Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ερασιτεχνισμοι... Η Citibank ειναι χορηγος του ΠΑΟΚ και με καταστηματα σε ολο τον κοσμο. Και λενε στην ΠΑΕ οτι οι αλλες τραπεζες ειχαν μεγαλη προμηθεια. Πανε να γλιτωσουν πχ 10 ευρω και χανουν 1000..

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Μιλαμε και λεμε και ξαναλεμε για χρηματα , για την Α.Μ.Κ. , για επενδυτες , για μοντελα τυπου Μπαρτσελονα κλπ, κλπ,κλπ.
Να κανω μια απλοικη ερωτηση. Υπαρχουν η' δεν υπαρχουν 300.000 ατομα δηλωμενοι ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ στην οικουμενη ( δεν λεω στην Ελλαδα , αλλα το επεκτεινω) ????????
Εχετε φανταστει τι θα μπορουσε να εχει γινει με την καταθεση 100 ευρω( μην μου πει κανεις οτι προκειται για τεραστιο ποσο) απο ολους αυτους ?
Εχει διανοηθει κανεις για τι ποσο μιλαμε ?
Σε ενα βραδυ μεσα και σε κλιμα ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΥΦΟΡΙΑΣ-ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΣ γραφτηκαν περιπου 7.000 ατομα στο φορουμ , με αποτελεσμα να καταρρευσει το site.
Οπως εγραψε και ο φιλος teod δεν μπορω να καταλαβω 21.000 διαρκειας ( με τιμη σιγουρα πανω απο 50 -και οχι 10 - ευρω) και 4 ημερες πριν την ληξη της ΑΜΚ να υπαρχουν μολις 1700 και κατι εγγεγραμμενοι μετοχοι !!!!!!!!!!!!!!!!
Αλλα το προβλημα ( κατ'εμε) εντιπιζεται στον "ωχαδερφισμο" που μας διακρινει παρα πολλες φορες.
Αλλος λεει "να τα βαλουν αυτοι που διοικουν " , αλλος " να ερθει το κρατος και να βρει λυση" , αλλος προτεινει " να πληρωσουν οι προηγουμενοι μεγαλομετοχοι που εκλεψαν" , αλλος το ενα και αλλος το αλλο.
Ο καθενας προτεινει και απο κατι . Εφικτο-ανεφικτο? Ουδεις γνωριζει και ουδεις ασχολειται.
Προτασεις -λογια και κριτικη εκ του ασφαλους και κυριως ΑΝΕΞΟΔΗ.
Το θεμα ειναι εμεις τι κανουμε . Εμεις πως προσεγγιζουμε την παρουσα κατασταση. Με πιεση στους φορεις ? Με συλλαλητηρια? Με καταληψεις ?
Ολα αυτα καλα αλλα χωρις ΧΡΗΜΑ δεν κανεις τιποτα και παραμενεις στασιμος. Δυστυχως αλλα αυτη ειναι η μαυρη αληθεια.
Υ.Γ. Καποτε ο Ιωνας Δραγουμης ειπε " Μην περιμενετε τι θα κανει η Ελλαδα για εσας αλλα εσεις τι μπορειτε να κανετε για αυτη"
Θα το παραφρασω λεγοντας " ΑΣ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ"
Να κανω μια απλοικη ερωτηση. Υπαρχουν η' δεν υπαρχουν 300.000 ατομα δηλωμενοι ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ στην οικουμενη ( δεν λεω στην Ελλαδα , αλλα το επεκτεινω) ????????
Εχετε φανταστει τι θα μπορουσε να εχει γινει με την καταθεση 100 ευρω( μην μου πει κανεις οτι προκειται για τεραστιο ποσο) απο ολους αυτους ?
Εχει διανοηθει κανεις για τι ποσο μιλαμε ?
Σε ενα βραδυ μεσα και σε κλιμα ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΥΦΟΡΙΑΣ-ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΣ γραφτηκαν περιπου 7.000 ατομα στο φορουμ , με αποτελεσμα να καταρρευσει το site.
Οπως εγραψε και ο φιλος teod δεν μπορω να καταλαβω 21.000 διαρκειας ( με τιμη σιγουρα πανω απο 50 -και οχι 10 - ευρω) και 4 ημερες πριν την ληξη της ΑΜΚ να υπαρχουν μολις 1700 και κατι εγγεγραμμενοι μετοχοι !!!!!!!!!!!!!!!!
