Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ε τότε μιλάς για τον Φατίχ Τερίμ
αλλά θα θέλει και καμιά 30ριά εκατ. μπάτζετ
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Mε τα λίγα οικονομικά που ξέρω το άνοιγμα είναι 2,3 εκ. και με τα όποια επιπλέον έσοδα ΑΜΚ και play-off θα είναι κοντά στο 1 εκ.
Με την μη είσοδο στους ομίλους του Ουέφα χάσαμε περίπου 3 εκ.
Αρα μιλάμε για μιά χασούρα 2 εκ λόγω της απώλειας του σημαντικότερου στόχου μας φέτος
Αυτά τα 2 εκ. ακόμα και αν δεν πήγαιναν όλα στο αγωνιστικό θα ήταν ικανά,ικανότατα να φέρουν 2 μεγάλα συμβόλαια φέτος απ' τα 3 που θα ήθελε ο Σάντος.
Εκεί χάθηκε η χρονιά κατ' εμέ και εκεί θα πρέπει να δοθεί η μεγάλη προσοχή για την επόμενη.
Με την μη είσοδο στους ομίλους του Ουέφα χάσαμε περίπου 3 εκ.
Αρα μιλάμε για μιά χασούρα 2 εκ λόγω της απώλειας του σημαντικότερου στόχου μας φέτος
Αυτά τα 2 εκ. ακόμα και αν δεν πήγαιναν όλα στο αγωνιστικό θα ήταν ικανά,ικανότατα να φέρουν 2 μεγάλα συμβόλαια φέτος απ' τα 3 που θα ήθελε ο Σάντος.
Εκεί χάθηκε η χρονιά κατ' εμέ και εκεί θα πρέπει να δοθεί η μεγάλη προσοχή για την επόμενη.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Πάμε πάλι απο την αρχή λοιπόν και δες πως συμφωνούμε τελικά...Maximus έγραψε:
Σοβαρα τωρα... Μπορω να πω την γνωμη μου, αλλα μεχρι εκει...Αλλοι αποφασιζουν και ξερουν περισσοτερα πραγματα απο μενα πανω σε αυτα τα θεματα...Εγω μπορω μόνο να παρομοιασω το πως θα ηθελα να βλεπω την ομαδα μου...
Όντως άλλοι αποφασίζουν που ξέρουν περισσότερα πράγματα απο σένα και απο μένα πάνω σε αυτά τα θέματα...
Εγώ μπορώ να παρομοιάσω την ομάδα μου μόνο με την Μπαρτσελόνα και μπροστά σε αυτήν είναι πολύ μικρή ομάδα...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Φιλε Μαξιμε να σε βοηθησω λιγο στις επιλογες σου. Αν θελεις " ροκ" καταστασεις , επισης πολυ καλος ειναι και ο Ντουμιτρεσκου ( με περισσοτερη εμφαση στα λαικα , βεβαια).
Οι ευρωπαικες προκρισεις που θα βλεπουμε ποιες εννοεις ? Μην μου πεις την Αρσεναλ 13 χρονια πριν
Να γινομαστε καρδιακοι ? Δεν βλεπω καποιο λογο να αναβιωσουν τα ματς τυπου ΠΑΟΚ-Σπαρτα Τραβνα ( 0-3 και τελικο 5-3). Μονο για τους λατρεις του στοιχηματος και του over ειναι αυτα.
Νικη ( οσο το επιτρεπουν ) με ΠΟΚ και κλαρινα με Λεβαδειακους και Πανθρακικους ? Το περιεργο αυτο συναισθημα της χαρμολυπης , το βιωνουν αυτη την στιγμη στην ομαδα της Παπαναστασιου. Ισως να αξιζει τον κοπο να τους ρωτησουμε πως νιωθουν.
Και εμπας περιπτωση το θεμα ειναι να γινει η ομαδα πιο ποιοτικη σε θεματα ροστερ και αγωνιστικου επιπεδου.
