα αστεία με τον ΠΑΟΚ ελπίζω μονο να ισχύει και να μην το κάνει για παιχνίδια εντυπώσεων
Άβαταρ μέλους
Lakistuta
Δημοσιεύσεις: 2172
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 12:46
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Lakistuta »

Για μενα απο τις καλυτερες αντιδρασεις που μπορουμε να εχουμε σε περιπτωση που η ΠΑΕ Ξανθη δεν εκδοσει εισητηρια ειναι αυτο που διαβασα πριν καποιες σελιδες και το βρισκω πολυ εφικτο και δυναμικο....
Μπορουμε απο 1000 ή 2000 σε καθε εισοδο της πολης να κανουμε αντι-μπλοκο σαν διαμαρτυρια....οπως οι αγροτες...και νομιμο και θα φερει τον Πανοπουλο ενωπιον της τοπικης κοινωνιας...
Χωρις ακροτητες παντα μιας και η Ξανθη ειναι ασπρομαυρη πολη και πρεπει να σεβομαστε τουλαχιστον τα ντοπια αδερφια μας....

Η ανακοινωση της Ξανθης σχετικα με διεξαγωγη του αγωνα στην Τουμπα μονο ως φαρσα μπορει να ευσταθει και μην λιγουρευεστε τζαμπα....
Στα Γιαννενα παντως που ημουν παρον στο ματς του κυπελλου,ενω η αστυνομια διεδιδε οτι θα μας αφησουν λιγο πριν την εναρξη να μπουμε στο τελος δεν εγινε αυτο και 600 ατομα μειναμε απο εξω...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από sidpanos »

diniko80 έγραψε:δεξου το ZAGORAKH....δεν ξερω αν εχουν δευτερη εδρα τη τουμπα....αλλα δεξου το

και γω που είμαι πιο χαζός απο τον υπευθυνο τύπου της σκόντα ξάνθης :twisted: ,γιατί να μην πω οτι αν δεχτεί η παε με δική της ευθύνη να πάνε φίλαθλοι,μπορεί κάποιοι καλοθελητές άλλων ομάδων,να προκαλέσουν κακό στην ομάδα μου?

να ντυθούν βρε αδερφέ στα μαυρα,να μπούν στο πλήθος,και να επωφεληθούν...

υγ..θα μπορούσα να χοντρύνω το παρασκήνιο με περισσότερα απο ένα άτομα που μπορεί να εμπλέκονται,αλλα δεν θα το κάνω...τι είμαι κανένας γραφικός? :twisted: :twisted:
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από kos »

eorptol έγραψε: Eάν ο κος Βούγιας, μετά την θετική προσέγγιση που είχε στο θέμα στην χθεσινή ραδιοφωνική του συνέντευξη, και η οποία επισυνάπτεται, ή η SUPERELEAGUE, ή έστω η ΠΑΕ ΠΑΟΚ με έναν εκ των δύο ως άνω φορέων, αναλάβουν εγγράφως την ευθύνη της μετακίνησης των οπαδών προς της ΠΑΕ SKODA ΞΑΝΘΗ, γιατί περί αυτού σαφώς πρόκειται, η SKODA ΞΑΝΘΗ θα εκδώσει 1.200 εισιτήρια που αντιστοιχούν στην Θύρα Δ των φιλοξενουμένων δωρεάν, τα οποία και θα παραδώσει στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ, προκειμένου να τα διαθέσει και αυτή δωρεάν στο φίλαθλο κοινό της.
1) ο ΠΑΟΚ δεν μπορει να αναλαβει την ευθυνη γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει περιπτωση να πανε 1200. εαν παρει τα εισητηρια και υπαρχει παρουσια οπαδων εχει ευθυνη και για οτι συμβει. υπαρχει δηλαδη κινδυνος για τιμωρια στον αγωνα με την αεκ.

2) ο βουγιας δεν μπορει να αναλαβει την ευθυνη για ευνοητους λογους και η σουπερλιγκ δεν υπαρχει περιπτωση να το κανει. εαν γινει κατι ποιον θα τιμωρησει η σουπερ λιγκ? τον εαυτο της?
eorptol έγραψε: Εάν παρόλα αυτά , κανένας από τους τρεις ανωτέρω φορείς δεν αναλάβει την ευθύνη, η ΠΑΕ SKODA ΞΑΝΘΗ δηλώνει ότι προτίθεται να αγωνιστεί στο γήπεδο του ΠΑΟΚ, με την υποχρέωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, η είσοδος να είναι δωρεάν για το φίλαθλο κοινό.
ειμαι σιγουρος οτι ο πατερας με τον κοκκαλη δεν θα εχουν την παραμικρη αντιρρηση. χαλαρα θα το δεχτουν. ομοφωνα θα περασει απο την συνεδριαση της σουπερ λιγκ. πλακα μας κανεις ρε φιλε?

τελικα το ατομο ειναι προκλητικο. προτινει ανεφαρμοστες λυσεις και παιζει με τα νευαρα μας. το ενδεχομενο να βγαλει εισητηρια στα εκδοτηρια ισα με την χωρητικοτητα του γηπεδου και μειον τα διαρκειας του γιατι το αποκλεισε? την μονη νορμαλ και φυσιολογικη λυση γιατι δεν την συζητα?

