http://www.sportonio.gr/index.php?optio ... photostory
Θα τα ξαναπούμε το βραδάκι. Καλά να περνάμε
nagbe έγραψε:Φυσικά και είναι καλός προπονητής ο Σάντος. Μήπως όμως το θέμα είναι άλλο; Μπορεί ο ΠΑΟΚ με διοίκηση Ζαγοράκη κόσμου να πραγματοποιήσει τις επιθυμίες του Πορτογάλου που θέλει ένα αυξημένο μπάτζετ, καλύτερες μεταγραφές και συνθήκες; Αν όχι, που είναι και το πιο πιθανό, αν λάβουμε τα σημερινά οικονομικά δεδομένα, θα ήταν προτιμότερο να υπάρξει αλλαγή στην τεχνική ηγεσία. Άλλωστε και οι ίδιοι καταννοούμε πως η γκρίνια θα είναι το φυσικό επακόλουθο στις μεταξύ τους σχέσεις αλλά και σ΄αυτές του Σάντος με τον κόσμο που δύσκολα θα μείνει ικανοποιημένος με μία ακόμα καλή αλλά χωρίς τίτλο χρονιά...
Εξαρτάται αν φύγει ο LinoMANIAKOS έγραψε:Ειπε θελει 3 πακτες που μπορει να αλλαξουν επιπεδο την ομαδα...Ο ενας ειναι ο Σαλπι οι αλλοι 2 σε ποιες θεσεις?
Λογικα τη θεση Ιβιτς και η αλλη ποια?