Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από teod1980 »

Δε μας αφορά αν έβαλε η διοίκηση. Μπορεί να έβαλε και να εβαλε λίγα. Το θέμα είναι εμίς τι κάνουμε για την ομάδα και να μην κειτάμε τους υπόλοιπους.Άλλωστε ΠΑΟΚ θα εισαι και οταν φυγει η διοικηση αυτή...
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Photis »

Φίλε κάτσε νη λες ότι να ναι....Και τι ήθελες να βάλουν???Τόσα έχουν βάλει....

:pano:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gash04 »

Για το πρωτάθλημα της ΑΜΚ σημειώθηκαν τα εξής αποτελέσματα

ΦΡΑΠΕΣ-ΠΑΟΚ 1-0

ΚΟΥΤΡΑ-ΠΑΟΚ 2-0

Για κάποιους συναισθηματικούς όμως

ΜΥΑΛΟ-ΠΑΟΚ 0-2 α.α.

Ατάκα απο tsipaoktsi :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Nigrita4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Τετ 12 Δεκ 2007, 20:38
Τοποθεσία: Νυρεμβέργη

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Nigrita4 »

Μην κλέβετε ατάκες...
Το μυαλό - ΠΑΟΚ 0-1 είναι δικό μου... Εδώ θα μαλώσουμε... Μάλιστα το είχα κάνει και μπλουζάκι και με τα λεφτά είχα πάρει 2 διαρκείας την πρώτη φορά που μάζεψα απο τα παιδιά εδώ στην Νυρεμβέργη...
Δεν είχαμε ακόμα Σύνδεσμο...
Άκου εκεί τσιπαοκτσι ατάκα... Τι λέ ρε;;; Εδώ το χουμε και υπογραφή να ουμ....
kalamata4
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:46

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από kalamata4 »

Άποψή μου ότι τελικά σώσαμε κάτι έστω και την τελευταία στιγμή. ΜΠΡΑΒΟ σε όσους πήραν μέρος στην ΑΜΚ.
Ας αρχίσουμε την προετοιμασία για την επόμενη και εμείς αλλά και η διοίκηση ώστε να χουμε τα αποτελέσματα που ονειρευόμαστε.
Όσο για την συμμετοχή των διοικούντων δεν είχα απαιτήσεις οι άνθρωποι από όσα ακούω δουλεύουν ασταμάτητα χωρίς αμοιβή. Μη ζητάμε να κλείσουν και τα σπίτια τους για την ομάδα. Προς το παρόν η ανεκτίμητη προσφορά τους είναι η τιμιότητα. Από αυτή ήταν στερημένος ο ΠΑΟΚ τόσα χρόνια.
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

[quote="peris"]μαλιστα
με καθε επιφυλαξη απο οτι βλεπω λεφτα βαλαμε
μονο εμεις, δηλαδη ουτε καν αυτην την φορα καποιος απο την διοικηση..εμενα αυτο μου λεει πολλα.

Πρέπει να ξέρετε οτι η ΑΜΚ αυτών των 15 ημερών είναι ανοιχτή και για μετοχές αξίας κάτω των 50.000€.
Για μετοχές ποσού μεγαλύτερου των 50.000 € η ΑΜΚ είναι διαρκής και οποιος θέλει να αγοράσει μετοχές ποσού μεγαλύτερου του προαναφερομένου μπορεί να το κάνει οποτεδήποτε.
Αυτά για να μην αναφέρεστε στους διοικούντες πιθανώς αδικα,
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ioanmits »

peris έγραψε:
μονο εμεις, δηλαδη ουτε καν αυτην την φορα καποιος απο την διοικηση..εμενα αυτο μου λεει πολλα...
έβαλάν φίλε μην βιάζεσαι... όχι πολλά,οπως την άλλη φορά, αλλά έβαλαν... θα τα διαβάσεις αύριο στις εφημερίδες... και ο Θοδωρής και ο Βιολίδης και 1-2 ακόμη...
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από niks »

Ξέρω αρκετούς που πραγματικά θάλανε να συμμετέχουνε και όντως δεν προλαβαίνανε.
Ο ίδιος,παρ΄ότι δεν έχω πρόβλημα με ωράρια και τέτοια, ίσα-ίσα πρόλαβα και ξέκλεψα 1 ώρα για να πάω.
Πιστεύω πως αν είχαμε άλλες 10 μέρες θα ήμασταν διπλάσιοι σε αριθμό και σε ευρώ.
Για αυτούς λοιπόν που δεν πρόλαβαν δεν πειράζει.Την επόμενη σίγουρα θα προετοιμαστούν καλύτερα.

