ένα βραβείο ΣΑΣΤΑΛΕΓΑ στον λευτέρη...
Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Μα ο Σάντος δεν έκανε κάτι καινούριο βρε free σ' αυτό το παιχνίδι.Απλά έβαλε το Μούσλι στη θέση του Εντίνιο που δεν τράβηξε.
Gash μη περιμένεις τα σενάρια και οι βλακείες να τελειώσουν.Μια θα είμαστε στο άρμα το πράσινο και μια στο κόκκινο και αν δεν παίνουμε τη νίκη με 5-0 θα είναι ύποπτο το ματσάκι.Όπως είχε πει και ένας φίλος κάπου για τη κάρτα του Βιτόλο που την έφαγε για να μη παίξει με το πάο...
Gash μη περιμένεις τα σενάρια και οι βλακείες να τελειώσουν.Μια θα είμαστε στο άρμα το πράσινο και μια στο κόκκινο και αν δεν παίνουμε τη νίκη με 5-0 θα είναι ύποπτο το ματσάκι.Όπως είχε πει και ένας φίλος κάπου για τη κάρτα του Βιτόλο που την έφαγε για να μη παίξει με το πάο...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Εξέδρα
Βασίλης Σαμπράκος /
Αυτό που συμβαίνει τον τελευταίο μήνα με τον ΠΑΟΚ είναι μια ηχηρή κατάρριψη του μύθου που το σύστημα δημιούργησε για έναν εκ των ικανότερων προπονητών που πέρασαν την τελευταία 10ετία από την Ελλάδα. Τον βάφτισαν "loser" επειδή δεν είναι δημοσιογραφικός, επειδή δεν πανηγυρίζει έξαλλα και δεν κάνει δηλώσεις για τον υπέροχο κόσμο. Δίχως να κάνουν μια βαθύτερη ανάγνωση για να δουν τι όπλα διέθετε εκείνος και τι όπλα διέθεταν, διαχρονικά, οι αντίπαλοί του.
Βασίλης Σαμπράκος /
Αυτό που συμβαίνει τον τελευταίο μήνα με τον ΠΑΟΚ είναι μια ηχηρή κατάρριψη του μύθου που το σύστημα δημιούργησε για έναν εκ των ικανότερων προπονητών που πέρασαν την τελευταία 10ετία από την Ελλάδα. Τον βάφτισαν "loser" επειδή δεν είναι δημοσιογραφικός, επειδή δεν πανηγυρίζει έξαλλα και δεν κάνει δηλώσεις για τον υπέροχο κόσμο. Δίχως να κάνουν μια βαθύτερη ανάγνωση για να δουν τι όπλα διέθετε εκείνος και τι όπλα διέθεταν, διαχρονικά, οι αντίπαλοί του.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Στην Ελλαδα των 10 αθλητικων εφημεριδων πανελληνιας κυκλοφοριας και των ημιαμορφωτων δημοσιογραφων ( τουλαχιστον το 90% αυτων )τους οποιους μεμφομαι καθημερινως , επικρατει η λογικη της επιφανειακης προσεγγισης , της συγκρισης με ποδοσφαιρικους παραδοσιακους κολοσσους της Ευρωπης και της εβδομαδιαιας κριτικης υστερα απο καθε αποτελεσμα.
Το ρητο που λεει οτι για " να εχεις γνωμη , πρεπει να εχεις γνωση " αποτελει εξαιρεση και οχι τον κανονα. Τουλαχιστον απο αυτους που θεωρητικα διαμορφωνουν την κοινη γνωμη.
Ο οπαδος κινειται σε "αλλο μηκος κυματος " και στην κριτικη του υπεισερχεται και ο συναισθηματικος παραγοντας.
Τωρα ολοι - οι δημοσιογραφοι- αντεληφθησαν το μεγαλειο του Σαντος , την προπονητικη του καταρτιση , το σχεδιο δρασης του και παει λεγοντας ( και κυριως ερποντας -γλυφοντας και καταπινωντας την γλωσσα τους απο την μερια τους!!!!!!!)
Τωρα ο Νιοπλιας εγινε looser που δεν κερδιζει ομαδες του ΠΟΚ ( ΠΑΟΚ-οσφπ-Καβαλα)
,
ενω ο πορτογαλλος απεκτησε την στοφα του πρωταθλητη.
Τινα πεις !!!!!!!!!!!!!!
