Σωστοι εισαστε ολοι και δεν διαφωνω . Και η αληθεια ειναι οτι οι τραγουδιστες που φερνει ειναι στο 99% πολυ ποιοτικοι.
( προσοχη οι καλλιτεχνες οχι οι καλεσμενοι περιξ του τραπεζιου !!!!!)
Αλλα και 240.000 ευρω το μηνα που κοστιζει η εκπομπη δεν ειναι και λιγα
Και μην τρελαθουμε οτι ο καμεραμαν , ο φροντιστης και οι καλλιτεχνες παιρνουν λεφτα η' αν παιρνουν ειναι πολλα.
Ο παρουσιαστης ειναι ο πλεον ακριβοπληρωμενος και αυτο ειναι πασιγνωστο.
Και ολη η συζητηση για την αμοιβη αυτου γινεται!!!!!!!!!!!!
Να υπενθυμισω τελος οτι 60.000 ευρω την εκπομπη ειναι σε παλιες δραχμουλες 20.000.000 !!!!!!!!!
Υ.Γ. Αμα θελει να ειναι σωστος ο Παπαδοπουλος να φερει και τον Φλωρινιωτη . Εχει γραψει και αυτος την δικη του ιστορια στο ελληνικο τραγουδι
