Θεόδωρος Ζαγοράκης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Αν δεν γίνει τώρα το άλμα, η στασιμότητα θα οδηγήσει στην κατάρρευση του οικοδομήματος.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Μια απορία έχω. Ο ΠΑΟΚ μέχρι τώρα με τον λαό και μόνο έκανε μεγάλη προσπάθεια και συνεχίζει. Ακούστηκε
ότι οι παίκτες απλήρωτοι κτλπ. Ένας αδελφός εδώ έδωσε την πιο σωστή λύση. Είπε... 100·000 ΠΑΟΚτσήδες από 150 ευρώ το χρόνο, είναι 15,000,000 ευρώ. Ο Γιγαντας λαός δεν είναι μόνο στην Θεσσαλονίκη. Ζαγορακη βγες και πες το. Θα γίνει. Οι σύνδεσμοι αυτό πρέπει να κάνουν και όχι να βγαζουν ανακοινώσεις μιλάω ανα τον κόσμο. Τα διαρκείας θα πουληθούν να είστε σίγουροι. Όταν ο ΠΑΟΚ θα βρίσκεται σε τροχιά πρωτάθλημα και CL.
ότι οι παίκτες απλήρωτοι κτλπ. Ένας αδελφός εδώ έδωσε την πιο σωστή λύση. Είπε... 100·000 ΠΑΟΚτσήδες από 150 ευρώ το χρόνο, είναι 15,000,000 ευρώ. Ο Γιγαντας λαός δεν είναι μόνο στην Θεσσαλονίκη. Ζαγορακη βγες και πες το. Θα γίνει. Οι σύνδεσμοι αυτό πρέπει να κάνουν και όχι να βγαζουν ανακοινώσεις μιλάω ανα τον κόσμο. Τα διαρκείας θα πουληθούν να είστε σίγουροι. Όταν ο ΠΑΟΚ θα βρίσκεται σε τροχιά πρωτάθλημα και CL.
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
blackfox έγραψε:Αν δεν γίνει τώρα το άλμα, η στασιμότητα θα οδηγήσει στην κατάρρευση του οικοδομήματος.
Αρκεί να μην είναι άλμα στο κενό.
Για να μην είναι πρέπει να στηρίζεσαι γερά στα πόδια σου. Κι αυτό μπορεί να γίνει μόνο μέσα από μια πλατιά οργάνωση χιλιάδων μελών κι όχι μέσα από τις δονκιχωτικές αναζητήσεις "επενδυτών". Αυτό το σύστημα δουλεύει πολύ καλά. Παράδειγμα τρανό κι εξαιρετικά επιτυχημένο η Μπαρτσελόνα, η οποία νομίζω ότι κάνει και κανονικές εκλογές για την εκλογή του προέδρου της από όλα τα μέλη της.
Το έχω γράψει ξανά και το έγραψε και ένα αδέρφι πιο πάνω. Αυτός είναι ο μόνος δρόμος για την ομάδα μας. Θέλει όμως υπομονή και όχι άλματα. Σιγά - σιγά. Η αγάπη μας για τον ΠΑΟΚ θα μας δώσει την υπομονή που χρειάζεται.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Αδέρφια σαν ΠΑΟΚμάνια πρέπει να αναλάβουμε μια πρωτοβουλία και να το γνωστοποιήσουμε στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Αν αυτό είναι εφικτό.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ θα πρέπει να ανοίξει λογαριασμό σε όποια τράπεζα η να γίνεται κατάθεση στην Τούμπα η και τα δυο. (το πρώτο θέλω εγώ μιας και είμαι εξωτερικό ) έτσι ώστε εμείς ο ΛΑΟΣ του ΠΑΟΚ που είμαστε ΧΙΛΙΑΔΕΣ, θα αναλάβουμε τις μεταγραφές. Βέβαια και δεν θα τις κάνουμε, αλλά θα ενισχύσουμε οικονομικά.
Πρέπει να γίνουμε οικονομικοί πνεύμονες για τον ΠΑΟΚ μας. Μην περιμένουμε τα διαρκείας και την ΑΜΚ. ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ είναι το μυστικό.
Παρακαλώ τα παιδιά που χειρίζονται το ΠΑΟΚμάνια να ανοίξουν τοπικ το οποίο να έχει σχέση με την οικονομική βοήθεια ανά πάσα στιγμή.
