Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Maximus »

Εγω φιλε Γκορντονα ειμαι νεοτατος σε αντιθεση με αλλους παππουδες!

ΥΓ.
Οταν βλεπω τον Καραγκουνη να παιζει με αλλες ομαδες γελάω...Οταν παιζει με τον ΠΑΟΚ, μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι για τους γνωστους λογους... :lol:
Άβαταρ μέλους
Enide
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: Τρί 12 Ιαν 2010, 16:11

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Enide »

Καλο θα είναι τους προβληματισμούς τους και τις αβάσιμες υποψίες τους κάποιοι να τις κρατήσουν για τον εαυτό τους, μη δηλητηριάζετε με βλακείες το μυαλό του ΠΑΟΚΤΣΗ και ιδιαίτερα των ΝΕΩΝ ΠΑΟΚΤΣΗΔΩΝ.
Νίκη και μόνο νίκη σήμερα :nairepaok: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από gash04 »

ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΑΓΩΝ

Εικόνα

[youtube]ZsCKcoaCe-0&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
sarkofagoktinos
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Δευ 08 Δεκ 2008, 18:19
Τοποθεσία: Καστορια,Θες αλλο νικη ?

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από sarkofagoktinos »

kos έγραψε:σημερα δεν ειναι η μερα για να υπερασπιστουμε τον σαλπι οσοι απο εμας παμε στο γηπεδο και τον θελουμε πισω.
σημερα ειναι η μερα για να υπερασπιστουμε τον ΠΑΟΚ. ας αφησουμε τους λιγους να ριχνουν το μπινελικι μονοι τους.
καμια αντιδραση σε οτι και αν πουν. οχι διχονια στην κερκιδα. μονο ΠΑΟΚ.

εχουμε την εμπειρια του ματς με τον πανιωνιο (σε αυτο δεν ηταν?). για τον "προδοτη" αυτοι? για τον ΠΑΟΚ εμεις. λετε να κατηγορηθει ο απλος Παοκτσης γιατι δεν ακολουθησε το συνθημα και φωναξε ΠΑΟΚ? λετε να το δουμε και αυτο?
ετσι μαγκες.ο κοντοπουτ@νος μπορει να προκαλεσει,αλλα εμεις φωνη μονο για την ΟΜΑΔΑ!!!!
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από interad »

ρε πορνόργερε...τι offside ήταν αυτό;;; :? :? :?

αν δεν σε ήξερα (έστω και λίγο) θα σου έραβα τρελό κοστούμι ΛΑΙΜΑΙ...

αλλά έχε χάρη που σε ξέρω προσωπικά...
:| :| :|




ΠΟΥΤΣΟ και ΞΥΛΟ και ΣΟΥΒΛΑ.......


ΛΑΙΜΑΙ.........
Άβαταρ μέλους
Elessar
Δημοσιεύσεις: 124
Εγγραφή: Παρ 04 Δεκ 2009, 21:12
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα,Θεσσαλονίκη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Elessar »

Ήγγικεν η ώρα του σημαντικότερου αγώνα για εμάς, τη γενιά των 30άρηδων. Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στο Ναό μας σήμερα. Περιμένω μια ανεπανάληπτη ατμόσφαιρα με 90 λεπτά φωνή. Πρέπει να φτύσουμε όλοι τα λαρύγγια μας στο γήπεδο. Η ομάδα να μείνει ανεπηρέαστη από άγχος, ας το έχει ο βάζελος που καίγεται ο κ@λος του. Να μεταδώσουμε όλο μας το πάθος στους παίκτες οι οποίοι αν μείνουν 90 λεπτά συγκεντρωμένοι θα έχουμε πολλές πιθανότητες να πανηγυρίσουμε μια τεράστια νίκη. Έξω οι Μαλαματίνες απ' το γήπεδο, να μην απαντάμε στις προκλήσεις του καραγκιόζη Καραγκούνη και της παρεάς του διακόπτοντας ηλιθιωδώς τον αγώνα με αντικείμενα και όλα θα πάνε όπως πρεπει. Γι αυτό:

ΑΪΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ !!!!! :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
ΣΚΙΣΕ ΤΟΝ ΦΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΒΑΖΕΛΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από moican4 »

Γενικος ξεσηκωμος ρεεε...Μονο εμεις και ΚΑΝΕΙΣ αλλος...

[youtube]qLn0B2jI3nM[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Maximus »

Ενταξει Gash, Moican και interad...Αφού μου την πεσατε ομαδικως :D για το ενδεχομενο που εγραψα...τοτε θα το ξαναγραψω απο την αρχη...

