ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
ARMY
Δημοσιεύσεις: 3660
Εγγραφή: Σάβ 15 Δεκ 2007, 16:03
Τοποθεσία: Λουτράκι Κορινθίας

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από ARMY »

Να περάσει ο επόμενος παρακαλώ.
Άβαταρ μέλους
mike
Δημοσιεύσεις: 935
Εγγραφή: Παρ 28 Δεκ 2007, 14:25
Τοποθεσία: Ξάνθη

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από mike »

cellophan έγραψε:Άντε να δούμε θα γίνει καμιά γκέλα αύριο να γελάσει το χειλάκι μας.

Κάτι πρέπει να γίνει με Σορλέν να βρει τη θέση του στην ομάδα γιατί το αξίζει. Είναι λίρα 100 στα ανασταλτικά αλλά δυστυχώς μέτριος στο να κουβαλάει την μπαλα μπροστά ή να κάνει παιχνίδι. Φοράει το 10 (Κούδας) αλλά μεταξύ μας είναι πιο πολύ Σκαρτάδος (6).

:pano:
ο Σκαρτάδος ήταν 8άρι
αν θέλεις 6άρια έχουμε κάτι σε Δαμανάκη αν θέλεις
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7069
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Tolaros »

Σορλέν Φωτάκης πολύ καλοί, ανέβηκε κι ο Ίβιτς όταν χρειάστηκε και κλείδωσε το ματς. MVP για μένα ο Χαλκιάς που καθάριζε ότι περνούσε και δεν περνούσε από την περιοχή μας
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από interad »

MANIAKOS έγραψε:Ο Ντασιος μηπως νομιζει οτι παιζει στον οριτζιναλ αγιαξ.......?

όχ,ι στη μπά(ρ)τσα της Ηπείρου...
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1344
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από paok kerkyra »

Έτσι ενα και να καίει τώρα βλαχομαγκάκια βουλώστε το και πάτε να γράψετε στο φόρουμ τον φάπα βαγιέρος ο λαός του ΠΑΟΚ δεν ξεχνά και τώρα εκει εκει στην Β εθνική!!!
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

ελευθεροπουλε τραβα γ@μησου με τον προπονητη σου στα μαντρια της β'εθνικης! :twisted:
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από cellophan »

Καλά μην κολλήσουμε τώρα στο νούμερο......εγώ πάντως με το 6 τον θυμάμαι και ας μη ξεχνάμε πως κάποιες λίγες φορές είχε φορέσει και το δέκα πριν παέι στη γριά.

Πάμε γερά.

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Fantomas
Δημοσιεύσεις: 681
Εγγραφή: Σάβ 08 Νοέμ 2008, 00:41

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Fantomas »

Μπάλα στο Χωριό....

και δικαιολογίες...είχαμε να λέγαμε....

Με λένε Ριζο και όπως θέλω τα γυρίζω....

Τώρα βγήκαν οι παίχτες του ΠΑΣ και μίλησαν για κακό αγωνιστικό χώρο ...τώρα τον θυμήθηκαν τον αγωνιστικό χώρο.....φαίνεται στον αγώνα του κυπέλλου νόμιζαν ότι παίζουν στο ‘ Θέατρο των Ονείρων ’.

Όσοι είδαν σήμερα το ματς Ξάνθη-Α.Ε.Λ. θα πρόσεξαν ότι ο αγωνιστικός χώρος στα πηγάδια είναι και αυτός σε τραγική κατάσταση.

Με πολλές ελλείψεις ο ΠΑΟΚ....αλλά ρόμπα οι παίχτες του ΠΑΟΚ που δείξαν σήμερα ότι τελικά δεν έφταιγε ο κακός αγωνιστικός χώρος όταν φάγαν την τεσσάρα από την δεύτερη ομάδα του ΠΑΣ.

Τελικά σήμερα κατάλαβαν ότι ο Σορλέν δεν είναι αριστερό εξτρέμ, αλλά αμυντικό χαφ με πολλά κλεψίματα.

Ο Σάντος περίμενε να τραυματιστούν κάποιοι παίχτες ή να φάνε κόκκινες για να κάνει ροτέσιον. Έχεις κάψει παίχτες εσύ ....

Ανύπαρκτος πειθαρχικός κανονισμός από την διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και όποιος παίχτης θέλει τρώει εύκολα κόκκινη κάρτα. Θα μιλούσαμε για κρέμασμα της ομάδας από τον Αραμπατζή σε περίπτωση ισοφάρισης.

