Τέλος. +1926niks έγραψε:Καλησπέρα και από εμένα,
απλά ο παίχτης έχει μάθει να μην τον περνάει η μπάλα
λειτουργεί ως τερματοφύλακας του κέντρου
γι'αυτό τρέχει πάνω-κάτω ,για να μην περάσει η μπάλα
τίποτα λιγότερο,τίποτα περισσότερο
Στήριξη σε όλους ,στήριξη στην ομάδα που μας (ξανα)κάνει περήφανους
όσοι δεν αποφασίσατε ακόμα για μετοχές,καιρός είναι και...
ψήστε όλους τους αναποφάσιστους
Π.Α.Ο.Κ.
6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Αν ήμουν ποδοσφαιριστής και δή αμυντικό χαφ που θέλει να δεχτεί κόκκινη για να μην παίξει στο (μεθ)επόμενο ματς, θα φρόντιζα να την πάρω στο 93'.paok_4_ έγραψε:Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί ο Βιτόλο κάνει 2 χαζομάρες σε ένα ημίχρονο. Μην μου πει κανείς αντανακλαστικά αντέδρασε γιατί τότε κάθε φορά που θα περνούσε η μπάλα από δίπλα του θα άπλωνε χέρι. Και εάν μερικοί δεν θέλουν ούτε καν να φαντάζονται ότι έγινε εσκεμμένα, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούν να χαρακτηρίζουν άλλους που το θεωρούν εσκεμμένο (έστω και αν το πιστεύω μόνο εγώ, που δεν νομίζω όμως).
Τί πιο λογικό;
Διάλεξε με ποιόν τρόπο: Σκληρό φάουλ, διαμαρτυρία στον διαιτητή, βουτιά, καθυστερήσεις, χέρι, όρεξη νά 'χεις και αφορμές υπάρχουν. ΓΙΑΤΙ να το κάνω στο 45', δώσε μου ΜΙΑ λογική εξήγηση.
Εκτός αν υποστηρίζεις ότι το έκανε για να πάρει βαθμό η γριά...

- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
ενταξει γνωμη του paok4 ειναι και σεβαστη.αφου για ορισμενους εχει γιγαντωθει τοσο πολυ ο ΠΑΟΚ που δεν νοειται να "σκονταφτει" ουτε απο ιδια λαθη,ουτε λογω μετριων εμφανισεων,ουτε απο διαιτητκη κομψη τροχοπεδη,ουτε συνεπεία τιποτα αλλου,ειναι λογικο να ψαχνουν καποιοι στις αναποδιες τίς πταιει!κι αφου αιτια αλλη ευεξηγητη δεν υπαρχει,εκει φουντωνει η σεναριολογια του ενδοτρυπηματος.τωρα το να ζητας στεφανε διασαφηνισεις απο οσους στο νταλγκα τους πανω για το ατυχες αποτελεσμα ψαχνουν για εξιλαστηρια θυματα στην ιδια τους την ομαδα νοημα δεν εχει."τρυπιος ο ΠΑΟΚ μια ζωη.γιατι αυτο να αλλαξει τωρα.χρωσταμε αλλου και ξεπλερωνουμε γραμματια".ιδου η εμπιστοσυνη προς την ομαδα!και προς τους ανθρωπους που σε κανανε ανωνυμε παοκτση σχεδον καθε δευτερα να εισαι περηφανος κι ευδιαθετος!
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Τόσο η φάτσα του όταν μιλούσε με το Σπάθα όσο και ο τρόπος που έφυγε για τα αποδυτήρια μαρτυρούν (κατά την άποψή μου) ότι κι ο ίδιος τρελάθηκε από το αποτέλεσμα της βλακείας που έκανε. Αχ, μωρέ Βίκτωρα...
Ας μην το ψάχνουμε παρακάτω. Άλλωστε μας έχει προσφέρει πολλά φέτος και θα προσφέρει πολλά ακόμα.
Ας μην το ψάχνουμε παρακάτω. Άλλωστε μας έχει προσφέρει πολλά φέτος και θα προσφέρει πολλά ακόμα.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
χαχαχαχαχαχα τι είπες ρε????? χαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαjibbie έγραψε:η φαση ειναι ξεκαθαρη.
