Παράπονα για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από shark4 »

Προτεινω στους μοδερειτορς την δημιουργια τοπικ" Ημερησιο ποινολογιο" :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

novito έγραψε:Ρε τανγκαλε θες να κερδισεις τις εντυπωσεις?? Οκ, δικες σου πασα μου.... Αλλα ας ξεκαθαρισουμε μερικα πραματα...
Σε ενα , κυριολεκτικα οτι να ναι, τοπικ σας επιασε χθες μια παλαβομαρα. Δουλεια μας ειναι να ηρεμησουμε τα πνευματα πριν ξεφυγει η κατασταση και αρχίσουμε να βριζόμαστε μεταξύ μας. Κυριολεκτικα παρακαλουσα επι 2 ωρες να σταματησουμε. Όπως έγραφα "Όποιοι γουσταρουν το τόπικ, συνεχίζουν, εντός θέματος βέβαια. Όποιοι δε γουστάρουν, δε μπαίνουν στο τόπικ... Απλά πράματα...". Παρακαλω για κανα διωρο για το αυτονοητο. Να ηρεμησουμε και να συνεχισουν οσοι θελουν στο γ@μωτοπικ εντος θεματος. Και συνεχιζεις... Aν θεωρειται μη δημοκρατικο (τρομαρα μας) το μπαν μιας ωρας (απίστευτο χρονικο διαστημα!!) για να ηρεμησεις, τοτε ναι δεν ειμαι δημοκρατης.... Έτσι είναι όμως το φόρουμ και οφείλουμε όλοι να σεβόμαστε κάποια πράματα...

υ.γ. αποχες και παπαριες τ ακουω βερεσε... αν θελω ιντριγκες και δολοπλοκιες θα δω κανα βραζιλιανικο στην τιβι....
Για να ξεκαθαρίσουμε αρχικώς μερικα πράγματα..
Πρώτον και βασικότερο, οτιδήποτε συμβαίνει εδώ μέσα, μένει εδώ μέσα..
Δεύτερον, ο υπέρμετρος ενθουσιασμός όπως και το κράξιμο δίχως όρια, πρέπει να έχουν κι ένα φράγμα!

