Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Περί μπάτζετ λόγος...
Σφήνα στους «αιώνιους» με το 1/3
Δεν ήταν λίγες οι φορές μέσα στην τρέχουσα σεζόν, και ειδικά στο ξεκίνημά της, που ο Φερνάντο Σάντος είχε σταθεί στο χαμηλό μπάτζετ του ΠΑΟΚ σε σχέση με τους Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, χρησιμοποιώντας το ακόμα και ως άλλοθι για τη βαθμολογική διαφορά που υπήρχε μέχρι λίγο πριν από τα μισά της σεζόν.
Και δεν είναι μόνο ο Φερνάντο Σάντος που στέκεται στο θέμα μπάτζετ στη σημερινή εποχή. Το αξίωμα «δείξε μου το μπάτζετ σου να σου πω τι μπορείς να κάνεις» είναι κανόνας, μόνο που ο φετινός ΠΑΟΚ φαίνεται να είναι η μεγάλη εξαίρεση. Ο ΠΑΟΚ έχει δύο βαθμούς λιγότερους από τον Παναθηναϊκό και ισοβαθμεί στη δεύτερη θέση με τον Ολυμπιακό. Με τι μπάτζετ το έχει καταφέρει αυτό; Σχεδόν με το 1/3 των δύο «αιωνίων».
Βάσει των συμβολαίων των ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ και αναφερόμαστε στη συμφωνημένη ετήσια αποζημίωσή τους χωρίς να υπολογίζονται πριμ και μπόνους κατάκτησης στόχων, το ρόστερ που διαχειρίζεται ο Φερνάντο Σάντος κοστίζει -κατά προσέγγιση- 7.698.000 ευρώ.
Βέβαια, όσο αυτή η ξέφρενη πορεία προς την κορυφή συνεχίζεται, αυξάνονται οι πιθανότητες αύξησης ή μάλλον εκτόξευσης του μπάτζετ. Σχεδόν όλα τα συμβόλαια που έχουν υπογραφεί φέρουν τη «σφραγίδα» του Ζήση Βρύζα, ο οποίος φρόντισε να βάλει μεγάλα μπόνους που αφορούν την επίτευξη στόχων.
Βέβαια, αν ο ΠΑΟΚ φτάσει στην κατάκτηση του πρωταθλήματος για πρώτη φορά ύστερα από 25 χρόνια, το μπάτζετ θα εκτοξευθεί κοντά στα 13 εκατ. ευρώ. Βέβαια, αν ο τίτλος «ανηφορήσει» στην Τούμπα, θα υπάρχουν και θετικά επακόλουθα, καθώς δεν θα εκτοξευτούν μόνο τα έξοδα για τα συμβόλαια, αλλά και τα έσοδα από τη συμμετοχή στους χρυσοφόρους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ.
Οι υψηλόμισθοι
Μόλις τέσσερα είναι τα συμβόλαια πάνω από το μισό εκατ. ευρώ. Ο πλέον ακριβοπληρωμένος είναι ο Πάμπλο Κοντρέρας, με 680.000 ευρώ. Ακολουθούν ο Πάμπλο Γκαρσία με 650.000 ευρώ, ο Ζλάταν Μουσλίμοβιτς (φωτό) με 570.000 ευρώ και ο Ολιβιέ Σορλέν με 500.000 ευρώ. Αυτή η τετράδα αμείβεται με 2.400.000 ευρώ ετησίως, χωρίς τα μπόνους. Να σημειωθεί πως ο Πάμπλο Γκαρσία «αποχαιρετά» αυτή την κατηγορία από τη νέα σεζόν, καθώς υπέγραψε συμβόλαιο με μειωμένες απολαβές κατά 50%.
Οι «μεγαλομεσαίοι»
Εννιά ποδοσφαιριστές έχουν συμβόλαιο από 300.000 μέχρι και 500.000 ευρώ. Οι Βιτόλο (φωτό, 450.000) και Ιβιτς (420.000) είναι οι καλύτερα αμειβόμενοι της κατηγορίας. Ακολουθούν οι Φιλομένο, Τσιρίλο, Βιεϊρίνια, Βερόν (350.000), Χαλκιάς και Σαβίνι (310.000). Ο Κριστιάνο Μοράις έχει συμβόλαιο 300.000 ευρώ, όμως θα εισπράξει φέτος τα μισά, καθώς προστέθηκε στο ρόστερ τον Ιανουάριο.
