Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Για να τα ξεχωριζουμε:
Μια χαρα πηγε η αυξηση, οσον αφορα τον απλο κοσμο του ΠΑΟΚ που δεν ανηκει στους "εχοντες"! Αυτοι πιστευω εβαλαν και τι υστερημα τους κανοντας πραξη το "ΠΑΟΚ και ξερο ψωμι". Η οικονομικη κατασταση σημερα ειναι χειροτερη απο ποτε! Αθλος ειναι τα 600.00 που μαζευτηκαν.
Η αυξηση πηγε χαλια οσον αφορα αυτους που ειναι μονο λογια, που γουσταρουν δερματινες καρεκλες και φωτογραφιες στις εφημεριδες! Μακαρι ολοι οι ΠΑΟΚτσηδες να εδιναν για εναν μηνα το 3% του μισθου τους...
Μια χαρα πηγε η αυξηση, οσον αφορα τον απλο κοσμο του ΠΑΟΚ που δεν ανηκει στους "εχοντες"! Αυτοι πιστευω εβαλαν και τι υστερημα τους κανοντας πραξη το "ΠΑΟΚ και ξερο ψωμι". Η οικονομικη κατασταση σημερα ειναι χειροτερη απο ποτε! Αθλος ειναι τα 600.00 που μαζευτηκαν.
Η αυξηση πηγε χαλια οσον αφορα αυτους που ειναι μονο λογια, που γουσταρουν δερματινες καρεκλες και φωτογραφιες στις εφημεριδες! Μακαρι ολοι οι ΠΑΟΚτσηδες να εδιναν για εναν μηνα το 3% του μισθου τους...
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Υπάρχει η απόλυτη ικανοποίηση στην διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ απο την σφοδρή επίθεση των ΠΑΟΚτσήδων μετόχων στις τράπεζες της ΜΑΡΦΙΝ την τελευταία μέρα της ΑΜΚ.
Τουλάχιστον 600 Τρίς Ρούβλια μετοχοποιήθηκαν ενώ οι νέοι μέτοχοι ανέρχονται στους 1 εκατομμύριο εξακόσιες δώδεκα χιλιάδες μετά την τελευταία ΑΜΚ.
Μη λέμε ότι θέμε....
Λίγο ρεαλισμός δεν βλάπτει.
Τουλάχιστον 600 Τρίς Ρούβλια μετοχοποιήθηκαν ενώ οι νέοι μέτοχοι ανέρχονται στους 1 εκατομμύριο εξακόσιες δώδεκα χιλιάδες μετά την τελευταία ΑΜΚ.
Μη λέμε ότι θέμε....
Λίγο ρεαλισμός δεν βλάπτει.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
ο ρεαλισμός είναι το αντίδοτο του μπάφου που πίνουμε όλοι αμέριμνοι σ' αυτη τη χώρα. Στη χώρα που πάντα φταίει ένας άλλος και ΠΟΤΕ εμείς, στη χώρα που όλα επιτρέπονται εκτός από το να πεις κακή κουβέντα για το ΛΑΟ της.
Όπως είπε κι ο σιδπανος παραπάνω, "με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο..." αυτό είναι το πρόβλημα αδερφέ, δεν ξέρουμε ποτέ τον τρόπο, κι έτσι δεν πρόκειται να πάμε πουθενά
Όπως είπε κι ο σιδπανος παραπάνω, "με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο..." αυτό είναι το πρόβλημα αδερφέ, δεν ξέρουμε ποτέ τον τρόπο, κι έτσι δεν πρόκειται να πάμε πουθενά
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
τα 620.000 € που μαζεύτηκαν μέσα σε 2 βδομάδες περίπου, είναι ικανοποιητικό ποσό.
Μα μην είμαστε και πλεονέκτες. Σε τόσο δύσκολες μέρες κανείς δεν σου χαρίζει ούτε ευρώ τσακιστό.
μαρέσει που μιλάνε κάποιοι για επενδυτή. Λες και ο επενδυτής είναι κανένας άγιος άνθρωπος, αλτρουιστής και γαλαντόμος που δεν κοιτάει τη πάρτη του και "επενδύει" στην Ομάδα για το καλό της. Μπαρμπούτσαλα τριπολιτσιώτικα. εγώ ξέρω ότι οι περισσότεροι που εμφανίζονται ως "επενδυτές" είναι λαμόγια, μέχρι της απόδειξης του αντιθέτου. τα λέμε τώρα στην επόμενη αύξηση Μ.Κ.
Μα μην είμαστε και πλεονέκτες. Σε τόσο δύσκολες μέρες κανείς δεν σου χαρίζει ούτε ευρώ τσακιστό.
