Θεόδωρος Ζαγοράκης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Συγγνώμη ρε αδερφέ, αλλα τι θα έπρεπε να κάνει η διοίκηση κατά τη γνώμη σου?
Να βγει να κάνει βαρύγδουπες δηλώσεις για να πορώσει τους παίχτες και τον κόσμο?
Να τους τάξει καvένα αμύθητο πριμ?
Να πιάσει τον Κακo για να μας δώσει πέτσινο πέναλτι?
Η διοίκηση κρατα πολύ ορθά χαμηλούς τόνους. Έγινε η πατατιά (από διοίκηση, παίχτες, παρατρεχάμενους, δημοσιογράφους) πριν από το μάτς κυπέλλου, τσίμπησε αμέσως κι ο κόσμος και ξεθάφτηκαν τα τσεκούρια του πολεμου. Η διοίκηση μετά κράτησε σωστή και σοβαρή στάση, έφερε και πάλι την εσωτερική ηρεμία και η ομάδα πήρε 4 βαθμούς σε δυο εκτος έδρας παιχνίδια, με παίχτη λιγότερο, χωρίς οπαδούς και απέναντι σε αντιπαλους που παίζουν την κατηγορια.
Η ομάδα έχει στηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να χτυπήσει όλα τα παιχνίδια μέχρι τέλους. Και θα το κάνει. Όλοι όμως ξέρουν (σοβαροί γαρ), πως ο πραγματικός φετινός στόχος (ο τελευταίος δυστυχώς) είναι η έξοδος στο CL. Αυτός θα προέρθει μέσα από νικηφόρα παιχνίδια στα play off. Οποτε εκεί η ομάδα πρέπει να είναι φρέσκια και συγκεντρωμένη στο στόχο. Άμα είναι να κάψουμε μπιέλες μέχρι εκεί, να μας πιάσει η κλασική καταστροφολογία και απογοήτευση (αν δεν πάρουμε την κούπα) και να έχουμε τελικά τα περσινά, έ τότε άξιοι της μοίρας μας.
Τώρα θα μου πεις, ξέρω γώ κι εντάξει, ΠΑΟΚ είσαι και πας για πρωτάθλημα. Έτσι όπως έχει φτάσει το πράγμα, φυσικά κι όλοι το έχουμε στην άκρη του μυαλού μας, όσο δε για το ποσο το θέλουμε δε χρειάζεται να συζητάμε. Αλλα το να φορτώσουμε τώρα το κλίμα, για να μαζεύουμε ενδεχομένως τα κομμάτια μας πριν τα play off, θα είναι μέγιστο σφάλμα. ΤΕΡΑΣΤΙΟ! Η ομάδα θα πάει για 8 νίκες μέχρι τέλους, αυτό το ξέρουμε όλοι, είναι σίγουρο. Και θα πάει στην πράξη, όχι στο μιλητό και να χαμέ να λέγαμε. Γιατί έχεις σοβαρή ομάδα! Δε σου φτάνει αυτό? Πρέπει να βγούμε και να το διαλαλούμε κιόλας? Άμα μας κάτσει καλώς, αν όχι, πάμε για τα play off.
Βγήκε λέει ο Ζαγοράκης και είπε είναι ηλίθιο να μιλάμε για πρωτάθλημα. Εντάξει, το έθεσε λίγο λαϊκά, θα μπορούσε να το πει πιο κουλτουριάρικα! Αλλα απευθυνεται σε ένα λαό που μετά τη νίκη με το γαύρο πάει 2-3 χιλιάρικα στο αεροδρόμιο και μια βδομάδα μετά ετοιμάζει τις αγχόνες για να κρεμάσει τους προδότες! Επειδή μας ξέρει λοιπόν γι αυτό τα λέει έτσι, ξέρει ότι άμα βγει και οξύνει το κλίμα και έρθει η σφαλιάρα (πιθανή φυσικά, με τον πατέρα και τον κόκκαλη έχεις να κανεις), είναι ικανός αυτός ο κόσμος να γκρεμίσει την τούμπα ολόκληρη, κι ας έχεις φτάσει μια ανάσα πριν τον τίτλο.
Η δουλειά γίνεται, όλοι ξέρουν ότι μπορούν, τα στόματα πρέπει να μείνουν κλειστά, μαζεύουμε τα πονταλακια μας και η ώρα της δικαίωσης, της απελευθέρωσης του Παοκτσή πλησιάζει...
Να βγει να κάνει βαρύγδουπες δηλώσεις για να πορώσει τους παίχτες και τον κόσμο?
Να τους τάξει καvένα αμύθητο πριμ?
Να πιάσει τον Κακo για να μας δώσει πέτσινο πέναλτι?
Η διοίκηση κρατα πολύ ορθά χαμηλούς τόνους. Έγινε η πατατιά (από διοίκηση, παίχτες, παρατρεχάμενους, δημοσιογράφους) πριν από το μάτς κυπέλλου, τσίμπησε αμέσως κι ο κόσμος και ξεθάφτηκαν τα τσεκούρια του πολεμου. Η διοίκηση μετά κράτησε σωστή και σοβαρή στάση, έφερε και πάλι την εσωτερική ηρεμία και η ομάδα πήρε 4 βαθμούς σε δυο εκτος έδρας παιχνίδια, με παίχτη λιγότερο, χωρίς οπαδούς και απέναντι σε αντιπαλους που παίζουν την κατηγορια.