Αλλα το προβλημα ( κατ'εμε) εντιπιζεται στον "ωχαδερφισμο" που μας διακρινει παρα πολλες φορες.
Αλλος λεει "να τα βαλουν αυτοι που διοικουν " , αλλος " να ερθει το κρατος και να βρει λυση" , αλλος προτεινει " να πληρωσουν οι προηγουμενοι μεγαλομετοχοι που εκλεψαν" , αλλος το ενα και αλλος το αλλο.
Ο καθενας προτεινει και απο κατι . Εφικτο-ανεφικτο? Ουδεις γνωριζει και ουδεις ασχολειται.
Προτασεις -λογια και κριτικη εκ του ασφαλους και κυριως ΑΝΕΞΟΔΗ.
Το θεμα ειναι εμεις τι κανουμε . Εμεις πως προσεγγιζουμε την παρουσα κατασταση. Με πιεση στους φορεις ? Με συλλαλητηρια? Με καταληψεις ?
Ολα αυτα καλα αλλα χωρις ΧΡΗΜΑ δεν κανεις τιποτα και παραμενεις στασιμος. Δυστυχως αλλα αυτη ειναι η μαυρη αληθεια.
Υ.Γ. Καποτε ο Ιωνας Δραγουμης ειπε " Μην περιμενετε τι θα κανει η Ελλαδα για εσας αλλα εσεις τι μπορειτε να κανετε για αυτη"
Θα το παραφρασω λεγοντας " ΑΣ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ"
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος shark4 την Τρί 09 Φεβ 2010, 11:47, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
+39 shark ειμαστε σαν τους 10 διευθυντες και τον 1 εργατη.... 
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
shark4 έγραψε:ΑΣ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Εκανα κι εγώ σημερα το καθηκον μου.. Ενα 100σταρικο...
Οτι μπορει ο καθένας....
Οτι μπορει ο καθένας....
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106639
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
και επειδη ακουστηκαν και καποια σχολια για το που ειναι οι ''γνωστοι επιχειρηματιες'' που ολο λογια ειναι οταν δεν συμμετεχει ο απλος ο κοσμος δε μπορεις να ζητας απο τον επιχειρηματια...πρωτα πρεπει να δειξεις τη δυναμικη σου εσυ ο απλος φιλαθλος...αντε ξυπνατε μεχρι την παρασκευη να κανουμε 10000 τουλαχιστον ξεφτιλα ειναι...
- PRAKTORINOS
- Δημοσιεύσεις: 2079
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 10:55
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, μεταξύ αράουτ και μπενάλντ.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Τραγικοί αριθμοί.tigon4 έγραψε:τα ιδια με τις προηγουμενες μερες........το ποσο εχει φτασει περιπου στις 210.000 €
οι μετοχοι δεν θυμαμαι ακριβως αλλα νομιζω κοντα στους 1750
Νούμερα εράνου.
Κρίμα.
Επίσης, πολύ θα θελα να μάθω
πόσοι από αυτούς είναι καινούριοι μέτοχοι
και πόσοι συμμετέχουν εκ νέου.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Νομίζω πως θα τα μάθουμε την παρασκευή το βράδυ... όντως έχει ενδιαφέρον να μάθουμε πόσοι θα είναι οι νέοι μέτοχοι (προσωπικά πιστεύω πως οι νέοι θα είναι γύρω στους 2500 - 3000...) Θα προστεθούν στους ήδη 11.500 της προηγούμενης αύξησης. Καλό θα είναι να γίνουμε καμιά 15.000 συνολικά. Τα χρήματα είναι όντως τραγικά, αλλά δεδομένης της οικονομικής κατάστασης του κόσμου δεν περίμενα κάτι καλύτερο... εκτιμώ το ποσό να φθάσει μέχρι την παρασκευή τις 500.000, εκτός εάν γίνει κανένα "θαύμα¨και οι 3-4 που υποσχέθηκαν στον Ζαγόρ ότι θα μπουν με μεγάλα ποσά στην ΑΜΚ τηρήσουν τη δέσμευσή τους. Τότε ίσως πλησιάσουμε τα 2.000.000 ευρώ και βγαίνει άνετα η χρονιά...
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Πρακτορίνε μία χαρά είναι τα νούμερα.