Φτανει τοσα χρονια που διαχειριζομασταν την μιζερια μας. Ας κοιταξουμε ολοι να κανουμε ενα βημα παραπανω ( και να βαλουμε και κανα φραγκο επισης στην ΑΜΚ !!!!!!!!!)
Οι ευρωπαικες προκρισεις που θα βλεπουμε ποιες εννοεις ? Μην μου πεις την Αρσεναλ 13 χρονια πριν
Να γινομαστε καρδιακοι ? Δεν βλεπω καποιο λογο να αναβιωσουν τα ματς τυπου ΠΑΟΚ-Σπαρτα Τραβνα ( 0-3 και τελικο 5-3). Μονο για τους λατρεις του στοιχηματος και του over ειναι αυτα.
Νικη ( οσο το επιτρεπουν ) με ΠΟΚ και κλαρινα με Λεβαδειακους και Πανθρακικους ? Το περιεργο αυτο συναισθημα της χαρμολυπης , το βιωνουν αυτη την στιγμη στην ομαδα της Παπαναστασιου. Ισως να αξιζει τον κοπο να τους ρωτησουμε πως νιωθουν.
Και εμπας περιπτωση το θεμα ειναι να γινει η ομαδα πιο ποιοτικη σε θεματα ροστερ και αγωνιστικου επιπεδου.
Φτανει τοσα χρονια που διαχειριζομασταν την μιζερια μας. Ας κοιταξουμε ολοι να κανουμε ενα βημα παραπανω ( και να βαλουμε και κανα φραγκο επισης στην ΑΜΚ !!!!!!!!!)
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Αν και εγώ, όπως και πολλοί άλλοι όπως διαβάζω, δεν είμαι φαν του Σάντος θα συμφωνήσω ότι αυτός ο προπονητής δεν πρέπει να φύγει απο την ομάδα.
Μπορεί να μην παίζει ελκυστικό ποδόσφαιρο, παίρνει όμως τα αποτελέσματα που πρέπει κρατώντας έτσι την ομάδα σε υψηλά επίπεδα αλλά και τον κόσμο ζεστό και αυτό είναι το πιο σημαντικό.
Όσο ο κόσμος, εμείς δηλαδή, είμαστε χαρούμενοι με την προσπάθεια και τις θέσεις της ομάδας στο πρωτάθλημα, τόσο στηρίζουμε οικονομικά την ΠΑΕ στην προσπάθεια της μέσα απο διαρκείας, που ακόμα δεν αξιώθηκα να πάρω
, αγοράζοντας προϊόντα απο την μπουτίκ, χορηγίες και λοιπές μορφές εσόδων.
Έχει καλό όνομα στην "πιάτσα" και ειδικά στην Ελλάδα και στην Πορτογαλία, μπορεί να μας φέρει παικτάκια καλά με σχετικά φθηνό κόστος και να μας διατηρήσει σε ένα Χ επίπεδο ικανοποιητίκο.
Όταν με το καλό γίνουμε ανεξάρτητοι οικονομικά, είτε μόνοι μας είτε με την βοήθεια ενός επενδυτής ισχυρού οικονομικά τότε βλέπουμε για το κλίκ παραπάνω, δηλαδή επιτυχίες και ελκυστικό ποδόσφαιρο μαζί.
Από την άλλη, ποιός ξέρει, μπορεί με τις κατάλληλες προσθήκες ο Σάντος να καταφέρει και να παρουσιάσει μια ομάδα που να παίζει φανταζί ποδόσφαιρο...
Μπορεί να μην παίζει ελκυστικό ποδόσφαιρο, παίρνει όμως τα αποτελέσματα που πρέπει κρατώντας έτσι την ομάδα σε υψηλά επίπεδα αλλά και τον κόσμο ζεστό και αυτό είναι το πιο σημαντικό.