Τα ενδεχομενα ειναι:

"Απο το να σαρωσουμε με 3-0, στο να νικησουμε με 1-0 (+1 ) , στο να γινει σουπα ματς 0-0, στο να φαμε κοκκινη και να χασουμε 0-1, στο να παιξει απλα καλυτερα ο βαζελος και να νικησει, στο να μην μπορει ο Σαντος να παρει αλλο ντερμπι κλπ κλπ κλπ..."

Τωρα καλυτερα; :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από moican4 »

Οχι, δεν το "σωζεις"..Αστο..!! :twisted:
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

επειδη σημερα ειναι απο τα ελαχιστα σημαντικα ματς τα τελευταια χρονια που χανω λογω ανωτερων δυναμεων,
καταλαβαινω απολυτα τη νευρικοτητα που επικρατει σε μας που μειναμε πισω!
κι οσο γνωριζω οτι αυτη τη στιγμη ολα τα φιλαρακια μου που γνωρισα απο δω μεσα, ειναι στον περιγυρο του Ναου και τα χουν κανει π@τανα, πραγματικα τα δευτεροπλεπτα που κυλαν βασανιστικα μου φαινονται αιωνες!
ολοι ξερουμε τη διαφορα στη ψυχολογια μεταξυ καναπε και κερκιδας!
λογικο εδω μεσα να ακουστουν παπαριες τις οποιες αναπαρηγαγε ο μαξιμους και φυσικα δεν ηταν δικιες του ιδεες!
το φαουλ του ειναι απλα οτι το θυμηθηκε τωρα που ολων τα νευρα και οι σφιγμοι βαρανε κοκκινο!
παππου σημερα δεν εχει αναλυσεις...σημερα μονο κραυγες και βιντεακια που λεει ο γκορντονας!!
ευχομαι σε αυτο το τοπικ σε λιγες ωρες να ποσταρονται υστεριες σε τεραστια γραμματα και κραυγες ΓΚΟΛ!
ευχομαι πραγματικα γκας το βραδυ να πεσει ο σερβερ οπως εγινε και με τον βιασμο του γαυρου!!
αλλα κι αν τα πραματα δεν ερθουν οπως τα θελουμε, ευχομαι να συνεχισουμε ολοι να ειμαστε περηφανοι για την ομαδα μας, χωρις απειρες σελιδες μιρλας και ποσταρισματα γκρινιας!!
ΠΑΜΕ ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από paok kerkyra »

Βουντού βουντού,βουντού βουντού ασπρόμαυρη μαγεία...οΟοΟοΟοΟοΟοΟοΟοΟοΟοΟο στο πούτσο μας να κάθεται όλη η 13....... έτοιμοι και οι πυρσοί στην ταράτσα ΟΟΟΟΟΟΟ ΠΑΟΚΑΡΑ ΕΧΩ ΤΡΕΛΑ ΜΕΣ'ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΑΠΟΨΕ ΘΑ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΖΕΛΟ :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

moican4 έγραψε:Οχι, δεν το "σωζεις"..Αστο..!! :twisted:
μικρε σε αυτη τη πουτανα τη ζωη...shits happened!!
το θεμα ειναι ληξαν!
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από ioanmits »

Maximus έγραψε:Ενταξει Gash, Moican και interad...Αφού μου την πεσατε ομαδικως :D για το ενδεχομενο που εγραψα...τοτε θα το ξαναγραψω απο την αρχη...

Τα ενδεχομενα ειναι:

"Απο το να σαρωσουμε με 3-0, στο να νικησουμε με 1-0 (+1 ) , στο να γινει σουπα ματς 0-0, στο να φαμε κοκκινη και να χασουμε 0-1, στο να παιξει απλα καλυτερα ο βαζελος και να νικησει, στο να μην μπορει ο Σαντος να παρει αλλο ντερμπι κλπ κλπ κλπ..."

Τωρα καλυτερα; :lol: :lol: :lol:

Σήμερα φίλε Maxime δεν υπάρχει ούτε Σάντος, ούτε Δαλούκας ούτε τίποτα... Σήμερα όποιοι παίξουν πρέπει να μασάνε σίδερα και να τους καταπιούν!!! Να πουν όλοι οι παίκτες μεταξύ τους ότι δεν θα φύγουν από το χορτάρι αν δεν τους πατήσουν!!!
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Maximus »

ehemithos 199 έγραψε:...λογω ανωτερων δυναμεων....
Μας κυνηγανε αυτες οι ανωτερες δυναμεις...από προεδρο μεχρι καθε οπαδο ξεχωριστα... :lol:
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Παναθηναϊκός 21/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από adam04 »

Ηρθε η ωρα ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”