Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Το 1993 γεννηθείς ο Μπέλεκ...
Απίστευτο... Το παιδί μοιάζει άνετα για 26 περίπου...
Έλεγαν ότι η Τότεναμ έκανε πρόταση 1,2 εκατομ.
Και μόνο που είναι 17 και δείχνει τόσο κρύο αίμα και σκοράρει είναι απίστευτο...
Απίστευτο... Το παιδί μοιάζει άνετα για 26 περίπου...
Έλεγαν ότι η Τότεναμ έκανε πρόταση 1,2 εκατομ.
Και μόνο που είναι 17 και δείχνει τόσο κρύο αίμα και σκοράρει είναι απίστευτο...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
οντως φαινεται οτι μπορει να εξελιχθει και εχει και καλη σωματοδομη και καλη ταχυτητα εκτος οτι τα παστελωνει
και τον ονουατσι θα τον ηθελα για αλλαγη μουσλιμοβιτς σαλπιγγιδη του χρονου
και τον ονουατσι θα τον ηθελα για αλλαγη μουσλιμοβιτς σαλπιγγιδη του χρονου
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Για τον Μπελεκ ρώτησε ο Ζήσης...
Αλλα έχει ρήτρα 2 μύρια...
Αλλα έχει ρήτρα 2 μύρια...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Αν η τοτεναμ εκανε τετοια προταση θα του εδινε και τα κλειδια της ομαδας ο προεδρος της θρακης οσο για την ηλικια του κρατηστε μικρο καλαθι μην αρχισουμε τωρα τα παραδειγματα αφρικανων με ψευτικες ηλικιες αλλα η αληθεια ειναι οτι απο το προσωπο του φαινεται οτι το πολυ να του κρυβουν 2-3 χρονακια μαξιμουμ 20αρης ειναι.Nigrita4 έγραψε:Το 1993 γεννηθείς ο Μπέλεκ...
Απίστευτο... Το παιδί μοιάζει άνετα για 26 περίπου...
Έλεγαν ότι η Τότεναμ έκανε πρόταση 1,2 εκατομ.
Και μόνο που είναι 17 και δείχνει τόσο κρύο αίμα και σκοράρει είναι απίστευτο...
Οσο για την αξια του τη δειχνει μεσα στο γηπεδο ειναι πολυ δυνατος και με καλα τελειωματα.
-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Αναρωτιεμαι ποσα γκολ θα ειχε ο ζλαταν αν επαιρνε τις 5-6 συρτες φαρμακερες σεντρες του σαλπι μεσα στην περιοχη
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
yiannisPAOKitalia έγραψε:Όχι που δε θα το'λεγες, ξάδερφε..![]()
χαχαχαχαχαχαχα
οχι οχι πες εσυ ποσοι αναρωτηθηκαν βλεποντας τον το δευτερο ημιχρονο....
σκεψου αριστερα βιερινια δεξια σαλπι κορυφη μουσλι και απο πισω ιβιτς (η την μεταγραφη δεκαριου το καλοκαιρι)....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PaokPtolemaidaG4 την Δευ 22 Φεβ 2010, 19:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Είναι φανερό ότι (μάλλον)είναι ο ένας από τους 3 που ζήτησε ο Σάντος.... Άρα ας επικεντρώσουμε στους άλλους 2..
Από Ελλάδα μου άρεσε ο Εστογιανόφ ( πριν αρχίσει να τραυματίζεται ) ... Και ο Καρντόσο πολύ μ'αρέσει και θα ταίριαζε γάντι με τη φιλοσοφία του ΠΑΟΚ και του Σάντος.
Από Ελλάδα μου άρεσε ο Εστογιανόφ ( πριν αρχίσει να τραυματίζεται ) ... Και ο Καρντόσο πολύ μ'αρέσει και θα ταίριαζε γάντι με τη φιλοσοφία του ΠΑΟΚ και του Σάντος.
- ilias4_koufalia
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Καρντοσο για αλλαγη του παυλου, ντουγκλαο για αλλαγη του στελιου
και ισως ο καλβο(?)
και ισως ο καλβο(?)
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1342
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
αν και δεν πολυγουστάρω Σαλπιγγίδης οπως και να το κάνουμε ειναι το καλύτερο σεντερ φορ στο πρωτάθλημα απο τους Ελληνες για 10αρι εναν ποιο γρήγορο Ιβιτς και για τα μπακ τον Ντουγκλάο απο αυτές τις τρείς επιλογές ποιο πολυ θέλω τον Ντουγκλάο και αν και πολυ δύσκολο τον Μπέλεκ απο πάνθραξ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Αυτόν τον Belleck θα ήθελα κι εγώ εάν είναι εφικτό...Προφανώς είναι δανεικός απο κάπου εκεί δεν γνωρίζω...Αν γνωρίζει κάποιο αλάνι ας μας πεί...Πάντως πραγματικά ήρθε 17 χρονών σε ένα πρωτάθλημα και κατευθείαν μπήκε στο κλίμα και σκοράρει συνεχώς...Είναι "λαυράκι" που λένε...Μακάρι..
-
PaokPtolemaidaG4
- Δημοσιεύσεις: 546
- Εγγραφή: Τρί 29 Ιαν 2008, 16:23
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Λοιπον...
Σαλπι αντι εντινιο
Ριερα αντι Φιλομενο (οχι λογω αξιας μονο λογω σοβαρων τραυματισμων)
Κουμορτζι αντι Βερον
Ντουγκλαο αντι Τσιριλο
Δεξι και αριστερο μπακ και τελος.
Σαλπι αντι εντινιο
Ριερα αντι Φιλομενο (οχι λογω αξιας μονο λογω σοβαρων τραυματισμων)
Κουμορτζι αντι Βερον
Ντουγκλαο αντι Τσιριλο
Δεξι και αριστερο μπακ και τελος.