Υπάρχουν και άλλοι που αμφιταλαντεύονταν,για τους δικούς τους λόγους,και δεν πήγαν.
Δεν πειράζει ούτε και για αυτούς,σίγουρα πολλοί την επόμενη θα τρέξουν από τους πρώτους.

Υπάρχουν και άλλοι που είχαν τους λόγους τους που δεν πήγαν,ίσως μερικοί λόγοι ήταν :'τι, θα βάλω λεφτά και θα είναι άλλοι οι μάγκες και θα έχουν την προβολή,και δεν θα συμμετέχω στις αποφάσεις,και δεν θα μπορώ να φέρω και εγω κανένα παίχτη,και να κάνω και εγώ δηλώσεις,κλπ.,κλπ"
Και για αυτους δεν πειράζει.Δεν χρειαζόμαστε ΠΑΟΚάρχες.Και αν θέλουν ,στη σειρά και αυτοί για το εισητήριο,μαζί με όλους τους άλλους.

Αυτό που με πειράζει είναι όσον αφορά εμένα.Και τις δύο φορές,άλλο ποσό ήθελα να βάλω και άλλο μπόρεσα να βάλω.Παρ΄όλα αυτά φεύγοντας σκεφτόμουν:τελικά ρε γμτ,δεν μπορούσα να ρίξω λίγα έστω ψιλά ακόμα;

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι να μήν στεκόμαστε στο τι κάναμε ή στο τι κάνουμε,και να μην εφησυχάζουμε,αλλά να ήμαστε πάντα στις επάλξεις και να δίνουμε το κάτι παραπάνω.
Και κυρίως να μην βλέπουμε τους άλλους(εκτός και αν είναι παράδειγμα προς μίμηση),αλλά πως θα βελτιωθούμε οι ίδιοι,και αν μπορούμε να βοηθήσουμε και τους άλλους.
Και ο καθένας με τον τρόπο του να συνεχίσουμε να ανεβάσουμε τον Π.Α.Ο.Κ. μας όσο το δυνατόν πιο ψηλά .
Και όταν το καταφέρουμε,να συνεχίσουμε ,και να συνεχίσουμε και να μην σταματάμε ποτέ.

Μην σταματάς Δικέφαλε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος niks την Παρ 12 Φεβ 2010, 21:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από tigon4 »

gash04 έγραψε:Τιγκόν θα με τρελάνεις σήμερα.
Μάλλον είσαι ντεφορμέ.

Για να σε ρωτήσω λοιπόν μπρε αδερφέ.
Η πηγή για την πλεροφορία που δίνεις είναι ο θούπερ θρία?

ρε παιδια 11.500 + 6000 = 17.500.............που κανω λαθος ?

ο τζορμπατζογλου ειπε 6.000 νεοι μετοχοι.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gash04 »

Ε αφού το είπε ο Τζόρμπα έτσι θα είναι :twisted:
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από plato6 »

tigon4 έγραψε:
gash04 έγραψε:Τιγκόν θα με τρελάνεις σήμερα.
Μάλλον είσαι ντεφορμέ.

Για να σε ρωτήσω λοιπόν μπρε αδερφέ.
Η πηγή για την πλεροφορία που δίνεις είναι ο θούπερ θρία?

ρε παιδια 11.500 + 6000 = 17.500.............που κανω λαθος ?

ο τζορμπατζογλου ειπε 6.000 νεοι μετοχοι.

έτσι είναι αλλά από τους παλιούς δεν έβαλαν όλοι. Για αυτό δεν του κάθεται καλά κάποιους το νούμερο που λες. Αλλά σε σύνολο οι μέτοχοι με την προηγούμενη αύξηση μετοχικού κεφαλαίου είναι 17.500 άτομα.
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2572
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από dimbar »

