Εντάξει δεν συμφωνούμε με την άποψη αυτή, αλλά δεν θα γίνουμε και φασίστες! Θα δεχθούμε την διαφορετική άποψη, άσχετα αν δεν μας αρέσει (Voltaire).kos έγραψε:and the winner is:
προφανως δεν εισαι απο τους Παοκτσηδες που πανε στο γηπεδο. αν εισαι απο αυτους που πανε, δεν πρεπει να ξαναπας. αν θεωρεις τον ευατο σου σοβαρο ανθρωπο. εγω ετσι θα εκανα εαν πιστευα κατι τετοιο. δεν θα πηγενα στο γηπεδο εαν ειχα την παραμικρη υποψια οτι παικτης της ομαδας πηρε εσκεμενα κοκκινη για να μην παιξει στο ματς με τον βαζελο.paok_4_ έγραψε: Για τον Βιτόλο τί να πω που είναι δυο φορές χειρότερο? Για μένα, προσωπική άποψη, το έκανε επίτηδες όχι για να χάσουμε από τον ηρακλή, αλλά για να μην κερδίσουμε τον βάζελο. Βέβαια όλοι μας ξέρουμε τι "Δημοκρατία" επικρατεί στο forum αυτό και έτσι περιμένω να σβηστεί και αυτό το ποστ μου όπως έχουν σβηστεί και μερικά άλλα που "δεν άρεσαν".
6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Λοιπόν η κάθε παπαριά του κάθε ηλίθιου ραδιοφωνατζή που την ξεστομίζει απρόκλητα και ΠΑΟΚτσήδες την καταπίνουν ανενόχλητα και την μεταφέρουν ή την ανακυκλώνουν στο φόρουμ σαν είδηση ή άποψη είναι εντελώς προκλητική!
Μην λέτε μετά σαν σβήνω ποστ και είναι φασιστικό και χουντικό και άλλα μετά.
Αλλά η μαλακία έχει και όρια.
Αν θέλετε να πείτε ότι υπήρχε σκόπιμος δόλος απο τον παίχτη πάρτε τηλέφωνο στο ράδιο και πείτε το.
Εδώ μέσα δεν έχει καμία θέση ούτε καν σαν άποψη προς συζήτηση.
Προσοχή απο εδώ και στο εξής για τέτοιες μαλακίες που μεταφέρονται εδώ μέσα πραγματικά δεν θα διστάσω για αποβολή του μέλους ισόβιο.
Ακόμα και η αναπαραγωγή του θέματος με παραθέσεις και τα σχετικά.
Ειπώθηκε έληξε τέλος.
Υπάρχει το κουμπί της αναφοράς δημοσίευσης για κάτι που σας ενοχλεί απο κάποιον και εκεί το συζητάμε.
Παράθεση όμως για την ίδια μαλακία βοηθάτε άθελα σας και εσείς στην διαιώνιση της ψευδής είδησης και στην συζήτηση γύρω απο αυτήν.
Μην λέτε μετά σαν σβήνω ποστ και είναι φασιστικό και χουντικό και άλλα μετά.
Αλλά η μαλακία έχει και όρια.
Αν θέλετε να πείτε ότι υπήρχε σκόπιμος δόλος απο τον παίχτη πάρτε τηλέφωνο στο ράδιο και πείτε το.
Εδώ μέσα δεν έχει καμία θέση ούτε καν σαν άποψη προς συζήτηση.
Προσοχή απο εδώ και στο εξής για τέτοιες μαλακίες που μεταφέρονται εδώ μέσα πραγματικά δεν θα διστάσω για αποβολή του μέλους ισόβιο.
Ακόμα και η αναπαραγωγή του θέματος με παραθέσεις και τα σχετικά.
Ειπώθηκε έληξε τέλος.
Υπάρχει το κουμπί της αναφοράς δημοσίευσης για κάτι που σας ενοχλεί απο κάποιον και εκεί το συζητάμε.