Όσο αφορά καινούριους πιστεύω ότι δεν πρέπει να ξεπερνάνε το 5%. Το 95% είναι παλιοί.
Τα νούμερα είναι μία χαρούλα. Τρανή απόδειξη για το ποια είναι η κατάσταση στον μεγάλο ΠΑΟΚ και στην νοοτροπία του λαού του.
Έχουμε πολλή δρόμο ακόμα. Είναι πολλά τα χρόνια της ρεμούλας που πέρασαν πάνω από το κορμί της ομάδας. Άφησαν υπολλείματα και δεν τα ξεπερνάς μέσα σε 2-3 χρονάκια. Για εμένα προσωπικά αυτό που συμβαίνει αυτές τις ημέρες είναι μία τρανή απόδειξη ότι οι κουβέντες για τίτλους και για νέα γήπεδα είναι να είχαμε να λέγαμε. Μιλάμε για πολλούς πανηγηρτζίδες. Το καλοκαίρι το φόρουμ είχε ένα κάρο καλόπαιδα που εκφέρανε άποψη.
"Πάρε ρε Ζαγοράκη τον εστογιάνοφ","Πάρε το Ριέρα","φέρε ρε παιχταράδες να φάμε τον γαύρο". Καμιά διακόσιοι ήταν μέσα στις μεταγραφές ανά πάσα στιγμή να λένε, να λένε, ότι του κατέβει του καθενός. Την ίδια ώρα η εταιρεία ΠΑΕ ΠΑΟΚ που έχει αναλάβει την ιερή υποχρέωση να σώσει τον ΠΑΟΚ από τα χρέη παλεύει με χίλια δύο κύματα. Ρίσκαρε λίγο παραπάνω για EL και δεν της βγήκε για μία δύο στραβοκλωτσιές του Φωτάκη και του Ίβιτς. Και τώρα ... ??
Τώρα όλοι οι λαλίστατοι παοκτσήδες τουμπεκί ψιλοκομμένο όσο αφορά να δώσουν λίγα ψωροευρώ για να ορθοποδήσει η ομάδα.
Για αυτό σου λέω.. Μία χαρά τα νούμερα. Η αυτογνωσία και για εμάς αλλά και για την διοίκηση είναι για εμένα η μόνη σωτηρία μας. Περικοπή 20% στο μπάτζετ και τον πούλο ο Σάντος αφού ο άνθρωπος θέλει να πάρουμε κανά δύο παιχταράδες ακόμα για να χτυπήσουμε τίτλο. Προπονητής ο Γεωργιάδης ή ένα άλλο παλικάρι με προοπτικές που στοιχίζει τζάμπα. 4-5 παίχτες πιτσιρικάδες + παπάζογλου και Κούτσια. Ήδη ο Γκαρσία ανανέωσε με λιγότερα. Τον πούλο ο Μούσλι που παίρνει πολλά. Από 8 που είναι το μπάτζετ να πέσει στα 7 το πολύ. Από τα διαρκείας τόσα παίρνεις. Με τα άλλα έσοδα πληρώνεις εφορίες, προπονητικά και λοιπά έξοδα.
Και για εμένα όλα καλά. Για τους άλλους δεν ξέρω ... Εγώ δεν απογοητεύομαι γιατί πλέον είμαι ΠΑΟΚ και έχω και διοίκηση ΠΑΟΚ.
Όσο αφορά καινούριους πιστεύω ότι δεν πρέπει να ξεπερνάνε το 5%. Το 95% είναι παλιοί.
Τα νούμερα είναι μία χαρούλα. Τρανή απόδειξη για το ποια είναι η κατάσταση στον μεγάλο ΠΑΟΚ και στην νοοτροπία του λαού του.
Έχουμε πολλή δρόμο ακόμα. Είναι πολλά τα χρόνια της ρεμούλας που πέρασαν πάνω από το κορμί της ομάδας. Άφησαν υπολλείματα και δεν τα ξεπερνάς μέσα σε 2-3 χρονάκια. Για εμένα προσωπικά αυτό που συμβαίνει αυτές τις ημέρες είναι μία τρανή απόδειξη ότι οι κουβέντες για τίτλους και για νέα γήπεδα είναι να είχαμε να λέγαμε. Μιλάμε για πολλούς πανηγηρτζίδες. Το καλοκαίρι το φόρουμ είχε ένα κάρο καλόπαιδα που εκφέρανε άποψη.
