Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Sera4 »

πως γενεται αυτο??? :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Tetradje »

Για να τα ξεχωριζουμε:
Μια χαρα πηγε η αυξηση, οσον αφορα τον απλο κοσμο του ΠΑΟΚ που δεν ανηκει στους "εχοντες"! Αυτοι πιστευω εβαλαν και τι υστερημα τους κανοντας πραξη το "ΠΑΟΚ και ξερο ψωμι". Η οικονομικη κατασταση σημερα ειναι χειροτερη απο ποτε! Αθλος ειναι τα 600.00 που μαζευτηκαν.

Η αυξηση πηγε χαλια οσον αφορα αυτους που ειναι μονο λογια, που γουσταρουν δερματινες καρεκλες και φωτογραφιες στις εφημεριδες! Μακαρι ολοι οι ΠΑΟΚτσηδες να εδιναν για εναν μηνα το 3% του μισθου τους...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gash04 »

Υπάρχει η απόλυτη ικανοποίηση στην διοίκηση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ απο την σφοδρή επίθεση των ΠΑΟΚτσήδων μετόχων στις τράπεζες της ΜΑΡΦΙΝ την τελευταία μέρα της ΑΜΚ.
Τουλάχιστον 600 Τρίς Ρούβλια μετοχοποιήθηκαν ενώ οι νέοι μέτοχοι ανέρχονται στους 1 εκατομμύριο εξακόσιες δώδεκα χιλιάδες μετά την τελευταία ΑΜΚ.

Μη λέμε ότι θέμε....
Λίγο ρεαλισμός δεν βλάπτει.
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από thrix »

ο ρεαλισμός είναι το αντίδοτο του μπάφου που πίνουμε όλοι αμέριμνοι σ' αυτη τη χώρα. Στη χώρα που πάντα φταίει ένας άλλος και ΠΟΤΕ εμείς, στη χώρα που όλα επιτρέπονται εκτός από το να πεις κακή κουβέντα για το ΛΑΟ της.

Όπως είπε κι ο σιδπανος παραπάνω, "με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο..." αυτό είναι το πρόβλημα αδερφέ, δεν ξέρουμε ποτέ τον τρόπο, κι έτσι δεν πρόκειται να πάμε πουθενά
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

τα 620.000 € που μαζεύτηκαν μέσα σε 2 βδομάδες περίπου, είναι ικανοποιητικό ποσό.
Μα μην είμαστε και πλεονέκτες. Σε τόσο δύσκολες μέρες κανείς δεν σου χαρίζει ούτε ευρώ τσακιστό.
μαρέσει που μιλάνε κάποιοι για επενδυτή. Λες και ο επενδυτής είναι κανένας άγιος άνθρωπος, αλτρουιστής και γαλαντόμος που δεν κοιτάει τη πάρτη του και "επενδύει" στην Ομάδα για το καλό της. Μπαρμπούτσαλα τριπολιτσιώτικα. εγώ ξέρω ότι οι περισσότεροι που εμφανίζονται ως "επενδυτές" είναι λαμόγια, μέχρι της απόδειξης του αντιθέτου. τα λέμε τώρα στην επόμενη αύξηση Μ.Κ.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από sidpanos »

Kolokotronis_4 έγραψε:τα 620.000 € που μαζεύτηκαν μέσα σε 2 βδομάδες περίπου
Άβαταρ μέλους
GORGINOC4
Δημοσιεύσεις: 167
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:02

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από GORGINOC4 »

sidpanos έγραψε:
Kolokotronis_4 έγραψε:τα 620.000 € που μαζεύτηκαν μέσα σε 2 βδομάδες περίπου
+1926
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Realcon »

Ο Θοδωρής Ζαγοράκης συμμετείχε χθες στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου

Σε σύγκριση με την προηγούμενη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου βγαίνουν σημαντικά αποτελέσματα. Την πρώτη φορά είχαν συμμετάσχει περισσότεροι από 11.000 φίλαθλοι του ΠΑΟΚ, συγκεντρώνοντας 2.000.000 ευρώ, ενώ τώρα ο αριθμός των συμμετοχών έφτασε τις 5.800 και το ποσό που συγκεντρώθηκε τις 620.000 ευρώ. Πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι στην προηγούμενη αύξηση υπήρχαν περίπου 40 ημέρες στη διάθεση των φιλάθλων και τώρα μόνο δύο εβδομάδες.

Η συμμετοχή του κόσμου ήταν εντυπωσιακή και για το λόγο αυτό η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εξέδωσε χθες το βράδυ ευχαριστήρια ανακοίνωση. Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Ηλίας Βιολίδης μάλιστα τόνισε: «Υπάρχει ικανοποίηση όχι μόνο για το ποσό που συγκεντρώθηκε, αλλά κυρίως για τη συμμετοχή του κόσμου, που δείχνει ότι εμπιστεύεται αυτήν τη διοίκηση, αλλά και αυτήν την ομάδα».
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από mpafos4 »

Ο φιλος,ο totoka,εχει απολυτο δικιο.........Αυτα πιστευα και γω μεχρι το φιασκο των 6000......Πιστευα πως υπαρχουν 100000 ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ που,ειδικα τωρα που σου λεει η διοικηση πως ζοριζεται,θα μπορουσαν να βαλουν απο 30 ευρω!