μαρέσει που μιλάνε κάποιοι για επενδυτή. Λες και ο επενδυτής είναι κανένας άγιος άνθρωπος, αλτρουιστής και γαλαντόμος που δεν κοιτάει τη πάρτη του και "επενδύει" στην Ομάδα για το καλό της. Μπαρμπούτσαλα τριπολιτσιώτικα. εγώ ξέρω ότι οι περισσότεροι που εμφανίζονται ως "επενδυτές" είναι λαμόγια, μέχρι της απόδειξης του αντιθέτου. τα λέμε τώρα στην επόμενη αύξηση Μ.Κ.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Kolokotronis_4 έγραψε:τα 620.000 € που μαζεύτηκαν μέσα σε 2 βδομάδες περίπου
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
+1926sidpanos έγραψε:Kolokotronis_4 έγραψε:τα 620.000 € που μαζεύτηκαν μέσα σε 2 βδομάδες περίπου
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ο Θοδωρής Ζαγοράκης συμμετείχε χθες στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου
Σε σύγκριση με την προηγούμενη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου βγαίνουν σημαντικά αποτελέσματα. Την πρώτη φορά είχαν συμμετάσχει περισσότεροι από 11.000 φίλαθλοι του ΠΑΟΚ, συγκεντρώνοντας 2.000.000 ευρώ, ενώ τώρα ο αριθμός των συμμετοχών έφτασε τις 5.800 και το ποσό που συγκεντρώθηκε τις 620.000 ευρώ. Πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι στην προηγούμενη αύξηση υπήρχαν περίπου 40 ημέρες στη διάθεση των φιλάθλων και τώρα μόνο δύο εβδομάδες.
Η συμμετοχή του κόσμου ήταν εντυπωσιακή και για το λόγο αυτό η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εξέδωσε χθες το βράδυ ευχαριστήρια ανακοίνωση. Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Ηλίας Βιολίδης μάλιστα τόνισε: «Υπάρχει ικανοποίηση όχι μόνο για το ποσό που συγκεντρώθηκε, αλλά κυρίως για τη συμμετοχή του κόσμου, που δείχνει ότι εμπιστεύεται αυτήν τη διοίκηση, αλλά και αυτήν την ομάδα».
Σε σύγκριση με την προηγούμενη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου βγαίνουν σημαντικά αποτελέσματα. Την πρώτη φορά είχαν συμμετάσχει περισσότεροι από 11.000 φίλαθλοι του ΠΑΟΚ, συγκεντρώνοντας 2.000.000 ευρώ, ενώ τώρα ο αριθμός των συμμετοχών έφτασε τις 5.800 και το ποσό που συγκεντρώθηκε τις 620.000 ευρώ. Πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι στην προηγούμενη αύξηση υπήρχαν περίπου 40 ημέρες στη διάθεση των φιλάθλων και τώρα μόνο δύο εβδομάδες.
Η συμμετοχή του κόσμου ήταν εντυπωσιακή και για το λόγο αυτό η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εξέδωσε χθες το βράδυ ευχαριστήρια ανακοίνωση. Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Ηλίας Βιολίδης μάλιστα τόνισε: «Υπάρχει ικανοποίηση όχι μόνο για το ποσό που συγκεντρώθηκε, αλλά κυρίως για τη συμμετοχή του κόσμου, που δείχνει ότι εμπιστεύεται αυτήν τη διοίκηση, αλλά και αυτήν την ομάδα».
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ο φιλος,ο totoka,εχει απολυτο δικιο.........Αυτα πιστευα και γω μεχρι το φιασκο των 6000......Πιστευα πως υπαρχουν 100000 ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ που,ειδικα τωρα που σου λεει η διοικηση πως ζοριζεται,θα μπορουσαν να βαλουν απο 30 ευρω!
Οσο για τις γενικευσεις......αυτες δεν τις δημιουργουμε εμεις.....απλά,φιλε novito,συγκρινε την τιμη αγορας ενος σπιτιου με τα ιδια χαρακτηριστικα,ανατολικα και δυτικα.
ΥΓ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΗΓΥΡΤΖΗΔΕΣ......ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.....ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗ Μ@Λ@ΚΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΙΚΑΤΕ!!ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΡΑΒΗ.....ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!
ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ!!!!!!
Οσο για τις γενικευσεις......αυτες δεν τις δημιουργουμε εμεις.....απλά,φιλε novito,συγκρινε την τιμη αγορας ενος σπιτιου με τα ιδια χαρακτηριστικα,ανατολικα και δυτικα.
ΥΓ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΗΓΥΡΤΖΗΔΕΣ......ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.....ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗ Μ@Λ@ΚΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΙΚΑΤΕ!!ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΡΑΒΗ.....ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!
ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ!!!!!!
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Eνδεικτικά να αναφέρω τα εξής...Την Παρασκευή συμμετείχα στη 2η Αύξηση με το ποσό των 100 Ε (στην 1η έδωσα 300) . Μιλώντας με ιδιοκτήτη μπαρ(έλεος) του λέω δεν θα συμμετέχεις ; Μου λέει έλα μωρέ από εμάς περιμένει ο ΠΑΟΚ ; Είναι δύσκολες εποχές για όλους (ο συγκεκριμένος είναι βαμμένος....έτσι δηλώνει δλδ..)