Παράθεση όμως για την ίδια μαλακία βοηθάτε άθελα σας και εσείς στην διαιώνιση της ψευδής είδησης και στην συζήτηση γύρω απο αυτήν.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ρε συ Αποστόλη, μεγάλα παιδιά είμαστε, μην κολλάμε στην λεπτομέρεια, αφού κατάλαβες τί θέλω να πω. Δεν θες 93'; Θες 85'; 80'; 75'; Έχεις ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ημίχρονο να πάρεις κάρτα και σημειωτέον είσαι το ΑΜΥΝΤΙΚΟ ΧΑΦ της ομάδας, άρα εξ ορισμού αυτός που ρίχνει και κλωτσιές αν χρειαστεί.ΑποστόληςΑ έγραψε:Δεν θα συμφωνήσω. Δεν μπορείς να περιμένεις μέχρι το 93΄ γιατί τότε ή θα κάνεις κάτι χοντρό ώστε να αποβληθείς σίγουρα, ή δεν θα προλάβεις να το κάνεις και τα έχασες όλα!
ΤΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ?
Το σενάριο που αναφέρει ο φίλος αντιτίθεται στην κοινή λογική, αυτό γράφω.
Ας προσέχουμε λίγο, πριν μεταφέρουμε εδώ την κάθε παπαριά που πετάνε ορισμένοι "δημοσιογράφοι" ή "παραγωγοί".
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Όπως θεωρεί κάποιος (βάση δημοκρατικών αρχών μάλλον...) οτι μπορεί να χαρακτηρίσει έναν ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ (και ιδιαίτερα κάποιον που δεν έχει δώσει δικαιώματα) "πουλημένο" και "προδότη" (όταν λές ότι παίρνει εσκεμμένα κόκκινη για να κάνει κακό στην ομάδα και να μην κερδίσει και τον παναθηναϊκό), έτσι μπορώ και εγώ (με την ίδια ακριβώς λογική) να χαρακτηρίσω γελοίο και καραγκιόζη τον ξερόλα εξυπνάκια που χαρακτήρισε το Βιτόλο όπως τον χαρακτήρισε...Και εάν μερικοί δεν θέλουν ούτε καν να φαντάζονται ότι έγινε εσκεμμένα, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούν να χαρακτηρίζουν άλλους που το θεωρούν εσκεμμένο (έστω και αν το πιστεύω μόνο εγώ, που δεν νομίζω όμως).
Και κάτι άλλο... Ο Βολταίρος προάσπισε το δικαίωμα του καθενός να εκφράζει και να υπερασπίζεται τη γνώμη του... Ok... Mήπως προάσπισε και κάποιο δικαίωμα να εκφράζουν και οι υπόλοιποι τη γνώμη τους για αυτόν...?? Λογικό δεν ακούγεται...?? Λέω εγώ τώρα... Μήπως...??
Δηλαδή να λέει ο κάθε μακακας την παπαριά του για τους ποδοσφαιριστές της ομάδας... Ok, δικαιούται (βάση Βολταίρου)... Οι υπόλοιποι δεν δικαιούνται να πουν τη γνώμη τους για το μακάκα...?? Δικαιούνται (πάλι βάση Βολταίρου)...
Οπότε... Η γνώμη μου είναι ότι ο καθένας χαρακτηρίζεται απο αυτά που λέει και γράφει... Και όταν κάποιος λέει και γράφει χονδροειδέστατες μαλακίες, πως αλλιώς μπορεί να χαρακτηριστεί εκτός απο χοντρός μ@λ@κ@ς...??
Υ.Γ. Τι μαλακίες καθόμαστε και συζητάμε Τεταρτιάτικα...?? Άντε την Κυριακή με τα νεύρα στο maximum και το μυαλό πάνω απο το κεφάλι απο το θυμό, ok να πούμε και καμιά μαλακία ή καμιά χοντράδα να ξεθυμάνουμε, λογικό είναι... Αλλά τρείς μέρες μετά να λέμε τις ίδιες μαλακίες και να σχολιάζουμε τα ίδια ανύπαρκτα θέματα... Είναι λίγο πρόβλημα, κάτι δεν κάνουμε καλά προφανώς... Κάτι πάει λάθος...
3.1 Το Paokmania.gr/Forum παρέχει στους επισκέπτες /χρήστες τη δυνατότητα να λάβουν μέρος σε συζητήσεις με την αποστολή γραπτών μηνυμάτων. Οι επισκέπτες /χρήστες του Paokmania.gr/Forum οφείλουν να τηρούν τους κανόνες της καλής συμπεριφοράς και της ευπρέπειας και να μην προβαίνουν σε παράνομες ή ανήθικες διατυπώσεις.