Όσο ο κόσμος, εμείς δηλαδή, είμαστε χαρούμενοι με την προσπάθεια και τις θέσεις της ομάδας στο πρωτάθλημα, τόσο στηρίζουμε οικονομικά την ΠΑΕ στην προσπάθεια της μέσα απο διαρκείας, που ακόμα δεν αξιώθηκα να πάρω
Έχει καλό όνομα στην "πιάτσα" και ειδικά στην Ελλάδα και στην Πορτογαλία, μπορεί να μας φέρει παικτάκια καλά με σχετικά φθηνό κόστος και να μας διατηρήσει σε ένα Χ επίπεδο ικανοποιητίκο.
Όταν με το καλό γίνουμε ανεξάρτητοι οικονομικά, είτε μόνοι μας είτε με την βοήθεια ενός επενδυτής ισχυρού οικονομικά τότε βλέπουμε για το κλίκ παραπάνω, δηλαδή επιτυχίες και ελκυστικό ποδόσφαιρο μαζί.
Από την άλλη, ποιός ξέρει, μπορεί με τις κατάλληλες προσθήκες ο Σάντος να καταφέρει και να παρουσιάσει μια ομάδα που να παίζει φανταζί ποδόσφαιρο...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
gash04 έγραψε:
Πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Σάντος... απλά λίγα σχόλια δικά μου στα λεγόμενά του
Όταν έχεις φτάσει σ' ένα επίπεδο η διαφορά φαίνεται στ'... αβγά που έχει ο ζαχαροπλάστης για να φτιάξει, την τούρτα.
Εγώ λέω πως και ο ζαχαροπλάστης πρέπει να είναι εξίσου καλός...
Με τι θα είστε ευχαριστημένος στο τέλος της σεζόν;
"Το είπαμε από την αρχή της χρονιάς ότι στόχος είναι να είμαστε ξεκάθαρα στη συνείδηση του κόσμου μία από τις τρεις μεγάλες ομάδες της Ελλάδας.
Νομίζω ότι ο φετινός στόχος ήταν ο πρωταθλητισμός... αλλά σύμφωνα με τη διοίκηση μάλλον είναι "ηλίθιο να μιλάμε για πρωτάθλημα"
Δεν ξέρω ποιος τα σκέφτηκε τα πλέι οφ και τι ήθελε να κάνει, αλλά είναι ένα μεγάλο λάθος. Την ίδια άποψη θα έχω για τα πλέι οφ ακόμη κι αν βγούμε τρίτοι στο πρωτάθλημα και στα πλέι οφ τερματίσουμε πρώτοι".
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ τα θέλει σίγουρα πάντως και ψήφισε θετικά....
"Δεν μου άρεσε καθόλου. Καταλαβαίνω την αντίδραση του κόσμου, ήταν ένα ξέσπασμα, ήθελε πολύ μια τέτοια νίκη. Μια ομάδα που είναι συνηθισμένη σε νίκες δεν θα είχε τέτοια αντίδραση. Εγώ θέλω να φτάσει ο ΠΑΟΚ σε τέτοιο επίπεδο, ώστε να κερδίσει, για παράδειγμα, στην Αθήνα και να θεωρείται νορμάλ, να το βλέπουν οι οπαδοί μας σαν κάτι φυσιολογικό και να μη νιώθουν την ανάγκη να πάνε στο αεροδρόμιο να πανηγυρίσουν. Αυτό θα ήταν ξεκάθαρο σημάδι ότι είμαστε στο ίδιο επίπεδο με αυτούς".
Το πριμ νίκης στην ομάδα μήπως ο κόσμος το έδωσε;;;
Έχω κίνητρα, κι αυτό που Με εξιτάρει είναι να κερδίσω ένα πρωτάθλημα με τον ΠΑΟΚ. Ξεκινήσαμε κάτι, φτάσαμε κάπου, θέλω να κερδίσω κάτι μαζί του.
Και το κύπελο καλό ήταν Φερνάντο, αλλά.....