Η ομάδα έχει στηθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να χτυπήσει όλα τα παιχνίδια μέχρι τέλους. Και θα το κάνει. Όλοι όμως ξέρουν (σοβαροί γαρ), πως ο πραγματικός φετινός στόχος (ο τελευταίος δυστυχώς) είναι η έξοδος στο CL. Αυτός θα προέρθει μέσα από νικηφόρα παιχνίδια στα play off. Οποτε εκεί η ομάδα πρέπει να είναι φρέσκια και συγκεντρωμένη στο στόχο. Άμα είναι να κάψουμε μπιέλες μέχρι εκεί, να μας πιάσει η κλασική καταστροφολογία και απογοήτευση (αν δεν πάρουμε την κούπα) και να έχουμε τελικά τα περσινά, έ τότε άξιοι της μοίρας μας.
Τώρα θα μου πεις, ξέρω γώ κι εντάξει, ΠΑΟΚ είσαι και πας για πρωτάθλημα. Έτσι όπως έχει φτάσει το πράγμα, φυσικά κι όλοι το έχουμε στην άκρη του μυαλού μας, όσο δε για το ποσο το θέλουμε δε χρειάζεται να συζητάμε. Αλλα το να φορτώσουμε τώρα το κλίμα, για να μαζεύουμε ενδεχομένως τα κομμάτια μας πριν τα play off, θα είναι μέγιστο σφάλμα. ΤΕΡΑΣΤΙΟ! Η ομάδα θα πάει για 8 νίκες μέχρι τέλους, αυτό το ξέρουμε όλοι, είναι σίγουρο. Και θα πάει στην πράξη, όχι στο μιλητό και να χαμέ να λέγαμε. Γιατί έχεις σοβαρή ομάδα! Δε σου φτάνει αυτό? Πρέπει να βγούμε και να το διαλαλούμε κιόλας? Άμα μας κάτσει καλώς, αν όχι, πάμε για τα play off.
Βγήκε λέει ο Ζαγοράκης και είπε είναι ηλίθιο να μιλάμε για πρωτάθλημα. Εντάξει, το έθεσε λίγο λαϊκά, θα μπορούσε να το πει πιο κουλτουριάρικα! Αλλα απευθυνεται σε ένα λαό που μετά τη νίκη με το γαύρο πάει 2-3 χιλιάρικα στο αεροδρόμιο και μια βδομάδα μετά ετοιμάζει τις αγχόνες για να κρεμάσει τους προδότες! Επειδή μας ξέρει λοιπόν γι αυτό τα λέει έτσι, ξέρει ότι άμα βγει και οξύνει το κλίμα και έρθει η σφαλιάρα (πιθανή φυσικά, με τον πατέρα και τον κόκκαλη έχεις να κανεις), είναι ικανός αυτός ο κόσμος να γκρεμίσει την τούμπα ολόκληρη, κι ας έχεις φτάσει μια ανάσα πριν τον τίτλο.
Η δουλειά γίνεται, όλοι ξέρουν ότι μπορούν, τα στόματα πρέπει να μείνουν κλειστά, μαζεύουμε τα πονταλακια μας και η ώρα της δικαίωσης, της απελευθέρωσης του Παοκτσή πλησιάζει...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
εμεις να κανουμε αυτο που πρεπει στο γηπεδο και αφηστε την διοικηση εξ αλλου αυτη η ομαδα ειναι εργο της διοικησης οταν μετα την αεκ στο 0-4 πεσαμε να φαμε τον προπονητη ειχαν τα αντερα και τον κρατησανε και ιδου
τα αποτελεσματα......
τα αποτελεσματα......
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
+1.LoverBoy έγραψε:Κύριοι της Διοίκησης Βοηθήστε την ομάδα να χτυπήσει το πρωτάθλημα.