Είμαστε χιλιάδες και στο εξωτερικό.
Ο ΠΑΟΚ πάνω απ' όλα!!!
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ θα πρέπει να ανοίξει λογαριασμό σε όποια τράπεζα η να γίνεται κατάθεση στην Τούμπα η και τα δυο. (το πρώτο θέλω εγώ μιας και είμαι εξωτερικό ) έτσι ώστε εμείς ο ΛΑΟΣ του ΠΑΟΚ που είμαστε ΧΙΛΙΑΔΕΣ, θα αναλάβουμε τις μεταγραφές. Βέβαια και δεν θα τις κάνουμε, αλλά θα ενισχύσουμε οικονομικά.
Πρέπει να γίνουμε οικονομικοί πνεύμονες για τον ΠΑΟΚ μας. Μην περιμένουμε τα διαρκείας και την ΑΜΚ. ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ είναι το μυστικό.
Παρακαλώ τα παιδιά που χειρίζονται το ΠΑΟΚμάνια να ανοίξουν τοπικ το οποίο να έχει σχέση με την οικονομική βοήθεια ανά πάσα στιγμή.
Είμαστε χιλιάδες και στο εξωτερικό.
Ο ΠΑΟΚ πάνω απ' όλα!!!
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ως προσθηκη στο ποστ του συνΑυστραλου ΠΑΟΚτση Realcon , θα ηθελα να καταθεσω τη δικη μου αποψη , ως προς το ερωτημα "απο που θα βρουμε πορους?".
Βασικα , το σκεπτικο μου αφορα τη δημιουργια ενος ΠΑΟΚ internet channel απο το οποιο θα μπορει ο καθενας να παρακολουθει παιχνιδια του ΠΑΟΚ ζωντανα ή και σε επαναληψη (τουλαχιστον για τη διαρκεια μιας βδομαδας μετα απο τη διεξαγωγη του αγωνα).Φανταστητε ενα σαιτ , στο οποιο θα μπορεις να κανεις λογαριασμο , θα εχεις την επιλογη αγορας πακετου ολης της σεζον ή αγορα καθε παιχνιδιου ξεχωριστα.Κι επισης για πλευ οφφ και Ευρωπη θα υπαρχει μια μικρη εξτρα χρεωση.Ακριβως οπως λειτουργουν τα διαρκειας!Θα μπορουσαν να υπαρχουν (ως ενδειξη καλης θελησεως) και καποιοι αγωνες χωρις χρεωση (οπως φιλικα προετοιμασιας).Γιατι οχι , με την αγορα πακετου ολοκληρης σεζον , να μην υπαρχει και μπονους καποιων ιστορικων αγωνων ή διαφορων βιντεο που αφορουν τον ΠΑΟΚ?Η ακομη και μια μικρη εκπομπη , που θα αναφερετε στα υπολοιπα ματς της αγωνιστικης?Οι επιλογες ειναι απειρες!!!
Πειτε μου τωρα εσεις , ποιος ΠΑΟΚτσης (κυριως του εξωτερικου) θα ψαχνεται στο ιντερνετ να βρει λινκς που πεφτουν καθε τρεις και λιγο και δε θα παει κατευθειαν στο συγκεκριμενο σαιτ?
Βεβαια τα παραπανω ως σκεψη , ειναι λιγο πολυ του ποδαριου.Υπαρχουν αρκετες παραμετροι που πρεπει να ληφθουν υποψη.Μεχρι στιγμης οι 2 βασικοτεροι που μου ερχονται στο κεφαλι ειναι οι εξης:
1)Δικαιωματα αναμεταδοσης....Απ' οτι εχω πληροφορηθει απο παιδια εδω μεσα , τα τηλεοπτικα δικαιωματα με τα δικαιωματα μεταδοσης μεσω ιντερνετ δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους!Πραγμα που σημαινει πως η ΠΑΕ μπορει να τα διεκδικησει οτι ωρα θελει.(Εδω νομιζω πως η βοηθεια του Γκας ειναι απαραιτητη για να αποσαφηνισει καποια πραγματα , μιας και σκαμπαζει απ αυτα).