Το ρητο που λεει οτι για " να εχεις γνωμη , πρεπει να εχεις γνωση " αποτελει εξαιρεση και οχι τον κανονα. Τουλαχιστον απο αυτους που θεωρητικα διαμορφωνουν την κοινη γνωμη.
Ο οπαδος κινειται σε "αλλο μηκος κυματος " και στην κριτικη του υπεισερχεται και ο συναισθηματικος παραγοντας.
Τωρα ολοι - οι δημοσιογραφοι- αντεληφθησαν το μεγαλειο του Σαντος , την προπονητικη του καταρτιση , το σχεδιο δρασης του και παει λεγοντας ( και κυριως ερποντας -γλυφοντας και καταπινωντας την γλωσσα τους απο την μερια τους!!!!!!!)
Τωρα ο Νιοπλιας εγινε looser που δεν κερδιζει ομαδες του ΠΟΚ ( ΠΑΟΚ-οσφπ-Καβαλα)
ενω ο πορτογαλλος απεκτησε την στοφα του πρωταθλητη.
Τινα πεις !!!!!!!!!!!!!!
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Φίλε δε θα συμφωνήσω απόλυτα σε αυτό που λες .
Πάντα υπήρχαν κάποιοι δημοσιογράφοι που τον πήγαιναν το Σάντος επειδή ήταν δουλευταράς και μεθοδικός.
Επίσης πάντα κάποιοι υπήρχαν που δεν τον πηγαίνανε λόγω θεάματος.
Δεν έχει αλλάξει η κατάσταση νομίζω. Απλά αυτοί που δε τον πάνε δε μπορούν να πούνε κάτι αφού κερδάει η ομάδα. Φυσιολογικό κατά την άποψη μου.. Αν γκελάρεις κάπου μοιραία η κουβάντα θα πάει αλλού
Εδώ εμείς οι οπαδοί κάνουμε κωλοτούμπες, δε θα κάνουν οι άλλοι που θέλουν να πουλήσουν??
Αναλογικά με άλλες κωλοτούμπες , ο Πορτογάλος νομίζω ότι έχει σταθερούς "υποστηρικτές" και "πολέμιους".
Άποψή μου...
Αλλά ακόμα κ έτσι , στα πλαίσια της κωλοτούμπας, το ότι όλοι ασχολούνται μαζί του/μας , σημαίνει ότι ανεβαίνουμε
Πάντα υπήρχαν κάποιοι δημοσιογράφοι που τον πήγαιναν το Σάντος επειδή ήταν δουλευταράς και μεθοδικός.
Επίσης πάντα κάποιοι υπήρχαν που δεν τον πηγαίνανε λόγω θεάματος.
Δεν έχει αλλάξει η κατάσταση νομίζω. Απλά αυτοί που δε τον πάνε δε μπορούν να πούνε κάτι αφού κερδάει η ομάδα. Φυσιολογικό κατά την άποψη μου.. Αν γκελάρεις κάπου μοιραία η κουβάντα θα πάει αλλού
Εδώ εμείς οι οπαδοί κάνουμε κωλοτούμπες, δε θα κάνουν οι άλλοι που θέλουν να πουλήσουν??
Αναλογικά με άλλες κωλοτούμπες , ο Πορτογάλος νομίζω ότι έχει σταθερούς "υποστηρικτές" και "πολέμιους".
Άποψή μου...
Αλλά ακόμα κ έτσι , στα πλαίσια της κωλοτούμπας, το ότι όλοι ασχολούνται μαζί του/μας , σημαίνει ότι ανεβαίνουμε
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Δεν διαφωνουμε σε κατι φιλε μου. Και εγω γραφω οτι αυτο ισχυει -κατα την αποψη μου - για το 90% των περιπτωσεων.
Αλλα απο την αλλη θυμισου ποσοι δηθεν δημοσιογραφοι " ειδημονες " του χωρου εκραζαν τον Σαντος ????
Ειτε για το " αναχρονιστικο" ποδοσφαιρο που επαιζε , ειτε για την προσπαθεια διαφυλαξης του αποτελεσματος , ειτε για την αδυναμια του να κερδισει το ΠΟΚ , ειτε για τις επιλογες παιχτων κ.ο.κ.
Και ολα αυτα γινονταν με ενα τροπο απο πολυ ασχημο και αγαρμπο ( του στυλ " φυγε αμπαλε ", εισαι λουζερ, εισαι αμυντικογεννης ) εως πολυ κομψο του στυλ ( ο Γκαρσια δεν παταει περιοχη , ο Ιβιτς ειναι καλος για αυτη την θεση ??? ) και αλλες πολλες μ@λακιες.
