Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από novito »

Άσε δεν θες να μάθεις... πίστεψε με.... :(
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Re:

Δημοσίευση από Realcon »

Realcon έγραψε:
Platon έγραψε:Πιστεύω ότι αν βάλουμε ο καθένας από εμάς, εδώ στο PAOKMANIA (2324 μέλη), από 100,00 € μαζεύουμε στο άψε σβήσε 232.400,00 €. Μονο εμείς. Αν το ίδιο κάνει και ο κάθε σύνδεσμος στην Ελλάδα η στο Εξωτερικό, σίγουρα με τις πιο απαισιόδοξες προβλέψεις μαζεύουμε μια δεκάρα εκατομμύρια...

Ίσως δεν είναι και τόσο λάθος η σκέψη του αδερφού theo111. Χρειάζεται ο κατάλληλος συντονισμός και βεβαια λίγο τρέξιμο...

Έστω κι έρανος να είναι εγώ προσωπικά θα βοηθήσω.

ΠΑΟΚ εγώ, ΠΑΟΚ εσύ, μαζί αντάμα μια ζωή!!!

ΕΜΠΡΟΣ ΑΔΕΛΦΙΑ Ο ΠΑΟΚ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
Άβαταρ μέλους
trelopaoki444
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από trelopaoki444 »

trelopaoki444 έγραψε:Εφτασε λοιπον και η νεα αυξηση μετοχικου κεφαλαιου στην ΠΑΕ. Εκει που καλουμαστε και παλι, να δωσουμε ωθηση στο οραμα των δικων μας παιδιων, του Ζηση και του Θοδωρα, εκει που καλουμαστε και παλι, να βαλουμε πλατη για να δουμε τα ονειρα μας να γινονται πραγματικοτητα.

Απο οτι ακουγεται η ΠΑΕ θετει ως μινιμουμ στοχο τα 700.000 με 1 εκατομυρια ευρω για να πει οτι κατι κινειται. Προσωπικα θεωρω λιγα αυτα τα λεφτα για το λαο μας αλλα και για της προοπτικες που ανοιγονται μπροστα μας. Πιστευω οτι θα το υπερβει χαλαρα αλλα το θεμα δεν ειναι εκει.
Το βασικο θεμα ή προβλημα αν θελετε ειναι το γιατι εδω και 2,5 χρονια δεν εχουν βρεθει διπλα στη διοικηση οικονομικα ευρωστοι ανθρωποι να τη στηριξουν. Κανω πχ τη συγκριση με την ομαδα της αεκ και με πιανει μελαγχολια. Καθε μερα ακουω και για αλλον ενα παραγοντα που θελει να μπει μπροστα ενω στο δικο μας το χωριο τιποτα. Επειδη ομως σαν ανθρωπος ειμαι ανησυχος και δεν καταπινω αμασητα οσα μου πασαρουν τα ΜΜΕ αρχιζω να σκεφτομαι πλεον πιο πονηρα. Το συμπερασμα που καταληγω ειναι ενα και μοναδικο.

