navigator11 έγραψε:thrix σου ευχομαι περαστικα και συμφωνω ανευ ορων στη διαπιστωση περι εκκωφαντικων απουσιων.βλεπεις καποιοι δυσαρεστηθηκαν ηδη απο την αρχη της χρονιας με το καζο της ευρωπης,ηρθε η φαπα απο τα γιαννενα στο κυπελλο,απομακρυνθηκε και το πρωταθλημα την προηγουμενη αγωνιστικη,δε θελει και πολυ ο παοκτσης να ξενερωσει!!εις αναμονη λοιπον του "βασιλεως των μαγιο",του πτωχευσαντος ψωμιαδη,του κανταφι,της γιαννας και του θοδωρα,που ορισμενοι διαρρηγνυαν τα ιματια τους οτι βρισκονταν σε συζητησεις με το φερεγγυο ΓΟΥΜΕΝΟ και στην τριχα δεν επιτευχθηκε το σουπερ ντιλ,του γιαννουλη καμπανη,του θειου εκ ροστωφ σαββιδη,του δικου μας ενιγουει ΚΟΖΩΝΗ!!μιας και στη χωρα μας και δη στο ποδοσφαιρο μας καθημερινα φτουρανε οι επενδυσεις,κατι θα βρεθει δε γινεται!και βουληση απο μερους κανενος χωσαδα να μην υπαρξει θα μεριμνησει το κρατος ρε για παρτη μας,οπως μας "εσωσε" κι αλλες φορες στο προσφατο παρελθον!αν ολα αυτα τα εχει σκεφτει καποιος παοκτσης και δε μπηκε στον πειρασμο να δωσει 10 ευρω πραγματικα ειναι αξιον ερευνας!ας προτιμησουν καποιοι να μεμφονται τη διοικηση οτι υποσχεθηκε ευρεση επενδυτων αλλα τελικα τζιφος!μαλλον ειναι πιο επωφελες κατι τετοιο για την ομαδα .......
υγ παοκτση μην ξανατολμησεις να εγειρεις απαιτησεις το καλοκαιρι για πρωτοκλασσατες μετεγγραφες και λοιπα φουμαρα.εχεις μαλλον αποφασισει να αποσυρθεις διακριτικα γιατι δεν ηρθαν σωρηδον οι κουπες,οπως δια μαγειας περιμενες για να πουλησεις ψευτοεφφελικι!αλλα οι αξιωσεις και οι αφ υψηλου κριτικες να λειπουν πλεον.μονος το εχασες το δικαιωμα αυτο .....
Άψογος.
Αλλά φταίει και η διοίκηση που δεν έθεσε στόχους να γκρινιάξουμε και λίγο.