Το πλέον αποδοτικό μπάτζετ
Βάσει των μπάτζετ όλων των ελληνικών ομάδων, ο ΠΑΟΚ, αν και βρίσκεται στη δεύτερη ταχύτητα, διεκδικεί τον τίτλο και μάλιστα απέναντι στους Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, που είναι? μια ταχύτητα μόνοι τους. Το μπάτζετ των δύο «αιωνίων» ανέρχεται στα 47 εκατ. ευρώ (24 εκατ. ο Ολυμπιακός και 23 εκατ. ο Παναθηναϊκός). Ο ΠΑΟΚ είναι δεύτερος στο δεύτερο «γκρουπ», καθώς πρώτη σε αυτό είναι η ΑΕΚ με 12 εκατ. ευρώ, ενώ παρόμοιο μπάτζετ με αυτό του «δικέφαλου» του Βορρά διαθέτει ο Αρης. Τι λέει η βαθμολογία; Ο ΠΑΟΚ είναι 11 βαθμούς μπροστά από την ΑΕΚ και 15 από τον Αρη.
Οι «μικρομεσαίοι»
Εξι παίκτες έχουν συμβόλαια λίγο πάνω από τις 200.000 ευρώ και οι περισσότεροι προστέθηκαν στο ρόστερ το καλοκαίρι. Καλύτερα αμειβόμενος της κατηγορίας είναι ο Λίνο (275.000) και ακολουθούν οι Εντίνιο, Κουτσιανικούλης (φωτό, 250.000), Φωτάκης (220.000) και Παπάζογλου (200.000). Το συμβόλαιο του Εντίνιο είναι διάρκειας μισού έτους, καθώς αγωνίζεται ως δανεικός από τη Μάλαγα.
Οι χαμηλόμισθοι
Τα συμβόλαια πέντε ποδοσφαιριστών δεν ξεπερνούν τις 200.000 ευρώ. Μάλιστα, οι τρεις έχουν αποδειχτεί πολύτιμα εργαλεία για τον Σάντος, καθώς έχουν πάνω από 10 συμμετοχές φέτος. Στην κατηγορία ανήκουν οι Σνάουτσνερ (190.000), Μαλεζάς (180.000), Αραμπατζής (150.000), Μουν (150.000) και Γλύκος (150.000). Τέλος, τέσσερις νεαροί έχουν συμβόλαια ύψους 12.000 ευρώ (Κουτζαβασίλης, Ευθυμιάδης, Καρασαλίδης, Μωυσιάδης).
http://www.sentragoal.gr/article.asp?ca ... id=7336323
Σφήνα στους «αιώνιους» με το 1/3
Δεν ήταν λίγες οι φορές μέσα στην τρέχουσα σεζόν, και ειδικά στο ξεκίνημά της, που ο Φερνάντο Σάντος είχε σταθεί στο χαμηλό μπάτζετ του ΠΑΟΚ σε σχέση με τους Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, χρησιμοποιώντας το ακόμα και ως άλλοθι για τη βαθμολογική διαφορά που υπήρχε μέχρι λίγο πριν από τα μισά της σεζόν.
Και δεν είναι μόνο ο Φερνάντο Σάντος που στέκεται στο θέμα μπάτζετ στη σημερινή εποχή. Το αξίωμα «δείξε μου το μπάτζετ σου να σου πω τι μπορείς να κάνεις» είναι κανόνας, μόνο που ο φετινός ΠΑΟΚ φαίνεται να είναι η μεγάλη εξαίρεση. Ο ΠΑΟΚ έχει δύο βαθμούς λιγότερους από τον Παναθηναϊκό και ισοβαθμεί στη δεύτερη θέση με τον Ολυμπιακό. Με τι μπάτζετ το έχει καταφέρει αυτό; Σχεδόν με το 1/3 των δύο «αιωνίων».