Και πάμε στη συνέχεια:
- Αν δεις πόσες φορές και πότε μίλησα στο συγκεκριμένο το τόπικ θα δεις ότι έκανα 2-3 ποστς σε διάστημα ελάχιστο (εσύ γράφεις για 2ωρο)
- Ο Τεοντ έγραψε την άποψη του και τον ρώτησα τι εννοεί, με απάντησε σε πμ και συμφώνησα με τον τρόπο, απλά τον είπα να το γράψει και στο αντίστοιχο τόπικ
- Το να προτείνω εγώ κάτι που βρίσκει σύμφωνο και κάποιον άλλον και να το τονίζω στη συνέχεια δε δείχνει ούτε κίνηση εντυπωσιασμού (όπως κι αυτό που γράφω εδώ λίγο πιο πίσω), απλά σε ρωτάω κάτι ΟΝ TOPIC που ακόμη δεν έλαβα απάντηση, αλλά πλέον δε χρειάζεται γιατί τουλάχιστον έκλεισε το τόπικ..
- Δεν είναι το μπανάρισμα που με ενοχλεί, είναι ο τρόπος. Φαίνεται ότι το μπαν είναι πιο εύκολος τρόπος από το να το συζητήσουμε στο μσν ή σε πμ ή έστω στο τηλ. Και δε με ενδιαφέρει ο χρόνος που γίνεται, με ενδιαφέρει η κίνηση.
Αν στην τελική αυτός είναι ο τρόπος καταστολής της ελευθερίας της άποψης μας τότε τι να πω..
- Μας λες να είμαστε ον τόπικ, τη στιγμή που από μόνος σου ονομάζεις το τόπικ ως ότι να ναι.. Υποθέτω σε ένα ότι να ναι τόπικ, ο καθείς μπορει να γράψει ότι του κατεβάζει η κούτρα, σωστά?
- Ξέρεις ότι υπήρξαν και τόπικ που κλειδώθηκαν ή σβήστηκαν που, προσωπικά τα θεωρούσα σημαντικά. Τα άνοιξα εγκαίρως όμως πάλι τα έβρισκα κλειδωμένα. Με έλεγες ότι ήταν κοινή διαμοντική απόφαση. Οκ, μπορεί να μη με άρεσε αλλά το δέχτηκα, τώρα αν πιστεύεις ότι επειδή μερικές φορές σηκώνω μπαιράκι σε κάτι και χώνομαι στη δουλειά σου ή στη δουλειά όλων των παιδιών και κεπερνώ τα όρια, υπάρχουν και τα πμ..
Δυομιση χρόνια τώρα ποτέ δεν είχα πρόβλημα εδώ μέσα με κανέναν κι αν είχα έβρισκα τρόπο να βγάζω την άκρη. Αρα, δε νομίζω να έχω κάνει κάποιο σφάλμα..
-Δεν αντιλέγω ότι όταν αναλάβατε το ρόλο σας πήρατε κάποιες συγκεκριμένες κατευθύνσεις κι ότι σας έπεσε το βάρος να φτιάξετε το φόρουμ και να το καθαρίσετε από τα κόπρανα του Αυγεία, όμως, μερικές φορές, έχω την αίσθηση, ότι πήρατε φόρα και μετά με τα ξερά κάψατε και μερικά χλωρά.. Υπάρχουν πάρα πολλά που είναι για σβήσιμο, όμως μην ξεχνάτε κάτι. Είμαι άνθρωποι, είμαστε ΠΑΟΚτσήδες και με άλλα ενδιαφέροντα και το συγκεκριμένο τόπικ, πιστεύω ότι είναι τόσο ψηλά όπως και το σάιτ, γιατί υπάρχει πληθώρα συζητήσεων. Ο καθένας έχει το ελεύθερο να ασχοληθεί και με άλλα ενδιαφέροντα την ώρα που δεν ασχολείται με ΠΑΟΚ. Κι εγώ, όπως πιστεύω κι όλοι, χαίρονται γι αυτό.. Οπως και για την ελευθερια που τους παρέχεται!
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

