ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

zoi4, μικρά και ελληνικά σε παρακαλώ!

Kanelaki, τον παί^νεις..
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από interad »

πουτάνα μπάλα...

γ@μιεσαι από την βαλβίδα μωρή...
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Δεν ξερω γιατι αλλα οι οπαδοι τους μου την σπανε παρα πολυ!!!! :evil: :redcard: :pano:
Άβαταρ μέλους
CHRISTAKIS
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από CHRISTAKIS »

+ oσα θες Μήτσο...
Τα μισά είναι συνθήματα του ΠΑΟΚ και τα άλλα μισά του σκουλικιου...
Ακουστηκε και το θεικό συνθημα "δε πάτε ουτε ένα τελικο" ή κάτι παρόμοιο...
Αντε στην Β!
Άβαταρ μέλους
CHRISTAKIS
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από CHRISTAKIS »

Γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ!
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1514
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

pappas δεν ξερω αν θα ξαναμπεις μετα τον αγωνα αλλα πραγματικα οι οπαδοι σας ντροπιαζονται απο μονοι τους...Ισως να ειναι και πιο γελοιοι οπαδοι που εχω δει...ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΥΝΘΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΠΕΙ...ΟΛΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΑΠΟ GAY-XΑΝΟΥΜΙ-ΓΡΙΑ και για να μας την πειτε ειπατε μεχρι και το "θα σαι παντα"


ΦΤΟΥ ΣΑΣ απληστοι... :redcard: :redcard: :redcard:

ΕΔΙΤ ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛ
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Τωρα καταλαβαινω γιατι υπαρχει τοσο μεγαλο μισος με τον ΟΦΗ...

Νοτος Βορρας γ@μιετ@ι η αθηνα και καθε παγουρας :nairepaok:

ΠΑΟΚ εμπρος και προλογο μην τρως γιατι καθε παγουρας ειναι και πουτ@ν@ς γιος :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
ezln-gate4
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τρί 12 Ιαν 2010, 18:44
Τοποθεσία:

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από ezln-gate4 »

γκοοοοοοοοοοοοοοοοολλλλλλλλ! μπράβο ρε φωτάκη. το χρωστούσες!!!!!
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Η θεση του Φωτακη ειναι αυτη του Βιτολο οταν παιζει απο κει απειλει και επιθευικα βγαινοντας απο πισω, Σορλεν απλα καλος, Κριστιανο κινητικος Μουσλι καλος επισης
Άβαταρ μέλους
CHRISTAKIS
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από CHRISTAKIS »

pappas θα δουμε θα ξαναμπεις? Ουστ! Καλή πορεία στην Β εθνική γτ εκει πρέπει να παίζεται...
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από interad »

συμφωνώ με τα μικρά ασπρόμαυρα ΠΑΟΞΑΚΙΑ μας...


ρε παγουράδες... για τον λούτσο καβάλα είστε...



άντε μωρή ομάδα... 3 από ημίχρονο έπρεπε να είναι με τα ουνόπανα...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από free4 »

Φαινεται πιο είναι το αφεντικό..
Γκολ δουλεμένο στην προπόνηση!

Εξαιρετική η ομάδα, με πολλά τρεξίματα, αλληλοκαλύψεις του χώρου και πάρα πολύ πάθος..
Κορυφαίος για μένα ο Κριστιάνο, του οποίου η σέντρα προς το 30 εκμεταλλεύτηκε ο έταιρος mvp Φωτάκης αλλά ο Ελευθερόπουλος έσωσε του βλάχους..

Πλέον κι εγώ είμαι από αυτούς που θέλουν τα Γιάννινα στη Β..
Τι λέτε ρε καλόπαιδια.. "θα σαι πάντα"
Εσείς τί είστε δηλαδή?

Παραρτήματα του ΠΑΟΚ να ούμε?
Άβαταρ μέλους
farmak76
Δημοσιεύσεις: 785
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 00:22
Τοποθεσία: ΠΑΟΚιστάν

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από farmak76 »

Μπράβο στα παιδιά. Κάνουν ότι μπορούν σ αυτό το χωράφι. Κι ο βλάκας ο speaker αναρωτιέται γιατί είναι μέτριο το θέαμα. Oh my god, που λένε και τα αμερικανάκια. Κατά τα άλλα, εκνευριστικοί οι γιαννιώτες οπαδοί (έτσι ανταποδίδουν τη φιλοξενία του πρώτου γύρου) και δε σχολιάζω το διαιτητικό τρίο γιατί θα με πείτε κολλημένο (πάντως αν φορούσες κόκκινα θα είχες πάρει πέναλτι, δεν θα υπήρχε οφσάιτ στο Βιερίνια και θα είχαν και δυο-τρεις κίτρινες ακόμα οι αντίπαλοι). Τελικά σχολίασα... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Τι λεγανε οι γιαννιωτες free4?
Άβαταρ μέλους
Retzi
Δημοσιεύσεις: 1257
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 18:43

Re: ΠΑΣ Γιάννινα - Π.Α.Ο.Κ. 13/02 19:00 novasports1

Δημοσίευση από Retzi »

Ξανα ελατε στον ΝΑΟ (αν μεινετε στην κατηγορια φυσικα..) και θα περασετε καλα μ@λ@κες!!!! γ@μηστε ασαλιωτα το κωλοχωρι... :evil:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”