Μελετώ το ζήτημα της ΑΜΚ εδώ και καιρό.Δέν μπορώ να φανταστώ ότι σε όλη την Ελλάδα δεν υπαρχουν 1000 ΠΑΟΚτσηδες να βάλουν 1000 ευρώ ο καθένας, δεν γίνεται είναι στατιστικά αδύνατο.Από την άλλη πρίν λίγη ώρα σταμάτησα για βενζίνη σε ενα βενζινάδικο ανάμεσα Κρύα Βρύση - Αλεξάνδρεια , το μαγαζί ήταν γεμάτο σύμβολα του ΠΑΟΚ.Ρωτάω τον βενζινά <μετοχές της ΠΑΟΚΑΡΑΣ πήραμε?>, με κοιτάει με απορία βλέπει τον δικέφαλο στο πορτοφόλι μου και απαντάει κοκκινίζοντας <ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!>
Το συμπέρασμα μου είναι οτι η ΑΜΚ απέτυχε (προσωπική άποψη) γιατί δεν υποστηρίχθηκε , λες και η ίδια η διοίκηση δεν την πίστευε.
Το θέμα επιλογής ΜΑΡΦΙΝ, οικονομικής κρίσης, αποκλεισμού απο κύπελο και διάφορα άλλα τέτοια έπαιξαν ρόλο αλλά όχι τον σημαντικότερο.Δεν είναι δυνατόν να έχει η ΠΑΕ τα στοιχεία 21000 κατόχων διαρκείας που είναι ''πελάτες΄' και εν δυνάμει μέτοχοι και να μην τους <στοχεύσει> με μία επιστολή έστω, για να μην πώ με επανειλημένα τηλεφωνήματα και οργανωμένη προσέγγιση.
21000χ50ευρω=1050000
1000άτομαχ1000ευρώ=10000000
Αυτός θα έπρεπε να είναι ο ελάχιστος στόχος.
Δεν με στεναχωρεί τόσο το χαμηλό ποσό που συγκεντρώθηκε όσο η αδυναμία της διοίκησης να <σμπρώξει> το θέμα.
Κατά τα άλλα ας βρεθεί ένας τρόπος να προβάλλεται αυτή η κατ΄ εμέ αποτυχία της ΑΜΚ σε κάθε συζήτηση στο φόρουμ που έχει να κάνει με μεταγραφές και μεγάλα λόγια.
Και κάτι τελευταίο, είναι πολύ δύσκολο ψυχολογικά για κάποιον να πάει στην τράπεζα για να πάρει μετοχές με 10 και 20 ευρώ, απο την άλλη όντως για πολύ κόσμο το 50αρι ή το 100άρι αυτη την εποχή πονάει.Κι όμως υπάρχουν τρόποι να <πάρουμε> και το 10ρικο ας πούμε απο ένα πιτσιρικά νόμιμα και νομότυπα και να τον κάνουμε κομάτι του ΠΑΟΚ δίνοντας του 30 μετοχές, αλλά να διευκολύνουμε και αυτόν πού ζορίζεται με το 50αρι ή το 100αρι.Είμαι σίγουρος ότι ιδέες μπορούν να υπάρξουν πολλές, ο ΛΑΟΣ του ΠΑΟΚ είμαστε!
΄Οραμα και έμπνευση χρειαζεται, τρέλλα έχουμε δόξα τον Θεό.
Ο ΠΑΟΚ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από eorptol »

εδω και μια εβδομαδα καθε πρωι ειχα μυνημα να παρω μετοχες ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ε τι αλλο να κανουν να μας παρουν απο το χερι ? οσοι πηραν διαρκειας και συμμετειχαν περσυ στην αυξηση ηταν ενημεροι μπροουσαν να γινουν και περισσοτερα σιγουρα αλλα τουλαχιστον τα 21.000 διαρκειας και οι 11.500 μιρκομετοχοι ηταν ενημερωμενοι....
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2572
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από dimbar »

Αδερφέ όλοι μας ήμασταν ενημερωμένοι αν κι εγώ μήνυμα δεν πήρα, νομίζω αυτό ισχύει μόνο σε όσους είναι γραμμενοι στην αντίστοιχοι υπηρεσία.Ομως εκείνο που λέω είναι ότι η συμμετοχη στην ΑΜΚ έπρεπε να <πουληθει>
στούς υπάρχοντες <πελάτες> όπως και σε νέους.Οποιοι είναι επαγγελματίες πωλητές ή ανθρωποι του μάρκετινγκ
καταλαβαίνουν τι εννοώ.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gash04 »

5800 συμμετοχή και 620000 η κατάθεση.
4% κάλυψη.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”