Βάσει των συμβολαίων των ποδοσφαιριστών του ΠΑΟΚ και αναφερόμαστε στη συμφωνημένη ετήσια αποζημίωσή τους χωρίς να υπολογίζονται πριμ και μπόνους κατάκτησης στόχων, το ρόστερ που διαχειρίζεται ο Φερνάντο Σάντος κοστίζει -κατά προσέγγιση- 7.698.000 ευρώ.
Βέβαια, όσο αυτή η ξέφρενη πορεία προς την κορυφή συνεχίζεται, αυξάνονται οι πιθανότητες αύξησης ή μάλλον εκτόξευσης του μπάτζετ. Σχεδόν όλα τα συμβόλαια που έχουν υπογραφεί φέρουν τη «σφραγίδα» του Ζήση Βρύζα, ο οποίος φρόντισε να βάλει μεγάλα μπόνους που αφορούν την επίτευξη στόχων.
Βέβαια, αν ο ΠΑΟΚ φτάσει στην κατάκτηση του πρωταθλήματος για πρώτη φορά ύστερα από 25 χρόνια, το μπάτζετ θα εκτοξευθεί κοντά στα 13 εκατ. ευρώ. Βέβαια, αν ο τίτλος «ανηφορήσει» στην Τούμπα, θα υπάρχουν και θετικά επακόλουθα, καθώς δεν θα εκτοξευτούν μόνο τα έξοδα για τα συμβόλαια, αλλά και τα έσοδα από τη συμμετοχή στους χρυσοφόρους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ.
Οι υψηλόμισθοι
Μόλις τέσσερα είναι τα συμβόλαια πάνω από το μισό εκατ. ευρώ. Ο πλέον ακριβοπληρωμένος είναι ο Πάμπλο Κοντρέρας, με 680.000 ευρώ. Ακολουθούν ο Πάμπλο Γκαρσία με 650.000 ευρώ, ο Ζλάταν Μουσλίμοβιτς (φωτό) με 570.000 ευρώ και ο Ολιβιέ Σορλέν με 500.000 ευρώ. Αυτή η τετράδα αμείβεται με 2.400.000 ευρώ ετησίως, χωρίς τα μπόνους. Να σημειωθεί πως ο Πάμπλο Γκαρσία «αποχαιρετά» αυτή την κατηγορία από τη νέα σεζόν, καθώς υπέγραψε συμβόλαιο με μειωμένες απολαβές κατά 50%.
Οι «μεγαλομεσαίοι»
Εννιά ποδοσφαιριστές έχουν συμβόλαιο από 300.000 μέχρι και 500.000 ευρώ. Οι Βιτόλο (φωτό, 450.000) και Ιβιτς (420.000) είναι οι καλύτερα αμειβόμενοι της κατηγορίας. Ακολουθούν οι Φιλομένο, Τσιρίλο, Βιεϊρίνια, Βερόν (350.000), Χαλκιάς και Σαβίνι (310.000). Ο Κριστιάνο Μοράις έχει συμβόλαιο 300.000 ευρώ, όμως θα εισπράξει φέτος τα μισά, καθώς προστέθηκε στο ρόστερ τον Ιανουάριο.
Το πλέον αποδοτικό μπάτζετ
Βάσει των μπάτζετ όλων των ελληνικών ομάδων, ο ΠΑΟΚ, αν και βρίσκεται στη δεύτερη ταχύτητα, διεκδικεί τον τίτλο και μάλιστα απέναντι στους Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, που είναι? μια ταχύτητα μόνοι τους. Το μπάτζετ των δύο «αιωνίων» ανέρχεται στα 47 εκατ. ευρώ (24 εκατ. ο Ολυμπιακός και 23 εκατ. ο Παναθηναϊκός). Ο ΠΑΟΚ είναι δεύτερος στο δεύτερο «γκρουπ», καθώς πρώτη σε αυτό είναι η ΑΕΚ με 12 εκατ. ευρώ, ενώ παρόμοιο μπάτζετ με αυτό του «δικέφαλου» του Βορρά διαθέτει ο Αρης. Τι λέει η βαθμολογία; Ο ΠΑΟΚ είναι 11 βαθμούς μπροστά από την ΑΕΚ και 15 από τον Αρη.
