Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από Photis »

Συμφωνώ με τον αδελφό Νοβίτο..!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

:pano:
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από mpafos4 »

Περιμενουμε ακομα απο αυτον τον απιστευτο κ@ρ@γκιοζη να μας δειξει τα συμφωνητικα του Ζαγορακη με τους Αραβες για τον ΠΑΟΚ!Και απειλουσε πως εαν το διαψευσει ο ΠΑΟΚ, θα τα βγαλει στη φορα...Βεβαια,εντελως τυχαια,αυτο εγινε λιγο πριν ξεκινησει η 1η ΑΜΚ...


Και τον καλουν και δικοι μας δημοσιογραφοι...ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ!!!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από gash04 »

Έλα μωρέ έχει χάσει την μνήμη του εκτός απο τα δόντια του και αυτός απο πέσιμο κάποτε που είχε απο ΠΑΟΚτσήδες.
Λογικό είναι ότι θυμάται να χαίρεται.

Ελπιζω μόνο να δικαιωθεί με τους επενδυτές τους Άραβες. :twisted:
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από shark4 »

Επισης ο εν λογω μ@λακ@ς ελεγε οτι τον Ιανουαριο ειχε κλεισει ο Σκοκο στον βαζελο , απο τον οποιο ειχε μαλιστα πληρωθει.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αλλη μια μεγαλη δημοσιογραφικη επιτυχια του αποτυχημενου -ημιαμορφωτου αλογομουρη

Φερτε πισω τον Βαρουχα και το Τριο Κρεττινοι ρεεεεεεεεεεεεε :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από gash04 »

Και την Αννούλα που θέλει ο SATANAS :cry:

να δείχνει τα βυζά της
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από moican4 »

Καλα ανωμαλος ειναι..? :?
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από Rizla »

mpafos4 έγραψε:Περιμενουμε ακομα απο αυτον τον απιστευτο κ@ρ@γκιοζη να μας δειξει τα συμφωνητικα του Ζαγορακη με τους Αραβες για τον ΠΑΟΚ!Και απειλουσε πως εαν το διαψευσει ο ΠΑΟΚ, θα τα βγαλει στη φορα...Βεβαια,εντελως τυχαια,αυτο εγινε λιγο πριν ξεκινησει η 1η ΑΜΚ...


Και τον καλουν και δικοι μας δημοσιογραφοι...ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ!!!
Ο καραγκιοζης ειναι εθνικος ηρωας,δεν τον προσβαλεις ετσι πες τον πουτ@νας γιο που του ταιριαζει... :twisted:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από pilotos »

Ο ξεδοντίου είναι μια ΑΚΟΜΑ ΤΡΑΝΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ για το πόσο πέραση έχουν τα μηδνεικά στο ελλαδιστάν.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από obanebane »

Το ασχημο ειναι οτι νομιζει οτι ειναι και γνωστης του αθληματος ο καμενος εγκεφαλος του απο τη μαστουρα και το τζογο κανει αναλυσεις ποδοσφαιρικες που θα μεινουν στην ιστορια.
Άβαταρ μέλους
sakisxxx
Δημοσιεύσεις: 706
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 02:57
Τοποθεσία: ΟΡΥΧΕΙΟ ΝΟΤΙΟΥ

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από sakisxxx »

Ειναι αληθεια οτι ο φαφουτης πριν 10-12 χρονια τοτε που ειχε στην εκπομπη του και οπαδους,εφαγε ξυλο αυτος ,κατι γαβροι και βαζελοι απο 2 δικους μας...Παντως εχει καει απο τον πολυ ιπποδρομο............!!!!!!!!!!!!!! :redcard: :redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από shark4 »

Το μονο ωραιο στην εκπομπη του , ειναι οχι τοσο οι μ@λ@κισμενες αναλυσεις που κανει , οσο οτι παιρνει ο καθε πικραμενος και λεει την π@παρια του.
Προχθες για παραδειγμα εβγαιναν ολοι οι βαζελοι και εκλαιγαν την μοιρα τους. Πιο παλια οι γαυροι. Το γελιο εγγυημενο και αφθονο :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Λογω μαλιστα και του προχωρημενου της ωρας και αφου εχεις μπουχτισει απο τις μ@λακιες στον κρατικο διαυλο , την σκυταλη παιρνουν οι εκαστοτε βαρυπενθουντες οπαδοι και με αυτα και αυτα ερχεται γλυκα-γλυκα ο υπνος. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από stephanos »

gash04 έγραψε:Και την Αννούλα που θέλει ο SATANAS :cry:

να δείχνει τα βυζά της
Η Αννούλα παίζει Β' Εθνική μπροστά στην Federica...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ρε σεις ο γεωργίου γιατί δεν πάει να φτιάξει τα δόντια του. Σήμερα η οδοντιατρική΄κάνει θαύματα.
Με ένα χιλιαρικάκι ευρώ, θα κάνει σένια οδοντοστοιχία, πάνω κάτω.
Καλά είσαι τόσο λακαμάς, ....εδώ τα δόντια σου δεν πας να φτιάξεις, θέλεις να μας βάλεις και μυαλά! άντε ρε πεταμένε. Κάτσε και κοίτα σαν χάνος την ΠΑΟΚΑΡΑ και σσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ κάνε ησυχία.

ΥΓ. Θέλω καρούλια και μίχο, μπορώ?
Άβαταρ μέλους
Beherit
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Τετ 14 Οκτ 2009, 10:03

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από Beherit »

Τα δοντια του τα εχασε απο στεναχωρια οταν αρρωστησε ο γιος του (τωρα ειναι παραλυτος) και δε τα φτιαχνει ως ενδειξη πενθους. Τωρα ξαφνικα δεν ξξερω γιατι τον βριζετε , βγηκε κ ειπε κατι συγκεκριμενο αυτες τις μερες?
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από obanebane »

Ελα πολυ ασχοληθηκαμε με τον ανυπαρκτο ειπαμε κοιταξτε κατω κατω αρχιζει απο τα αριστερα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “TV”