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
lefis έγραψε:Τι υπονοείς??γιατί δεν σε κατάλαβα..Isaak the Greek έγραψε:Να πω την αμαρτια μου κι εγω πιστευω πως υπαρχει λογος σοβαρος για τον οποιο ο Βιτολο εκανε οτι εκανε , οπως και ο Μουσλιμοβιτς , οπως και ο Βασιλακης , οπως και αλλοι στο παρελθον.
Τι δε καταλαβες ρε Λεφη?Δε στα εξηγω ωραια?????Αφου σου λεω τα παντα ολα ακριβως απο κατω απο αυτη τη φραση.Οτι αισθανομαι.Μαθε μπαλιτσα να μη μπερδευεσαι
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ολοι ξερουμε οτι ο χωρος του ποδοσφαιρου είναι βρωμικος...Στησιματα με διαιτητες...Προεδροι τσιρακια αλλων προεδρων...Στησιματα για το στοιχημα...Εκβιασμοι ποδοσφαιριστων...Χρηματισμοι ποδοσφαιριστων αλλων ομαδων για να εχουν μειωμενη αποδοση...Χορηγιες κατω απο το τραπεζι...Συμφωνιες ομαδων μεταξυ τους για ανταλλαγη βαθμων...
Δεν πιστευω να αρνειται κανεις οτι αυτα συμβαινουν...Ειδικά δε εδώ στην Ελλαδα, δεν καταλαβαινω γιατι ο χωρος του ποδοσφαιρου να μην ειναι τοσο διεφθαρμενος, οσο και η υπολοιπη κοινωνια...Και φανταζομαι οτι ο καθε οπαδος θεωρεί οτι η ομαδα του δεν "κανει τετοια πραγματα"...
Αυτό είναι ομως κατι εντελως διαφορετικό από το να ξεστομιζουμε τετοιες κατηγοριες, ενώ δεν εχουμε στοιχεία...Συνομωσιες και υποθεσεις μπορουμε να κανουμε πολλες...Το θεμα ειναι αν εχουμε αποδειξεις για αυτα που λεμε...Αλλιως καλυτερα να μην λεγονται καθολου...
Δεν πιστευω να αρνειται κανεις οτι αυτα συμβαινουν...Ειδικά δε εδώ στην Ελλαδα, δεν καταλαβαινω γιατι ο χωρος του ποδοσφαιρου να μην ειναι τοσο διεφθαρμενος, οσο και η υπολοιπη κοινωνια...Και φανταζομαι οτι ο καθε οπαδος θεωρεί οτι η ομαδα του δεν "κανει τετοια πραγματα"...
Αυτό είναι ομως κατι εντελως διαφορετικό από το να ξεστομιζουμε τετοιες κατηγοριες, ενώ δεν εχουμε στοιχεία...Συνομωσιες και υποθεσεις μπορουμε να κανουμε πολλες...Το θεμα ειναι αν εχουμε αποδειξεις για αυτα που λεμε...Αλλιως καλυτερα να μην λεγονται καθολου...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Τελικά ποιος είναι ο μ@λ@κ@ς της υπόθεσης? Καλά που έχουμε σπουδαγμένους σαν εσένα να μας εξηγούνε τί είπε ο Βολταίρος.Και κάτι άλλο... Ο Βολταίρος προάσπισε το δικαίωμα του καθενός να εκφράζει και να υπερασπίζεται τη γνώμη του... Ok... Mήπως προάσπισε και κάποιο δικαίωμα να εκφράζουν και οι υπόλοιποι τη γνώμη τους για αυτόν...?? Λογικό δεν ακούγεται...?? Λέω εγώ τώρα... Μήπως...??
