6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Falegkos »

απο την στιγμή που δηλώθηκε δεν μπορει να αλλάξει αυτο μου ακούγετε το λογικο.γιατι αν ηταν ετσι η καθε ομαδα θα τα αλλαζε αν ειχε καποιο πρόβλημα τραυματισμό κτλ κτλ
οπότε τα αλλα ματς παμε χωρις αμυντικό χαφ μονο με παμπλο....αιντε να δουμε
Commadante Pablo
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 26 Απρ 2009, 01:25

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Commadante Pablo »

Μάλλον η αλήθεια είναι στη μέση. Και πέρυσι και φέτος υπάρχει πρόβλημα στην πειθαρχία των παικτών, οποιαδήποτε στιγμή οποιοσδήποτε παίκτης νιώθει ότι μπορεί να κάνει την ομάδα μπουρδέλο. Τη διοίκηση πρέπει κανείς ή να την σέβεται ή να την φοβάται, αν προσπαθείς να πείσεις τους παίκτες ποντάροντας στο φιλότιμό τους δεν μπορείς να πας μακριά.Ο εσωτερικός κανονισμός υπάρχει για να εφαρμόζεται, ούτε υστερίες ούτε αποκεφαλισμοί. Η ομάδα βρίσκεται σε καλό επίπεδο αγωνιστικά. Ο Βιτόλο είναι πολύ σημαντικός παίκτης και δυστυχώς χάνει το βάζελο...
Άβαταρ μέλους
twoheadedphoenix
Δημοσιεύσεις: 143
Εγγραφή: Τετ 16 Ιαν 2008, 00:46
Τοποθεσία: Liverpool, England <--> Salonica Hellas

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από twoheadedphoenix »

Μας κρεμασε σήμερα κανονικά !! αλλά ως εκεί ! στην φάση που βρισκόμαστε ίσως να τη πληρώσει με κάποιο προστιμο αυτή την απερισκεψία του , που σε άλλους παίχτες δε στοίχισε τίποτα!! τεσπα προχωράμε απο του χρόνου τα όνειρα για το πρωτάθλημα και χαμηλά την μπάλα . Φαίνεται ότι όταν την ανεβάζουμε ψηλά όλα στραβα μας πάνε!!
thoumas
Δημοσιεύσεις: 140
Εγγραφή: Κυρ 03 Φεβ 2008, 00:26

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από thoumas »

Α ρε Βικτωράκο.Έκανε μ@λ@κία,το ξέρει, το ξέρουμε,ακόμη χτυπιέται τέλειωσε και συνεχίζουμε.Μακριά από αφορισμούς και γενικεύσεις.
mcavalera4
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: Δευ 09 Νοέμ 2009, 15:41

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από mcavalera4 »

Commadante Pablo έγραψε:Μάλλον η αλήθεια είναι στη μέση. Και πέρυσι και φέτος υπάρχει πρόβλημα στην πειθαρχία των παικτών, οποιαδήποτε στιγμή οποιοσδήποτε παίκτης νιώθει ότι μπορεί να κάνει την ομάδα μπουρδέλο. Τη διοίκηση πρέπει κανείς ή να την σέβεται ή να την φοβάται, αν προσπαθείς να πείσεις τους παίκτες ποντάροντας στο φιλότιμό τους δεν μπορείς να πας μακριά.Ο εσωτερικός κανονισμός υπάρχει για να εφαρμόζεται, ούτε υστερίες ούτε αποκεφαλισμοί. Η ομάδα βρίσκεται σε καλό επίπεδο αγωνιστικά. Ο Βιτόλο είναι πολύ σημαντικός παίκτης και δυστυχώς χάνει το βάζελο...


Ρε παιδια δεν νομιζω πως ειναι θεμα πειθαρχιας !!! Ποσες φορες εχετε δει αυτο το χαζο χερι που ο παικτης το κανει χωρις λογο ? Εγω πολλες παντως..Αν ηταν η πρωτη του κιτρινη και οχι η δευτερη ουτε που θα το σχολιαζαμε...Θα μου πειτε ειναι η δευτερη που αφηνει την ομαδα με 10 αλλα αν το δεις κι αλλιως , η προθεση του ηταν να κοψει τη μπαλλα με οποιοδηποτε τροπο...Κι ας ηταν βλακωδης...Δεν ειναι να πεις οτι κλωτσησε καμια μπαλα σε κανεναν αντιπαλο σε κανεναν αντιπαλο παγκο επιτηδες...Δεν το ηθελε ο ανθρωπος...
erevos187
Δημοσιεύσεις: 521
Εγγραφή: Τετ 09 Ιούλ 2008, 22:18
Τοποθεσία: ΘΥΡΑ 6

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από erevos187 »

moican4 έγραψε:
erevos187 έγραψε:
moican4 έγραψε:Θα ηθελα να μαθω ποιο ηταν το σκεπτικο της ενεργειας του. Επειδη ειμαστε ομαδα και οχι κωλοχανειο ,βαλτου Ζαγορακη προστιμο γιατι ο Π.Α.Ο.Κ δεν ειναι χωραφι κανενος...Δεν εβγαινε τετ α τετ να τον δικαιολογησω ,στο κεντρο ηταν ,και χωρις ΛΟΓΟ κανει την μαλακια...!!!!Τελος με τις δικαιολογιες ....Τελος...ΤΕΛΟς...