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ειλικρινής και ντόμπρος.
Τέτοια αρσενική ξήγα δεν θυμαμαι απο προπονητη του Π.Α.Ο.Κ.
Θελεις πρωταθλημα?
Δυο τροποι :
Παιρνεις τρεις παικταραδες τυπου Λετο, Σαλπι, Σισσε, Ντουντου, Γκαλλετι, Σκοκο, Τζιμπουρ.
ή
Συνεχίζεις στους ιδιους ρυθμούς, μια-δυο καλές προσθηκες το χρόνο, σταδιακη αναβαθμηση του υλικού με καλουτσικους παικτες που θα παιζουν ομαδικα και με συστημα και ελπιζεις σε βαθος χρονου.
Δεν ξέρω αν θα καταφερει στο βρωμοελληνικο πρωταθλημα να παρει τιτλο με τον Π.Α.Ο.Κ. αλλα ειμαι σιγουρος πως ακομα και αν φυγει το καλοκαιρι, το στιγμα του θα μεινει πανω στην ομαδα για πολλα χρονια.
Τέτοια αρσενική ξήγα δεν θυμαμαι απο προπονητη του Π.Α.Ο.Κ.
Θελεις πρωταθλημα?
Δυο τροποι :
Παιρνεις τρεις παικταραδες τυπου Λετο, Σαλπι, Σισσε, Ντουντου, Γκαλλετι, Σκοκο, Τζιμπουρ.
ή
Συνεχίζεις στους ιδιους ρυθμούς, μια-δυο καλές προσθηκες το χρόνο, σταδιακη αναβαθμηση του υλικού με καλουτσικους παικτες που θα παιζουν ομαδικα και με συστημα και ελπιζεις σε βαθος χρονου.
Δεν ξέρω αν θα καταφερει στο βρωμοελληνικο πρωταθλημα να παρει τιτλο με τον Π.Α.Ο.Κ. αλλα ειμαι σιγουρος πως ακομα και αν φυγει το καλοκαιρι, το στιγμα του θα μεινει πανω στην ομαδα για πολλα χρονια.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ισως η πιο σημαντικη συνεντευξη που εχει δωσει ο Σαντος , για πολλους λογους. Ο ανθρωπος εχει πληρη συνειδηση της ολης καταστασης και αναλυει ξεκαθαρα πως ο ΠΑΟΚ εφτασε αγωνιστικα σ αυτο το σημειο και τι πρεπει να γινει στο μελλον ωστε να η ομαδα να παρει το πρωταθλημα. Αποψη μου ειναι οτι η ομαδα βρισκεται σε σημειο οπου πρεπει να παρθουν κρισιμες αποφασεις με μεγαλο ρισκο
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Μεγάλε Ελ Μεκάνικο σε τιμώ και σε σέβομαι, ως προπονητή και ως άνθρωπο.moican4 έγραψε:"Κλειστε" τον καμια 10αρια χρονια για να δουμε χαιρι και προκοπη. ΤΑ θεμελια της μεγαλης ομαδας εχουν μπει...
...γεμίσαμε προπονητολόγους, προπονητοφάγους ένα πράμα.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Πιστεύω ότι ο σημαντικότερος λόγος που δεν πρέπει να φύγει ο Σάντος είναι ότι η ομάδα έχει χτιστεί πάνω σε μιά συγκεκριμένη φιλοσοφία επί τριετία που φέτος δείχνει αρκετά θετικά δείγματα.
Ερχομός κάποιου άλλου έστω και ικανότατου σημαίνει μιά χρονιά μεταβατική άρα και χαμένη.