Άντε να το συνεχισουμε αυτο το γαϊτανακι λοιπον... φαινεται πως το ματς με την skoda των ανακοινωσεων επηρεασε και μας....
free4 έγραψε: Για να ξεκαθαρίσουμε αρχικώς μερικα πράγματα..
Πρώτον και βασικότερο, οτιδήποτε συμβαίνει εδώ μέσα, μένει εδώ μέσα..
Δεύτερον, ο υπέρμετρος ενθουσιασμός όπως και το κράξιμο δίχως όρια, πρέπει να έχουν κι ένα φράγμα!
Δε βλεπω να βγηκε τιποτα εξω... Εκτος αν γραφτηκε σε κανα site τιποτα και δε το πηρα πρεφα....
Για το δευτερο μαζι σου, αν και δε βλεπω που κολλαει...
free4 έγραψε: Και πάμε στη συνέχεια:
- Αν δεις πόσες φορές και πότε μίλησα στο συγκεκριμένο το τόπικ θα δεις ότι έκανα 2-3 ποστς σε διάστημα ελάχιστο (εσύ γράφεις για 2ωρο)
Ας τα δουμε αναλυτικα λοιπον...
01:44 γινεται η δευτερη προτροπη μου για να μεινουμε στο θεμα και 01:46 ποστ θεωρητικα μεσα στο θεμα...
Και ξαφνικα 02:56 μας τη λες, ενω εκφραζεις την ιδια αποψη με μας ( ΠΑΟΚ εισαι, λογικο... :opaokara: ), κάτι που σου τονίζω στις 03:00 και θεωρητικα το θεμα τελειωνει... Στα καπακια ο Realcon συμφωνει με σενα που διαφωνεις με μενα που λεγαμε το ιδιο ( :opaokara: ), οποτε ξαναγραφω οτι λεγαμε τα ιδια με την προτροπη στις 03:16 να αφησουμε το τοπικ στην ηρεμια του... προτροπη που επαναλαμβανεται και στις 03:19 ( 6η προτροπη, 2 ωρες και 4 λεπτα μετα την 1η!!). Και κει που φαινεται οτι επιτελους γινεται ενα ontopic ποστ, στις 03:26 ξαναποσταρεις εκτος θεματος...!
free4 έγραψε:
- Ο Τεοντ έγραψε την άποψη του και τον ρώτησα τι εννοεί, με απάντησε σε πμ και συμφώνησα με τον τρόπο, απλά τον είπα να το γράψει και στο αντίστοιχο τόπικ
- Το να προτείνω εγώ κάτι που βρίσκει σύμφωνο και κάποιον άλλον και να το τονίζω στη συνέχεια δε δείχνει ούτε κίνηση εντυπωσιασμού (όπως κι αυτό που γράφω εδώ λίγο πιο πίσω), απλά σε ρωτάω κάτι ΟΝ TOPIC που ακόμη δεν έλαβα απάντηση, αλλά πλέον δε χρειάζεται γιατί τουλάχιστον έκλεισε το τόπικ..
το πρωτο δεν ειπε κανεις οτι ηταν το προβλημα.
προτεινατε αυτο που λεγαμε και μεις, αλλα διαφωνουσατε... Αυτο που εγραψα δηλαδη στις 01:44, το επανελαβες διαφωνώντας (!!) όμως στις 02:56. Οφ τοπικ βεβαια, αλλα εγινε η εξηγηση και η προτροπη να μεινουμε στο θεμα...
free4 έγραψε: - Δεν είναι το μπανάρισμα που με ενοχλεί, είναι ο τρόπος. Φαίνεται ότι το μπαν είναι πιο εύκολος τρόπος από το να το συζητήσουμε στο μσν ή σε πμ ή έστω στο τηλ. Και δε με ενδιαφέρει ο χρόνος που γίνεται, με ενδιαφέρει η κίνηση.
Αν στην τελική αυτός είναι ο τρόπος καταστολής της ελευθερίας της άποψης μας τότε τι να πω..
Αν σε χαλασε η κουβεντα στο τοπικ, ας μην την ξεκινουσες... Άλλωστε:
8.4 Εφόσον υπάρχουν οποιεσδήποτε ενστάσεις θα πρέπει να υποβάλλονται με προσωπικό μήνυμα (PM) ή e-mail στους αρμόδιους Moderators ή τον Administrator. ;)
http://paokmania.gr/el/terms-of-use.html

free4 έγραψε: - Μας λες να είμαστε ον τόπικ, τη στιγμή που από μόνος σου ονομάζεις το τόπικ ως ότι να ναι.. Υποθέτω σε ένα ότι να ναι τόπικ, ο καθείς μπορει να γράψει ότι του κατεβάζει η κούτρα, σωστά?
ότι το τόπικ δε προσφερει και πολλα είναι προσωπική μου εκτίμηση και δεν έχει καμμία σχέση. Αυτο δε σημαινει οτι ολα τα ποστ θα πρεπει να ειναι εκτος θεματος...

free4 έγραψε: - Ξέρεις ότι υπήρξαν και τόπικ που κλειδώθηκαν ή σβήστηκαν που, προσωπικά τα θεωρούσα σημαντικά. Τα άνοιξα εγκαίρως όμως πάλι τα έβρισκα κλειδωμένα. ..
Κι αυτο για παραδειγμα μπορουσε να αποτελεσει αιτια μπαν. Για να κλειδωνεται κατι, παει να πει οτι κριθηκε πως δε χρειαζεται....