3.1Το Paokmania.gr/Forum παρέχει στους επισκέπτες /χρήστες τη δυνατότητα να λάβουν μέρος σε συζητήσεις με την αποστολή γραπτών μηνυμάτων. Οι επισκέπτες /χρήστες του Paokmania.gr/Forum οφείλουν να τηρούν τους κανόνες της καλής συμπεριφοράς και της ευπρέπειας και να μην προβαίνουν σε παράνομες ή ανήθικες διατυπώσεις.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ας μάθει επιτέλους ο καθένας ότι η Δημοκρατία σταματάει εκεί που αρχίζει το δικαίωμα του άλλου. Και ο καθένας έχει δικαίωμα να διατηρεί την αξιοπρέπειά του...Βέβαια αν οι λαμπίρεες, τατιάνες και κάθε κουτσομπόλα της ΤιΒι σας έκανε να πιστεύετε ότι επειδή κάποιος είναι δημόσιο πρόσωπο έχουμε δικαίωμα να εισερχόμαστε στην ιδιωτκή του ζωή και να τον προσβάλλουμε χωρίς ίχνος ντροπής γιατί κι εμάς δε θα μας άρεσε να μας κάνουν το ίδιο, τότε δυστυχώς επανεξετάστε τις αξίες σας....Γιατί Δημοκρατία δε σημαίνει εκφράζω άποψη ανεξέλεγκτα για όλα, γιατί το ξαναλέω τότε οδηγούμαστε σε οχλοκρατία....
φίλε arisk απλά συμφωνω
φίλε arisk απλά συμφωνω
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ο Βολταίρος είχε καμία σχέση με τον Βολτέζο?
Πότε έπαιξε σε μας αυτός?
Πότε έπαιξε σε μας αυτός?
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
"Διαφωνώ μ' αυτά που λες, αλλά θα υπερασπιστώ, μέχρι θανάτου, το δικαίωμα σου να τα λες"
Αυτό είπε ο Voltaire για όσους τυχόν δεν το γνωρίζουν. Καταλαβαίνετε λοιπόν τι εστί δημοκρατία...
Αυτό είπε ο Voltaire για όσους τυχόν δεν το γνωρίζουν. Καταλαβαίνετε λοιπόν τι εστί δημοκρατία...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ακριβώς Αποστολη... Να πει ο κάθε ένας τη μαλακία του... Να μην πούμε και εμείς οι υπόλοιποι τη γνώμη μας για το μαλάκα...?? Να την πούμε...
Και αν αυτό σε ενδιαφέρει τόσο π[ολύ, ναι είμαι σπουδασμένος... Ίσως για το επίπεδο ορισμένων κάτι τέτοιο να είναι κακό βέβαια... Αλλά τι να κάνουμε... Δεν μπορούμε να είμαστε όλοι τέλειοι σαν εσένα...
3.1 Το Paokmania.gr/Forum παρέχει στους επισκέπτες /χρήστες τη δυνατότητα να λάβουν μέρος σε συζητήσεις με την αποστολή γραπτών μηνυμάτων. Οι επισκέπτες /χρήστες του Paokmania.gr/Forum οφείλουν να τηρούν τους κανόνες της καλής συμπεριφοράς και της ευπρέπειας και να μην προβαίνουν σε παράνομες ή ανήθικες διατυπώσεις.
Ποιός είναι... Κάνε ένα poll και θα δούμε ποιός είναι... Θα βγει παμψηφεί...paok_4_ έγραψε:Τελικά ποιος είναι ο μ@λ@κ@ς της υπόθεσης? Καλά που έχουμε σπουδαγμένους σαν εσένα να μας εξηγούνε τί είπε ο Βολταίρος.Και κάτι άλλο... Ο Βολταίρος προάσπισε το δικαίωμα του καθενός να εκφράζει και να υπερασπίζεται τη γνώμη του... Ok... Mήπως προάσπισε και κάποιο δικαίωμα να εκφράζουν και οι υπόλοιποι τη γνώμη τους για αυτόν...?? Λογικό δεν ακούγεται...?? Λέω εγώ τώρα... Μήπως...??
Και αν αυτό σε ενδιαφέρει τόσο π[ολύ, ναι είμαι σπουδασμένος... Ίσως για το επίπεδο ορισμένων κάτι τέτοιο να είναι κακό βέβαια... Αλλά τι να κάνουμε... Δεν μπορούμε να είμαστε όλοι τέλειοι σαν εσένα...
3.1 Το Paokmania.gr/Forum παρέχει στους επισκέπτες /χρήστες τη δυνατότητα να λάβουν μέρος σε συζητήσεις με την αποστολή γραπτών μηνυμάτων. Οι επισκέπτες /χρήστες του Paokmania.gr/Forum οφείλουν να τηρούν τους κανόνες της καλής συμπεριφοράς και της ευπρέπειας και να μην προβαίνουν σε παράνομες ή ανήθικες διατυπώσεις.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
φτάνει και δεν πάμε τον βολταίρο...ήταν παρι σεν ζερμεν...
