Sérgio Paulo Marceneiro da Conceição

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από Sera4 »

ηρθε ο μπαλαφας απο την κρητη για να ηρεμησουν τα πνευματα... :twisted: :twisted:
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από SATANAS »

Μοναχα ο βερον εμεινε αμετοχος με τις ψειρες του Αι Ποδ στα αυτια και ο Δαρεν Μουν που εκεινη τη στιγμη χτενιζονταν.
Στελλα κρατω μαχαιρι... τουι-τουι δστε
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Εντωμεταξύ ο Κονσεϊσάο ήταν πάντα αυτός που τους ρωτούσε όλους αν πληρώθηκαν και νοιαζόταν... Τι άλλες μ@λ@κίες θα διαβάσουμε...

Ελπίζω να ανακαλύψει κανένα ταλεντάκι το καλοκαίρι πάντως :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ΘΑ πλακωνοταν με το Νινη σε κπ φαση....αλλα καποιος τον κρατησε
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από Lord »

Που πας ρε Νίνη.. :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Καλά που τον κράτησαν,αλλιώς θα τον έκανε κομματάκια τον Νίνη.. :twisted:
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Before the game he said what derby, when a reporter asked him about the derby between PAOK and little ship.

He said only win for PAOK nothinh else
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από Napoli4 »

Είναι τεράστιος ΠΑΟΚάρας

Το έπαιξε και τσαμπουκάς στο τέλος για να κερδίσουμε χρόνια..

Τώρα που συνταξιοδοτήθηκε και δεν κινδυνεύει με τιμωρίες μπορεί να κάνει ό,τι θέλει σε διαιτητές και αντίπαλους παίκτες :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

MANIAKOS έγραψε:ΘΑ πλακωνοταν με το Νινη σε κπ φαση....αλλα καποιος τον κρατησε
ήταν σε ένα πλάγιο που έτρεξε ένας βάζελος να πάρει την μπάλα;

έτσι είναι άμα έχεις το τόσκα στον λοκό, τρέχεις και δεν φτάνεις.
Άβαταρ μέλους
indian chief
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από indian chief »

για πες αδερφε....μιλας για τη φαση στο τελος που ετρεχε ο αλλος να παρει μπαλα που ειχε φυγει στον παγκο μας???η για αλλο σκηνικο???μεσα απ το γηπεδο δε φανηκε καλα....
Άβαταρ μέλους
Pepermint
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 08:26
Τοποθεσία: Πέρα από την Σοφίτα

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από Pepermint »

+
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από Slade »

χαχα μεγαλο παληκαρι , σουταρε τις μπαλες , κλωτσησε το Νινη και του στειλε και κατι πλαστικα καρεκλακια :opaokara:
Άβαταρ μέλους
cronos
Δημοσιεύσεις: 1429
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:45

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από cronos »

χαχαχα...δεν διορθωνεται αυτος ποτε! και τωρα που δεν παιζει....... :lol:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από DimisK »

Ανήκει φαίνεται στη σχολή...Μπαλάφα. :lol:

Ο Τεχνικός Διευθυντής παίρνει...κόκκινη κάρτα; :lol:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από MANIAKOS »

indian chief έγραψε:για πες αδερφε....μιλας για τη φαση στο τελος που ετρεχε ο αλλος να παρει μπαλα που ειχε φυγει στον παγκο μας???η για αλλο σκηνικο???μεσα απ το γηπεδο δε φανηκε καλα....

Ναι για αυτο πισω απ τις καρεκλες διπλα στον παγκο ειχε φυγει η μπαλα....
Άβαταρ μέλους
scorpio4
Δημοσιεύσεις: 229
Εγγραφή: Πέμ 11 Σεπ 2008, 15:30
Τοποθεσία: thessaloniki

Re: Sergio Conceicao

Δημοσίευση από scorpio4 »

Κονσεϊσάο: "Κάθε ματς αξίζει τρεις βαθμούς"

Ο ΠΑΟΚ με τη νίκη του επί του Παναθηναϊκού βρίσκεται δύο βαθμούς πίσω από την κορυφή και κάνει όνειρα για το πρωτάθλημα. Ο τεχνικός διευθυντής του "δικεφάλου", Σέρτζιο Κονσεϊσάο φιλοξενήθηκε στο στούντιο του Nova και μίλησε για την πορεία της ομάδος του, για το Σάντος, τον Γκαρσία και τον Σαλπιγγίδη.

Τα κυριότερα σημεία της συνέντευξης:

# Ανεξάρτητα από πού βρισκόμαστε τώρα έχουμε ένα συγκεκριμένο πλάνο και αυτό θα ακολουθήσουμε μέχρι το τέλος. Πρέπει να συνεχίσουμε με την ίδια σοβαρότητα, συγκέντρωση και πειθαρχία μέχρι το τέλος.

# Δεν είναι τυχαίο που ο Φερνάντο Σάντος έχει προπονήσει τους τρεις μεγάλους συλλόγους της Πορτογαλίας, ενώ στην Ελλάδα έχει μείνει αρκετό καιρό στις ομάδες που έχει δουλέψει. Τον έζησα τόσο ως παίκτης, ενώ συνεργαζόμαστε από τη νέα μου θέση. Είναι λάτρης της πειθαρχίας, είναι δίκαιος και βγάζει το καλύτερο από κάθε ποδοσφαιριστή.