το μονο σιγουρο ειναι οτι το ατομο ειναι υπο πιεση. η κοινωνια της ξανθης τρεμει σε ενδεχομενη παρουσια χιλιαδων οπαδων του ΠΑΟΚ στην πολη και σε ενδεχομενο να μην καταφερουν να δουν τον αγωνα. ειμαι σιγουρος οτι δημαρχος και προεδρος εμπορικου συλλογου τον εχουν στο μπινελικι. θα μας καταστρεψεις ρε αλητη κτλ κτλ.

σε οτι συμβει θα ειναι ηθικος αυτουργος. και τον λογο θα του τον ζητησει πρωτη απο ολους η κοινωνια της ξανθης. γιατι δεν τους εβαλες μεσα και εγινε καμπριολε η πολη? δεν ειδες τι εγινε στα γιαννενα? ποιος θα πληρωσει τις ζημιες?
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Rizla »

Αν ελεγε οτι ναι δινω εισητηρια τιποτα δεν θα γινοταν,θα πηγαιναμε θα παιζαμε θα κερδιζαμε και θα γυριζαμε πισω...
Τωρα?Παρ τ'αθγο και κουρευτο μαλακα πανοπουλε ετσι οπως τα εκανες...Λες και θα σε χαλουσαν μερικες χιλιαδες ευρω παραπανω στην τσεπη σου...Ορισμενες αντιδρασεις πραγματικα δεν τις καταλαβαινω...Ακομα και τα σκουληκια που λεει ο λογος πιο διαλακτικα θα ηταν...
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από kos »

eorptol έγραψε: Eάν ο κος Βούγιας, μετά την θετική προσέγγιση που είχε στο θέμα στην χθεσινή ραδιοφωνική του συνέντευξη, και η οποία επισυνάπτεται, ή η SUPERELEAGUE, ή έστω η ΠΑΕ ΠΑΟΚ με έναν εκ των δύο ως άνω φορέων, αναλάβουν εγγράφως την ευθύνη της μετακίνησης των οπαδών προς της ΠΑΕ SKODA ΞΑΝΘΗ, γιατί περί αυτού σαφώς πρόκειται, η SKODA ΞΑΝΘΗ θα εκδώσει 1.200 εισιτήρια που αντιστοιχούν στην Θύρα Δ των φιλοξενουμένων δωρεάν, τα οποία και θα παραδώσει στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ, προκειμένου να τα διαθέσει και αυτή δωρεάν στο φίλαθλο κοινό της.
παντως τον βουγια τον προκαλει ανοιχτα. εαν ημουν βουγιας θα τα ειχα παρει κρανιο μαζι του.
βγαινεις σου λεει ρε βουγια και με δινεις στεγνα? με βγαζει εμενα μαλακα και το παιζεις καλος?

εαν εισαι τοσο καλος και αγαπας τους Παοκτσηδες ανελαβε την ευθυνη και δινω 1200 εισητηρια στην παε ΠΑΟΚ.
κατηργησε την αποφαση που πηρες με τον χρυσοχοιδη και εγω θα δωσω εισητηρια.

γιατι στην πραξη αυτο του λεει. εαν δωσει 1200 εισητηρια στον ΠΑΟΚ και πανε Παοκτσηδες θα ειναι οργανωμενη εκδρομη. και ο βουγιας θα κερδισει τους Παοκτσηδες αλλα θα χασει ολους τους αλλους. με λιγα λογια θα γινει ρομπα.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από pilotos »

μην πέφτετε στη λούμπα του πανόπουλουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Προς όλα τα αλάνια. Μην γράφετε ότι νάναι σε φόρουμ που μπαίνουν και άλλοι.
ΠΑΟΚ γ@μα τη σκόντα τη καραπουτ@ναρα!
η θεία μου η ευδοκία με κάλεσε το Σάββατο, για ψαρόσουπα με φρέσκο ψαράκι από το πόρτο λάγος.
Σκέφτομαι να πεταχτώ. Κοντά είναι.
Μπουρου μπούρου, το κεφάλι μου έγινε καζάνι.
Ρε τι το ψάχνετε?
σιγά να μην καλέσουμε και το λυκουρέζο για να κάνουμε ομαδικές μηνύσεις! άιντε άιντεεεεεε
ΠΑΟΚ ολέ καμπριολέ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kolokotronis_4 την Τετ 24 Φεβ 2010, 20:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από paok kerkyra »

πάντως γενικά ειναι πολυ ύπουλο το δελτίο τύπου πρώτα απ'ολα ρίχνει το μπαλάκι στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ και έμμεσα στρέφει τον κόσμο ενάντια στην διοίκηση γιατι σε περίπτωση που θα αρνηθεί σίγουρα θα βρεθούν κάποιοι να τα βάλουν με την ΠΑΕ που δεν δέχτηκε αυτοί εκει ποντάρουν στο να χτυπίσουν την σχέση ΠΑΕ κόσμου θέλει προσοχή απο εδω και πέρα
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Rizla »

Δεν προκειτε κανενας απο το κρατος να αναλαβει ευθυνη.
Εδω δεν αναλαμβανουν ευθυνη για τα αυτονοητα...
Παντως το πολιτικο κοστος για τον κυριο Βουγια ειναι ηδη πολυ μεγαλο...
Δεν τον βλεπω να ξαναβγαινει βουλευτης...
Γεια σου ρε οπλαρχηγε εισαι ΓΑΜΑΤΟΣ...


ΣΚΙΣΤΕ ΤΟΥΣ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”