πάμε παρακάτω..
γ@μηστε τους...
και μετά καθαρό νερό στις πηγές στα ζαγοροχώρια..
πάμε παρακάτω..
γ@μηστε τους...
και μετά καθαρό νερό στις πηγές στα ζαγοροχώρια..
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Αν και θα στεναχωρησω τους υπευθυνους του Φορουμ θα το συνεχισω εγω λιγο ακομη.
Μπηκα στον πειρασμο να διαβασω τα τελευταια ποστ του "paok_4" για να δω τι ρολο βαραει.
Μολις 2 βδομαδες πριν αφησε ξανα υπονοουμενα οτι ο Βιερινια αποβληθηκε στο ματς με Αστερα για να μην παιξει με τον Ολυμπιακο!!!!!!!!!!! Βεβαια τελικα ο Βιερινια επαιξε με γαυρο οποτε την ξεχναμε την σαχλαμαρα που γραψαμε αλλα νατος πετιεται και επανερχεται δρυμητερος! Και ο Βιτολο στημμενος! (Ακομα κ το πιο πιθανο, περα απο το τυχαιο, να βγαζουν πιο ευκολα οι διαιτητες μια κοκκινη καρτα σε παιχτες μας πριν απο ντερμπυ μαλλον δεν περναει απο το μυαλουδακι τους.)
Πιο πριν αφησε ξανα υπονοουμενα για το Σαντος επειδη εβαλε τον Μουν στο ματς με Βαζελο!
Δε με νιαζει τι λεει ο καθε Βολτεζος. Αυτο που ξερω ειναι οτι αυτα κι αυτα μας πληγωνουν τοσα χρονια. οσο αφηνεται αυτο το δηλητηριο να χυνεται μονο στον ΠΑΟΚ γινεται ζημια. Τετοια δημοκρατια να τη χεσω! και στην τελικη θα προασπιστω το δικαιωμα σου να λες οτι θες ΑΝ ξερω ποιος εισαι! Που ξερω εγω ποιος κρυβεται πισω απο ενα ονομα σε ενα Φορουμ και με ποιους σκοπους το κανει?
Μπηκα στον πειρασμο να διαβασω τα τελευταια ποστ του "paok_4" για να δω τι ρολο βαραει.
Μολις 2 βδομαδες πριν αφησε ξανα υπονοουμενα οτι ο Βιερινια αποβληθηκε στο ματς με Αστερα για να μην παιξει με τον Ολυμπιακο!!!!!!!!!!! Βεβαια τελικα ο Βιερινια επαιξε με γαυρο οποτε την ξεχναμε την σαχλαμαρα που γραψαμε αλλα νατος πετιεται και επανερχεται δρυμητερος! Και ο Βιτολο στημμενος! (Ακομα κ το πιο πιθανο, περα απο το τυχαιο, να βγαζουν πιο ευκολα οι διαιτητες μια κοκκινη καρτα σε παιχτες μας πριν απο ντερμπυ μαλλον δεν περναει απο το μυαλουδακι τους.)
Πιο πριν αφησε ξανα υπονοουμενα για το Σαντος επειδη εβαλε τον Μουν στο ματς με Βαζελο!
Δε με νιαζει τι λεει ο καθε Βολτεζος. Αυτο που ξερω ειναι οτι αυτα κι αυτα μας πληγωνουν τοσα χρονια. οσο αφηνεται αυτο το δηλητηριο να χυνεται μονο στον ΠΑΟΚ γινεται ζημια. Τετοια δημοκρατια να τη χεσω! και στην τελικη θα προασπιστω το δικαιωμα σου να λες οτι θες ΑΝ ξερω ποιος εισαι! Που ξερω εγω ποιος κρυβεται πισω απο ενα ονομα σε ενα Φορουμ και με ποιους σκοπους το κανει?
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ναι όλοι είναι ύποπτοι για στήσιμο εκτός από μας που γράφουμε
τέτοιες κοτσανες που ούτε ο κοντης θα έλεγε.....
ΚΟΥΊΖ Ποιος θα είναι ο επόμενος στημενος κατα τον ΡΑΟΚ_4 ;
τέτοιες κοτσανες που ούτε ο κοντης θα έλεγε.....
ΚΟΥΊΖ Ποιος θα είναι ο επόμενος στημενος κατα τον ΡΑΟΚ_4 ;