ο βιτολο βλεπει τη μπαλα να ρχεται και να μη μπορει να τη φτασει λογω υψους.τοτε, του ρχεται στο μυαλο οτι στο δημοτικο στην Ισπανια, τα παιδακια τον κοροιδευαν για το υψος του. νανο,τον λεγανε. ο βιτολο ολα αυτα τα χρονια περιμενε υπομονετικα να ψηλωσει,αλλα ματαια. πριν απο μερικες μερες μαλιστα-αυτο οφ δε ρεκορντ- ειχε ζητησει απ το μανατζερ του να του βρει το Capilarine του νανισμου. βλεποντας λοιπον ο βιτολακος τη μπαλα να του φευγει, συνειρμικα -επειδη παιζαμε με τις γριες- τον επιασε πανικος..πιστεψε προς στιγμη οτι θα γερασει,χωρις να βαλει ποντο. αυτο τον εξοργισε.αποφασισε να ξορκισει το κακο μια και καλη.εδω και τωρα. επιασε τη μπαλα με το χερακι του, κι αισθανθηκε γιγαντας. γι αυτο και ηταν τοσο ψυχραιμος δευτερολεπτα μετα,κατα την αποχωρηση του.
ολα τ αλλα ειναι ιστοριες γι αγριους!
niks απόλυτα σωστός.. και καλως ήρθες στην παρέα μας!
- LittleJohn
- Δημοσιεύσεις: 507
- Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 15:16
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Κοιτα τι ειπε το ατομο,εχω ξεπατωθει στο γελιο πρωι πρωι,εισαι θεος ρε συ!jibbie έγραψε:η φαση ειναι ξεκαθαρη.
ο βιτολο βλεπει τη μπαλα να ρχεται και να μη μπορει να τη φτασει λογω υψους.τοτε, του ρχεται στο μυαλο οτι στο δημοτικο στην Ισπανια, τα παιδακια τον κοροιδευαν για το υψος του. νανο,τον λεγανε. ο βιτολο ολα αυτα τα χρονια περιμενε υπομονετικα να ψηλωσει,αλλα ματαια. πριν απο μερικες μερες μαλιστα-αυτο οφ δε ρεκορντ- ειχε ζητησει απ το μανατζερ του να του βρει το Capilarine του νανισμου. βλεποντας λοιπον ο βιτολακος τη μπαλα να του φευγει, συνειρμικα -επειδη παιζαμε με τις γριες- τον επιασε πανικος..πιστεψε προς στιγμη οτι θα γερασει,χωρις να βαλει ποντο. αυτο τον εξοργισε.αποφασισε να ξορκισει το κακο μια και καλη.εδω και τωρα. επιασε τη μπαλα με το χερακι του, κι αισθανθηκε γιγαντας. γι αυτο και ηταν τοσο ψυχραιμος δευτερολεπτα μετα,κατα την αποχωρηση του.
ολα τ αλλα ειναι ιστοριες γι αγριους!
Οκ,ενα λαθος εκανε κι αυτος,μην του παρουμε και το κεφαλι.Συνηθησμενα τα βουνα στα χιονια αλλωστε,285 κοκκινες εχουμε παρει περσι και φετος
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
jibbie έγραψε:η φαση ειναι ξεκαθαρη.
ο βιτολο βλεπει τη μπαλα να ρχεται και να μη μπορει να τη φτασει λογω υψους.τοτε, του ρχεται στο μυαλο οτι στο δημοτικο στην Ισπανια, τα παιδακια τον κοροιδευαν για το υψος του. νανο,τον λεγανε. ο βιτολο ολα αυτα τα χρονια περιμενε υπομονετικα να ψηλωσει,αλλα ματαια. πριν απο μερικες μερες μαλιστα-αυτο οφ δε ρεκορντ- ειχε ζητησει απ το μανατζερ του να του βρει το Capilarine του νανισμου. βλεποντας λοιπον ο βιτολακος τη μπαλα να του φευγει, συνειρμικα -επειδη παιζαμε με τις γριες- τον επιασε πανικος..πιστεψε προς στιγμη οτι θα γερασει,χωρις να βαλει ποντο. αυτο τον εξοργισε.αποφασισε να ξορκισει το κακο μια και καλη.εδω και τωρα. επιασε τη μπαλα με το χερακι του, κι αισθανθηκε γιγαντας. γι αυτο και ηταν τοσο ψυχραιμος δευτερολεπτα μετα,κατα την αποχωρηση του.
ολα τ αλλα ειναι ιστοριες γι αγριους!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
και αφου ξαναλεω οτι στηριζω τον παικταρα, μπορω να πιω τον καφε μου διαβαζοντας τις μαλακιες που σιγουρα εχουν γραφτει τις τελευταιες δυο μερες.kos έγραψε:στηριζω τον μεχρι σημερα mvp της ομαδας
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
αν θες να πιεις καφέ σαν άνθρωπος διάβασε καλύτερα για το διαζύγιο της μενεγάκη...αλλιώς σε βλέπω να πετας την κούπα του καφέ στον απέναντι τοίχο...

