6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Αδερφέ συνέχισε τα σενάρια σου εδώ
http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... start=7560
http://www.paokmania.gr/forum/viewtopic ... start=7560
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
paok_4, αυτό το είχα γράψει πριν εμφανιστείς.kass4 έγραψε:Βιτολάκο θα γυρίσεις καλύτερος, είμαι σίγουρος.
Οι καμένοι εγκεφαλικά, ενημερώνω ότι έχει ραδιόφωνα και παραγωγούς που θα αξιοποιήσουν τις παπαριές τους.
Αν θες πάρε το υπόψη σου
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Τότε δε χρειάζεται να πιστεύουμε στην ομάδα...να το κλείσουμε το μαγαζι...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
μη δινετε σημασια δεν εχει νοημα καποια λεγομενα εχουν καντησει γραφικα...
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ???

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ???
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ρε είναι απιστευτοι μερικοί ψωφανε για σενάρια συνομωσιας
μια ο ιβιτς με το συμβόλαιο του τώρα ο βιτολο ο κοντρερας
έχει πουληθεί καμμιά δεκαριά φορές στον βαζελο.
αν τα πιστευτε όσοι τα λέτε αυτά είναι καλό για την ψυχική σας
υγεία να μην ασχολεισται με τον ΠΑΟΚ θ χαλιεστε άδικα
μονο με το να σκαφτοσαστε συνέχεια κάθε είδους τρυπηματα
μια ο ιβιτς με το συμβόλαιο του τώρα ο βιτολο ο κοντρερας
έχει πουληθεί καμμιά δεκαριά φορές στον βαζελο.
αν τα πιστευτε όσοι τα λέτε αυτά είναι καλό για την ψυχική σας
υγεία να μην ασχολεισται με τον ΠΑΟΚ θ χαλιεστε άδικα
μονο με το να σκαφτοσαστε συνέχεια κάθε είδους τρυπηματα
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Βιτόλο φύγε από τα ονειρά μας ΛΑΙΜΑΙ...
είσαι ένα σκουλήκι με πράσινα αισθήματα που στόχος σου είναι να παίξεις κάποτε στον γαύρο...
πέρυσι μας σακάτεψες τον Βιερίνια ενώ φέτος ήρθες στον ΠΑΟΚ μας μόνο και μόνο για να εισπράξει την μήτρα ο Κόντης ( αλήθεια αυτό πως και δεν αναφέρθηκε ακόμα; )
η ολοκλήρωση του σχεδίου σου θα έρθει στα play off που θα κάνεις τα πάντα για να μας περάσει ο άρηθ τηθ καρδιάθ θου...
ΑΛΛΑ ΑΤΥΧΗΣΕΣ μικρέ κι ανόητε Βιτόλα...
τα λαγωνικά μας σε πήραν χαμπάρι...
και τώρα να δεις τι θα πάθεις...
θα αμολήσουμε τον Περικλή τον μεντεσέ και θα σε διπλώσει στα δύο ΛΑΙΜΑΙ...
τελείωσες ΛΑΙΜΑΙ...
μέχρις εδώ ήσουν...
:ugeek: :ugeek: :ugeek:
είσαι ένα σκουλήκι με πράσινα αισθήματα που στόχος σου είναι να παίξεις κάποτε στον γαύρο...
πέρυσι μας σακάτεψες τον Βιερίνια ενώ φέτος ήρθες στον ΠΑΟΚ μας μόνο και μόνο για να εισπράξει την μήτρα ο Κόντης ( αλήθεια αυτό πως και δεν αναφέρθηκε ακόμα; )
η ολοκλήρωση του σχεδίου σου θα έρθει στα play off που θα κάνεις τα πάντα για να μας περάσει ο άρηθ τηθ καρδιάθ θου...
ΑΛΛΑ ΑΤΥΧΗΣΕΣ μικρέ κι ανόητε Βιτόλα...
τα λαγωνικά μας σε πήραν χαμπάρι...
και τώρα να δεις τι θα πάθεις...
θα αμολήσουμε τον Περικλή τον μεντεσέ και θα σε διπλώσει στα δύο ΛΑΙΜΑΙ...
τελείωσες ΛΑΙΜΑΙ...
μέχρις εδώ ήσουν...
:ugeek: :ugeek: :ugeek:
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ουουου Βιτόλο!
Ουουου παλτουδιά για βαρυχειμωνιά!
