Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Aυτό εννοούσα και εγώ... μπορούσε να βγάλει Ίβιτς και να αφήσει Μούσλι μέσα.... Σορλέν Γκαρσία στο κέντρο, Κουτσια και Βιερίνια στα άκρα...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
μπράβο ρε σάντε, καλή αντίδραση μετά τον αποκλεισμό. η ομάδα στο πρώτο ημίχρονο έκανε περίπατο...
ε μετά σε κρέμασε ο παίκτης σου...
ε μετά σε κρέμασε ο παίκτης σου...
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
We are out of the UEFA Cup, out of the Greek Cup and -8p from the first place in the super.l.
What happend with "I will not play play-offs again" O YES YOU WILL and you better start planing right now!
Why did you change Muslimovic when you dont have another striker onfield? you have Garcia,Sorlen,Ivic,Vierinha in and you choose to change Zlatan and put in Koutsia!
Play with Garcia Sorlen in the middle Vierinha, Koutsia in the right-left wing and Zlatan forward and f@cking hit the game! Whats the differnce? We took 1point and now we are -8 from vazelin and -2 from gay!
But yes I agree with my brothers we will "judge" you and the players in the end of the season. How knows maybe we will win against aek (home-away), gay (home-away) and roulis (home-away).....
What happend with "I will not play play-offs again" O YES YOU WILL and you better start planing right now!
Why did you change Muslimovic when you dont have another striker onfield? you have Garcia,Sorlen,Ivic,Vierinha in and you choose to change Zlatan and put in Koutsia!
Play with Garcia Sorlen in the middle Vierinha, Koutsia in the right-left wing and Zlatan forward and f@cking hit the game! Whats the differnce? We took 1point and now we are -8 from vazelin and -2 from gay!
But yes I agree with my brothers we will "judge" you and the players in the end of the season. How knows maybe we will win against aek (home-away), gay (home-away) and roulis (home-away).....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ποτέ δεν περίμενα τόσο καλό passing game από ομάδα του Σάντος.Στο 2ο γύρο ο ΠΑΟΚ μ΄αρέσει πολύ.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ο Σάντος χωρίς πλάκα στον ΠΑΟΚ έχει βελτιωθεί σαν προπονητής...Είναι πολύ υψηλού επιπέδου πάντως κι αυτό δεν το λέω εγώ το λένε ΑΠΑΝΤΕΣ μέσα στη διοίκηση...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Άς παίρνουν παράδειγμα, οι κύριοι που αναφέρεσε για να βελτιωθούν και αυτοί, γιατί είναι ντεφορμέ τελευταια...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Χαλάρωσε ρε συ ....τόσα καλά έχουν κάνει...Θα κάνουν και λάθη.Κανείς δεν είναι τέλοιος.Εγώ σε πάω και στοίχημα πωςο ΠΑΟΚ σε πλήρη φόρμα αν τον βάλεις και το βάζελο και το γάβρο δίπλα τους έχει....Αυτό εμένα με χαροποιεί.Πέρσι δεν τους είχες.Του χρόνου με 3 το πολύ προσθήκες 11αδάτες θα πας για πρωτάθλημα...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
ναι καλά.. 3 παικταράδες σαν τον Κριστιάνο. Αλήθεια αυτή η ψυχή τι έγινε?
Για να χτυπήσεις το πρωτάθλημα πρέπει να το θέλεις και να το πιστεύεις.
Αυτά τα "του χρόνου" ξέρεις πως μου ακούγονται...? Του χρόνου ίσως δεν αποκλειστούμε απο τι καρδούλες και ίσως δε φάμε 4 απο τον ΠΑΣ στο κύπελλο... Πάντως του χρόνου και ο γάυρος και η ΑΕΚ θα είναι πολύ πιο δυνατοί και κυρίως διοικητικά. Εμείς απο την άλλη μια απο τα ίδια. Θα παλέυεις με ΑΜΚ και θα τρώς πρόλογο.