Και για να καταλαβεις τι εννοοω . Δημοσιογραφος τυπου Σκουντη ( στο μπασκετ) και Κωσταλα ( π.χ. στο Καλλιτεχνικο πατιναζ) δεν υπαρχει στο ποδοσφαιρο.
Και εννοω να ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ. Να ειναι ΓΝΩΣΤΗΣ του αθληματος . Να εχει εμβαθυνει σε αυτα που λεει και γραφει μεσα απο προσωπικη μελετη, επαφες με αλλος γνωστες του αντικειμενου , με πολυχρονη προσπαθεια και προσηλωση.
Και επαναλαμβανω αναφερομαι στους δημοσιογραφους και οχι στους οπαδους.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εδω μπερδευουμε τον δημοσιογραφο με τον εκφωνητη.
Πραγματι υπηρχαν καποιοι - μειοψηφιες - που τον υποστηριζαν τον πορτογαλλο. Τι του εσερνε ομως η πλειοψηφια των κονδυλοφορων ??
Και αυτο που λεει ο Σαμπρακος περι συστηματος , σαμπως ο ιδιος δεν ειναι μερος αυτου του συστηματος ?
Τολμανε να συγκρινουν τον Πορτογαλλο με τον ενα η' τον αλλο . Αυτοι τολμησαν ποτε να συγκρινουν τα πατσαβουρια που γραφουν με τους πραγματικους δημοσιογραφους ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ τυπου Corriere -Gazzeta η' την γαλλικη Εκιπ η' εστω τις Ισπανικες και πορτογαλλικες ?
Ας μην ξεχναμε οτι πριν καποια χρονια οι αθλητικες εφημεριδες ( οχι ολες) μοιραζαν τσοντες σε DVD

Αλλα απο την αλλη θυμισου ποσοι δηθεν δημοσιογραφοι " ειδημονες " του χωρου εκραζαν τον Σαντος ????
Ειτε για το " αναχρονιστικο" ποδοσφαιρο που επαιζε , ειτε για την προσπαθεια διαφυλαξης του αποτελεσματος , ειτε για την αδυναμια του να κερδισει το ΠΟΚ , ειτε για τις επιλογες παιχτων κ.ο.κ.
Και ολα αυτα γινονταν με ενα τροπο απο πολυ ασχημο και αγαρμπο ( του στυλ " φυγε αμπαλε ", εισαι λουζερ, εισαι αμυντικογεννης ) εως πολυ κομψο του στυλ ( ο Γκαρσια δεν παταει περιοχη , ο Ιβιτς ειναι καλος για αυτη την θεση ??? ) και αλλες πολλες μ@λακιες.
Και για να καταλαβεις τι εννοοω . Δημοσιογραφος τυπου Σκουντη ( στο μπασκετ) και Κωσταλα ( π.χ. στο Καλλιτεχνικο πατιναζ) δεν υπαρχει στο ποδοσφαιρο.
Και εννοω να ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ. Να ειναι ΓΝΩΣΤΗΣ του αθληματος . Να εχει εμβαθυνει σε αυτα που λεει και γραφει μεσα απο προσωπικη μελετη, επαφες με αλλος γνωστες του αντικειμενου , με πολυχρονη προσπαθεια και προσηλωση.
Και επαναλαμβανω αναφερομαι στους δημοσιογραφους και οχι στους οπαδους.!!!!!!!!!!!!!!!!!
Εδω μπερδευουμε τον δημοσιογραφο με τον εκφωνητη.
Πραγματι υπηρχαν καποιοι - μειοψηφιες - που τον υποστηριζαν τον πορτογαλλο. Τι του εσερνε ομως η πλειοψηφια των κονδυλοφορων ??
Και αυτο που λεει ο Σαμπρακος περι συστηματος , σαμπως ο ιδιος δεν ειναι μερος αυτου του συστηματος ?
Τολμανε να συγκρινουν τον Πορτογαλλο με τον ενα η' τον αλλο . Αυτοι τολμησαν ποτε να συγκρινουν τα πατσαβουρια που γραφουν με τους πραγματικους δημοσιογραφους ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ τυπου Corriere -Gazzeta η' την γαλλικη Εκιπ η' εστω τις Ισπανικες και πορτογαλλικες ?
