3. Bryce Daren Moon
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1514
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: 3. Bryce Daren Moon
Εγω δεν θυμομουν οτι τον εχουμε κ αναρωτιομουν αφου ο Σαβινι ειναι τραυματιας κ ο τσιριλο κ ο κοντρερας τημωρια ποιος θα παιξει τωρα δεξι μπακ μεχρι να τελειωσει το ματς κ ξαφνηκα ηρθε η οαση ο Bryce Moon κ μας εσωσε.
Re: 3. Bryce Daren Moon
καλά δεν καταλάβατε τί έγινε; Σου λέει ο Μουν:Ο Αραμπατζής τιμωρημένος, κάτσε να τραυματίσω και τον Σνάουτσνερ, και παίρνω φανέλα βασικού απ'το πουθενά!

Re: 3. Bryce Daren Moon
οτι για να βγαλουμε εναν αγωνα θα χρειαζομασταν 3 δεξι μπακ δεν το φανταζομουν ποτε...
παντως δεν αντιμετωπισε κανενα προβλημα απο τη μερια του οσο αγωνιστικε....προσεφερε και το αξεχαστο στιγμιοτυπο...
- ehemithos 199
- Δημοσιεύσεις: 1526
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
- Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
- Επικοινωνία:
Re: 3. Bryce Daren Moon
ελα να παιρνει φωτια το τοπικ λαιμαι!!
σε καιρους απραξιας λιγοι ειμασταν αυτοι που το στηριζαμε!! που σαι ρε αποστολη?
σε καιρους απραξιας λιγοι ειμασταν αυτοι που το στηριζαμε!! που σαι ρε αποστολη?
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54427
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 3. Bryce Daren Moon
ΓΑΜΑΤΟΣ!!!!! ΛΙΩΝΩ!!!!!!!!!!!!Χωρικός έγραψε:καλά δεν καταλάβατε τί έγινε; Σου λέει ο Μουν:Ο Αραμπατζής τιμωρημένος, κάτσε να τραυματίσω και τον Σνάουτσνερ, και παίρνω φανέλα βασικού απ'το πουθενά!![]()
![]()
![]()
![]()
Φίλε κι εμείς στη παρέα που βλέπαμε το ματς, αυτό ακριβώς συζητούσαμε!!paok nafplio έγραψε:Εγω δεν θυμομουν οτι τον εχουμε κ αναρωτιομουν αφου ο Σαβινι ειναι τραυματιας κ ο τσιριλο κ ο κοντρερας τημωρια ποιος θα παιξει τωρα δεξι μπακ μεχρι να τελειωσει το ματς κ ξαφνηκα ηρθε η οαση ο Bryce Moon κ μας εσωσε.
Ο διαιτητής μπερδεύτηκε και έδωσε φάουλ υπέρ μας, ή υπάρχει κάποιος κανονισμός??? Δεν έχω ξαναδεί παρόμοια φάση και αν μπορεί κάποιος να με πει γιατί δόθηκε το φάουλ, καλώς!
Re: 3. Bryce Daren Moon
Γιατί ο διαιτητής ήταν για τον λούτσο όπως λέει και η Μενεγάκη.
Ελπίζω με τον Βάζελο να μην χρειαστεί να παίξει.
Στο συγκεκριμένο παιχνίδι πάντως ήταν αρκετά καλός με εξαίρεση την φάση για γέλια που μάλλον λόγω πάθους του έκατσε η πατάτα.
Ελπίζω με τον Βάζελο να μην χρειαστεί να παίξει.
Στο συγκεκριμένο παιχνίδι πάντως ήταν αρκετά καλός με εξαίρεση την φάση για γέλια που μάλλον λόγω πάθους του έκατσε η πατάτα.
-
mcavalera4
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Δευ 09 Νοέμ 2009, 15:41
Re: 3. Bryce Daren Moon
Παλι καλα να λετε που δεν καναμε γκελα χθες γιατι θα εβγαιναν παλι καποιοι και θα ελεγαν πως ειναι στημενος να τραυματισει τον Σναουτσνερ οπως λεγανε την προηγουμενη εβδομαδα για τον Βιτολο !!! χαχαχα
Η φαση ομως ειναι για funny video...Σου λεει "Αν τραυματισω τον Μιρο δεδομενης της κοκκινης του Αραμπατζη,παιζω βασικος !!!" χαχαχαχα
Η φαση ομως ειναι για funny video...Σου λεει "Αν τραυματισω τον Μιρο δεδομενης της κοκκινης του Αραμπατζη,παιζω βασικος !!!" χαχαχαχα
- ilias4_koufalia
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27
Re: 3. Bryce Daren Moon
Ε καλα, ΠΑΟΚ εισαι....MANIAKOS έγραψε:Ε ρε και να τον ξεκινησει με βαζελο μορμουρα που θα πεσει....
Παντως περα απ την πλακα αμα παιξει μετα εμεις θα ειμαστε καχυποπτοι????
Re: 3. Bryce Daren Moon
τάνγκαλεεεεεε
[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qj_Cgvj5czI&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qj_Cgvj5czI&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qj_Cgvj5czI&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qj_Cgvj5czI&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 3. Bryce Daren Moon
Με αφορμή τον Μουν θα κατανοήσουν κάποιοι, ότι ΔΕΝ υπάρχει άχρηστος παίκτης στον ΠΑΟΚ! Ο Santos δίνει έγκριση μεταγραφής μόνον όταν βλέπει σοβαρά θετικά στοιχεία στον - οποιοδήποτε - παίκτη!
Επομένως εκφράσεις του τύπου "Φύγε άχρηστε" καλόν είναι να το σκεφτόμαστε δύο φορές πριν τις γράψουμε!
Επομένως εκφράσεις του τύπου "Φύγε άχρηστε" καλόν είναι να το σκεφτόμαστε δύο φορές πριν τις γράψουμε!
Re: 3. Bryce Daren Moon
Εσύ το φτιαξες το βιντεάκι?novito έγραψε:τάνγκαλεεεεεε![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/qj_Cgvj5czI&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/qj_Cgvj5czI&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]
Αν δεν επιστρέψει ο Μίρο, είναι ο πρώτος που θα προτιμηθεί (ελλείψει άλλων) στο δεξί άκρο της άμυνας για να καλύψει το κενό του Αραμπατζή. Μάλλον ευκαιρία να αποδείξει μερικά πράγματα στους πρώην, τους νυν και πιθανώς τους μελλοντικούς!
Re: 3. Bryce Daren Moon
Δεν μπαίνει και στην μεγάλη περιοχή της αντίπαλης ομάδος να κάνει τάκλιν στον Εντίνιο... για να πάρουμε πέναλτι;
(αν το κάνει στον Μοσλιμοβιτς.... θα έχουμε τραυματισμούς δεν λέει).

(αν το κάνει στον Μοσλιμοβιτς.... θα έχουμε τραυματισμούς δεν λέει).
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: 3. Bryce Daren Moon
Το ενδεχόμενο να μην προλάβει ο Μίρο και να παίξει ο Μούν δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι και αυτό για πολλούς λόγους.....