Οι «μικρομεσαίοι»
Εξι παίκτες έχουν συμβόλαια λίγο πάνω από τις 200.000 ευρώ και οι περισσότεροι προστέθηκαν στο ρόστερ το καλοκαίρι. Καλύτερα αμειβόμενος της κατηγορίας είναι ο Λίνο (275.000) και ακολουθούν οι Εντίνιο, Κουτσιανικούλης (φωτό, 250.000), Φωτάκης (220.000) και Παπάζογλου (200.000). Το συμβόλαιο του Εντίνιο είναι διάρκειας μισού έτους, καθώς αγωνίζεται ως δανεικός από τη Μάλαγα.
Οι χαμηλόμισθοι
Τα συμβόλαια πέντε ποδοσφαιριστών δεν ξεπερνούν τις 200.000 ευρώ. Μάλιστα, οι τρεις έχουν αποδειχτεί πολύτιμα εργαλεία για τον Σάντος, καθώς έχουν πάνω από 10 συμμετοχές φέτος. Στην κατηγορία ανήκουν οι Σνάουτσνερ (190.000), Μαλεζάς (180.000), Αραμπατζής (150.000), Μουν (150.000) και Γλύκος (150.000). Τέλος, τέσσερις νεαροί έχουν συμβόλαια ύψους 12.000 ευρώ (Κουτζαβασίλης, Ευθυμιάδης, Καρασαλίδης, Μωυσιάδης).
http://www.sentragoal.gr/article.asp?ca ... id=7336323
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Οπότε παπάς είναι τα 7-8 κατοστάρικα που χρεώναν κάποιοι στον Μούσλι.Και στην αρχή το άρθρο είναι σαν να μας λέει ''μη παίρνετε το πρωτάθλημα γιατί θα ανέβει το μπάτζετ!'' ήμαρτον.Δεν είμαι σίγουρος αν ο Πρωταθλητής Ελλάδος μπαίνει απ ευθείας σε όμιλο.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ενώ το μισό μύριο του Σορλέν? τεσπα ΠΑΟΚ είσαι θα έχεις και κάποιες τέτοιες περιπτώσεις.Στη παρούσα στιγμή δεν μας ενδιαφέρουν αυτά...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Και επειδή μπορεί να πάρουμε το πρωτάθλημα μπορεί και να το χάσουμε στο τέλος της χρονιάς θα ήθελα να ρωτήσω κάτι μιας και στο θέμα πρωταθλητισμό αν κάνουμε ή όχι απάντηση δεν πήρα.
Ο ΠΑΟΚ έχει πιάσει ταβάνι?
Ο ΠΑΟΚ έχει πιάσει ταβάνι?
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Για το Βιερινια δε λεει τιποτα. Gagh ο ΠΑΟΚ δεν εχει πιασει ταβανι. Ο ΠΑΟΚ μολις πατησε στον πανω οροφο...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Fly, on your way, like an eagle,gash04 έγραψε: Ο ΠΑΟΚ έχει πιάσει ταβάνι?
Fly as high as the sun.
On your way, like an eagle,
Fly touch the sun.
(Iron Maiden)
http://www.youtube.com/watch?v=Vt3zdoLO-pM
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Εννοείς αγωνιστικά, έτσι ?? Με το υπάρχον υλικό , σωστα??? Νομίζω ναι ...
Βέβαια με καθαρά αγωνιστικούς όρους δε με χαλάει να μείνει αρκετά σε αυτό το ταβάνι, μέχρι το επόμενο βήμα...
Υ.Γ : Ωραίο το ταβάνι που εξαιτίας του πας τρένο στο 2ο γύρο...
Βέβαια με καθαρά αγωνιστικούς όρους δε με χαλάει να μείνει αρκετά σε αυτό το ταβάνι, μέχρι το επόμενο βήμα...
Υ.Γ : Ωραίο το ταβάνι που εξαιτίας του πας τρένο στο 2ο γύρο...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ρε Γκας,τι εννοεις????????Φυσικα εχει πιασει ταβανι αφου διεκδικει το πρωταθλημα........Πιο ψηλα δεν εχει......Μετα ειναι το Europa League και το Champions League
......Απλα με το μπατζετ που εχουμε πολλοι πιστευαν,οχι αδικα,οτι μια τετοια πορεια δεν ηταν εφικτη........Η πορεια αυτη οφειλεται στο οτι εχουμε τρομερη συνοχη,δηλαδη στο Σαντος.......