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
and the winner is:
προφανως δεν εισαι απο τους Παοκτσηδες που πανε στο γηπεδο. αν εισαι απο αυτους που πανε, δεν πρεπει να ξαναπας. αν θεωρεις τον ευατο σου σοβαρο ανθρωπο. εγω ετσι θα εκανα εαν πιστευα κατι τετοιο. δεν θα πηγενα στο γηπεδο εαν ειχα την παραμικρη υποψια οτι παικτης της ομαδας πηρε εσκεμενα κοκκινη για να μην παιξει στο ματς με τον βαζελο.paok_4_ έγραψε: Για τον Βιτόλο τί να πω που είναι δυο φορές χειρότερο? Για μένα, προσωπική άποψη, το έκανε επίτηδες όχι για να χάσουμε από τον ηρακλή, αλλά για να μην κερδίσουμε τον βάζελο. Βέβαια όλοι μας ξέρουμε τι "Δημοκρατία" επικρατεί στο forum αυτό και έτσι περιμένω να σβηστεί και αυτό το ποστ μου όπως έχουν σβηστεί και μερικά άλλα που "δεν άρεσαν".
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Να πω την αμαρτια μου κι εγω πιστευω πως υπαρχει λογος σοβαρος για τον οποιο ο Βιτολο εκανε οτι εκανε , οπως και ο Μουσλιμοβιτς , οπως και ο Βασιλακης , οπως και αλλοι στο παρελθον.
Τα εχουμε παραχαιδεψει τα παιδια μου φαινεται.Καλη ειναι η στηριξη , καλα ειναι τα παινεματα , αλλα χρειαζεται που και που λιγο τραβηγμα τ' αυτι για να επαναφερουμε απαντες στον ισιο δρομο.Και δε μιλαω για τους οπαδους μιας και οι οπαδοι δεν εχουν κανενα τετοιο δικαιωμα.
Μιλαω για διοικηση και προπονητη.Πρεπει καθημερινα να ακολουθουνται διαδικασιες οι οποιες υπαρχουν γραμμενες στον εσωτερικο κανονισμο και πρεπει καθημερινα να περναει στους παικτες το μυνημα πως εδω που ηρθαν δεν ειναι κωλοχανειο οπου ο καθενας κανει οτι του γουσταρει.Πρεπει να μαθουν οι παικτες να ξεχωριζουν ποιες ειναι οι ωρες του χαβαλε και ποιες ειναι οι ωρες της σοβαρης δουλειας και ουδεποτε να τα συνγχεουν αυτα τα δυο.Ιδαλως θα πρεπει να πεφτει καμπανα!
Γιατι , καλο το οικογενειακο κλιμα , δε λεω , αλλα αμα φτασεις στο σημειο να παραγνωριστεις , θα σ' ανεβουν ολοι στο κεφαλι.Κι ας μη ξεχναμε το γνωμικο.....
"Αμα σε σε γ@μησει ο συγγενης , ποιος θα σε γ@μησει?Ο ξενος?
" (οσον αφορα το οικογενειακο κλιμα αυτο)
Δεν ξερω , ισως να κανω και λαθος , αλλα οι παικτες μου δινουν την αισθηση οτι πολυ λασκα τα εχουμε τα λουρια.Κι επισης , πως οτι μλκια και να κανουν θα σβηστει με μια καλη εμφανιση , οποτε δε τρεχει καστανο.Κατι στο οποιο φταιμε αποκλειστικα εμεις και μονο εμεις οι οπαδοι!
Τα εχουμε παραχαιδεψει τα παιδια μου φαινεται.Καλη ειναι η στηριξη , καλα ειναι τα παινεματα , αλλα χρειαζεται που και που λιγο τραβηγμα τ' αυτι για να επαναφερουμε απαντες στον ισιο δρομο.Και δε μιλαω για τους οπαδους μιας και οι οπαδοι δεν εχουν κανενα τετοιο δικαιωμα.
Μιλαω για διοικηση και προπονητη.Πρεπει καθημερινα να ακολουθουνται διαδικασιες οι οποιες υπαρχουν γραμμενες στον εσωτερικο κανονισμο και πρεπει καθημερινα να περναει στους παικτες το μυνημα πως εδω που ηρθαν δεν ειναι κωλοχανειο οπου ο καθενας κανει οτι του γουσταρει.Πρεπει να μαθουν οι παικτες να ξεχωριζουν ποιες ειναι οι ωρες του χαβαλε και ποιες ειναι οι ωρες της σοβαρης δουλειας και ουδεποτε να τα συνγχεουν αυτα τα δυο.Ιδαλως θα πρεπει να πεφτει καμπανα!
Γιατι , καλο το οικογενειακο κλιμα , δε λεω , αλλα αμα φτασεις στο σημειο να παραγνωριστεις , θα σ' ανεβουν ολοι στο κεφαλι.Κι ας μη ξεχναμε το γνωμικο.....
"Αμα σε σε γ@μησει ο συγγενης , ποιος θα σε γ@μησει?Ο ξενος?
