Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από shark4 »

Ας πανε οπου στο δια@λο θελουνμ και ας απαιτησουν απο τους νεους τους εργοδοτες να τους πληρωνουν τα χρυσα συμβολαια που ειχαν στην ΕΡΤ.
Κοντα 700.000 ευρω το χρονο μας κοστιζαν οι δυο ψευτο-αριστεροι επαναστατες /κουλτουριαρηδες/τσουτσεκια για να υμνουν τον κ@λογαυρο απο τον κρατικο διαυλο καθε μερα.
Καιρος ειναι να φυγει και ο αλλος ο μ@λ@κας ο Ππαπαδοπουλος που τρωει , πινει , χορευει και μπεκρουλιαζει καθε εβδομαδα εις υγειαν των κοροιδων ( δηλ. εμας ) που τον πληρωνουν :x :x
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Για τον Παπαδοπουλο επετρεψε μου να διαφωνησω......ειναι ενας απο τους συνδετικους μας κρικους με τη Ελλαδα.Και δε μιλαω μονο για τον εαυτο μου.Τουλαχιστον αυτος κατι προσφερει στον τηλεθεατη και αφηνει τα οπαδικα εξω απο την εκπομπη.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Παιδιά σε εσάς τους Έλληνες του εξωτερικού δεν ξέρω τι εντυπώσεις σας αφήνουν οι εν λόγω συντελεστές της ΝΕΤ, αλλά εδώ στην Ελλάδα, τα πράγματα είναι όπως τα γράφει ο shark4.
Ο παπαδόπουλος, δηλωμένος gay και αντι-ΠΑΟΚτσής, όπου βρεθεί και όπου σταθεί για τον γάβρο κάτι καλό θα βρει να πει. Καλά κάνει, αφού είναι οπαδός τους, και καλά κάνουμε και εμείς που τον κράζουμε. Η εκμπομπή του μία σούπα υποκουλτουριάρικη. Λες και ο Ελληνισμός το μόνο που έχει να επιδείξει είναι τα τσιφτετέλια, τα μπουζούκια και τα τσίπουρα!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kolokotronis_4 την Τρί 09 Φεβ 2010, 12:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από shark4 »

Δεν διαφωνω αλλα μπορει να παραμεινει συνδετικος κρικος με 5.000 ευρω την εκπομπη και οχι με 60.000 !!!!!!!!! :x
Να υπενθυμισω οτι με το αστρονομικο ποσο των 3.000 πληρωνεται μηνιαιως γιατρος του ΕΣΥ στον βαθμο του Διευθυντη και με 6 εφημεριες το μηνα.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από mpafos4 »

Φιλε,shark,εχεις απολυτο δικιο,οσον αφορα το κοστος της καθε εκπομπης του.Και σου το λεει καποιος που του αρεσει πολυ η θεματολογια της αν και τις περισσοτερες φορες δεν την παρακολουθω λογω ωρας.
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Για το κοστος , δυστυχως δεν νομιζω πως μπορουν να αλλαξουν πολλα πραγματα.Ορχηστρες , κετερινγκ κλπ πρεπει να πληρωθουν.Για να μη βαλουμε τα παγια...καμεραμεν , σκηνοθετες κοκ.Οσο για τους τραγουδιστες , δε νομιζω να τους πληρωνουν γιατι στο κατω κατω , διαφημιση τους κανουν.

Εν πασει περιπτωση....ειναι νομιζω η μονη εκπομπη που μυριζει πραγματικα Ελλαδα.Γιατι αν πεις να δεις τις σειρες και τα υπολοιπα που ερχονται εδω κατω , σε πιανει απελπισια μολις αντιλαμβανεσαι πως η celebrity culture οχι μονο εχει ησχωρησει στην Ελλαδα , αλλα πλεον ειναι καθημερινοτητα.Τουλαχιστον ακουμε κανενα παλιο λαικο και θυμομαστε πατριδα
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από gash04 »

Η εκπομπή είναι πολύ καλή αλλά απλώς υπερεκτιμημένη.
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από DimisK »

Η συγκεκριμένη εκπομπή του Παπαδόπουλου για μένα είναι όαση στη σαπίλα της τηλεοπτικής υποκουλτούρας. Ολο το εύρος της ελληνικής μουσικής έχει παρελάσει, ενώ σημαντικοί άνθρωποι των τεχνών και του πολιτισμού την έχουν τιμήσει. Μαζί βέβαια με ανθρώπους πιο εμπορικούς. Λαίκά, αρχοντορεμπέτικα, δημοτικά, ελαφρά, παλιά ρεμπέτικα, ποπ δεκαετίας 60 και 70 και άλλα τέτοια έχουν εμφανιστεί. Είδαμε ανθρώπους που το σταρ σύστεμ τους έχει πετάξει έξω και θυμηθήκαμε τι πάει να πει ποιότητα και ελληνισμός!