Υ.Γ.Κας,κομματαρα....
Υ.Γ.Κας,κομματαρα....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
ο ΠΑΟΚ δεν εχει ταβανι. δεν εχει και την πολυτελεια του ασανσερ ομως.σκαλιτσες,αργα και σταθερα.
Φερναντο,μεινε!
Φερναντο,μεινε!
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Το ταβάνι του ΠΑΟΚ είναι ο Γαλαξίας,το διάστημα...ασε μας ρε κουμπάρε με τα ταβάνια...ΠΑΟΚ=Περηφάνεια Αντίσταση Όνειρο Κατάκτηση.Δεν υπάρχει ταβάνι για τον τεράστιο σύλλογο που λέγεται ΠΑΟΚ!!!Απλά επειδή είμαστε ξεροκέφαλος λαός και έχουμε πολλά εμπόδια να διαχειριστούμε η άνοδος έρχεται σιγά σιγά..

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
λογικο. το μονο που μου προκαλει εντυπωση ειναι τα 150,000 του γλυκουshark4 έγραψε:O Mουν 150.000 ?
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21289
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
nikos55 έγραψε:Ο Σωτηρακοπουλος καλος για αριθμητικες γνωσεις μονο. Για ποδοσφαιρικη κριση εμπιστευομαι πολυ παραπανω τον Σπυροπουλο. Γενικα παντως το επιπεδο της αθλητικης δημοσιογραφιας στη χωρα μας ειναι απιστευτα χαμηλο. Οι δημοσιογραφοι μας κυμαινονται απο φανατισμενους οπαδους μεχρι μπουληδες που δεν τελειωσαν τη σχολη τους στην Ιταλια και γεροξεκουτηδες ξεδιονταρηδες που προσποιουνται τους γκουρου του ποδοσφαιρου.
Αυτο που ξεμπροστιασε τους αθλητικους δημοσιογραφους και τους αφαιρεσε το σκηπτρο της εξουσιας τους πανω στο φιλαθλο κοινο ηταν το ιντερνετ. Μεχρι πριν λιγα χρονια το ατου των δημοσιογραφων ηταν η ειδηση. Επαιρνες την εφημεριδα ή ανοιγες το ραδιοφωνο και την τηλεοραση για να μαθεις κατι. Στην εποχη του ιντερνετ ομως ολες οι ειδησεις διαχεονται σε dt. Σε 5 λεπτα ο μεσος φιλαθλος εχει προσβαση περιπου στις ιδιες πληροφοριες και ειδησεις με τους ιδιους τους δημοσιογραφους. Οποτε στην συγχρονη εποχη καλειται να αλλαξει ο ρολος τους και να μετατοπιστει πιο πολυ προς την αναλυση. Αναλυση των πληροφοριων, των ειδησεων που ολοι ξερουμε, των γεγονοτων που συμβαινουν. Για να γινει αυτο ομως προϋποθετει ο δημοσιογραφος να εχει καποιο background. Να εχει κριτικη σκεψη, να γνωριζει καλα το αθλημα και να διαθετει αθλητικη, αλλα και γενικοτερη παιδεια. Εκει υπαρχει μεγαλη ενδοια. Πιο μεγαλο ενδιαφερον εχει η κουβεντα με τον διπλανο σου στο γηπεδο παρα να διαβασεις τις πιο πολλες (για να μην γινομαι απολυτος) στηλες σε αθλητικες εφημεριδες. Δεν εχει τυχει να διαβασω γνωστες ξενες αθλητικες εφημεριδες, αλλα ειμαι σιγουρος οτι η διαφορα θα μου φανει χαωδης.
