Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Καλος παικτης ρε παιδια , αλλα πολυ βρωμικος!Κανει κατι δολοφονικα τακλιν ωρες ωρες.Ολο στη δυναμη το παει.Βεβαια τα ιδια λεγαμε και για Βιτολο....
Παντως σ' αυτη τη θεση ενα ειναι το παιχτρονι...και Πορτογαλος κιολας....Μιγκελ Βελοσο....αλλα θα πρεπει να πουλησουμε ολη την ομαδα για να τον παρουμε
Παντως σ' αυτη τη θεση ενα ειναι το παιχτρονι...και Πορτογαλος κιολας....Μιγκελ Βελοσο....αλλα θα πρεπει να πουλησουμε ολη την ομαδα για να τον παρουμε
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ναι ισαακ να παρουμε και μουτινιο για δεκαρι να δεσει το γλυκο

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Το βρωμικο παιχνιδι καμια φορα εχει να κανει και με την ομαδα που παιζεις...οταν δεν μπορεις να κοψεις αλλιως αρχιζεις τα κλαδεματα...οταν ομως και η υπολοιπη ομαδα σε βοηθαει να αμυνεσαι, δεν χρειαζεται να εισαι βρωμικος...
Παντως η αληθεια ειναι οτι οντως ειναι λιγακι σκληρος παικτης (για να το πω ευγενικα)...
Παντως η αληθεια ειναι οτι οντως ειναι λιγακι σκληρος παικτης (για να το πω ευγενικα)...
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Οσο ζω μαθαινω - Σωκρατης (εδω , εδω βλεπουμε πως ο παικτης παει να κανει τακλιν στον Σερα με φοβο για κοκκινη καρτα μετα απο τη μλκια που πεταξε)
Οσο ζω ελπιζω - Isaak the Greek
Οσο ζω ελπιζω - Isaak the Greek
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
νομιζω οτι του καρντοσο τελειωνει το καλοκαιρι το συμβολαιο...
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ρε ασε τον Καρντοσο...Ο Σωκρατης το πε τελικα ή θα γινω ρομπα?
-
PAOKara_Cy
- Δημοσιεύσεις: 30
- Εγγραφή: Δευ 01 Δεκ 2008, 19:17
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Εγώ θα ήθελα να βάλουμε πιο πολύ Ελληνικό και ποιοτικό αίμα στην ομάδα. Οι πολυσυζητημένοι Σαλπιγγίδης
και Ταυλαρίδης είναι εξαιρετικές επιλογές, προσθέτουν ποιότητα στην ομάδα και τα συμβόλαια τους λήγουν το καλοκαίρι. Από εκεί και πέρα, είναι σαφές ότι κάποιοι παίκτες έπιασαν οροφή, και από εδώ και πέρα που η δική μας οροφή τοποθετείται ακόμα ψηλότερα, δεν έχουν θέση στον ΠΑΟΚ του 2010-11 που θα κτυπήσει πρωτάθλημα.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ας μη ξεγιελιόμαστε απ τα λίγα γκολ που έχουμε παθητικό.Αυτό οφείλεται κυρίως στην ομαδική δουλειά. Χρειαζόμαστε 1-2 αμυντικούς οπωσδήποτε.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
πιστευω πρεπει να παρουμε 5 παικτακια πρωτοκλασατα για την ομαδα το καλοκαιρι ... ενα σεντερ μπακ ντερεκι γιατι εχω βαρεθει να βλεπω να μας περνουν κεφαλιες στο κεντρο της αμυνας ... τα 3/4 των γκολ που φαγαμε απο ποκ ηταν ολα με κεφαλιες ... μετα , ενα δεξι μπακ γιατι βλεπωντας τον αραμπατζακο ενταξει δουλευει το παιδι φιλοτιμος ειναι αλλα οταν ειναι σε μετρια μερα μερικες φορες νομιζω οτι παιζω χωρις δεξι μπακ σημερα ο επσταιν πχ εκανε παρτι απο εκει , μετα ενα αμυντικο χαφ γιατι πολυ φοβαμαι οτι του χρονου αν τραυματιστει ο garcia και λογο ηλικιας ο ανθρωπος μπορει να μην επανερθει στα σημερινα του στανταρτ ...το δηλωσε και ο ιδιος εξαλλου..." αν δεν με κρατησει καποιος τραυματισμος θα παιζω μπαλα υψηλου επιπεδου" .... δηλωσεις μετα την ανανεωση ...μετα παμε στον αντι-ivic που βλεπουμε οτι οταν λειπει υπαρχει χαος αναμεσα σε κεντρο και επιθεση .... και τελος παμε στον επιθετικο που πρεπει να αποκτησουμε εναν οπωσδηποτε αν και ειδα σημερα οτι κερδισαμε τον musli ξανα ( επιτελους ) σιγουρα δεν εμπνεουν σιγουρια οι συχνη τραυματισμοι του και τον εντινιο λογο του οτι ειναι δανεικος και δεν νομιζω να δωσουμε 1,2 μυρρια δεν τον αναφερω καν, αν τον θελουν απο εκει και περα αυτοι ξερουν !!
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Καποιον με @@ που να ξερει πως να προστατευει την ομαδα μεσα στο γηπεδο και να συνετιζει τους συμπαικτες του
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ενα βουνο στοπερ μαζι με μαλεζ ή κοντρερας
ενα στραικερ παστελι
να κρατησω τον εντι
να διωξω τη μαριδα
και μια χαφαρα να αλωνιζει στον αξονα μαζι με ιβιτς και γκαρσια....και το σηκωνω
ενα στραικερ παστελι
να κρατησω τον εντι
να διωξω τη μαριδα
και μια χαφαρα να αλωνιζει στον αξονα μαζι με ιβιτς και γκαρσια....και το σηκωνω
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Το είπε ο Σάντος παιδιάααααα
«O ΠAOK χρειάζεται χρήματα για να πάρει τρεις παίχτες μεγάλης ποιότητας, προκειμένου να ανεβάσει το επίπεδό του. Eχω πει και στον πρόεδρο τι ακριβώς πιστεύω ότι χρειαζόμαστε. Oποιος παρακολουθεί τα λεγόμενά μου θα έχει καταλάβει».
Εγώ τους 3 παίκτες τους καταλαβαίνω σαν μουντιαλικούς παίκτες..
«O ΠAOK χρειάζεται χρήματα για να πάρει τρεις παίχτες μεγάλης ποιότητας, προκειμένου να ανεβάσει το επίπεδό του. Eχω πει και στον πρόεδρο τι ακριβώς πιστεύω ότι χρειαζόμαστε. Oποιος παρακολουθεί τα λεγόμενά μου θα έχει καταλάβει».
Εγώ τους 3 παίκτες τους καταλαβαίνω σαν μουντιαλικούς παίκτες..
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Η διαφορά μπάτζετ και το κατά πόσο παίζει τον ρόλο του.
Είναι σαν να παίζεις με την ομάδα 5χ5 που φτιάξαμε οι καπνιστές των Νοτιών με την Εθνική Βραζιλίας και παρόλα αυτά να τους πηγαίνεις κόντρα μέχρι τέλους.
Είναι σαν να παίζεις με την ομάδα 5χ5 που φτιάξαμε οι καπνιστές των Νοτιών με την Εθνική Βραζιλίας και παρόλα αυτά να τους πηγαίνεις κόντρα μέχρι τέλους.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Σαλπιγγίδης!!! Δεν το λέω εγώ ο Σαντος το είπε. Τον ήθελε όσο ήταν και στην Μπενφικα. 