θωρακιστε την ομαδα και γραψτε ιστορια
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Αφήστε το αγωνιστικό κομμάτι. Αφήστε την διοίκηση να κάνει αυτό που ξέρει. Ήρθε η ώρα μας. Η ώρα του ΠΑΟΚτσή η ώρα του απλού ΠΑΟΚτσή. Ο ΠΑΟΚ μας χρειάζεται και πρέπει να βρούμε την λύση εμείς. Παράγοντες δεν θέλει ο λαός του ΠΑΟΚ στο μεγαλύτερο ποσοστό, όταν έχουν γίνει διάφορα γκάλοπ σε κάθε ΠΑΟΚτσηδικο σάιτ. Το κάναμε και εδώ στο ΠΑΟΚμάνια. Πρέπει να κρατήσουμε τον ΠΑΟΚ στο ανάστημα του. Εκεί που τον φέραμε οι ίδιοι μας με ανθρώπους στο τιμόνι που αγαπάνε τον ΠΑΟΚ. Αν ο ΠΑΟΚ δεν έχει 100 χιλιάδες λαό και δεν έχει 100 ευρώ έχει όμως σίγουρα 21100 χιλιάδες και 10 ευρώ να δίνει τον μήνα στην ομάδα που αγαπά. Τα νούμερα που ανέφερα φυσικά και είναι λίγα ως προς τον λαό μας. Πολλοί εδώ μέσα και έξω από εδώ μιλάνε με τέτοιο τροπο που δίνουν στον άλλον άθελα τους λαθασμενο μήνυμα. Δεν σημαίνει ότι η γνώμη τους δεν πρέπει κι όλας να μην ακούγεται, προς Θεού. Αδέλφια ο ΠΑΟΚ μας χρειάζεται πόρους Και όχι εισηγήσεις. Ο ΠΑΟΚ μας χρειάζονται ανάσες και όχι λόγια. Ο ΠΑΟΚ μας χρειάζεται δυστηχως τον απλό ΠΑΟΚτσή γιατί μόνο αυτός μπορεί και καταλαβαίνει με πάθος. Είναι δύσκολα χρόνια δύσκολοι καιροί... Αλλά σε αυτά τα δύσκολα χρόνια και στους δύσκολους καιρούς εμείς ζητάμε το πρωτάθλημα. Αν όχι όλοι... Όλοι μας μέσα μας έχουμε αυτό το όνειρο. Γιατί απλά μπορεί να γίνει στην πραγματικότητα. Θέλω και θέλεις τον ΠΑΟΚ να μην υποφέρει αδελφέ... Θυσία είναι η λέξη που ταιριάζει. Θα μου πείτε λόγια εύκολα. Ναι μπορεί να είναι. Αλλά ένα να ξέρετε είναι λόγια αληθινά από έναν αδελφό σας ΠΑΟΚτσή που έχει την ίδια αγωνία για το μέλλον και το καλό του ΠΑΟΚ.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
θοδωρα πουλα το μεταλλιο σου το 2004 για μια πενηνταρισια διαιτησια με τους λαγοεφοπλιστες....
θελουμε να αρχιζουμε και να τελειωνουμε με 11
θελουμε να αρχιζουμε και να τελειωνουμε με 11
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
ΘΟΔΩΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Χρόνια πολλά πρόεδρεεεεεεε
Με υγεία, ευτυχία κι ότι επιθυμείς!
Κάθε προσωπική επιτυχία και πολλές χαρές με την ΠΑΟΚάρα μας..
Να σε χαίρεται η οικογένεια σου!
Χρόνια πολλά πρόεδρεεεεεεε
Με υγεία, ευτυχία κι ότι επιθυμείς!
Κάθε προσωπική επιτυχία και πολλές χαρές με την ΠΑΟΚάρα μας..
Να σε χαίρεται η οικογένεια σου!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ωραίος ο free.
Χρόνια πολλά Προεδρε, να είσαι δυνατός να σε χαίρεται η οικογένεια σου. Όλα θα πανε καλά κράτα και εμείς είμαστε εδώ. Χρόνια πολλά και πάλι!!!
Χρόνια πολλά Προεδρε, να είσαι δυνατός να σε χαίρεται η οικογένεια σου. Όλα θα πανε καλά κράτα και εμείς είμαστε εδώ. Χρόνια πολλά και πάλι!!!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Χρόνια Πολλά ΠΡΟΕΔΡΕ...ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ 'ΣΑΙ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΕΧΕΙΣ μέχρι να δεις τον ΠΑΟΚ εκεί που πρέπει...!!!

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Θόδωρε προχωρα και γάμησετα όλα...
Χρόνια πολλά και καλά...
Γερά πνευμόνια και τσαμπουκά για έναν ΠΑΟΚ δυνατό...
Να σαι χαιρόμαστε...
Χρόνια πολλά και καλά...
Γερά πνευμόνια και τσαμπουκά για έναν ΠΑΟΚ δυνατό...
Να σαι χαιρόμαστε...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Χρόνια πολλά ΑΡΧΗΓΕ...
Να σε χαίρεται η οικογένεια σου, που σε λίγους μήνες θα μεγαλώσει κι άλλο, και φυσικά να τη χαίρεσαι κι εσύ.
Κι όσο για τον ΠΑΟΚ, ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΜΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ... Στην κορυφή του κόσμου... Ξέρεις εσύ. ΠΑΟΚ είσαι...
Να σε χαίρεται η οικογένεια σου, που σε λίγους μήνες θα μεγαλώσει κι άλλο, και φυσικά να τη χαίρεσαι κι εσύ.
Κι όσο για τον ΠΑΟΚ, ΌΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΜΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ... Στην κορυφή του κόσμου... Ξέρεις εσύ. ΠΑΟΚ είσαι...
- indian chief
- Δημοσιεύσεις: 387
- Εγγραφή: Πέμ 04 Δεκ 2008, 23:58
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
χρονια πολλα ρε προεδρε!!!!!πολυχρονος και υγιης να σαι και να χαρεις απ τη θεση που βρισκεσαι πολλους τιτλους και πολλες χαρες!!!!