Οσο για το θεμα Σαντος και ΠΑΟΚ που ξαφνικα συνειδητοποιησαν ολοι 7 αγωνιστικες πριν το τελος οτι αυτη η ομαδα εχει εναν αξιο προπονητη και χτυπαει πρωταθλημα τι να πω. Ειναι αλλη μια αποδειξη ποσο ρηχη ειναι η αθλητικη δημοσιογραφια στο ελλαντα, σαν δελτιο ειδησεων του σταρ. Βλεπουμε μονο την επιφανεια και προσπαθουμε να πουλησουμε εξαιτιας της. Μεχρι πριν λιγο η επιφανεια εδειχνε "ποιος ΠΑΟΚ ρε, μονο γαυρος και βαζελος οι παραδοσιακοι διεκδικητες, ο ΠΑΟΚ δε θα αντεξει και πρασινα αλογα". Τωρα η επιφανεια λεει "ρε σεις, ο ΠΑΟΚ 2 βαθμους απο την κορυφη", δωστου λοιπον ολοι οσοι ειχαν γραψει τα χιλια μυρια κατα του ΠΑΟΚ να κανουν κωλοτουμπες και να γραφουν διθυραμβους για την ομαδα μας. Αν (σπασει ο διαολος το ποδαρι που ελεγε και γνωστος ανατολικογερμανος) παρουμε τον τιτλο θελω να δω στη φιεστα τον χοντρομαλακα κ@ρπετ@π@υλο να εκφωνει εκθειαστικο λογο στο κεντρο της Τουμπας για τον ΠΑΟΚ και τον τροπο παιχνιδιου του.
και πρωταθλημα να μην παρει και ευρωπη να μη βγει (μακρια απο μας) νομιζω οτι ο σαντος εδωσε τα διαπιστευτηρια του σε ολους,φιλα και μη προσκειμενους,και ηρε τις οποιες αμφιβολιες υπηρχαν περι της "πρωθυπουργησιμοτητας" του ιδιου και της ομαδας!πλεον δε γινεται οι γραφιαδες να τον αμφισβητησουν ξανα ωμα.το φαρμακι παντως ευκαιριας δοθεισης θα το χυσουνε,αμφιβολια δεν εχω.οσον αφορα στα περι επιπεδου των ασχολουμενων με αθλητικογραφια,το παρατεθεν σχολιο του νικου τα λεει ολα.καιροσκοπικα,μια στο καρφι και μια στο πεταλο.τη μια μερα "καλως τα παιδια,3-0" και την επομενη "θηριο ο σαλπιγγιδης,γιγας ο κωσταντινιδης" και λοιποι αλεφαντισμοι.σοβαροτης μηδεν,με συνεπειες καταστροφικες για οσους αμετροεπως ενστερνιζονται τις ηλιθιοτητες καθε αδαους δημοσιογραφου.με πρωτους και καλυτερους τους δικους μας,τους θεσσαλονικιους.που ελλειψει στοιχειωδων γνωσεων περι ποδοσφαιρου,αρεσκονται στο να υβριζουν με τακτ,να σπερνουν ζιζανια και να δημιουργουν εριδες εκ του μη οντος.αυτοι ειμαστε,αυτους εχουμε.αν μας αξιζουν,ειναι θεμα προσωπικου προβληματισμου του καθενος προσωπικα.
ελπιζω η νοοτροπια του θοδωρη και του ζηση περι εν γενει και συγκεκριμενης=ΠΑΟΚ ποδοσφαιρικης θεωρησης να βρει μακροπροθεσμο ερεισμα στον κοσμο μας και να μην γινει γλυκια αναμνηση,οταν δεν συνοδευεται απο το τυποις ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.φετος με το θεμα του προπονητη νομιζω οτι δοθηκε ενα μαθημα σε ολους.ας το αξιοποιησουμε για το μελλον,ακομα και απουσια ζαγορ,ζηση,ασντος.προσωπικα,το ιδιο εκανα και με το θεμα γκαρσια,τον οποιο ειχα στη μπουκα,αλλα τελικα η επιλογη παραμονης του δικαιωθηκε πανηγυρικα.μονο ο τροπος αυτος σκεψης νομιζω οτι μπορει να μας ελευθερωσει απο τα νοητικα δεκανικια,που μας παρεχουν "αφιλοκερδως" τοσα χρονια κατι μυστηριοι,που δηλωνουν δημοσιογραφοι,δηλητηριαζοντας τις σκεψεις και τις συμπεριφορες μας απεναντις στις ομαδες μας και το αθλημα γενικοτερα.