6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Realcon »

navigator11 έγραψε:κι ενταξει παιδες εστιαζουμε ολοι στο οντως αχρειαστο φαουλ που μαλακωδως εκανε.αλλα μην ξεχναμε οτι και στη φαση του γκολ αν ο στελλακης εκανε το αυτονοητο,η απουσια του βιτολο θα μας απασχολουσε μονο μετα απο 2 βδομαδες.δεν υπηρχε τροπος να φαμε διαφορετικα γκολ παρα μονο οπως το φαγαμε,ευγενικη χορηγια της αμυνας.σταυρωνεται ο βιτολο αλλα το αριθμητικο μειονεκτημα της ομαδας σπανιως φανηκε μετα την αποβολη του.για μενα το σφαλμα της αμυνας στοιχισε πολυ παραπανω.και δε νομιζω οτι ηταν προιον της απουσιας του απο το γηπεδο.την κρυαδα με τον πας την ξεπερασα σχεδον "αναιμακτα".αλλα το σημερινο κι αν δε χωνευεται ......
Αδελφέ καμία σχέση. Ο Βιτολο κρέμασε το κέντρο. Δεν θα υπήρχε περίπτωση ο ΠΑΟΚ να έχανε. Το γήπεδο ήταν πολύ βάρη και οι μάχες είναι στο κέντρο. Εκεί τους κερδίσαμε κατα κράτος. Η ανόητη αποβολή του. Στοιχίζει το κέντρο μιας και από εκεί γίνεται η κάθετη πάσα. Ο Ιβιτς όταν είναι πιο ελεύθερος μπορεί να σου περάσει καλή πάσα η ακόμη να σουτάρει. Όταν όμως παίζεις με παίκτη λιγότερο. Αναγκαστικά ο Ιβιτς θα πρέπει να προσέξει περισσότερο την αμυντική λειτουργεία. Αυτό από μόνο του δείχνει ότι η γίνεται σουτ έξω από την μεγάλη περιοχή κοιτά Αραμπατζη. Η σε ατομικές προσπάθειες κοιτά Βιερινια. Η άλλη περίπτωση είναι όταν ανεβαίνει ένας αμυντικός για να βοηθήσει στην επίθεση το κέντρο είναι έτοιμο να καλύψει την τυχόν μεγάλη μπαλιά του αμυντικού. Σε εμάς όμως με τν κόκκινη του Βιτολου τα πράγματα έχουν δυσκολέψει παρα πολύ. Δεν ήταν κόκκινη στο 80 με 85, αλλά κόκκινη ενός ολόκληρου ημιχρόνου.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από navigator11 »