Οσο για τις γενικευσεις......αυτες δεν τις δημιουργουμε εμεις.....απλά,φιλε novito,συγκρινε την τιμη αγορας ενος σπιτιου με τα ιδια χαρακτηριστικα,ανατολικα και δυτικα.

ΥΓ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΑΝΗΓΥΡΤΖΗΔΕΣ......ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ.....ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗ Μ@Λ@ΚΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΙΚΑΤΕ!!ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΡΑΒΗ.....ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!!


ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ!!!!!!
biriba427
Δημοσιεύσεις: 245
Εγγραφή: Πέμ 20 Αύγ 2009, 21:01

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από biriba427 »

Eνδεικτικά να αναφέρω τα εξής...Την Παρασκευή συμμετείχα στη 2η Αύξηση με το ποσό των 100 Ε (στην 1η έδωσα 300) . Μιλώντας με ιδιοκτήτη μπαρ(έλεος) του λέω δεν θα συμμετέχεις ; Μου λέει έλα μωρέ από εμάς περιμένει ο ΠΑΟΚ ; Είναι δύσκολες εποχές για όλους (ο συγκεκριμένος είναι βαμμένος....έτσι δηλώνει δλδ..)
Μετά μιλάω με τον αδερφό μου , οικογενειάρχη με 1 παιδί , ο μοναδικός που δουλεύει στην οικογένεια του..."Βάλε ρε του λέω, έστω 10 Ευρώ...." ....Δεν έβαλε...."Είχα έξοδα αυτό τον μήνα κτλ...."....

Καλό είναι να δηλώνουμε Παοκτσήδες , αλλά καλό είναι να το δείχνουμε και εμπράκτως...Οι παραπάνω για μένα δεν θεωρούνται ΠΑΟΚ...Είναι απλά κάποιο πολίτες που συμπαθούν την ομάδα μας...

ΤΕΛΟΣ
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από free4 »

Kolokotronis_4 έγραψε:τα 620.000 € που μαζεύτηκαν μέσα σε 2 βδομάδες περίπου, είναι ικανοποιητικό ποσό.
Μα μην είμαστε και πλεονέκτες. Σε τόσο δύσκολες μέρες κανείς δεν σου χαρίζει ούτε ευρώ τσακιστό.
μαρέσει που μιλάνε κάποιοι για επενδυτή. Λες και ο επενδυτής είναι κανένας άγιος άνθρωπος, αλτρουιστής και γαλαντόμος που δεν κοιτάει τη πάρτη του και "επενδύει" στην Ομάδα για το καλό της. Μπαρμπούτσαλα τριπολιτσιώτικα. εγώ ξέρω ότι οι περισσότεροι που εμφανίζονται ως "επενδυτές" είναι λαμόγια, μέχρι της απόδειξης του αντιθέτου. τα λέμε τώρα στην επόμενη αύξηση Μ.Κ.
Ετσι ακριβώς..
Συμφωνώ με και με τον Τετράτζε επίσης..

Δεν μπορεί συνεχώς ο λαός να ματώνει..
Οτι μπορεί δίνει!
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Maximus »

Τον ΠΑΟΚ πολλοι εμισησαν, το χρημα ουδεις! :lol:
Άβαταρ μέλους
tad
Δημοσιεύσεις: 2645
Εγγραφή: Δευ 05 Μάιος 2008, 11:13

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από tad »

Μέτα την λήξη της ΑΜΚ μιλήσαμε κάποιοι για επιτυχία.

Αυτήν την εβδομάδα θα αποδειχτεί με τις πληρωμές. Με το ποσό που μαζεύτηκε όλοι οι παίχτες θα πληρωθούν τα δεδουλευμένα. Αυτά που περίσσεψαν από τις αρχές Φεβρουαρίου. Με τα λεφτά του λαού από την ΑΜΚ.

Αν δεν υπήρχαν αυτά αυτήν την εβδομάδα θα έβγαιναν όλα τα λαμόγια και θα λέγανε "που βρήκε λεφτά η ΠΑΕ ΠΑΟΚ να πληρώσει τους παίχτες ???????????" Και θα απαντούσαν οι ίδιοι. Από τον μεγάλο χορηγό "Παναθηναικό".

Όσο περισσότερο βοηθάμε τόσο περισσότερο ανεξαρτητοποιείται ο ΠΑΟΚ. Εύκολο να το λές, εύκολο να το καταλάβεις, δύσκολο να το κάνουμε ...

Αλλά ΠΑΟΚ είμαστε και μαθημένοι στα δύσκολα !!!
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Για να καταλάβουν και όσοι δεν συμμετείχαν στην ΑΜΚ. Είμαι μεγάλος λ@λ@κας. Έκανα μάγκα το Ζαγοράκη με τα λεφτά μου. :shock:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gika »

Όπως είπε κι ο γκας, δεν πετάμε κέρματα στο γήπεδο.. Τα μαζεύουμε για την επόμενη... ΑΜΚ!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”