Κράτος της πλάκας, Σουπερ Λίγκα και Ελληνικό πρωτάθλημα για τον πούτσο, γήπεδα για γέλια.



ΕΛΛΑΣ, ΕΛΛΑΣ η χώρα της πουστιάς και της διαφθοράς....
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Equalizer »

Σωστό αυτό με το ροτέισον. Ήθελα στο ημίχρονο να γράψω (το απέφυγα για γούρι) οτι σήμερα είναι ευκαιρία να αναδειχθούν δίδυμα που θα καλύψουν άνετα δύσκολες στιγμές και στη συνέχεια. Δούλεψε αρκετά καλά το κέντρο τηρουμένων των αναλογιών, δηλαδή πρώτη φορά μαζί και ελεεινός χώρος.
Ελπίζω να τους δούμε και στην πορεία.
Κρίμα που γίναμε πάλι καρδιακοί. Τζάμπα φάσεις πετάξαμε.
Έχουμε ντέρμπι και πάλι καλά που θα παίξει ο μίρο κι οχι η κοτούλα πίσω δεξιά.
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από cellophan »

[quote="Fantomas"]Μπάλα στο Χωριό....

και δικαιολογίες...είχαμε να λέγαμε....

Με λένε Ριζο και όπως θέλω τα γυρίζω....

Τώρα βγήκαν οι παίχτες του ΠΑΣ και μίλησαν για κακό αγωνιστικό χώρο ...τώρα τον θυμήθηκαν τον αγωνιστικό χώρο.....φαίνεται στον αγώνα του κυπέλλου νόμιζαν ότι παίζουν στο ‘ Θέατρο των Ονείρων ’.

Όσοι είδαν σήμερα το ματς Ξάνθη-Α.Ε.Λ. θα πρόσεξαν ότι ο αγωνιστικός χώρος στα πηγάδια είναι και αυτός σε τραγική κατάσταση.

Με πολλές ελλείψεις ο ΠΑΟΚ....αλλά ρόμπα οι παίχτες του ΠΑΟΚ που δείξαν σήμερα ότι τελικά δεν έφταιγε ο κακός αγωνιστικός χώρος όταν φάγαν την τεσσάρα από την δεύτερη ομάδα του ΠΑΣ.

Τελικά σήμερα κατάλαβαν ότι ο Σορλέν δεν είναι αριστερό εξτρέμ, αλλά αμυντικό χαφ με πολλά κλεψίματα.

Ο Σάντος περίμενε να τραυματιστούν κάποιοι παίχτες ή να φάνε κόκκινες για να κάνει ροτέσιον. Έχεις κάψει παίχτες εσύ ....

Ανύπαρκτος πειθαρχικός κανονισμός από την διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και όποιος παίχτης θέλει τρώει εύκολα κόκκινη κάρτα. Θα μιλούσαμε για κρέμασμα της ομάδας από τον Αραμπατζή σε περίπτωση ισοφάρισης.

Κράτος της πλάκας, Σουπερ Λίγκα και Ελληνικό πρωτάθλημα για τον πούτσο, γήπεδα για γέλια.


Έχεις δίκιο φίλε....και ο Βερόν και ο Μούν είναι παίκτες που θα μπορούσαν να βοηθήσουν αν υπήρχε σωστότερη διαχείριση....τέλος πάντων.......
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Παίδες, σε 2 λεπτάκια κλείνουμε.. γράψτε ότι είναι να γράψετε για να πάμε παρακάτω.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Παντως οταν σου λειπουν τα βασικα αμ χαφ σου που ειναι ισως τα καλυτερ του πρωταθληματος και αυτοι που τους αντικαθιστουν ειναι στους μ βι πι σημερα κτ λεει....η ομαδα εχει βαθος.....εχουμε αλλαξει επιπεδο....

Το ρεκορ συνεχομενων κοκκινων ποσο ειναι? απο ρεκορ σε ρεκορ
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από free4 »

Κράτησε αυτό ανοικτό..
Αλλωστε δε χρειάζεται καινούργιο τόπικ..
Απλά μια ροή συζήτησης έχουμε!
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από sidpanos »

συνέχεια εδώ

ότι είπαμε είπαμε...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

free, το συγκεκριμένο ζήτημα συζητήθηκε (http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... &start=840) και εφόσον δεν αποφασίστηκε κάτι διαφορετικό, συνεχίζουμε όπως ήμασταν.

edit: sorry sid, δε σε πρόλαβα..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”