Το προβλημα του ΠΑΟΚ ειναι η ΔΙΟΙΚΗΣΗ του. Ναι, ναι η διοικηση του. Ο μονος λογος για τον οποιο δεν πλησιαζει κανεις οικονομικος παραγοντας την ομαδα ειναι ο Ζησης, ο Θοδωρος και οι υπολοιποι... Καντε λιγη υπομονη και θα συμφωνησετε. Πρωτα ομως φερτε στο μυαλο σας ολους τους παραγοντες που περασαν απο την ομαδα ολα αυτα τα χρονια αλλα και οσους ''ενδιαφερθηκαν'' για αυτη. Θα συμφωνησετε οτι ηταν πααααρα πολλοι. Οτι γινεται στην αεκ των χιλιων προβληματων αυτη τη στιγμη δηλαδη.
Θα μου πειτε οτι ενταξει οντως λαμογια υπηρχαν και θα υπαρχουν αλλα πχ ο γκευ και η ζελα εχουν προσελκυσει τρομερα ευρωστους επιχειρηματιες. Ναι θα σας πω αλλα εχουν βαλει αραγε λεφτα στις ομαδες? Γιατι ο θειος σιγουρα ΔΕΝ εχει βαλει. Μην ξεχνατε οτι εδω και 13 χρονια βγαινει ανελλιπως στο champions league, εχει εσοδα απο μεταγραφες τυπου Καστιγιο-Μπελουτσι κ.α. και φετος και μονο που δεν προκριθηκε σε ομιλο ξαφνικα βγαινει στην επιφανεια η μαυρη τρυπα του ολυμπιακου...Δηλαδη επι 10 και πλεον χρονια που επαιρνε απευθειας προκριση σε ομιλο ηταν τσιμα τσιμα οικονομικα και φετος ηρθε η οικονομικη καταστροφη...
Στον παναθηναικο τωρα τι γινεται? Μαζευτηκαν τρεις τεσσερις πακετοι γυρω απο τον βαρδινογιαννη γιατι? Για να βαλουν λεφτα λεω εγω. Ειναι ομως ετσι? Απο οτι λεγεται η παε παναθηναικος εχει ανοιγμα καμια 20αρια εκατομυρια ευρω φετος το οποιο οπως τρεχουν να διαδωσουν τα παπαγαλακια της δημοσιογραφιας θα καλυφθει ανετα απο την εισοδο στους ομιλους του τσαμπιονσ λιγκ. Δε λενε ομως ολοι αυτοι για ποιο λογο ετρεξαν να συστρατευθουν διπλα στο βαρδινογιαννη. Για τους τιτλους? :lol: :lol: Μα φυσικα για το νεο γηπεδο. Ηδη η ΜIG ηταν η πρωτη που ετρεξε να δωσει προσφορα για την ονομασια του γηπεδου που θα περιλαμβανε το ονομα της. Το να ξοδεψει ενας κολοσσος σαν το βγενοπουλο 20-30 η και 50 εκατομυρια ειναι πραγματικα πολυ ευκολο αν ξερει οτι θα εχει για 40-50 χρονια τουλαχιστο το ονομα του εκει...

Ας αφησουμε ομως τους μεγαλους ας παμε πιο κατω. Πολλες ομαδες εχουν παραγοντες που αν και δεν ειναι του ιδιου βεληνεκους εν τουτοις πιστευω οτι θα ηταν οτι επρεπε για τον ΠΑΟΚ μας. πχ ενας παραγοντας τυπου Τσακιρη (τυχαια αναφορα) θα ηταν οτι επρεπε σ αυτη την αυξηση. Να βαλει 4-5 εκατομυρια και να τρεξει η ομαδα οπως θελουμε χωρις προβληματα. Ναι αλλα αν το εκανε ποιο θα ηταν το κερδος του? Οικονομικο?
Σε μια παε που κανει αμκ για να καλυψει τα τρεχοντα εξοδα της και η οποια εχει στο κεφαλι της ενα σωρο αλλα παγωμενα χρεη πως θα μπορουσε να εχει καποιος κερδος? Ελα ντε? Να πω εγω ενα τροπο που θα μπορουσε να γινει σε αλλη ομαδα ΠΛΗΝ ΠΑΟΚ? Βαζει ο Χ επιχειρηματιας 5 εκατονυρια στην αυξηση τα οποια ομως ειναι τα κερδη του απο τις επιχειρησεις του. Αρα πλεον ολα τα λεφτα του ειναι επενδεδυμενα επομενως δεν φορολογουνται απο την εφορια το ιδιο... Αρα γλιτωνει σχεδον τα μισα τα οποια θα τα εδινε στην εφορια και μετα με μια μικρη μιζουλα στον εκαστοτε προεδρο της παε τον βαζει να κανει μερικες παραγγελιες σε καποια απο τις εταιρειες του και περνει τα λεφτα του νομιμα πισω... Ειπατε κατι? Ξερω ξερω δεν γινονται στην Ελλαδα αυτα. Και γω υποθετικα μιλαω τα ονοματα αλλωστε ειναι τυχαια και δε σχετιζονται με τα παραπανω.