Για να χτυπήσεις το πρωτάθλημα πρέπει να το θέλεις και να το πιστεύεις.
Αυτά τα "του χρόνου" ξέρεις πως μου ακούγονται...? Του χρόνου ίσως δεν αποκλειστούμε απο τι καρδούλες και ίσως δε φάμε 4 απο τον ΠΑΣ στο κύπελλο... Πάντως του χρόνου και ο γάυρος και η ΑΕΚ θα είναι πολύ πιο δυνατοί και κυρίως διοικητικά. Εμείς απο την άλλη μια απο τα ίδια. Θα παλέυεις με ΑΜΚ και θα τρώς πρόλογο.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Εδώ 10 αγωνιστικές πριν το τέλος με -6 μόνο από τον πρώτο και η διοίκηση λέει ότι είναι "ηλίθιο να μιλάμε για πρωτάθλημα"... ΚΡΙΜΑ.....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Λόβερ μη τα μηδενίζεις όλα.Για το Κριστιάνο θα δούμε είναι καλός παίκτης.Και συνέχεια ψάχνουμε αναγκαστικά τζαμπέ παίκτες...
Όσο για το ΠΟΚ μη νομίζεις πως θα είναι πολύ πιο δυνατοί.Δηλ. τι θα γίνουν Μπάρτσα ξαφνικά? ή θα κάνουν πολλές περισσότερες νίκες από φέτος? Αν είμαστε το ίδιο σοβαροί με τις μικρές ομάδες μετά στα ντέρμπι κρίνονται πολλά.Και μόνο που έχεις βάλει την ΑΕΚ από κάτω 2 χρόνια συνεχόμενα και είσαι κοντά σε οσφπ-παο ενώ άλλα χρόνια ήσουν 20-30 βαθμούς πίσω λέει πολλά -και χωρίς μπάτζετ-.Δεν είναι εύκολο και μην ακούω ''η ΑΕΚ είναι χάλια''.Και μεις τα προηγούμενα χρόνια χάλια είμασταν και μας περνούσαν αυτοί.
Στόχος του ΠΑΟΚ φέτος πρέπει να είναι η πρώτη θέση στα πλέι οφ ώστε και Τσ.λιγκ να μη βγούμε να έχουμε πιο εύκολο έργο στο ουέφα.
Όσο για το ΠΟΚ μη νομίζεις πως θα είναι πολύ πιο δυνατοί.Δηλ. τι θα γίνουν Μπάρτσα ξαφνικά? ή θα κάνουν πολλές περισσότερες νίκες από φέτος? Αν είμαστε το ίδιο σοβαροί με τις μικρές ομάδες μετά στα ντέρμπι κρίνονται πολλά.Και μόνο που έχεις βάλει την ΑΕΚ από κάτω 2 χρόνια συνεχόμενα και είσαι κοντά σε οσφπ-παο ενώ άλλα χρόνια ήσουν 20-30 βαθμούς πίσω λέει πολλά -και χωρίς μπάτζετ-.Δεν είναι εύκολο και μην ακούω ''η ΑΕΚ είναι χάλια''.Και μεις τα προηγούμενα χρόνια χάλια είμασταν και μας περνούσαν αυτοί.
Στόχος του ΠΑΟΚ φέτος πρέπει να είναι η πρώτη θέση στα πλέι οφ ώστε και Τσ.λιγκ να μη βγούμε να έχουμε πιο εύκολο έργο στο ουέφα.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Έπαιξες σήμερα με 4-2-4 για όσους κατάλαβαν τι συνέβη.
Για αυτό και τόσο πίεση στο πρώτο ημίχρονο.
Ποιο επιθετικά και ποιο ρίσκο δεν πάει.
Ποτέ δεν θα κατέβαζα την ομάδα με τέτοιο σχήμα απέναντι στην γριά αν ήμουν προπονητής.