Φιλε μοικαν τι δουλεια κανεις?
Την δουλεια αυτην οποια και αν ειναι δεν διακαιουσε μια μαλακια? ειδικα οταν εισαι απο τους καλυτερους σε αυτο που κανεις?
Το καταλαβαινω οτι τα λες πανω στα νευρα σου αλλα οκ ανθρωποι ειμαστε χαλαρα λιγο, διοικηση εχουμε και θα κρινει
Νομιζω γραφω, οτι θα ημουν ελαστικος αν γινοταν σε περιπτωση γκολ...Αλλα δεν ηταν...Δηλαδη αν επαιζε υπηρχε περιπτωση να χασουμε απο αυτα τα πτωματα..? Να δω τωρα που θα λειψει για 2 παιχνδια ,δεν κρεμαει την ομαδα..? Θα του πω και μπραβο για την ανοησια..?Οχι φιλε.
Λαθη κανω και εγω στην δουλεια μου ,μην μπερδευεσε ,δεν σηκωνομαι να φυγω π.χ κα ινα πω στους συναδελφους μου "¨την κανω εκανα χαζομαρα"...!!και να τους αφησω να κανουν αυτοι την δουλεια την δικη μου..

ΥΓ. Και δεν παιρνω και 450..000 επισης...

Αφου λογο κανονισμου βγαινει εξω δεν παραταει την ομαδα, τιμορειτε ετσι, δεν το κανει επιτιδες αλλα απο μαλ@κια

ΥΓ. Δηλαδη αν παρει καποιος 450Κ θα ειναι θεος και δεν θα κανει λαθη?
Ο ζινταν δηλαδη που εκατσε κουτουκια σε τελικο μουντιαλ τι θελει κρεμασμα?

ΥΓ1.Ενταξη μην τα ισοπεδονουμε ολα αυτο θελω να πω και εχεις δικιο να εισαι τσατισμενος γιατι το ειχαμε χαλαρα το ματσακιον αλλα τι να κανουμε ετσι ειναι καμια φορα.

ΥΓ3. Αυτο το πουλι ο φερναντεζ τι ζοριλικι τραβαει οσο βλεπω τις φασεις με τους ηλιθιοτσαμπουκαδες του τοσο μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι.
SATANAS
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Σάβ 20 Σεπ 2008, 10:30

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από SATANAS »

Commadante Pablo έγραψε:Μάλλον η αλήθεια είναι στη μέση.
dimitris1988
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Τετ 20 Ιαν 2010, 00:31

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από dimitris1988 »

απο τη στιγμη που ο βιτολο δεν παιζει με βαζελο πιστευω πως αξιζει μια ευκαιρια στο βερον
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Photis »

???? :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

:pano:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από eorptol »

ΥΓ3. Αυτο το πουλι ο φερναντεζ τι ζοριλικι τραβαει οσο βλεπω τις φασεις με τους ηλιθιοτσαμπουκαδες του τοσο μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι.[/quote]
απιστευτος ο ντανυ σημερα χωρις λογο εκανε μαλακιες κριμα.......
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από navigator11 »

επειδη στερουμαι του αναγκαιου κουραγιου να διαβασω ολα τα σχολια περι βιτολο για το σημερινο αγωνα αλλα αντιλαμβανομαι οτι γραφτηκαν "τερατα" περι προδοσιας κοκ θα πω οτι για τη μοναδικη ισως ανοησια που εκανε φετος σε 21 παιχνιδια ο βιτολο "ΑΞΙΖΕΙ" πραγματικα να θεωρειται απο μερικους ως ο νεος "νυν δημαρχος πειραιως" (μη λερωσω το στομα μου) της νεοτερης ποδοσφαιρικης ιστοριας του παοκ.να συμφωνησω οτι πραγματι η βλακωδης αντιδραση του μας στερησε μιαν ευκολη νικη.τί "κρυβεται" ομως πισω απο αυτην μας καιει?εχει σχεση με την .... αποχη της δευτερας ή μηπως ειναι προιον ξενου δακτυλου βλ.πατεροκοκκαλη??διοτι στην ιστορια του παγκοσμιου ποδοσφαιρου η ανθρωποτητα τετοιο παιδαριωδες σφαλμα δεν εχει ματαξαναδει!!!!!ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ και ΥΠΟΠΤΟ το λιγοτερο προφανως κατα καποιους.