Δεν ξερω , ισως να κανω και λαθος , αλλα οι παικτες μου δινουν την αισθηση οτι πολυ λασκα τα εχουμε τα λουρια.Κι επισης , πως οτι μλκια και να κανουν θα σβηστει με μια καλη εμφανιση , οποτε δε τρεχει καστανο.Κατι στο οποιο φταιμε αποκλειστικα εμεις και μονο εμεις οι οπαδοι!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
και κατι τελευταιο οσο αφορα το βιτολο και την ''ανταρσια'' που λεγεται οτι εκανε και μετα την ''προδοσια''....ο βιτολο περυσι στον αρηθ τηθ καρδιαθ μαθ επαιζε απληρωτος οχι για 3 μηνες αλλα για πολυ παραπανω(ακομα τον χρωστανε) και ομως δεν δημιουργησε κανενα προβλημα και ηταν ο κορυφαιος παιχτης μεχρι το τελος...οπως επισης ηταν επι χρονια απληρωτος στη σαταντερ και ουτε εκει δημιουργησε προβλημα μεχρι τη στιγμη που ηταν να φυγει και πηρε μερος απο τα χρωστουμενα για να παιξει στον ΠΑΟΚ...αυτα ενημερωτικα για να τελειωνει το θεμα...γι αυτο εγραψα χθες δεν εχει δωσει ποτε δικαιωμα....καλυτερα να σκεφτομαστε 2 φορες πριν πουμε κατι και πριν πιστεψουμε σε κατι....
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Τι υπονοείς??γιατί δεν σε κατάλαβα..Isaak the Greek έγραψε:Να πω την αμαρτια μου κι εγω πιστευω πως υπαρχει λογος σοβαρος για τον οποιο ο Βιτολο εκανε οτι εκανε , οπως και ο Μουσλιμοβιτς , οπως και ο Βασιλακης , οπως και αλλοι στο παρελθον.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Δεν θα συμφωνήσω. Δεν μπορείς να περιμένεις μέχρι το 93΄ γιατί τότε ή θα κάνεις κάτι χοντρό ώστε να αποβληθείς σίγουρα, ή δεν θα προλάβεις να το κάνεις και τα έχασες όλα! Εξ άλλου, αν ισχύει το σενάριο των "πράσινων χρημάτων" (που διευκρινίζω ότι ΔΕΝ το πιστεύω) θα ήταν ακόμη καλύτερα αν στερούσες από την ομάδα σου τον ενδέκατο παίκτη για έναν ολόκληρο ημίχρονο!stephanos έγραψε:Αν ήμουν ποδοσφαιριστής και δή αμυντικό χαφ που θέλει να δεχτεί κόκκινη για να μην παίξει στο (μεθ)επόμενο ματς, θα φρόντιζα να την πάρω στο 93'.paok_4_ έγραψε:Ας μου εξηγήσει κάποιος γιατί ο Βιτόλο κάνει 2 χαζομάρες σε ένα ημίχρονο. Μην μου πει κανείς αντανακλαστικά αντέδρασε γιατί τότε κάθε φορά που θα περνούσε η μπάλα από δίπλα του θα άπλωνε χέρι. Και εάν μερικοί δεν θέλουν ούτε καν να φαντάζονται ότι έγινε εσκεμμένα, αυτό δεν σημαίνει ότι μπορούν να χαρακτηρίζουν άλλους που το θεωρούν εσκεμμένο (έστω και αν το πιστεύω μόνο εγώ, που δεν νομίζω όμως).
Τί πιο λογικό;
Διάλεξε με ποιόν τρόπο: Σκληρό φάουλ, διαμαρτυρία στον διαιτητή, βουτιά, καθυστερήσεις, χέρι, όρεξη νά 'χεις και αφορμές υπάρχουν. ΓΙΑΤΙ να το κάνω στο 45', δώσε μου ΜΙΑ λογική εξήγηση.
Εκτός αν υποστηρίζεις ότι το έκανε για να πάρει βαθμό η γριά...
Αν όμως μιλήσουμε σοβαρά θα δούμε ότι ο Vitolo ανέκαθεν είχε έμφαση στις κάρτες. Το προχθεσινό όμως είναι το πρώτο του μεγάλο λάθος, επομένως δεν πρέπει να τον πυροβολήσουμε γι' αυτό. Αρκεί να θυμηθούμε πόσους βαθμούς μας χάρισε με την καλή του απόδοση.
Θα πρέπει όμως ο Santos να του βάλει μυαλό, όπως έγινε και στην περίπτωση του Garcia. Ο ήρεμος (=σκεπτόμενος) Βίκτωρας θα είναι πάντοτε MVP, ή κάτι παραπλήσιο.
Θα ξαναγράψω πως:
ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ. Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ CH.L. ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ PLAY-OFF.