Μετά μιλάω με τον αδερφό μου , οικογενειάρχη με 1 παιδί , ο μοναδικός που δουλεύει στην οικογένεια του..."Βάλε ρε του λέω, έστω 10 Ευρώ...." ....Δεν έβαλε...."Είχα έξοδα αυτό τον μήνα κτλ...."....
Καλό είναι να δηλώνουμε Παοκτσήδες , αλλά καλό είναι να το δείχνουμε και εμπράκτως...Οι παραπάνω για μένα δεν θεωρούνται ΠΑΟΚ...Είναι απλά κάποιο πολίτες που συμπαθούν την ομάδα μας...
ΤΕΛΟΣ
Μετά μιλάω με τον αδερφό μου , οικογενειάρχη με 1 παιδί , ο μοναδικός που δουλεύει στην οικογένεια του..."Βάλε ρε του λέω, έστω 10 Ευρώ...." ....Δεν έβαλε...."Είχα έξοδα αυτό τον μήνα κτλ...."....
Καλό είναι να δηλώνουμε Παοκτσήδες , αλλά καλό είναι να το δείχνουμε και εμπράκτως...Οι παραπάνω για μένα δεν θεωρούνται ΠΑΟΚ...Είναι απλά κάποιο πολίτες που συμπαθούν την ομάδα μας...
ΤΕΛΟΣ
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ετσι ακριβώς..Kolokotronis_4 έγραψε:τα 620.000 € που μαζεύτηκαν μέσα σε 2 βδομάδες περίπου, είναι ικανοποιητικό ποσό.
Μα μην είμαστε και πλεονέκτες. Σε τόσο δύσκολες μέρες κανείς δεν σου χαρίζει ούτε ευρώ τσακιστό.
μαρέσει που μιλάνε κάποιοι για επενδυτή. Λες και ο επενδυτής είναι κανένας άγιος άνθρωπος, αλτρουιστής και γαλαντόμος που δεν κοιτάει τη πάρτη του και "επενδύει" στην Ομάδα για το καλό της. Μπαρμπούτσαλα τριπολιτσιώτικα. εγώ ξέρω ότι οι περισσότεροι που εμφανίζονται ως "επενδυτές" είναι λαμόγια, μέχρι της απόδειξης του αντιθέτου. τα λέμε τώρα στην επόμενη αύξηση Μ.Κ.
Συμφωνώ με και με τον Τετράτζε επίσης..
Δεν μπορεί συνεχώς ο λαός να ματώνει..
Οτι μπορεί δίνει!
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Μέτα την λήξη της ΑΜΚ μιλήσαμε κάποιοι για επιτυχία.
Αυτήν την εβδομάδα θα αποδειχτεί με τις πληρωμές. Με το ποσό που μαζεύτηκε όλοι οι παίχτες θα πληρωθούν τα δεδουλευμένα. Αυτά που περίσσεψαν από τις αρχές Φεβρουαρίου. Με τα λεφτά του λαού από την ΑΜΚ.
Αν δεν υπήρχαν αυτά αυτήν την εβδομάδα θα έβγαιναν όλα τα λαμόγια και θα λέγανε "που βρήκε λεφτά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ να πληρώσει τους παίχτες ???????????" Και θα απαντούσαν οι ίδιοι. Από τον μεγάλο χορηγό "Παναθηναικό".
Όσο περισσότερο βοηθάμε τόσο περισσότερο ανεξαρτητοποιείται ο ΠΑΟΚ. Εύκολο να το λές, εύκολο να το καταλάβεις, δύσκολο να το κάνουμε ...
Αλλά ΠΑΟΚ είμαστε και μαθημένοι στα δύσκολα !!!
Αυτήν την εβδομάδα θα αποδειχτεί με τις πληρωμές. Με το ποσό που μαζεύτηκε όλοι οι παίχτες θα πληρωθούν τα δεδουλευμένα. Αυτά που περίσσεψαν από τις αρχές Φεβρουαρίου. Με τα λεφτά του λαού από την ΑΜΚ.
Αν δεν υπήρχαν αυτά αυτήν την εβδομάδα θα έβγαιναν όλα τα λαμόγια και θα λέγανε "που βρήκε λεφτά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ να πληρώσει τους παίχτες ???????????" Και θα απαντούσαν οι ίδιοι. Από τον μεγάλο χορηγό "Παναθηναικό".
Όσο περισσότερο βοηθάμε τόσο περισσότερο ανεξαρτητοποιείται ο ΠΑΟΚ. Εύκολο να το λές, εύκολο να το καταλάβεις, δύσκολο να το κάνουμε ...
Αλλά ΠΑΟΚ είμαστε και μαθημένοι στα δύσκολα !!!
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Για να καταλάβουν και όσοι δεν συμμετείχαν στην ΑΜΚ. Είμαι μεγάλος λ@λ@κας. Έκανα μάγκα το Ζαγοράκη με τα λεφτά μου. 
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Όπως είπε κι ο γκας, δεν πετάμε κέρματα στο γήπεδο.. Τα μαζεύουμε για την επόμενη... ΑΜΚ!