Βαριά του ΠΑΟΚ η φανέλα!
Προδότη, Ιούδα Ισκαριώτη!
Να πας στον αρούλη σου, εκεί που ανήκεις!
ΟΥΟΥΟΥΟΥ!

Ουουου παλτουδιά για βαρυχειμωνιά!
Βαριά του ΠΑΟΚ η φανέλα!
Προδότη, Ιούδα Ισκαριώτη!
Να πας στον αρούλη σου, εκεί που ανήκεις!
ΟΥΟΥΟΥΟΥ!
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
εντελώς κουκουρούκου είναι κάποιοι. δηλ. το δούλεμα το σηκώνει ο οργανισμός σας. Και μαρέσει που τα γράφετε κιόλας. αυτή η Ομάδα πολύ θεωρία συνομωσίας ρε πστ μου!
Σαν γριές κουτσομπόλες κάθε φορά!
Ρε δε πάτε να αγοράσετε καμιά μετοχή?
Η Α.Μ.Κ. λήγει τη Παρασκευή.
Σαν γριές κουτσομπόλες κάθε φορά!
Ρε δε πάτε να αγοράσετε καμιά μετοχή?
Η Α.Μ.Κ. λήγει τη Παρασκευή.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Καλησπέρα και από εμένα,
απλά ο παίχτης έχει μάθει να μην τον περνάει η μπάλα
λειτουργεί ως τερματοφύλακας του κέντρου
γι'αυτό τρέχει πάνω-κάτω ,για να μην περάσει η μπάλα
τίποτα λιγότερο,τίποτα περισσότερο
Στήριξη σε όλους ,στήριξη στην ομάδα που μας (ξανα)κάνει περήφανους
όσοι δεν αποφασίσατε ακόμα για μετοχές,καιρός είναι και...
ψήστε όλους τους αναποφάσιστους
Π.Α.Ο.Κ.
απλά ο παίχτης έχει μάθει να μην τον περνάει η μπάλα
λειτουργεί ως τερματοφύλακας του κέντρου
γι'αυτό τρέχει πάνω-κάτω ,για να μην περάσει η μπάλα
τίποτα λιγότερο,τίποτα περισσότερο
Στήριξη σε όλους ,στήριξη στην ομάδα που μας (ξανα)κάνει περήφανους
όσοι δεν αποφασίσατε ακόμα για μετοχές,καιρός είναι και...
ψήστε όλους τους αναποφάσιστους
Π.Α.Ο.Κ.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
η φαση ειναι ξεκαθαρη.
ο βιτολο βλεπει τη μπαλα να ρχεται και να μη μπορει να τη φτασει λογω υψους.τοτε, του ρχεται στο μυαλο οτι στο δημοτικο στην Ισπανια, τα παιδακια τον κοροιδευαν για το υψος του. νανο,τον λεγανε. ο βιτολο ολα αυτα τα χρονια περιμενε υπομονετικα να ψηλωσει,αλλα ματαια. πριν απο μερικες μερες μαλιστα-αυτο οφ δε ρεκορντ- ειχε ζητησει απ το μανατζερ του να του βρει το Capilarine του νανισμου. βλεποντας λοιπον ο βιτολακος τη μπαλα να του φευγει, συνειρμικα -επειδη παιζαμε με τις γριες- τον επιασε πανικος..πιστεψε προς στιγμη οτι θα γερασει,χωρις να βαλει ποντο. αυτο τον εξοργισε.αποφασισε να ξορκισει το κακο μια και καλη.εδω και τωρα. επιασε τη μπαλα με το χερακι του, κι αισθανθηκε γιγαντας. γι αυτο και ηταν τοσο ψυχραιμος δευτερολεπτα μετα,κατα την αποχωρηση του.
ολα τ αλλα ειναι ιστοριες γι αγριους!
ο βιτολο βλεπει τη μπαλα να ρχεται και να μη μπορει να τη φτασει λογω υψους.τοτε, του ρχεται στο μυαλο οτι στο δημοτικο στην Ισπανια, τα παιδακια τον κοροιδευαν για το υψος του. νανο,τον λεγανε. ο βιτολο ολα αυτα τα χρονια περιμενε υπομονετικα να ψηλωσει,αλλα ματαια. πριν απο μερικες μερες μαλιστα-αυτο οφ δε ρεκορντ- ειχε ζητησει απ το μανατζερ του να του βρει το Capilarine του νανισμου. βλεποντας λοιπον ο βιτολακος τη μπαλα να του φευγει, συνειρμικα -επειδη παιζαμε με τις γριες- τον επιασε πανικος..πιστεψε προς στιγμη οτι θα γερασει,χωρις να βαλει ποντο. αυτο τον εξοργισε.αποφασισε να ξορκισει το κακο μια και καλη.εδω και τωρα. επιασε τη μπαλα με το χερακι του, κι αισθανθηκε γιγαντας. γι αυτο και ηταν τοσο ψυχραιμος δευτερολεπτα μετα,κατα την αποχωρηση του.
