Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
kalamata4
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:46

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από kalamata4 »

Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι ευχάριστα. Δε γίνεται να μιλάμε για ομάδα λαϊκής βάσης και να μην μπορούμε να γίνουμε 50.000 μέτοχοι από τη στιγμή που και με 10ευρώ θεωρήσε μέτοχος. Εύκολα τα λόγια για πολλούς αλλά όταν είναι να μπει το χέρι στην τσέπη και να διαθέσεις και μισή ώρα από το χρόνο σου...
Όσο για τη Γερμανία και γω περίμενα μεγαλύτερη ανταπόκριση αλλά δεν μπορούμε να ζητάμε περισσότερα όταν στην Ελλάδα η συμμετοχή είναι μικρή.
Όποιος νιώθει την ανάγκη να βοηθήσει ας το κάνει, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα, ή θα σπρώξουμε με τις δυνάμεις μας το κάρο από τη λάσπη ή θα ψάχνουμε σωτήρες στα πρωτοσέλιδα.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από teod1980 »

Έλα να μην ξεχνιόμαστε...
μία επίσκεψη στην γ@μω τράπεζα είναι μόνο...άντε να μεγαλώσουμε κι άλλο
w.s
Δημοσιεύσεις: 456
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 22:13
Επικοινωνία:

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από w.s »

Απο τους 1300 μετοχους λογικα ειναι και πολλοι οι οποιοι παιρνουν για 2η φορα μετοχες. Αρα δεν ειναι 1300 οι νεοι μετοχοι. Θα ηταν προτιμοτερο αν γινεται να μας λενε ποσοι ειναι αυτοι που πηραν για πρωτη φορα μετοχες
giannis113
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2009, 15:33

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από giannis113 »

Προσωπικά με ενδιαφέρει να βοηθήσουμε όλοι για το καλό της ομάδας μας!!
Τι κολλάτε στο πόσοι είναι οι νέοι και πόσοι οι παλιοί μέτοχοι???
Το θέμα είναι να πάρουμε όλοι μετοχές όσες περισσότερες μπορούμε για να μπορέσουμε να πάμε την ομάδα ψηλά!!
Το ότι είμαστε τώρα 3οι και πριν μια βρομάδα 2οι δε σημαίνει ότι αυτό θα ισχύει πάντα!! Για να ισχύει πρέπει όλοι να βάλουμε λεφτά στην ομάδα!!!!
ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΒΕΒΑΙΑ!!!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από free4 »

Μιλώντας ο Μίνος το βράδυ της Κυριακης έλεγε ότι οι ΠΑΟΚτσήδες έδειξαν τεράστιο ενδιαφέρον, καθως υπολογίζεται πως 5-7 χιλιάδες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ να συνεισφέρουν στην ΑΜΚ.. Ιδωμεν..
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από zoomgr »

επειδή τα πείρα στο κρανίο σήμερα με την Γριά..
θα έβαζα 50 ευρώ μόνο, τόσα με περίσσευαν...αύριο θα πάρω και 150 δανεικά
και θα τα χώσω.
:opaokara:
w.s
Δημοσιεύσεις: 456
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 22:13
Επικοινωνία:

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από w.s »

Καλα ο Μινος ελεγε οτι θα παρουμε και παιχτες πολλους και διαφορους το καλοκαιρι... Δεν αποτελουν για μενα σοβαρη ενδειξη τα λεγομενα του. Θεωρω τεραστια επιτυχια αν καταφερουμε και πιασουμε σε ποσο και μετοχους τα 2/3 της προηγουμενης αυξησης
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από teod1980 »

giannis113 έγραψε:Προσωπικά με ενδιαφέρει να βοηθήσουμε όλοι για το καλό της ομάδας μας!!
Τι κολλάτε στο πόσοι είναι οι νέοι και πόσοι οι παλιοί μέτοχοι???
Το θέμα είναι να πάρουμε όλοι μετοχές όσες περισσότερες μπορούμε για να μπορέσουμε να πάμε την ομάδα ψηλά!!
Το ότι είμαστε τώρα 3οι και πριν μια βρομάδα 2οι δε σημαίνει ότι αυτό θα ισχύει πάντα!! Για να ισχύει πρέπει όλοι να βάλουμε λεφτά στην ομάδα!!!!
ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΒΕΒΑΙΑ!!!
Συμφωνώ αλλά να μην επαναλαμβάνουμε ότι και αν είσαι πολλοί ενεργοί μέτοχοι και σαν εταιρία οι χορηγοί σε εκτιμούν και το κράτος σε μετράει πέρα σα μέγεθος ΠΑΟΚ και σαν εταιρία με ενεργούς πολίτες πάρα πολλούς ήτοι ψηφοφόρους...Άρα και σαν αριθμός πέρα από τα φράγκα που πολύ σωστά λες μετράνε, μετράει λοιπόν και το πλήθος των ατόμων που θα δείξεις ως μετόχους και επομένως σαν ενεργά μέλη στην κοινωνία ΠΑΟΚ...
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από diniko80 »

στηριξη μαγκες στο ΠΑΟΚ...οσο μπορει ο καθενας....αλλα ολοι .......μονο ετσι μπορουμε να ειμαστε ευτυχισμενοι καθε κυριακη

ΛΑΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Sera4 »

αν οσοι γκρινιαζανε στα ραδια τις μερες της ΑΜΚ ειτε με τηλεφωνηματα ειτε με μηνυματα εδιναν αυτα που πληρωνουν σε μετοχες θα ειχαμε 30000 μετοχους στο χαλαρο....αυτη ειναι η αληθεια αδερφια... :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από gash04 »

Ανύπαρκτο το θέμα.

Και κάποιοι θα ζητάνε και μεταγραφές.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από novito »

free4 έγραψε:Μιλώντας ο Μίνος το βράδυ της Κυριακης έλεγε ότι οι ΠΑΟΚτσήδες έδειξαν τεράστιο ενδιαφέρον, καθως υπολογίζεται πως 5-7 χιλιάδες ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΠΑΕ ΠΑΟΚ να συνεισφέρουν στην ΑΜΚ.. Ιδωμεν..
:shock:
Είπαμε να λες μ@λακιες, αλλα ως ενα σημειο... Ελεος ρε Μινο....

4 μερες και μια ωρα εμειναν... ΑΪΝΤΕΕΕ
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από teod1980 »

Mη ξεχναμε το τοπικ, οπως και να παμε στην τραπεζα...
ελα να βλεπω κίνηση ρε γμτ το μπελα μου μεσα...
kalamata4
Δημοσιεύσεις: 289
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 22:46

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από kalamata4 »

Έχουμε κανένα νέο από τους σημερινούς μετόχους?
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Slade »

Τα λεφτα που εχουμε βαλει μεχρι στιγμης στην ΑΜΚ δεν φτανουν ουτε για πρωταθλητισμο στην β' εθνικη.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”