φερτε τον γιατρο!!
ΧΟΛΙΣΤΕΡΙΝΗ ΓΑΜΙΟΛΑ Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ!!
CHRISTAKIS έγραψε:http://troktiko.blogspot.com/2010/02/blog-post_4790.html
Ειδατε το γράφημα για το ποιος θα πάρει το πρωταθλημα? Αν οχι,ρίχτε βλεφαρο...
Ποσο πονάει οταν ο ΠΑΟΚ πετάει?
απλα πραματα...το υπολοιπο του ραβδογραμματος το ειχαν κρυψει στο κωλο τους!!Kolokotronis_4 έγραψε:
όλη η γελοιότητα και το ξεβράκωμα αυτού του σκατοκάναλου που το πληρώνουμε αδρά όλοι οι Έλληνες, σε αυτό το κομπλεξικό γράφημα της π@υτσας
ΦΤΟΥ ΣΑΣ Ξεφτιλισμένες γλίτσες
ehemithos 199 έγραψε:αι στα τσακιδια λοιπον ολα τα λυμμα που πληρωναμε απο το στερημα μας!!
να πανε ολα τα πουσταρια στο σκαι να φτιαξουν εκει τη φωλια τους!!
γαμω τη γκαντεμια μου...ποσο τους ηθελα σημερα...
ehemithos 199 έγραψε:απλα πραματα...το υπολοιπο του ραβδογραμματος το ειχαν κρυψει στο κωλο τους!!
![]()
![]()
Μαζεύτε τον! Δεν μου έχει μείνει άντερο από το γέλιο...ehemithos 199 έγραψε:γιαουρτακι 0% ο σωτομητσιδης![]()
![]()
![]()
![]()
φερτε τον γιατρο!!![]()
ΧΟΛΙΣΤΕΡΙΝΗ ΓΑΜΙΟΛΑ Ο ΠΑΟΚ ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ!!
αμα ειναι να βλεπουμε και αυτον τον λακαμα ας την καψουμε καλυτερα την τιβι.... ακου κει γεωργιου... μηπως λεει και καλα λογια για την μεγαλη του αγαπη τον ΠΑΟΚ....? αντε με το καθε λαμογιο...free4 έγραψε:O Γεωργίου σπάει πλάκα στο Τιβι Μακεδονία στους αιώνιους!