Στον ΠΑΟΚ ολα αυτα ομως δυστυχως δεν γινονται. Γιατι ο Τεο και Ζησης εχουν μονο ενα πραγμα στο μυαλο τους και αυτο ειναι οτι καθε ευρω θα επενδυεται αυτοματα για την ομαδα. Αυτος ειναι για μενα και ο λογος που τοσο καιρο δεν ακουγονται ονοματα. Πιστευω δε οτι ειδικα σε αυτη την αυξηση οσοι μεγαλοεπιχειρηματιες συνδραμουν θα το κανουν πραγματικα απο αγαπη για την ομαδα αφου θα δωσουν λεφτα μονο για να βοηθησουν οικονομικα χωρις να εχουν να περιμενουν τιποτα αλλο. Οταν με το καλο θα ανοιξει και το θεμα του γηπεδου εκει να ειστε σιγουροι οτι το ενα ονομα θα διαδεχεται το αλλο αφου τετοιες επενδυσεις ειναι ιδιαιτερα συμφερουσες για τους επενδυτες. Τοτε ο Ζαγορακης και ο Βρυζας θα εχουν οντως προβλημα και θα πρεπει να ειμαστε διπλα τους γιατι ολοι θα κοιτουν πως θα γινει να φανε απο την πιτα του ΠΑΟΚ μας.


Sorry, ειναι δικα μου γραφομενα αλλα νομιζω οτι αξιζει να τα επαναφερω για οσους ακομα το σκεφτονται...
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από arisk »

obanebane έγραψε:Υ.Γ Ποιος μπορει να μου πει ποσα εγεγραμμενα μελη εχει το Paokmania
Νομίζω 25.780... :shock:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από novito »

Ή αν θέλετε... Κάτι παραπάνω από 1500 άτομα έχουν συνδεθεί μέσα στον Φεβρουάριο που τρέχει και η ΑΜΚ... :(
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από free4 »

sourmenetes έγραψε:
arisk έγραψε: Πλέον δεν βάζω ξυπνητήρι το πρωί... Με ξυπνάει η κοπέλα που στέλνει τα μηνύματα απο την ΠΑΕ... :lol:
Στην επομενη αυξηση η κοπελα θα ερχεται σπιτι...να σε ξυπναει...
Εκει να δω ποσους μετοχους θα εχουμε.... :lol: :lol: :lol: :lol:
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Γ@μησε τα..
Εξυπνο αυτό της ΠΑΕ..
Κάθε πρωί το μηνυματάκι τζαστ στην ώρα του..
Ευχομαι να το δω το πρωί για να μη χτυπάω το κεφάλι μου μετά! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από plato6 »

Όσο υπάρχει στο ελληνικό πρωτάθλημα Κόκκαλης και Βαρδινογιάννης δεν πρόκειται να πάρει πρωτάθλημα άλλη ομάδα εκτός από αυτούς τους δύο..εδώ η ΑΕΚ το κέρδισε αγωνιστικά και ο άλλος τους το πήρε στα χαρτιά.

άρα αφού δεν πρόκειται να πάρει πρωτάθλημα άλλη ομάδα γιατί κάποιος επενδυτής να βάλει λεφτά στον ΠΑΟΚ????

Το μόνο που θα καταφέρει είναι να βάλει ένα σωρό λεφτά στην ομάδα να βγαίνει δεύτερη τρίτη τέταρτη και άντε το πολύ πολύ αν βγει και τρίτη ομάδα ποτέ στο C-L να πάρουμε και εμείς καμία θέση, και μετά από ένα χρονικό διάστημα 3--4 χρόνων που η ομάδα μας δεν θα καταφέρει να πάρει τίτλο να τον αρχίσουμε και αυτόν στα βρισίδια γιατί θα λέμε καλά έχουμε επενδυτή και δεν μπορούμε να πάρουμε τίτλο????

ΑΡΑ το μόνο που μένει είναι ο κόσμος. μόνο εμείς μπορούμε να πληρώνουμε και να βοηθάμε την ομάδα. αλλά και αυτό ως πότε???? ως πότε μπορεί ο μεγαλύτερος όγκος του κόσμου που είναι με 600-700 ευρώ τον μήνα να αγοράζει διαρκείας και μετοχές 2 φορές τον χρόνο? Προσωπική μου άποψη ότι και αυτό έχει ένα ταβάνι και κάποια στιγμή θα μειωθούν και τα διαρκείας αν ανέβουν πολύ οι τιμές όπως ακούγεται. είδη φέτος 5-6 που ανέβηκαν οι τιμές είχαμε λιγότερες πωλήσεις από την προηγούμενη χρονιά.