"Πάρε ρε Ζαγοράκη τον εστογιάνοφ","Πάρε το Ριέρα","φέρε ρε παιχταράδες να φάμε τον γαύρο". Καμιά διακόσιοι ήταν μέσα στις μεταγραφές ανά πάσα στιγμή να λένε, να λένε, ότι του κατέβει του καθενός. Την ίδια ώρα η εταιρεία ΠΑΕ ΠΑΟΚ που έχει αναλάβει την ιερή υποχρέωση να σώσει τον ΠΑΟΚ από τα χρέη παλεύει με χίλια δύο κύματα. Ρίσκαρε λίγο παραπάνω για EL και δεν της βγήκε για μία δύο στραβοκλωτσιές του Φωτάκη και του Ίβιτς. Και τώρα ... ??
Τώρα όλοι οι λαλίστατοι παοκτσήδες τουμπεκί ψιλοκομμένο όσο αφορά να δώσουν λίγα ψωροευρώ για να ορθοποδήσει η ομάδα.
Για αυτό σου λέω.. Μία χαρά τα νούμερα. Η αυτογνωσία και για εμάς αλλά και για την διοίκηση είναι για εμένα η μόνη σωτηρία μας. Περικοπή 20% στο μπάτζετ και τον πούλο ο Σάντος αφού ο άνθρωπος θέλει να πάρουμε κανά δύο παιχταράδες ακόμα για να χτυπήσουμε τίτλο. Προπονητής ο Γεωργιάδης ή ένα άλλο παλικάρι με προοπτικές που στοιχίζει τζάμπα. 4-5 παίχτες πιτσιρικάδες + παπάζογλου και Κούτσια. Ήδη ο Γκαρσία ανανέωσε με λιγότερα. Τον πούλο ο Μούσλι που παίρνει πολλά. Από 8 που είναι το μπάτζετ να πέσει στα 7 το πολύ. Από τα διαρκείας τόσα παίρνεις. Με τα άλλα έσοδα πληρώνεις εφορίες, προπονητικά και λοιπά έξοδα.
Και για εμένα όλα καλά. Για τους άλλους δεν ξέρω ... Εγώ δεν απογοητεύομαι γιατί πλέον είμαι ΠΑΟΚ και έχω και διοίκηση ΠΑΟΚ.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
μπραβο αδερφε μεγαλες αληθειες ειπες...
μη φωναζετε ρε και ξυπνησουν οι πανηγυρτζηδες...αυτοι μονο το καλοκαιρι για μεταγραφες ειναι μετα απο καμια ηττα να παιρνουν στα ραδιοφωνα να κραζουν και μετα απο καμια νικη με γαυρο να ξεφαντωνουν....
υγ ντροπη αδερφια ελπιζω να αλλαξουν τα δεδομενα μεχρι την παρασκευη
μη φωναζετε ρε και ξυπνησουν οι πανηγυρτζηδες...αυτοι μονο το καλοκαιρι για μεταγραφες ειναι μετα απο καμια ηττα να παιρνουν στα ραδιοφωνα να κραζουν και μετα απο καμια νικη με γαυρο να ξεφαντωνουν....
υγ ντροπη αδερφια ελπιζω να αλλαξουν τα δεδομενα μεχρι την παρασκευη
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
H AMK είναι απο τις μεγαλύτερες αποτυχίες μας.
Μεγαλύτερη απο την ήττα με Χέρενφεν μεγαλύτερη αποτυχία απο τον αποκλεισμό κυπέλλου μεγαλύτερη αποτυχία απο κάθε στόχο.
Ο λόγος?
Γιατί εδώ παίζει μπάλα ο πάντα MVP παίχτης της ομάδας μας αυτός με το νούμερο 12 ο οποίος απλά σαν εμφάνιση είναι τραγικός.
Μεγαλύτερη απο την ήττα με Χέρενφεν μεγαλύτερη αποτυχία απο τον αποκλεισμό κυπέλλου μεγαλύτερη αποτυχία απο κάθε στόχο.
Ο λόγος?
Γιατί εδώ παίζει μπάλα ο πάντα MVP παίχτης της ομάδας μας αυτός με το νούμερο 12 ο οποίος απλά σαν εμφάνιση είναι τραγικός.