υ.γ. Όλα αυτα για μπαν μιας ώρας!!!! :shock:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gika »

Πέραν από την "διαμάχη" σας, γίνεται να ξαναανοίξει το τόπικ???? :D

Υπάρχουν και λάτρεις τις μεταγραφολογίας, που εκείνη την ώρα κοιμόταν... 8-) Τι φταίνε? :opaokara: Τι φταίμε? :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από DimisK »

Να για να μάθετε να τσακώνεστε...

http://www.youtube.com/watch?v=pwbIu5mKA8w

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

Novi, ξέχασες να γράψεις για τον εντυπωσιασμό που λες ότι προσπάθησα να κερδίσω..
Σε μερικά πράγματα δε θα μπορέσουμε ποτέ να συμφωνήσουμε, κι αυτό είναι καλό αν όχι το σωστό.
Τώρα αν θεωρείς εσύ μερικά πράγματα έτσι κι ας είναι γιουβέτσι, οκ, συνεχίζουμε! Ο καθένας με τα ελαττώματα του!
Για το καλό των συζητήσεων και του φόρουμ επανέρχομαι, αλλά αν αισθανθώ ότι κάποιος προσπαθεί να με επιβληθεί με τρόπους απολυταρχικούς βάζοντας το αξίωμα πάνω από το λόγο που είμαστε εδώ μέσα, τότε αντίο..




8.2 Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται η «επίθεση» σε άλλα μέλη, moderators ή administrators του Paokmania.gr/Forum. Με τον όρο «επίθεση» εννοείται η «δυσφήμιση», ο χλευασμός, η ειρωνεία, καθώς και οποιαδήποτε προσωπική ή /και φυλετική προσβολή
.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από novito »

τη μουτζα τη προτιμας με το δεξι ή με τ αριστερό...?? :twisted:
Κι άλλος μας έγραφε για απολυταρχικα και καθεστωτικα και χουντικα και πο@τσες μπλε, αλλα ειχε τ αλλοθι της ηλικιας τουλαχιστον....

υ.γ.1: εσυ εχεις αναρρωτικη, εμας θα στειλεις στο γιατρο....
υ.γ.2: αλανι συκεωτη μην απαντησεις λαιμαι... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11022
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Free4 στο ταμπελάκι που σου κόλλησα έχεις συμφωνήσει όταν έκανες εγγραφή.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gika »

novito έγραψε:τη μουτζα τη προτιμας με το δεξι ή με τ αριστερό...?? :twisted:
Κι άλλος μας έγραφε για απολυταρχικα και καθεστωτικα και χουντικα και πο@τσες μπλε, αλλα ειχε τ αλλοθι της ηλικιας τουλαχιστον....

υ.γ.2: αλανι συκεωτη μην απαντησεις λαιμαι... :lol: :lol:
Πλίιιζζζ??? Άσε με να απαντήσω...

ΥΓ: Να πω δύο παροιμίες που μ' αρέσουν? :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11022
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gash04 »

Είσαι υπότροπος.
Η ποινή μπορεί να διπλασιαστεί να ξέρεις.(ο διπλασιασμός είναι 1 μήνας ;) )
Έχουν αγριέψει τα πράγματα.
Προειδοποίησα...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από free4 »

Ευχαριστώ!
Άβαταρ μέλους
kostasff
Δημοσιεύσεις: 4348
Εγγραφή: Κυρ 06 Ιαν 2008, 17:30

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από kostasff »