2)Κοστος δημιουργιας και συντηρησης του παραπανω διαδυκτιακου καναλιου....Εδω πραγματικα δεν ξερω την τυφλα μου.Εδω χρειαζομαστε ειδικο για να μας πει που κυμαινονται τα εξοδα ενος τετοιου εγχειρηματος.
Δεν ξερω....ισως να ειναι εντελως ηλιθιο αυτο που προτεινω , αλλα ηθελα να το μοιραστω με τους υπολοιπους.
Υ.Γ.:Κατι που μολις μου ηρθε στο μυαλο.....Θα μπορουσε το ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ ή καποιο αλλο σαιτ που δεν εχει σχεση με την ΠΑΕ , παρα μονο με τους οπαδους , να κανει αυτη τη δουλεια και να δινει τα εσοδα στην ΠΑΕ???
Βασικα , το σκεπτικο μου αφορα τη δημιουργια ενος ΠΑΟΚ internet channel απο το οποιο θα μπορει ο καθενας να παρακολουθει παιχνιδια του ΠΑΟΚ ζωντανα ή και σε επαναληψη (τουλαχιστον για τη διαρκεια μιας βδομαδας μετα απο τη διεξαγωγη του αγωνα).Φανταστητε ενα σαιτ , στο οποιο θα μπορεις να κανεις λογαριασμο , θα εχεις την επιλογη αγορας πακετου ολης της σεζον ή αγορα καθε παιχνιδιου ξεχωριστα.Κι επισης για πλευ οφφ και Ευρωπη θα υπαρχει μια μικρη εξτρα χρεωση.Ακριβως οπως λειτουργουν τα διαρκειας!Θα μπορουσαν να υπαρχουν (ως ενδειξη καλης θελησεως) και καποιοι αγωνες χωρις χρεωση (οπως φιλικα προετοιμασιας).Γιατι οχι , με την αγορα πακετου ολοκληρης σεζον , να μην υπαρχει και μπονους καποιων ιστορικων αγωνων ή διαφορων βιντεο που αφορουν τον ΠΑΟΚ?Η ακομη και μια μικρη εκπομπη , που θα αναφερετε στα υπολοιπα ματς της αγωνιστικης?Οι επιλογες ειναι απειρες!!!
Πειτε μου τωρα εσεις , ποιος ΠΑΟΚτσης (κυριως του εξωτερικου) θα ψαχνεται στο ιντερνετ να βρει λινκς που πεφτουν καθε τρεις και λιγο και δε θα παει κατευθειαν στο συγκεκριμενο σαιτ?
Βεβαια τα παραπανω ως σκεψη , ειναι λιγο πολυ του ποδαριου.Υπαρχουν αρκετες παραμετροι που πρεπει να ληφθουν υποψη.Μεχρι στιγμης οι 2 βασικοτεροι που μου ερχονται στο κεφαλι ειναι οι εξης:
1)Δικαιωματα αναμεταδοσης....Απ' οτι εχω πληροφορηθει απο παιδια εδω μεσα , τα τηλεοπτικα δικαιωματα με τα δικαιωματα μεταδοσης μεσω ιντερνετ δεν εχουν καμια σχεση μεταξυ τους!Πραγμα που σημαινει πως η ΠΑΕ μπορει να τα διεκδικησει οτι ωρα θελει.(Εδω νομιζω πως η βοηθεια του Γκας ειναι απαραιτητη για να αποσαφηνισει καποια πραγματα , μιας και σκαμπαζει απ αυτα).
2)Κοστος δημιουργιας και συντηρησης του παραπανω διαδυκτιακου καναλιου....Εδω πραγματικα δεν ξερω την τυφλα μου.Εδω χρειαζομαστε ειδικο για να μας πει που κυμαινονται τα εξοδα ενος τετοιου εγχειρηματος.
Δεν ξερω....ισως να ειναι εντελως ηλιθιο αυτο που προτεινω , αλλα ηθελα να το μοιραστω με τους υπολοιπους.
Υ.Γ.:Κατι που μολις μου ηρθε στο μυαλο.....Θα μπορουσε το ΠΑΟΚΜΑΝΙΑ ή καποιο αλλο σαιτ που δεν εχει σχεση με την ΠΑΕ , παρα μονο με τους οπαδους , να κανει αυτη τη δουλεια και να δινει τα εσοδα στην ΠΑΕ???