Πιστεύω ότι μιά ορθολογικότερη χρήση του μπάτζετ χωρίς κανέναν απολύτως συναισθηματισμό και βλέποντας τα πράγματα ψυχρά αλλά και μερικές κουβέντες με κάποιους υψηλόμισθους θα απελευθέρωναν αρκετό χώρο στο μπάτζετ της ερχόμενης περιόδου.Δεν νοείται συμβόλαιο μεγαλύτερο απ' αυτό που παίρνουν οι 3-4 σημαντικότεροι και πολυτιμότεροι παίκτες σου και είναι κοντά στα 400-500 χιλ.Οποιος δεν μπορεί να ακολουθήσει σε τέτοια επίπεδα, ο δρόμος είναι ανοιχτός....
Πιστεύω ότι με τα παραπάνω, θα δοθούν τα κατάλληλα εφόδια στον Σάντος για να εφαρμόσει πλήρως αυτό που έχει στο μυαλό του.
Ερχομός κάποιου άλλου έστω και ικανότατου σημαίνει μιά χρονιά μεταβατική άρα και χαμένη.
Πιστεύω ότι μιά ορθολογικότερη χρήση του μπάτζετ χωρίς κανέναν απολύτως συναισθηματισμό και βλέποντας τα πράγματα ψυχρά αλλά και μερικές κουβέντες με κάποιους υψηλόμισθους θα απελευθέρωναν αρκετό χώρο στο μπάτζετ της ερχόμενης περιόδου.Δεν νοείται συμβόλαιο μεγαλύτερο απ' αυτό που παίρνουν οι 3-4 σημαντικότεροι και πολυτιμότεροι παίκτες σου και είναι κοντά στα 400-500 χιλ.Οποιος δεν μπορεί να ακολουθήσει σε τέτοια επίπεδα, ο δρόμος είναι ανοιχτός....
Πιστεύω ότι με τα παραπάνω, θα δοθούν τα κατάλληλα εφόδια στον Σάντος για να εφαρμόσει πλήρως αυτό που έχει στο μυαλό του.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
"Δεν μου άρεσε καθόλου. Καταλαβαίνω την αντίδραση του κόσμου, ήταν ένα ξέσπασμα, ήθελε πολύ μια τέτοια νίκη. Μια ομάδα που είναι συνηθισμένη σε νίκες δεν θα είχε τέτοια αντίδραση. Εγώ θέλω να φτάσει ο ΠΑΟΚ σε τέτοιο επίπεδο, ώστε να κερδίσει, για παράδειγμα, στην Αθήνα και να θεωρείται νορμάλ, να το βλέπουν οι οπαδοί μας σαν κάτι φυσιολογικό και να μη νιώθουν την ανάγκη να πάνε στο αεροδρόμιο να πανηγυρίσουν. Αυτό θα ήταν ξεκάθαρο σημάδι ότι είμαστε στο ίδιο επίπεδο με αυτούς".
Ειτε μας αρεσει ειτε οχι ο ΠΑΟΚ ως οντοτητα (ομαδα κοσμος διοικηση) ειναι που πρεπει να ανεβει επιπεδο και να φτασει τον Πορτογαλο και οχι το αντιστροφο που προσπαθουσαν να μας πεισουν οι πολεμιοι του οτι ισχυει! Τα λεγομενα του Βρυζα περσυ οτι ο Δον εριξε τα στανταρ του για να προσεγγισει τον ΠΑΟΚ της πρωτης χρονιας τωρα τα αντιλαμβανομαι. Ο ΠΑΟΚ εχει εναν μεγαλο προπονητη και μακαρι να μεινει και να φτιαξει μια ομαδα οπως την ονειρευεται κι αυτος κι εμεις.