Ας μην ξεχναμε οτι πριν καποια χρονια οι αθλητικες εφημεριδες ( οχι ολες) μοιραζαν τσοντες σε DVD
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ο Σωτηρακοπουλος καλος για αριθμητικες γνωσεις μονο. Για ποδοσφαιρικη κριση εμπιστευομαι πολυ παραπανω τον Σπυροπουλο. Γενικα παντως το επιπεδο της αθλητικης δημοσιογραφιας στη χωρα μας ειναι απιστευτα χαμηλο. Οι δημοσιογραφοι μας κυμαινονται απο φανατισμενους οπαδους μεχρι μπουληδες που δεν τελειωσαν τη σχολη τους στην Ιταλια και γεροξεκουτηδες ξεδιονταρηδες που προσποιουνται τους γκουρου του ποδοσφαιρου.
Αυτο που ξεμπροστιασε τους αθλητικους δημοσιογραφους και τους αφαιρεσε το σκηπτρο της εξουσιας τους πανω στο φιλαθλο κοινο ηταν το ιντερνετ. Μεχρι πριν λιγα χρονια το ατου των δημοσιογραφων ηταν η ειδηση. Επαιρνες την εφημεριδα ή ανοιγες το ραδιοφωνο και την τηλεοραση για να μαθεις κατι. Στην εποχη του ιντερνετ ομως ολες οι ειδησεις διαχεονται σε dt. Σε 5 λεπτα ο μεσος φιλαθλος εχει προσβαση περιπου στις ιδιες πληροφοριες και ειδησεις με τους ιδιους τους δημοσιογραφους. Οποτε στην συγχρονη εποχη καλειται να αλλαξει ο ρολος τους και να μετατοπιστει πιο πολυ προς την αναλυση. Αναλυση των πληροφοριων, των ειδησεων που ολοι ξερουμε, των γεγονοτων που συμβαινουν. Για να γινει αυτο ομως προϋποθετει ο δημοσιογραφος να εχει καποιο background. Να εχει κριτικη σκεψη, να γνωριζει καλα το αθλημα και να διαθετει αθλητικη, αλλα και γενικοτερη παιδεια. Εκει υπαρχει μεγαλη ενδοια. Πιο μεγαλο ενδιαφερον εχει η κουβεντα με τον διπλανο σου στο γηπεδο παρα να διαβασεις τις πιο πολλες (για να μην γινομαι απολυτος) στηλες σε αθλητικες εφημεριδες. Δεν εχει τυχει να διαβασω γνωστες ξενες αθλητικες εφημεριδες, αλλα ειμαι σιγουρος οτι η διαφορα θα μου φανει χαωδης.
Οσο για το θεμα Σαντος και ΠΑΟΚ που ξαφνικα συνειδητοποιησαν ολοι 7 αγωνιστικες πριν το τελος οτι αυτη η ομαδα εχει εναν αξιο προπονητη και χτυπαει πρωταθλημα τι να πω. Ειναι αλλη μια αποδειξη ποσο ρηχη ειναι η αθλητικη δημοσιογραφια στο ελλαντα, σαν δελτιο ειδησεων του σταρ. Βλεπουμε μονο την επιφανεια και προσπαθουμε να πουλησουμε εξαιτιας της. Μεχρι πριν λιγο η επιφανεια εδειχνε "ποιος ΠΑΟΚ ρε, μονο γαυρος και βαζελος οι παραδοσιακοι διεκδικητες, ο ΠΑΟΚ δε θα αντεξει και πρασινα αλογα". Τωρα η επιφανεια λεει "ρε σεις, ο ΠΑΟΚ 2 βαθμους απο την κορυφη", δωστου λοιπον ολοι οσοι ειχαν γραψει τα χιλια μυρια κατα του ΠΑΟΚ να κανουν κωλοτουμπες και να γραφουν διθυραμβους για την ομαδα μας. Αν (σπασει ο διαολος το ποδαρι που ελεγε και γνωστος ανατολικογερμανος) παρουμε τον τιτλο θελω να δω στη φιεστα τον χοντρομαλακα κ@ρπετ@π@υλο να εκφωνει εκθειαστικο λογο στο κεντρο της Τουμπας για τον ΠΑΟΚ και τον τροπο παιχνιδιου του.