Πρέπει και η διοίκηση να αυξήσει τα έσοδα της με διάφορους τρόπους και ειδικά στο θέμα μάρκετινγκ. δεν είναι δυνατόν έξω από το γήπεδο να οικονομάει ο καθένας εις βάρος του ΠΑΟΚ εκμεταλλευόμενος το σήμα..ας στήσει η ΠΑΕ στάντ έξω από το γήπεδο και πολλά και διάφορα είδη γιατί και η μπουτίκ σε κάθε αγώνα είναι πίτα μέσα και πολύ είναι αυτοί που δεν μπαίνουν γιατί ξέρουν ότι θα κάνουν 2 ώρες να εξυπηρετηθούν.Θα υπάρχουν και άλλοι τρόποι για έσοδα που εγώ δεν τους γνωρίζω.

Η τωρινή αύξηση πήγε χάλια και ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας.

Το αύριο είναι δύσκολο από ότι φαίνεται. άντε να δούμε τι μας περιμένει.
Άβαταρ μέλους
mauros hmer
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: Πέμ 21 Ιαν 2010, 10:02

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από mauros hmer »

Εγώ ΔΕΝ θ' αγοράσω μετοχές. ΟΥΤΕ θα τα χώσω πουθενά.
Θα πάω στο πλαίσιο, θα αγοράσω ένα ολοκαίνουριο notebook,
και θα τα "χώνω" απ' όπου σταθώ και όπου βρεθώ στους Βρυζοσάντους σε μπλογκ και φόρα...
Για το καλό του ΠΑΟΚ. Βεβαίως, βεβαίως.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από mpafos4 »

Καταρχην,εγω πισευω πως ο ΠΑΟΚ ΜΠΟΡΕΙ να παρει πρωταθλημα.Και πιστευα πως δεν θα αργησει!!!Αλλα μετα απο αυτο που εγινε σε αυτη την ΑΜΚ......αποδειχθηκε πως εχουμε ΠΟΛΛΟΥΣ πανηγυρτζηδες!Βαρεθηκα να ακουω δικαιολογιες!Δεν υπαρχει ουτε ενας ανθρωπος που να μην εχει 10 ευρω(και να μην εχει θα βρεθει ΠΑΟΚΤΣΗΣ να του τα δωσει)για να βαλει!Οταν πηγα,ηταν μπροστα μου ενα παληκαρι που κρατουσε ενα 20ρικο και φαινοταν απο μακρυα πως αισθανοταν αμηχανα.Του ειπα,λοιπον πως οχι απλως δεν πρεπει να αισθανεται ετσι αλλα πως πρεπει να ειναι περιφανος(περισσοτερο και απο τους ντεμεκ λεφταδες-αληθεια,που ειναι αυτοι?)γι'αυτο που κανει!!!


ΑΠΛΑ,οι υπολοιποι να μας αφησουν στην ΤΡΕΛΑ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ 4 ΙΕΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ!!!!!



ΥΓ.Στην επομενη μεταγραφικη περιοδο,στο αντιστοιχο τοπικ που θα δημιουργηθει να μπορουν να συμμετεχουν ΜΟΝΟ ΜΕΤΟΧΟΙ της ΠΑΕ ΠΑΟΚ!!
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από arisk »

Σήμερα με ξέχασε η ΠΑΕ...!! Δεν πήρα μήνυμα... Και ρωτάω... Κύριε Ζαγοράκη ποιός θα με ξυπνάει τώρα εμένα αν δε μου στέλνετε μήνυμα κάθε πρωί...?? Οέο...?? :lol:
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Re:

Δημοσίευση από Makis4444 »

Realcon έγραψε:
Realcon έγραψε:
Platon έγραψε:Πιστεύω ότι αν βάλουμε ο καθένας από εμάς, εδώ στο PAOKMANIA (2324 μέλη), από 100,00 € μαζεύουμε στο άψε σβήσε 232.400,00 €. Μονο εμείς. Αν το ίδιο κάνει και ο κάθε σύνδεσμος στην Ελλάδα η στο Εξωτερικό, σίγουρα με τις πιο απαισιόδοξες προβλέψεις μαζεύουμε μια δεκάρα εκατομμύρια...

Ίσως δεν είναι και τόσο λάθος η σκέψη του αδερφού theo111. Χρειάζεται ο κατάλληλος συντονισμός και βεβαια λίγο τρέξιμο...

Έστω κι έρανος να είναι εγώ προσωπικά θα βοηθήσω.

ΠΑΟΚ εγώ, ΠΑΟΚ εσύ, μαζί αντάμα μια ζωή!!!