Όποιος τη δει προσεκτικά και όχι αποσπασματικά, θα καταλάβει τι εννοώ, Ε, μια τέτοια εκπομπή αξίζει κάτι παραπάνω.

Αλλά όχι και οι άλλοι δύο οι τσογλαναράδες, που το μόνο που ήξεραν να κάνουν ήταν να ειρωνεύονται. Ποτέ μα ποτέ δεν τους άκουσα να μιλούν σοβαρά για κάτι. Ασε πια για τον ΠΑΟΚ.

Στα τσακίδια λοιπόν! :redcard: :redcard: :redcard: :redcard: :redcard:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από gash04 »

Σωστός Ντίμι.
Παρουσιάζονται πολλές φωνές που το στάρ σύστεμ απέβαλλε ή δεν ήθελαν να ενταχθούν σε αυτό.
Να τα λέμε όλα όπως πρέπει...
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από shark4 »

Σωστοι εισαστε ολοι και δεν διαφωνω . Και η αληθεια ειναι οτι οι τραγουδιστες που φερνει ειναι στο 99% πολυ ποιοτικοι.
( προσοχη οι καλλιτεχνες οχι οι καλεσμενοι περιξ του τραπεζιου !!!!!)
Αλλα και 240.000 ευρω το μηνα που κοστιζει η εκπομπη δεν ειναι και λιγα ;)
Και μην τρελαθουμε οτι ο καμεραμαν , ο φροντιστης και οι καλλιτεχνες παιρνουν λεφτα η' αν παιρνουν ειναι πολλα.
Ο παρουσιαστης ειναι ο πλεον ακριβοπληρωμενος και αυτο ειναι πασιγνωστο.
Και ολη η συζητηση για την αμοιβη αυτου γινεται!!!!!!!!!!!! :redcard: :redcard:
Να υπενθυμισω τελος οτι 60.000 ευρω την εκπομπη ειναι σε παλιες δραχμουλες 20.000.000 !!!!!!!!!

Υ.Γ. Αμα θελει να ειναι σωστος ο Παπαδοπουλος να φερει και τον Φλωρινιωτη . Εχει γραψει και αυτος την δικη του ιστορια στο ελληνικο τραγουδι :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από DimisK »

Καρχαρία ξέρεις τα κοστολόγια γενικότερα ανάλογων εκπομπών στην ελληνική τηλεόραση; Εγώ που τα ξέρω λόγο δουλειάς, είναι αρκετά ψηλότερα. Τώρα βέβαια θα μου πεις, εδώ μιλάμε για κρατική τηλεόραση και για κόστος που το πληρώνουμε όλοι μας. Σύμφωνοι, αλλά ακόμα και τις εκπομπές των κρατικών καναλιών τις φτιάχνουν επαγγελματίες της ελεύθερης αγοράς. Και θέλουν να πληρωθούν εξίσου, όπως είναι οι τιμές στην αγορά....

ΥΓ: Μας ξενέρωσες με τον Φλωρινιώτη. Πάρε μια :redcard: για να μάθεις.... :lol:
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

Χρυσοπληρωμένοι κρατικοδίαιτοι και κωλόγαβροι. Τρήθεν κουλτούρα, ποιότητα κι αρπαχτές εκατομμυρίων ευρώ.

Όσο για τα τηλεοπτικά τους όργανα, ας είναι καλά οι συνταξιούχοι. Κι εγώ όταν πάρω σύνταξη στα 67 μου θα τους βλέπω. Χα!

Ουστ !
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από sidpanos »

αν είναι όαση,να την κάνει με πολύ λιγότερα χρήματα...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από Sera4 »

το να καθεσαι να πινεις να τρως να φερνεις καλεσμενους(απο 3-4 φορες πολλοι) που αρκετες φορες τυγχανει να ειναι φιλοι σου δεν το θεωρω οαση για μας...και ιδιως σε περιοδους κρισης να ξοδευεις τοσα πολλα για μια εκπομπη και εναν παρουσιαστη....

υγ οντως οπως ειπα κατα τα αλλα ειναι απο τις ποιοτικες εκπομπες...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τρί 09 Φεβ 2010, 19:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Αλήτικη Κυριακή στην ΝΕΤ και άλλα κανάλια του W.C

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

Τουλάχιστον κάνει καλή τηλεθέαση εκείνη την ώρα που προβάλλεται και η κρατική τηλεόραση έχει κέρδος απο τις διαφημίσσεις. Όχι σαν κάποιες άλλες μπούρδες που πιάνουν 1-2% και τις χρυσοπληρώνουμε!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “TV”