δε διαφωνω καθολου jibbie.το γραφω και στην κεντρικη και εδω.ειναι μικροπρεπεις και τουλαχιστο γραφικοι οσοι μεμφονται το βιτολο για το σημερινο.δεν εχει δωσει την παραμικρη λαβη,οντας πολυ συχνα εκ των κορυφαιων κι εχοντας μεγαλο μεριδιο στο εκπληκτικο αμυντικο ρεκορ της ομαδας.δε δεχομαι οτι πανω στην πικρα του μπορει καθε περιεργος να εκστομιζει ο,τι φαιδροτητα του κατεβαινει στο κεφαλι.
αυτα αποδεικνυουν τελικα οτι μονο αγωνιστικα εχει αλλαξει η νοοτροπια.πολλοι εξ ημων φανταζουν ανημποροι να ακολουθησουν την υγεια που βγαζει η ομαδα,αρεσκομενοι σε αναθεματα και μπινελικια κατα δικαιων και αδικων εντος ομαδας,οταν δεν καθεται το αποτελεσμα.και οι προσωπικες μου ενστασεις για το αν πραγματικα το ολο εγχειρημα ΠΑΟΚ περιβαλλεται ολα αυτα τα χρονια απο ΕΜΠΡΑΚΤΗ εμπιστοσυνη και στηριξη ολο και φουντωνουν βλεποντας τετοιες κανιβαλλιστικες πρακτικες.αν μαλιστα η "κοιλια" της ομαδας συνεχιστει λιγο ακομα θα ακουσουμε,περα απο το οτι σημερα ο βιτολο ηταν πιανολα κι ο μαλεζας στημενος,κι οτι ο ζαγορακης γυρισε κατ'εντολη κοκκαλη ή πατερα για να δυσαρεστηθει ο βρυζας και να προξενηθει αναστατωση στην ομαδα και το αριστο κλιμα να διαταραχθει,οτι ενω υπηρχαν χρηματα απο τα καλοκαιρινα διαρκειας και την εκμεταλλευση κυλικειων και παοκ τραβελ οι παιχτες σκοπιμως δεν πληρωθηκαν εγκαιρα,οτι η αυξηση μετοχ.κεφαλαιου σκοπιμως διηρκησε λιγο για να μην προλαβουν οι ορδες παοκτσηδων μετοχων να κατασκηνωσουν οξω απο τις μαρφιν και να καλυψουν την οικονομικη τρυπα της ομαδας,οποτε και θα παιρναμε αερα το πρωταθλημα κλπ κλπ.εν ολιγοις οποτε δεν θα νικαμε,τουτο θα γινεται επι τουτου για να μη μειωθει η ψαλιδα απο τους αλλους γιατι τους "χρωσταμε".το βαζελο για το ζεστο χρημα του βγενο περυσι,τον κοκκαλη για το σικε κυπελλο του 2001,τα λεφτα για βενετιδη και ποιος ξερει τι αλλο.ειμαι σιγουρος πως θα εχει ηδη ακουστει στα ερτζιανα της πολης οτι διοικηση,παιχτες και σαντος ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ το πρωταθλημα!


realcon αναφερομαι στην αντιδραση του μαλεζα κυριως τη στιγμη εκεινη,η οποια ηταν το λιγοτερο ατυχης.παιχτηκαν μεχρι τοτε μολις 10 λεπτα με τον ηρακλη ακομα να ψαχνεται.ως τοτε δε νομιζω ο ηρακλης ουτε να ειχε παρει τον ελεγχο του κεντρου ουτε να μας σφυροκοπουσε.κατι ψευτοκεφαλιες του γιακομπ κι αυτο ηταν ολο.ενταξει δεν λεω στην πυρα ο μαλεζας.αλλα εσφαλε σε μια φαινομενικα πανευκολη φαση.συν το οτι εντος μικρης περιοχης στη φαση του γκολ βρισκονταν γυρω στους 2-3 ακομα δικους μας που μειναν στηλη αλατος.να συμφωνησω οτι 11 εναντιον 11 και μετα την ισοφαριση οι πιθανοτητες να κερδισουμε θα ηταν σαφως με το μερος μας.αλλα η ισοφαριση ανετα θα μπορουσε να ειχε αποφευχθει!
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από diniko80 »

α ρε βιτολο.......προστιμο με συνοπτικες διαδικασιες οπως και στους υπολοιπους (που δεν επεσε).........
οσο και να λεω οτι ειναι ενστικτωδης η αντιδραση του αν ηταν ο αραμπατζης θα το καταλαβαινα αλλα εσυ ρε βιτολακο????
Άβαταρ μέλους
Lakistuta
Δημοσιεύσεις: 2172
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 12:46
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Lakistuta »

Κριμα....βλακεια χοντρη αλλα δεν απαξιωνω τον παικτη απο την ενεργεια αυτη....δυστυχως κρεμασε την ομαδα σε κρισιμη περιοδο
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από teod1980 »

Ωχ συγνώμη μπήκα στο περσινό τόπικ του Γκαρσία με τις φωτιές και τις κρεμάλες. Ξέρει κανείς που είναι το τόπικ του Βιτόλο ως το μαμούνι που τα κόβει όλα, ανεβάζει την ομάδα και πιέζουμε πιο ψηλά;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος teod1980 την Δευ 08 Φεβ 2010, 10:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από teod1980 »

Το ξαναρωτάω σήμερα κι εδώ!

