Oλα καλά κι όλα ωραία κι ανθηρά..
Αλλά για την ταμπακιέρα κανείς δε θα μιλήσει..
Που ο ΠΑΟΚ έχασε χρήματα με την ιμωρία μας για τα όσα προκάλεσαν οι μπάτσοι στα Τρίκαλα!
Που ο κόσμος του ΠΑΟΚ ταλαιπωρήθηκε σε Λειβαδιά, Γιάννινα κι οπουδήποτε ταξίδεψε, ενώ για τους υπόλοιπους, ο δρόμος ήταν ανοικτός!
Κύριε Βούγια είστε υπεύθυνος όσων λέτε..
Αν δούμε αύριο έστω κι έναν μπάτσο να μας ζητάει ταυτότητα έξω από το γήπεδο των Ιωννίνων, να ξέρετε ότι θα έχετε τη μεγαλύτερη ευθύνη εσείς..
Και τα περί παράφρασης όσων είπατε από την αστυνομία εμείς τα ακούμε βερεσε..
Επικοινωνιακά τριν για να σώσετε ότι προλαβαίνετε καθώς έχετε κάνει τη μία γκάφα πίσω από την άλλη..
ΥΓ. Συγχαρητήρια για το χαίδεμα στον συμπολίτη για τα αίσχη του το περασμένο Σάββατο στο Παλέ!
Ουτε ο Ιωανναίδης δε θα επέβαλε τόσο εξοντωτική ποινή!