ΕΜΠΡΟΣ ΑΔΕΛΦΙΑ Ο ΠΑΟΚ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
Κι αν βαλουμε απο 1.000.000 θα μαζεψουμε 2.324.000.000!!!!!!!!!!!!!Λεφτα ειναι,οχι στραγαλια.......
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από mpafos4 »

Aς πιει 20 ρετσινες λιγοτερες πριν τα ματς στην Τουμπα ο καθε "απλας"!!!Και θα μαζεψει το 100ρικο και δεν θα κανει τη μ@λακια με κανενα μπουκαλι σε κορνερ(20000 ευρω προστιμο η ΠΑΕ)!Αλλα ειπαμε.....ο καθε ενας εχει διαφορετικες προτεραιοτητες στη ζωη του.Για καποιους απο εμας ο ΠΑΟΚ ειναι μεσα στις 2-3 βασικοτερες!


ΚΑΙ,ΣΙΓΟΥΡΑ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΜΟΔΑ ΟΤΕ ΠΑΝΗΓΥΡΙ!!!
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Makis4444 »

Επειδη διαβασα προηγουμενα ποστ,κανεις δε νομιζω να περιμενει μεγαλοεπεννδυτη πανω σε ασπρο αλογο ρε αδερφια...Αλλα να μην υπαρχουν ουτε πεντε να βαλουν απο 200.000 ειναι απιστευτο.....Δυστυχως η ευτυχως νομιζω οτι συντομα θα ανοιξει θεμα γηπεδου αφου οπως φαινεται(μαλλον σωστα) ειναι η μοναδικη σοβαρη πηγη η οποια μπορει να αποφερει και μεγαλα εσοδα.....

Υ.Γ.Παντως η αυξηση δεν παει και τοσο χαλια....Δεν ειναι λιγα τα λεφτα που μαζευτηκαν συνολικα(και στην προηγουμενη) ενω και οι μετοχοι συνολικα ειναι πολλοι(αρκετοι πιο σωστα).....Πιστευω επισης οτι και η διοικηση θα επρεπε να βαλει λεφτα οπως την προηγουμενη φορα..... :pano:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από novito »

arisk έγραψε:Σήμερα με ξέχασε η ΠΑΕ...!! Δεν πήρα μήνυμα... Και ρωτάω... Κύριε Ζαγοράκη ποιός θα με ξυπνάει τώρα εμένα αν δε μου στέλνετε μήνυμα κάθε πρωί...?? Οέο...?? :lol:
Α... γι αυτο πήρα δύο εγώ... Με στείλαν και το δικό σου προφανώς... :lol: :lol:
Δώσαμε ρε συ Ζαγόρ, δώσαμε...


Τελευταίες ωρες λεμεεεε!!
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από thrix »

Φαζ, αυτό που ανέφερα ήταν περισσότερο σχηματικό παρά ακριβές. Μια και είμαι κρεβατωμένος με πυρετό και έχω άπειρο χρόνο έκανα τους υπολογισμούς με βάση τις δικές σου πηγές και σου έχουν ξεφύγει ένα δύο πραγματάκια πλην όμως σημαντικά.

Οι συνεισφορές όσων αναφέρονται στα δελτία ονομαστικά, από την μία ΑΜΚ στην άλλη είναι
Βιολίδης...................238134
Ζαγοράκης.................99000
Σαχπατζίδης..............149490
Ποικιλίδης.....................990
Μιχαηλίδης.................99000
Πουρλιωτόπουλος........183017
Μηλιωρίδης...............132178
Χαραμής....................99000

Σύνολο-----------------1.000.808
Σου είχανε ξεφύγει κανα δυο νουμεράκια γι αυτό τα ποσά μας είναι λίγο διαφορετικά.

Άρα ΟΚ έκανα λάθος, δεν είναι περισσότερα από τα μισά αλλά ελάχιστα λιγότερα και δεν είναι 2-3 άτομα αλλά 7 άτομα (τον Ποικιλίδη δεν τον βάζω)
Αλλάζει αυτό κάτι στην ουσία αυτού που έγραψα? Που είναι ο λαός του ΠΑΟΚ τώρα που τον χρειάζεται η ομάδα? είμαστε μόνο 3-4-5 χιλιάδες κόσμος? Το ποσό δεν έχει σημασία, σημασία έχει η συμμετοχή και αυτή η ρημάδα η συμμετοχή είναι απούσα. Εκκωφαντικά απούσα.
Αυτή είναι η ουσία κατά τη γνώμη μου.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”