''Δεν είδα το ματς...αλλά από ότι κατάλαβα ο Βίτολο έβαλε αυτογκολ, τραυμάτισε παίκτη του ΠΑΟΚ, μάλωσε με τον προπονητή του και με τον Χαλκιά και αφού έκανε και πέναλτυ, πήρε κόκκινη κάρτα για διαμαρτυρία.
Για να τον βρίζετε έτσι μάλλον αυτά θα γίνανε...

ρε πάτε καλά ρε....πάλι περίπτωση Γκαρσία και πάλι κωλοτούμπες θα έχουμε...''

teod1980
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Zorro4 »

ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΒΙΤΟΛΟ? ... ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΑΓΟΡΙΝΑ ΜΟΥ?
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από DimisK »

Το κακό το καταπολεμάς εν τη γενέση του. Πρόστιμο και σε αυτόν και στους υπόλοιπους που μας έπνιξαν στη λίμνη. Όχι όμως εξοντωτικό. Προτείνω δε και ένα γεύμα όλων μαζί για να συζητήσουν τα θέματα που έχουν προκύψει.

Ο Βιτόλο με απογοήτευσε....Κρίμα....

Βγάζουμε μόνοι μας τα μάτια μας ΔΙΑΡΚΩΣ!
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Falegkos »

teod1980 έγραψε:Το ξαναρωτάω σήμερα κι εδώ!

''Δεν είδα το ματς...αλλά από ότι κατάλαβα ο Βίτολο έβαλε αυτογκολ, τραυμάτισε παίκτη του ΠΑΟΚ, μάλωσε με τον προπονητή του και με τον Χαλκιά και αφού έκανε και πέναλτυ, πήρε κόκκινη κάρτα για διαμαρτυρία.
Για να τον βρίζετε έτσι μάλλον αυτά θα γίνανε...

ρε πάτε καλά ρε....πάλι περίπτωση Γκαρσία και πάλι κωλοτούμπες θα έχουμε...''

teod1980
Καλα τα λες...
Ο βιτολο ειναι ο καλύτερος παικτης το παιδι δεν κανει ουτε αποχες ουτε τιποτα εντάξει τρώει σε καθε 15' σε καθε αγωνα καρτα για ΒΛΑΚΕΙΑ ΠΑΑΑΑΝΤΑ αλλα σιγα...
ε χασαμε το ματς γιαυτον εχθες δεν πειράζει βιτολο αγορινα μου εσυ να εισαι καλα.

Χαϊδέψτε αυτια παικτων οπος κανουμε τοσα χρονια αυτο αυτο αυτο ειναι σωστο.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από gash04 »

ugadezos
olorin
maniakos
free4
falegkos
ronaldo
:yellowcard:

Κίτρινη κάρτα=διαγραφή ποστ.

Να δούμε πότε θα ωριμάσουμε σαν κόσμος.
ΝΑΙ έκανε λάθος.
ΝΑΙ μας στοίχισε 2 βαθμούς μαζί με το εξωφρενικό λάθος του Στυλιανού που πιάνει αέρα.
Αλλά είναι ο Βιτόλο που μαζί με Γκαρσία σε έχουν φτάσει στο σημείο που έχεις φτάσει όπως και ο Μαλεζάς όπως και όλη η ομάδα.
Χωρίς αυτόν στο παιχνίδι με Γιάννενα και τον Παναθηναικό έχουμε μεγάλο πρόβλημα συνεπώς η ζημιά είναι ακόμα μεγαλύτερη.
Απο κει και πέρα πάλι αρχίσαμε τις τακτικές ισοπέδωσης.
Συγχαρητήρια.