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Μετά το κλείσιμο της ΑΜΚ θέλω να μας ανακοινώσεις το νέο πλάνο αρχηγέ και τους στόχους αυτού.
Θα ήθελα να ακούσω
1. θα πάρουμε το πρωτάθλημα
2. θα πάρουμε και το κύπελλο
3. θα σηκώσουμε και το Τσάμπιονς Λιγκ.
Έτσι ώστε να ξέρουμε τους λόγους που θα σε κυνηγάμε.
Να είναι ποιο ξεκάθαρο το πράγμα αρχηγέ μου.
Υ.Γ

Θα ήθελα να ακούσω
1. θα πάρουμε το πρωτάθλημα
2. θα πάρουμε και το κύπελλο
3. θα σηκώσουμε και το Τσάμπιονς Λιγκ.
Έτσι ώστε να ξέρουμε τους λόγους που θα σε κυνηγάμε.
Να είναι ποιο ξεκάθαρο το πράγμα αρχηγέ μου.
Υ.Γ
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21285
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
αφου θα παρουμε το τσου-λου γκας θα παιξουμε και για το διηπειρωτικο.δε νομιζω να υπαρχει απανταχου παοκι που να συμβιβαζεται με την ιδεα μη κατακτησης και αυτου ........
προσωπικα σκοντο για το διηπειρωτικο με τον παπαναστασιακο της αργεντινης δεν κανω,πώς το λενε βρε αδερφε??

προσωπικα σκοντο για το διηπειρωτικο με τον παπαναστασιακο της αργεντινης δεν κανω,πώς το λενε βρε αδερφε??
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Μετά τα σημερινά αποτελέσματα θα πρέπει η διοίκηση (αν και είμαι 100% βέβαιος) να περιέλθει σε σκεπτικισμό για την ΜΗ ψήφο εμπιστοσύνης που τις δώσαμε μέσω της ΑΜΚ και να κάνει την αυτοκριτική της.
Δεν είναι κανένα κατηγορώ προς τον Θοδωρή ίσα ίσα το αντίθετο αλλά θα πρέπει να σκεφτεί αρκετά πράγματα για την συνέχεια και την πορεία της ομάδας για το πως πρέπει να κινηθεί.
Δεν είναι κανένα κατηγορώ προς τον Θοδωρή ίσα ίσα το αντίθετο αλλά θα πρέπει να σκεφτεί αρκετά πράγματα για την συνέχεια και την πορεία της ομάδας για το πως πρέπει να κινηθεί.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Δε νομίζω πως είναι θέμα μη εμπιστοσύνης αλλά χρημάτων του κόσμου.Δεν κρύβεται τίποτα από πίσω και μη ξεχνάμε πως ήταν μόνο 2 βδομάδες.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ναι αλλα σε 2 βδομαδες μεσα καναμε sold out σε 21100 διαρκειας με μεση τιμη τα 350-400 ευρω περιπου...
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Παιδιά μην γράφονται ανακρίβειες και δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις
πουλήσαμε 21000 διαρκείας, από την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009 έως το Σάββατο 11 Ιουλίου 2009.
σε 5,5 βδομάδες περίπου.
πουλήσαμε 21000 διαρκείας, από την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009 έως το Σάββατο 11 Ιουλίου 2009.
σε 5,5 βδομάδες περίπου.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Εκ του αποτελέσματος κρίνεται, για την ώρα, σοφη η επιλογή του να μη θέσει στους παίκτες πρόστιμο!
Αν και κάτι τέτοιο, μάλλον πρέπει να πράξει για τις απειθαρχίες των παικτών στον αγωνιστικό χώρο!
Αν και κάτι τέτοιο, μάλλον πρέπει να πράξει για τις απειθαρχίες των παικτών στον αγωνιστικό χώρο!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Απειθαρχία παιχτών στον αγωνιστικό χώρο δεν υπάρχει.
Πάθος ίσως...
Και διαιτησίες που να ξέρουν ποιον παίχτη να χτυπήσουν επίσης.
Πάθος ίσως...
Και διαιτησίες που να ξέρουν ποιον παίχτη να χτυπήσουν επίσης.