lefis έγραψε:
kostasff έγραψε:
lefis έγραψε:προσοχή ΔΕΝ έσβησα μετονόμασα το cookies.sqlite σε κάτι άλλο ότι θες. απλά για σιγουριά μην το σβήνεις.αυτό βρίσκεται στο φάκελο του μοζιλα στο προφιλ.....ψάξτο για σιγουριά.εμένα πάντως το πρόβλημα λύθηκε.
Το νέο πρόβλημα είναι πως κάθε φορά που ανοίγω τον mozilla, δημιουργείται νέο αρχείο cookies.sqlite :x
Τι κάνουμε τώρα? :?:
αυτό το αρχείο πρέπει να υπάρχει για να δουλεύει ο Mozilla.κρατάει πληροφορία για τις σελίδες με auto login κλπ που επισκέπτεσαι.κανονικά (τουλάχιστον σε εμένα έτσι έγινε) όταν ξαναδημιουργήθηκε το αρχείο (από μόνο του βέβαια) το πρόβλημα με τα log off απο κάποια sites λύθηκε.
Έβαλα την τελευταία έκδοση και όλα ο.κ.
Μπήκα σε αυτό το τόπικ γιατί ζούσα το προσωπικό μου δράμα (αποσυνδέσεις) :D και βλέπω διαμάχες επιφανών μελών και κορυφαίων μοντ (πόσο να γλείψω ακόμα) 8-) Δεν ξέρω τι έγινε αλλά αυτό που βλέπω είναι ανεπίτρεπτο. Όλοι ένα βήμα πίσω και να λήξει εδώ το θέμα. Σβήστε ότι έχει γραφεί (και από το φόρουμ και από την μνήμη σας) και πάμε παρακάτω. Άλλωστε τα πράγματα είναι γνωστά. Ο φρεε είναι βρύκι και οι μοντ φασίστες :opaokara:
Λοιπόν, μην γράψει κανένας για το θέμα και πάμε παρακάτω. Μερικές φορές γινόμαστε μικρά παιδάκια αλλά και υπερευαίσθητοι. Το να απαντάμε είναι ο εύκολος δρόμος. Ο δύσκολος αλλά και σωστός είναι να "δίνουμε τόπο στην οργή". Όποιος είναι μικρόψυχος ας το συνεχίσει :evil:
Φιλικά πάντα
Σας αγαπώ (Μαρία Αλιφέρη) :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

gash04 έγραψε:Ποινές σε μέλη

Maximus 1 εβδομάδα (εκτίει ήδη την ποινή απο την Κυριακή)
Free4 1 ώρα (έληξε)


Μαζί με τους παραπάνω οριστικά διεγράφησαν

2 ερπετά
1 γριά
10 χανούμια

Τα τελευταία αν θέλουν κάτι ας στείλουν email να μας πουν και τους λόγους εγγραφής τους στο παρόν φόρουμ.

* Όσοι έχουν δεχτεί μικρές ποινές φέτος να διευκρινίσω ότι θεωρούνται υπότροποι και σε περίπτωση συνεχόμενου παραπτώματος η ποινή τους θα διπλασιάζεται.

**απο την νέα σαιζόν θα μπορούν να ξανακράζουν ελεύθερα καθότι ο παραπάνω όρος δεν θα έχει ισχύ.

*** Ατυποι νόμοι που καλό είναι να τους γνωρίζεται και αυτούς.
Συζήτηση ή κουβέντα πάνω σε αυτό δεν γίνεται αποδεκτή.
Αποφασίσαμε και διατάξαμε...
επισης ειχατε μπαναρει τον γκικα...μην ξεχασετε εμενα που στην μεγαλυτερη νικη του ΠΑΟΚ(0-1 στον γαυρο)
ημουν μπαναρισμενος υποτιθεται για 15 λεπτα απο τον σιντπανο αλλα αυτο κρατησε πανω απο μια εβδομαδα....
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

gika έγραψε:
novito έγραψε:τη μουτζα τη προτιμας με το δεξι ή με τ αριστερό...?? :twisted:
Κι άλλος μας έγραφε για απολυταρχικα και καθεστωτικα και χουντικα και πο@τσες μπλε, αλλα ειχε τ αλλοθι της ηλικιας τουλαχιστον....

υ.γ.2: αλανι συκεωτη μην απαντησεις λαιμαι... :lol: :lol:
Πλίιιζζζ??? Άσε με να απαντήσω...

ΥΓ: Να πω δύο παροιμίες που μ' αρέσουν? :opaokara: :opaokara:
σε πειραξε η μακαια της ηλικιας??? :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19012
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Παράπονα για το φόρουμ

Δημοσίευση από gika »

Δεν κανω πολλά οφ-τόπικ bro... Αν διάβασες πιο πριν με αναστολή είμαι έξω... Οπότε προσοχή... :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”