ολα τ αλλα ειναι ιστοριες γι αγριους!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Τι να αγοράσουν μετοχές ρε οπλαρχηγέ?Ο άλλος θέλει εξηγήσεις και μιλάει για εσωτερικά τρυπήματα του ΠΑΟΚ.Το εσωτερικό τρύπημα του ΠΑΟΚ στην πρώτη στραβή είναι η μίζερη αρρωστημένη κακοπροαίρετη κριτική και η σκατοσυνομοσιολογία.
Και για να τελειώνουμε με τον Βίκτωρα ,τέτοια 6άρια εμείς τα λέγαμε δίχρονα.Αυτά τα μαμημένα δίτροχα που βγάζουν το σπαστικό θόρυβο.Τότε υπήρχαν πιο πολλά αλλά στις μέρες (ελέω τεχνολογίας τετράχρονοι κινητήρες V6 ,V8, VΓιώτα5,κλπ)σπανίζουν. Στο γήπεδο λοιπόν όπου και αν πήγαινε η μπάλα πάντα άκουγες από πίσω αυτό το μαμημένο θόρυβο.Μιλάμε για μεγάλη τρέλα, για λύσα αυτά τα δίχρονα με τη μπάλα.Όπου μπάλα από πίσω αυτά.Αλλά τη μεγαλύτερη φρίκη την έτρωγαν όταν η μπάλα πέρναγε από αυτά .Δεν υπάρχει για αυτή τη ράτσα να περνάει η μπάλα στην πλάτη τους.Εκεί είναι και το μοναδικό τους τρωτό σημείο.Εκεί καμμιά φορά υπερβάλουν και κάνουν την παπαριά.Δεν πειράζει ρε Βιτόλο είσαι σκασμένος όπως όλοι μας.Έγινε μια μ@λακί@ τέλειωσε.Να είσαι καλά να ακούω για πολλά χρόνια το θόρυβο με την ασπρόμαυρη στολή.
Και για να τελειώνουμε με τον Βίκτωρα ,τέτοια 6άρια εμείς τα λέγαμε δίχρονα.Αυτά τα μαμημένα δίτροχα που βγάζουν το σπαστικό θόρυβο.Τότε υπήρχαν πιο πολλά αλλά στις μέρες (ελέω τεχνολογίας τετράχρονοι κινητήρες V6 ,V8, VΓιώτα5,κλπ)σπανίζουν. Στο γήπεδο λοιπόν όπου και αν πήγαινε η μπάλα πάντα άκουγες από πίσω αυτό το μαμημένο θόρυβο.Μιλάμε για μεγάλη τρέλα, για λύσα αυτά τα δίχρονα με τη μπάλα.Όπου μπάλα από πίσω αυτά.Αλλά τη μεγαλύτερη φρίκη την έτρωγαν όταν η μπάλα πέρναγε από αυτά .Δεν υπάρχει για αυτή τη ράτσα να περνάει η μπάλα στην πλάτη τους.Εκεί είναι και το μοναδικό τους τρωτό σημείο.Εκεί καμμιά φορά υπερβάλουν και κάνουν την παπαριά.Δεν πειράζει ρε Βιτόλο είσαι σκασμένος όπως όλοι μας.Έγινε μια μ@λακί@ τέλειωσε.Να είσαι καλά να ακούω για πολλά χρόνια το θόρυβο με την ασπρόμαυρη στολή.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
εγω την εχω ξαναδει την κινηση αυτη απο τον βιτολο
χουι ειναι
κακο αλλα μεσα στους 1500 σφυγμους που ανεβαζει απο το ασταματητο τρεξιμο δεν το ελεγχει
χουι ειναι
κακο αλλα μεσα στους 1500 σφυγμους που ανεβαζει απο το ασταματητο τρεξιμο δεν το ελεγχει