περισσοτερο απο την ανοησια του βιτολο σημερα προσωπικα με θλιβει η συνεχης σε βαθος χρονου ανοησια,που δικαιολογημενα ή αδικαιολογητα κατακυριευει τους εγκεφαλους ορισμενων αναγκαζοντας τους καθε φορα σε στραβες να ενδιδουν στον πειρασμο υιοθετησης βρωμικων σεναριων,υποπτων συναλλαγων και ιντριγκαδορικων δοσοληψιων χωρις να δινουν το ελαφρυντικο του στιγμιαου λαθους,που σημερα στοιχισε.ειναι αρρωστια αυτο το πραγμα και αδικο για παιχτες που ως τωρα ελαχιστα δικαιωματα μας εχουν δωσει!!σοβαρευτειτε καποιοι κι αναλογιστειτε ποιος μακροπροθεσμα κανει μεγαλυτερο κακο,καποιος που κανει ενα μεμονωμενο σφαλμα ή αυτοι,που κανοντας στροφη 360 μοιρων,απο κει που τον αποθεωναν τωρα αμεσα ειτε εμμεσα αφηνουν εμμετικες αιχμες εναντιον του?προσωπικα τη συμπεριφορα του ειδους αυτου εγω τη βρισκω μικροπρεπη και οχι αντρικεια!
thegrayscaleart
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:12

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από thegrayscaleart »

Αυριο με το σερτζιο θα ειναι στο σ.φ ΠΑΟΚ ΔΡΑΜΑΣ για την κοπη της πιτας...

ΥΓ Ρε συ βικτορ.. ασε και τπτ να περασει... :redcard: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από jibbie »

Μαν, κρεμασες την ομαδα σημερα. Μεχρι να κανεις τη μαλακια, ησουν πανταχου παρων. Κακες στιγμες,ολοι εχουμε. Χαμηλα τη μπαλα και συνεχιζουμε..
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από navigator11 »

κι ενταξει παιδες εστιαζουμε ολοι στο οντως αχρειαστο φαουλ που μαλακωδως εκανε.αλλα μην ξεχναμε οτι και στη φαση του γκολ αν ο στελλακης εκανε το αυτονοητο,η απουσια του βιτολο θα μας απασχολουσε μονο μετα απο 2 βδομαδες.δεν υπηρχε τροπος να φαμε διαφορετικα γκολ παρα μονο οπως το φαγαμε,ευγενικη χορηγια της αμυνας.σταυρωνεται ο βιτολο αλλα το αριθμητικο μειονεκτημα της ομαδας σπανιως φανηκε μετα την αποβολη του.για μενα το σφαλμα της αμυνας στοιχισε πολυ παραπανω.και δε νομιζω οτι ηταν προιον της απουσιας του απο το γηπεδο.την κρυαδα με τον πας την ξεπερασα σχεδον "αναιμακτα".αλλα το σημερινο κι αν δε χωνευεται ......
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από jibbie »

navigator11 έγραψε:κι ενταξει παιδες εστιαζουμε ολοι στο οντως αχρειαστο φαουλ που μαλακωδως εκανε.αλλα μην ξεχναμε οτι και στη φαση του γκολ αν ο στελλακης εκανε το αυτονοητο,η απουσια του βιτολο θα μας απασχολουσε μονο μετα απο 2 βδομαδες.
αδερφε, εχεις δικιο αλλα κανεις λαθος. πολυ πριν μας ισοφαρισει η γρια, στο φορουμ τα καντηλια πεφταν συννεφο (ας σχολιασω εδω, οτι ευχομαι ο λαος του ΠΑΟΚ καποια στιγμη να καθαρισει απο τετοια παρασιτα).

εχεις απολυτο δικιο στο οτι η ομαδα ανετα θα μπορουσε να φυγει με το διπλο, αλλα γιναν και αλλα λαθη τοσο σε αμυνα οσο και σε επιθεση, απο στελιο και βιερινια. αλλα τι να πεις στον Στελαρα, οταν το βλεπεις να χαμογελαει σα μικρο παιδι στο πρωτο γκολ, για μια γκελα σ ενα τετοιο γηπεδο; οτι ειχε δολο; τι δικαιωμα εχει δωσει ο βιτολο μεχρι στιγμης για ν ακουει αυτες τις αθλιοτητες απο τα παρασιτα του λαου μας; ΚΑΝΕΝΑ.

α ρε μεγαλε λαε του ΠΑΟΚ...καληνυχτα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”