Οπως παντα ως Ελληνες προτρεχουμε. Τα ιδια λαθη εκανε και η ΑΕΚ που ο Φερναντο την εφτασε 2 φορες στην πηγη με παιχτες μετριους και λιγα μεγαλα ονοματα. Δυστυχως για αυτους εκαναν το λαθος που δεν κανουμε (προς το παρων) εμεις..πιστεψαν οτι ο λογος που η ΑΕΚ δεν πηρε πρωταθλημα ηταν ο προπονητης. Δεν εβλεπαν οτι ο Φερναντο επαιζε ακριβως αυτο που του επετρεπε το υλικο..αυτο που κανει και με μας. Και με την ΑΕΚ και τωρα σε μας παιρνει απο το υλικο που διαχειριζεται το 300% των ικανοτητων του σε σχεση με τους αντιπαλους μας. και οποιος δεν το βλεπει αυτο, ειναι μαλλον εμπαθης. Οι Αεκτζηδες την πατησαν απο τους "κανονες" του Ηλιθιου ελληνικου ποδοσφαιρου που κουμανταρεται διοικητικα απο ασχετους , παρακολουθειται απο φιλαθλους που νομιζουν οτι ξερουν κατι παραπανω, επηρρεαζομενοι απο καποιον ασχετο δημοσιογραφο-ραδιοφωνατζη. Μερικες αλλαγες προπονητη μετα και πολλα εκατομυρια σπαταλημενα σε παιχταραδες οι Αεκτζηδες καταλαβαινουν σιγα-σιγα το λαθος τους! Σε συζητησεις με φιλους ακουω ολο και συχνοτερα οτι η φετεινη ΑΕΚ με το υλικο που εχει ασχετως αλλων προβληματων θα επαιρνε πρωταθλημα αν ειχε "τον προπονητη που καναμε τη μαλακια και σας στειλαμε".
Δεν πολυφοβαμαι οτι θα τους ακολουθησουμε επειδη εχουμε μια διοικηση που κατεχει απο μπαλα και δεν θα μπει ποτε στο τριπακι να ακουσει τον ενα και τον αλλο. Αυτο που φοβαμαι ειναι μηπως ο Φερναντο πειστει (και απο "καλοθελητες") οτι ειναι ματαιο να προσπαθησει να παει τον ΠΑΟΚ ψηλοτερα. Γιατι ψηλα ειναι ηδη. Και μια κακη παρενθεση σ'ενα χωραφι δεν το αλλαζει αυτο. Ακομα και με τη Γρια και το αρνητικο "Χ" ο ΠΑΟΚ εδειξε οτι ειναι πλεον ομαδα. Και αυτο δεν αλλαζει.
Ειτε μας αρεσει ειτε οχι ο ΠΑΟΚ ως οντοτητα (ομαδα κοσμος διοικηση) ειναι που πρεπει να ανεβει επιπεδο και να φτασει τον Πορτογαλο και οχι το αντιστροφο που προσπαθουσαν να μας πεισουν οι πολεμιοι του οτι ισχυει! Τα λεγομενα του Βρυζα περσυ οτι ο Δον εριξε τα στανταρ του για να προσεγγισει τον ΠΑΟΚ της πρωτης χρονιας τωρα τα αντιλαμβανομαι. Ο ΠΑΟΚ εχει εναν μεγαλο προπονητη και μακαρι να μεινει και να φτιαξει μια ομαδα οπως την ονειρευεται κι αυτος κι εμεις.
Οπως παντα ως Ελληνες προτρεχουμε. Τα ιδια λαθη εκανε και η ΑΕΚ που ο Φερναντο την εφτασε 2 φορες στην πηγη με παιχτες μετριους και λιγα μεγαλα ονοματα. Δυστυχως για αυτους εκαναν το λαθος που δεν κανουμε (προς το παρων) εμεις..πιστεψαν οτι ο λογος που η ΑΕΚ δεν πηρε πρωταθλημα ηταν ο προπονητης. Δεν εβλεπαν οτι ο Φερναντο επαιζε ακριβως αυτο που του επετρεπε το υλικο..αυτο που κανει και με μας. Και με την ΑΕΚ και τωρα σε μας παιρνει απο το υλικο που διαχειριζεται το 300% των ικανοτητων του σε σχεση με τους αντιπαλους μας. και οποιος δεν το βλεπει αυτο, ειναι μαλλον εμπαθης. Οι Αεκτζηδες την πατησαν απο τους "κανονες" του Ηλιθιου ελληνικου ποδοσφαιρου που κουμανταρεται διοικητικα απο ασχετους , παρακολουθειται απο φιλαθλους που νομιζουν οτι ξερουν κατι παραπανω, επηρρεαζομενοι απο καποιον ασχετο δημοσιογραφο-ραδιοφωνατζη. Μερικες αλλαγες προπονητη μετα και πολλα εκατομυρια σπαταλημενα σε παιχταραδες οι Αεκτζηδες καταλαβαινουν σιγα-σιγα το λαθος τους! Σε συζητησεις με φιλους ακουω ολο και συχνοτερα οτι η φετεινη ΑΕΚ με το υλικο που εχει ασχετως αλλων προβληματων θα επαιρνε πρωταθλημα αν ειχε "τον προπονητη που καναμε τη μαλακια και σας στειλαμε".