# Ο Πάμπλο Γκαρσία είναι καλύτερος από πέρσι και ελπίζουμε να συνεχίσει έτσι. Είναι σημαντικός για εμάς, καθώς με την εμπειρία του μπορεί να βοηθήσει τους νέους παίκτες. Μπορούμε να πούμε ότι πέρσι πέρασε την περίοδο προσαρμογής και φέτος αποδίδει πολύ καλά και θέλουμε να συνεχίσει έτσι μέχρι τέλος.

# Είναι φυσιολογικό οι φίλαθλοι μας να είναι αισιόδοξοι μετά από υτή την πορεία μας. Χθες είδαμε ένα σπουδαίο παιχνίδι απέναντι σε μία μεγάλη ομάδα όπως είναι ο Παναθηναϊκός. Οι φίλαθλοι μας έζησαν έντονα το παιχνίδι, καθώς έχουν πολλά χρόνια να βρεθούμε σε αυτό το σημείο. Για εμάς όμως η νίκη επί του παναθηναϊκού είναι τρεις βαθμοί και τίποτα παραπάνω. Πλέον βλέπουμε το παιχνίδι με την Ξάνθη όπου θέλουμε και εκεί τους βαθμούς της νίκης.

# Το κλειδί για τη φανταστική δουλειά που έχει γίνει αυτά τα χρόνια είναι ότι υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ζήσει παρόμοιες καταστάσεις. Μιλάμε για τον Θοδωρή Ζαγοράκη και τον Ζήση Βρύζα. Εχουμε πολλά πράγματα που μπορούμε να πετύχουμε και να βελτιωθούμε. Αυτοί οι άνθρωποι κλειδιά είναι φίλαθλοι του ΠΑΟΚ και θέλουν η ομάδα να πετύχει.

# Τα θετικά στοιχεία του ΠΑΟΚ είναι η διάθεση, η θέληση και η συγκέντρωση. Αυτά δεν πρέπει να χαθούν και αυτό θα γίνει αν από εξωτερικούς παράγοντες παρασυρθούμε. Ο Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός έχουν την εμπειρία από αυτές τις καταστάσεις, ενώ για τον ΠΑΟΚ είναι η πρώτη φορά που βρίσκεται σε αυτή τη θέση.

# Ο ΠΑΟΚ έχει τεράστια διάθεση και θέληση και γι αυτό βλέπουμε κάθε παιχνίδι ως τελικό. Κατανοούμε ότι οι φίλαθλοι έχουν αυτή την αισιοδοξία, αλλά εμείς πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι. Οσο πλησιάζει το πρωτάθλημα στο τέλος του πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι έτσι ώστε να μπορέσουμε να πετύχουμε τους στόχους μας.

# Ο Σαλπιγγίδης είναι ταλαντούχος και έχει δουλέψει στην καριέρα του. Δεν πρέπει να σταθούμε στο γεγονός αν τον θέλουμε στον ΠΑΟΚ, αλλά να σεβαστούμε ότι είναι παίκτης του Παναθηναϊκού. Είναι παίκτης που διαθέτει μεγάλο ταλέντο και τέτοιους ποδοσφαιριστές θα θέλαμε στην ομάδα. Είναι σωστό να κάνουμε διαχωρισμό στα πράγματα. Σε ένδειξη σεβασμού στον παίκτη και στον Παναθηναϊκό δεν θα ήθελα να πω κάτι άλλο. Αυτή την στιγμή είναι παίκτης του Παναθηναϊκού και κάνει ότι μπορεί για να βοηθήσει την ομάδα του.

# Ο κόσμος δεν πιστεύει ότι ομάδες όπως ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός θα μπορούσαν να χάσουν τόσους πολλούς βαθμούς, αλλά το πρωτάθλημα είναι απρόβλεπτο και κάθε ομάδα μπορεί να χάσει βαθμούς σε παιχνίδια που θεωρητικά θα έπρεπε να νικήσουν.

# Η ΑΕΚ είναι μεγάλη ομάδα, έχει μεγάλη δυναμική και στην Ευρώπη θεωρείται ως μία δυνατή ομάδα της Ελλάδας. Αυτή την στιγμή ταλανίζεται από κάποια προβλήματα, αλλά είμαι σίγουρος ότι τις επόμενες σεζόν θα τη βρούμε και πάλι μπροστά μας ως διεκδικήτρια του τίτλου.

# Είναι ένα παιχνίδι με ειδικές συνθήκες και ένα τοπικό ντέρμπι. Ο νικητής κερδίζει κάτι παραπάνω. Μέσα στον αγωνιστικό χώρο όλα είναι διαφορετικά καθώς όλοι οι αγώνες δίνουν τρεις βαθμούς. Το πιο δύσκολο παιχνίδι είναι αυτό με την Ξάνθη που προηγείται και όχι αυτό που ακολουθεί με τον Αρη. Το επόμενο παιχνίδι πάντα είναι το πιο δύσκολο και αυτό με την Ξάνθη για εμάς είναι κρίσιμο.

# Σίγουρα μου έχουν κάνει πλάκα για το Euro του 2004 ο Ζαγοράκης και ο Βρύζας, αλλά και εγώ του κάνω πλάκα του Βρύζα που τον νικούσα με τις ομάδες που αγωνιζόμουν στην Ιταλία. Ηθελα να ήμουν στην αποστολή της Πορτογαλίας στο Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα, ήταν δύσκολο για εμένα που σταμάτησα από την εθνική ομάδα μετά από οκτώ, εννιά χρόνια. Αλλά γι αυτό δεν νίκησε η Πορτογαλία, γιατί αν έπαιζα εγώ θα νικούσαμε στον τελικό

http://www.novasports.gr/soccer/anation ... aid=202611
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”