Υ.Γ
Μάξιμε μπράβο για το σχόλιο σου έτσι ακριβώς έχει το θέμα.
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από plato6 »

Εγώ αυτό που θέλω από τον Βιτόλο είναι την επόμενη φορά που θα δώσει συνέντευξη άλλωστε κάθε εβδομάδα δίνει συνεντεύξεις να τον ρωτήσουν οι δημοσιογράφοι τι σκέφτηκε στις 2 κίτρινες που στην πρώτη κάνει τάκλιν από πίσω(πάει και για απευθείας κόκκινη) και στην δεύτερη σε οργανωμένη άμυνα σταματάει την μπάλα με το χέρι.....
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Falegkos »

gash04 έγραψε:ugadezos
olorin
maniakos
free4
falegkos
ronaldo
:yellowcard:

Κίτρινη κάρτα=διαγραφή ποστ.

Να δούμε πότε θα ωριμάσουμε σαν κόσμος.
ΝΑΙ έκανε λάθος.
ΝΑΙ μας στοίχισε 2 βαθμούς μαζί με το εξωφρενικό λάθος του Στυλιανού που πιάνει αέρα.
Αλλά είναι ο Βιτόλο που μαζί με Γκαρσία σε έχουν φτάσει στο σημείο που έχεις φτάσει όπως και ο Μαλεζάς όπως και όλη η ομάδα.
Χωρίς αυτόν στο παιχνίδι με Γιάννενα και τον Παναθηναικό έχουμε μεγάλο πρόβλημα συνεπώς η ζημιά είναι ακόμα μεγαλύτερη.
Απο κει και πέρα πάλι αρχίσαμε τις τακτικές ισοπέδωσης.
Συγχαρητήρια.

Υ.Γ
Μάξιμε μπράβο για το σχόλιο σου έτσι ακριβώς έχει το θέμα.
ειπε κανεις το αντίθετο ρε gash η είπε κανεις οτι δεν ειναι καλος παικτης?
να μην ξαναβγεί όμως και να λεει πανω απ'ολα να νικάει η ομαδα και εχουμε φοβερο κοσμο και τετοιες παπαριες γιατι οπος είδαμε ολοι το συμφερον του κοιταει.
Οσο για την διαγραφή ποστ δεν με πειράζει και πολυ εχουμε καταλάβει τη χουντα επικρατεί εδω μεσα εδω και καιρο
οτι ποστ ειναι διαφορετικό με την γνώμη των admin τιμωρείτε.
Δεν με πειράζει και πολυ όμως.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από gash04 »

Ωραία αφού έτσι και αλλιώς μιλάς για χούντα και καθεστώς την επόμενη φορά που θα βρίσεις παίχτη έχεις φύγει για 1 εβδομάδα ξεκούραση σαν αυτόν που βρίζεις να δικαιολογηθεί και το ποστ σου απο πάνω απόλυτα.
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από lefis »

off topic και να με συγχωρήσετε αλλά επειδή εδώ μέσα δεν γνωριζόμαστε οι περισσότεροι μεταξύ μας και ο καθένας κρίνεται από τα γραφόμενά του θα προτιμούσα να μήν σβήνονται τέτοιου είδους posts. γιατί κάποιοι δεν προλάβανε να τα διαβάσουνε πριν διαγραφούν. βέβαια δεν είναι απόφαση που θα πάρω εγώ αλλά την γνώμη μου μπορώ να την πω.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Falegkos »

gash04 έγραψε:Ωραία αφού έτσι και αλλιώς μιλάς για χούντα και καθεστώς την επόμενη φορά που θα βρίσεις παίχτη έχεις φύγει για 1 εβδομάδα ξεκούραση σαν αυτόν που βρίζεις να δικαιολογηθεί και το ποστ σου απο πάνω απόλυτα.
αν έβρισα παίχτη δωσε μου τωρα μπαν.Αν οχι μην λες "επόμενη φορά που θα βρίσεις παίχτη"
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”