Δεν πολυφοβαμαι οτι θα τους ακολουθησουμε επειδη εχουμε μια διοικηση που κατεχει απο μπαλα και δεν θα μπει ποτε στο τριπακι να ακουσει τον ενα και τον αλλο. Αυτο που φοβαμαι ειναι μηπως ο Φερναντο πειστει (και απο "καλοθελητες") οτι ειναι ματαιο να προσπαθησει να παει τον ΠΑΟΚ ψηλοτερα. Γιατι ψηλα ειναι ηδη. Και μια κακη παρενθεση σ'ενα χωραφι δεν το αλλαζει αυτο. Ακομα και με τη Γρια και το αρνητικο "Χ" ο ΠΑΟΚ εδειξε οτι ειναι πλεον ομαδα. Και αυτο δεν αλλαζει.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Συμφωνω με Orwell και ειδικοτερα στο σημειο σχετικα με τις αμοιβες των παιχτων , η διοικηση θα πρεπει να σκεφτει πως θα αναπροσαρμόσει προς τα κατω καποια συμβολαια . Αλλωστε ο Σαντος και το περασμενο καλοκαιρι αλλα και τα χριστουγεννα ζητησε καποιους παιχτες που θα εκαναν τη διαφορα και το κασε τους δεν ηταν απλησιαστο για τα δεδομενα του ΠΑΟΚ αλλα για διαφορους λογους δεν αποκτηθηκαν. Εγω προσωπικα ειμαι αισιοδοξος και πιστευω οτι θα μεινει και απο εγωισμο ισως για να παρει το πρωταθλημα .
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Δεν σε καταλαβαινω Οπλαρχηγε..Καντο πιο λιανα please...Kolokotronis_4 έγραψε:Μεγάλε Ελ Μεκάνικο σε τιμώ και σε σέβομαι, ως προπονητή και ως άνθρωπο.moican4 έγραψε:"Κλειστε" τον καμια 10αρια χρονια για να δουμε χαιρι και προκοπη. ΤΑ θεμελια της μεγαλης ομαδας εχουν μπει...
...γεμίσαμε προπονητολόγους, προπονητοφάγους ένα πράμα.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
μακαρι να συνεχισουμε με τον σαντος γιατι η ομαδα με αυτον μονο μπροστα μπορει να παει αλλαγη προπονητη θα σημαινει νεο ξεκινημα απο το μηδεν ..μακαρι να βρουμε και επιπλεον πορους και να ενισχυσουμε την ομαδα με τον τροπο που θελει θα ειναι το ιδανικο.....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Σε άλλη συνέντευξη είχε δηλώσει ότι όταν συζήτησαν με τον Ζαγόρ για την ανανέωση για 2 χρόνια το πολύ απλό θα δούμε όταν θα έρθει η ώρα.
Και αυτός το σκέφτεται με άλλα λόγια.
Απο την θέση του πολύ καλά κάνει.
Και αυτός το σκέφτεται με άλλα λόγια.
Απο την θέση του πολύ καλά κάνει.