Αυτο που ξεμπροστιασε τους αθλητικους δημοσιογραφους και τους αφαιρεσε το σκηπτρο της εξουσιας τους πανω στο φιλαθλο κοινο ηταν το ιντερνετ. Μεχρι πριν λιγα χρονια το ατου των δημοσιογραφων ηταν η ειδηση. Επαιρνες την εφημεριδα ή ανοιγες το ραδιοφωνο και την τηλεοραση για να μαθεις κατι. Στην εποχη του ιντερνετ ομως ολες οι ειδησεις διαχεονται σε dt. Σε 5 λεπτα ο μεσος φιλαθλος εχει προσβαση περιπου στις ιδιες πληροφοριες και ειδησεις με τους ιδιους τους δημοσιογραφους. Οποτε στην συγχρονη εποχη καλειται να αλλαξει ο ρολος τους και να μετατοπιστει πιο πολυ προς την αναλυση. Αναλυση των πληροφοριων, των ειδησεων που ολοι ξερουμε, των γεγονοτων που συμβαινουν. Για να γινει αυτο ομως προϋποθετει ο δημοσιογραφος να εχει καποιο background. Να εχει κριτικη σκεψη, να γνωριζει καλα το αθλημα και να διαθετει αθλητικη, αλλα και γενικοτερη παιδεια. Εκει υπαρχει μεγαλη ενδοια. Πιο μεγαλο ενδιαφερον εχει η κουβεντα με τον διπλανο σου στο γηπεδο παρα να διαβασεις τις πιο πολλες (για να μην γινομαι απολυτος) στηλες σε αθλητικες εφημεριδες. Δεν εχει τυχει να διαβασω γνωστες ξενες αθλητικες εφημεριδες, αλλα ειμαι σιγουρος οτι η διαφορα θα μου φανει χαωδης.
Οσο για το θεμα Σαντος και ΠΑΟΚ που ξαφνικα συνειδητοποιησαν ολοι 7 αγωνιστικες πριν το τελος οτι αυτη η ομαδα εχει εναν αξιο προπονητη και χτυπαει πρωταθλημα τι να πω. Ειναι αλλη μια αποδειξη ποσο ρηχη ειναι η αθλητικη δημοσιογραφια στο ελλαντα, σαν δελτιο ειδησεων του σταρ. Βλεπουμε μονο την επιφανεια και προσπαθουμε να πουλησουμε εξαιτιας της. Μεχρι πριν λιγο η επιφανεια εδειχνε "ποιος ΠΑΟΚ ρε, μονο γαυρος και βαζελος οι παραδοσιακοι διεκδικητες, ο ΠΑΟΚ δε θα αντεξει και πρασινα αλογα". Τωρα η επιφανεια λεει "ρε σεις, ο ΠΑΟΚ 2 βαθμους απο την κορυφη", δωστου λοιπον ολοι οσοι ειχαν γραψει τα χιλια μυρια κατα του ΠΑΟΚ να κανουν κωλοτουμπες και να γραφουν διθυραμβους για την ομαδα μας. Αν (σπασει ο διαολος το ποδαρι που ελεγε και γνωστος ανατολικογερμανος) παρουμε τον τιτλο θελω να δω στη φιεστα τον χοντρομαλακα κ@ρπετ@π@υλο να εκφωνει εκθειαστικο λογο στο κεντρο της Τουμπας για τον ΠΑΟΚ και τον τροπο παιχνιδιου του.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Την επόμενη φορά που θα πεταχτείς έτσι απότομα χωρίς να έχεις στείλει προειδοποιητικό PM θα φας BAN!
Ένα Ζεβασόφτ δάκρυσα λαίμαι

Ένα Ζεβασόφτ δάκρυσα λαίμαι
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Και το βλάκα τον ''δημοσιογράφο-γραφικό'' να της κάνει καμάκι στο όνομα του λαού του ΠΑΟΚSATANAS έγραψε:Και διπλα η αννουλα να δειχνει τα βυζα της..
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Αϊ στο διαολο ρε, με καυλωσες μεσημερι@τικα...
ολιβερ τουιστεδ
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
ΩΡΑΙΑ γραβατα σημερα προεδρε...παει με τα βυζια της αννουλας 
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
από πότε η αννούλα έχει ωραία βυζιά? κρεμασμένα είναι ρε μη τρώτε πρόλογο!
Μεγάλε Ελ Μεκάνικο τρέλλανέ τους όλουυς.

Μεγάλε Ελ Μεκάνικο τρέλλανέ τους όλουυς.