Παρ όλα αυτά η αποβολή επηρέασε την ομάδα για αυτό και οι αλλαγές οι οποίες ήταν απόλυτα σωστές.
Μεγάλη η αδικία για αυτόν τον προπονητή να μην μπορεί να στεριώσει ένα τίτλο με αυτή την ομάδα που έχει φτιάξει.
Για αυτό και τόσο πίεση στο πρώτο ημίχρονο.
Ποιο επιθετικά και ποιο ρίσκο δεν πάει.
Ποτέ δεν θα κατέβαζα την ομάδα με τέτοιο σχήμα απέναντι στην γριά αν ήμουν προπονητής.
Παρ όλα αυτά η αποβολή επηρέασε την ομάδα για αυτό και οι αλλαγές οι οποίες ήταν απόλυτα σωστές.
Μεγάλη η αδικία για αυτόν τον προπονητή να μην μπορεί να στεριώσει ένα τίτλο με αυτή την ομάδα που έχει φτιάξει.
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Κάν' το ΜΕΤΟΧΕΣtrelopaoki444 έγραψε:+1.000.000 (μετοχες)
Να το δουν όλοι για να καταλάβουν ποιο είναι ο ρόλος μας!!
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
γιατι ηλιθιο αδερφε?και +15 ποντους πανω να ηταν δεν θα'πρεπε να ξανοιγονται.γιατι ξερουν οτι στη γωνια τους περιμενουν πρωτιστα "ανθρωποφαγοι υποστηρικτες" οπαδοι και μετα λυκοφιλοι απο αλλους χωρους ωστε στην πρωτη,δευτερη,τριτη αναποδια να τους λοιδωρησουν για το "που στα αληθεια πηγανε τα χρηματα απο τα διαρκειας,τις χορηγιες,τα εισιτηρια,την αμκ,γιατι δεν πηραμε δεκαρι,κεζμαν,βορονιν κλπ,γιατι κρατησαμε τον ηττοπαθη προπονητη,γιατι γυρισε ο ζαγορακης και χαλασε το κλιμα της ομαδας,γαιτι φαγαμε 4 απο τον πας,γιατι το ενα γιατι το αλλο,γιατι,γιατι,γιατι".δεν ειναι ο κοσμος ετοιμος να διαχειριστει τετοιες πιθανες αποτυχιες.εδω δεν μπορει να διαχειριστει τις οποιες επιτυχιες,βγαζοντας μιζερια και αρνηση.φερνει "χ" και συμπεριφερεται σαν κακομαθημενος 45ρης κομπλεξικος γαυρος.του φταινε τα παντα!ενας φιλος παραπανω εγραψε:ναι καλά.. 3 παικταράδες σαν τον Κριστιάνο. Αλήθεια αυτή η ψυχή τι έγινε?ioanmits έγραψε:Εδώ 10 αγωνιστικές πριν το τέλος με -6 μόνο από τον πρώτο και η διοίκηση λέει ότι είναι "ηλίθιο να μιλάμε για πρωτάθλημα"... ΚΡΙΜΑ.....
Για να χτυπήσεις το πρωτάθλημα πρέπει να το θέλεις και να το πιστεύεις.
Αυτά τα "του χρόνου" ξέρεις πως μου ακούγονται...? Του χρόνου ίσως δεν αποκλειστούμε απο τι καρδούλες και ίσως δε φάμε 4 απο τον ΠΑΣ στο κύπελλο... Πάντως του χρόνου και ο γάυρος και η ΑΕΚ θα είναι πολύ πιο δυνατοί και κυρίως διοικητικά. Εμείς απο την άλλη μια απο τα ίδια. Θα παλέυεις με ΑΜΚ και θα τρώς πρόλογο."
δεν ειναι αρκετο ενα τετοιο σχολιο για να φυλανε τα ρουχα τους οι της διοικησης??και φανταζομαι πως και αλλοι θα σκεφτονται παρεμφερως!!