6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
6.4 Οι απαντήσεις σε ήδη υπάρχοντα θέματα συζήτησης είναι ευπρόσδεκτες εφόσον περιέχουν ουσιώδεις και μη παραπλανητικές πληροφορίες. Αν και δεν απαγορεύονται, οι μονολεκτικές ή/ και «μη ολοκληρωμένες» ή/ και «ανούσιες» απαντήσεις καλό θα είναι να αποφεύγονται. Σε περιπτώσεις “spamming” από χρήστες, θα γίνεται σύσταση μέσω pm από τους administrators/moderators και στη συνεχεια σε περίπτωση μη συμμόρφωσης θα ακολουθούνται οι κανονισμοί ποινών.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ρε συ ο Καφού είναι μαύρος...!! Γιατί κατα τ'άλλα παικτικά είναι ίδιοι...Olorin έγραψε:...Δηλαδη το χωσιμο στον Καφου...ε τον αραμπατζη εννοω...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
kos έγραψε:and the winner is:
προφανως δεν εισαι απο τους Παοκτσηδες που πανε στο γηπεδο. αν εισαι απο αυτους που πανε, δεν πρεπει να ξαναπας. αν θεωρεις τον ευατο σου σοβαρο ανθρωπο. εγω ετσι θα εκανα εαν πιστευα κατι τετοιο. δεν θα πηγενα στο γηπεδο εαν ειχα την παραμικρη υποψια οτι παικτης της ομαδας πηρε εσκεμενα κοκκινη για να μην παιξει στο ματς με τον βαζελο.paok_4_ έγραψε: Για τον Βιτόλο τί να πω που είναι δυο φορές χειρότερο? Για μένα, προσωπική άποψη, το έκανε επίτηδες όχι για να χάσουμε από τον ηρακλή, αλλά για να μην κερδίσουμε τον βάζελο. Βέβαια όλοι μας ξέρουμε τι "Δημοκρατία" επικρατεί στο forum αυτό και έτσι περιμένω να σβηστεί και αυτό το ποστ μου όπως έχουν σβηστεί και μερικά άλλα που "δεν άρεσαν".
γενικα ειναι σωστο αυτο που λες. κανεις δεν εχει το δικαιωμα να χαρακτηριζει κανεναν. σωστο. ξεκινα να το κανεις πρωτος εσυ γιατι εαν δεν καταλαβες εχεις χαρακτηρισει και εχεις προσβαλει πολυ ασχημα τον βιτολο. οταν λες οτι το εκανε επιτηδες για να μην παιξει με τον βαζελο ειναι σαν να λες οτι τρυπησε την ομαδα, οτι τα πηρε, οτι... οτι... οτι.paok_4_ έγραψε:Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί ο Βιτόλο κάνει 2 χαζομάρες σε ένα ημίχρονο. Μην μου πει κανείς αντανακλαστικά αντέδρασε γιατί τότε κάθε φορά που θα περνούσε η μπάλα από δίπλα του θα άπλωνε χέρι. Και εάν μερικοί δεν θέλουν ούτε καν να φαντάζονται ότι έγινε εσκεμμένα, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούν να χαρακτηρίζουν άλλους που το θεωρούν εσκεμμένο (έστω και αν το πιστεύω μόνο εγώ, που δεν νομίζω όμως).
αυτο το εσκεμμενο ειναι βαρυ, πολυ πιο βαρυ απο την αποψη που εξεφρασα εγω οτι λες παπαριες.
και επειδη σου αρεσει ο βολταιρος και η γνωστη φραση θα σου πω οτι στο ονομα αυτης της φρασης εχουν ειπωθει τερατα. ο μιλτιαδης βαρβιτσιωτης (βουλευτης) θελοντας να παραφρασει τον βολταιρο ειπε για καποια καλοπαιδα που εκαψαν την ελληνικη σημαια οτι διαφωνει με αυτο που κανουν αλλα θα υπερασπιστει μεχρι θανατο το δικαιωμα τους να κανουν αυτο που θελουν. να καινε δηλαδη την ελληνικη σημαια. και τα βοδια οι ελληνες τον ξαναστειλαμε στην βουλη αντι να τον στειλουμε στον διαολο.
το ιδιο κανεις και εσυ. πετας μια παπαρια και απο πισω τον βολταιρο και περιμενεις να σεβαστουμε την αποψη σου η οποια ειναι εξωφρενικη και τελειως συκοφαντικη. εγω δεν μπορω να το κανω αυτο.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106614
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Μια και δεν ακούει ο αδελφός μας, ας απαντήσω εγώ:kos έγραψε:και επειδη σου αρεσει ο βολταιρος και η γνωστη φραση θα σου πω οτι στο ονομα αυτης της φρασης εχουν ειπωθει τερατα. ο μιλτιαδης βαρβιτσιωτης (βουλευτης) θελοντας να παραφρασει τον βολταιρο ειπε για καποια καλοπαιδα που εκαψαν την ελληνικη σημαια οτι διαφωνει με αυτο που κανουν αλλα θα υπερασπιστει μεχρι θανατο το δικαιωμα τους να κανουν αυτο που θελουν. να καινε δηλαδη την ελληνικη σημαια. και τα βοδια οι ελληνες τον ξαναστειλαμε στην βουλη αντι να τον στειλουμε στον διαολο.
το ιδιο κανεις και εσυ. πετας μια παπαρια και απο πισω τον βολταιρο και περιμενεις να σεβαστουμε την αποψη σου η οποια ειναι εξωφρενικη και τελειως συκοφαντικη. εγω δεν μπορω να το κανω αυτο.
Άλλο πράγμα να εκφράζει κάποιος αντίθετη άποψη και άλλο να πράττει παράνομες πράξεις. Εάν είπε αυτό το πράγμα ο βουλευτής, απλά επιβεβαιώνει τις θεωρίες μου για το ποιόν των περισσοτέρων εκεί μέσα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106614
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Καλός και πολύτιμος ο Βιτόλο, αλλά είμαι σίγουρος ότι ο Γάλλος θα μας στείλει όλους αδιάβαστους με το υπέροχο παιχνίδι του.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
http://www.youtube.com/watch?v=1LbvUad9 ... re=relatedΑποστόληςΑ έγραψε:[ Εάν είπε αυτό το πράγμα ο βουλευτής, απλά επιβεβαιώνει τις θεωρίες μου για το ποιόν των περισσοτέρων εκεί μέσα.
http://www.iospress.gr/megalo2003/megalo20031122.htm
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Επεστρεψε ξανα στις γνωριμες γι αυτον διαδρομες και "αγωνιστικες" πιστες...Και στο χωμα ,και στο δρομο, εγγυηση δεν καιει λαδι ,κανει οικονομια στα "καυσιμα" , μεγαλη αντοχη λαιμαι.!!!!



Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Χθες ηταν πιο αμυντικογενης απο τι συνηθως(δε χρειαστηκε τπτ παραπανω) αλλα με τα γνωστα τρεξιματα
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
στην αρχη λιγο ψαχνοταν λογικο μετα απο απουσια 3 βδομαδων απο αγωνες αλλα μετα τα γνωστα του...φημες λενε οτι δε δεχτηκε να μπει στο πουλμαν επιστροφης και το πηρε ποδαρατο...

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Οντως χθες με εντυπωσιασε..Ειδικα οταν εκανε τις γνωστες καλυψεις προς τα μπακ αριστερα και δεξια...και μετα ππαλι μπροστα στο κεντρο στην θεση του...Πωπωπω...
Πιο πολυ με τρελαινει κει που φορτσαρει και τα κοντερια ειναι στο κοκκινο οπως ακριβως στο παρακατω βιντεο..
[youtube]0iZjtav06cc[/youtube]
[youtube]0iZjtav06cc[/youtube]
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
πολύ καλός μεν, ίσως υπερβολικά δυναμικός σε κάποιες φάσεις δε...
φλερτάρει συνεχώς με κάρτες.
ωστόσο μεγάλο βρωμόσκυλο, δεν τον περνάς με τπτ, και αν τυχόν νομίζεις ότι μόλις τον πέρασες, τσουπ! να τος πάλι σε μαρκάρει!
παικταράς από τους λίγους στην ελλάδα!
φλερτάρει συνεχώς με κάρτες.
ωστόσο μεγάλο βρωμόσκυλο, δεν τον περνάς με τπτ, και αν τυχόν νομίζεις ότι μόλις τον πέρασες, τσουπ! να τος πάλι σε μαρκάρει!
παικταράς από τους λίγους στην ελλάδα!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Έχει πολύ πλάκα να απέχεις από τόπικ που είναι στο κόκκινο και μετά, όταν ηρεμούν τα πράγματα να τα διαβάζεις μαζεμένα (αλά kos).
Ήρεμα ρε μοϊκανέ, γέμισε το γραφείο πριονίδι να 'ούμε.

Ήρεμα ρε μοϊκανέ, γέμισε το γραφείο πριονίδι να 'ούμε.