6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
απο την στιγμή που δηλώθηκε δεν μπορει να αλλάξει αυτο μου ακούγετε το λογικο.γιατι αν ηταν ετσι η καθε ομαδα θα τα αλλαζε αν ειχε καποιο πρόβλημα τραυματισμό κτλ κτλ
οπότε τα αλλα ματς παμε χωρις αμυντικό χαφ μονο με παμπλο....αιντε να δουμε
οπότε τα αλλα ματς παμε χωρις αμυντικό χαφ μονο με παμπλο....αιντε να δουμε
-
Commadante Pablo
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Κυρ 26 Απρ 2009, 01:25
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Μάλλον η αλήθεια είναι στη μέση. Και πέρυσι και φέτος υπάρχει πρόβλημα στην πειθαρχία των παικτών, οποιαδήποτε στιγμή οποιοσδήποτε παίκτης νιώθει ότι μπορεί να κάνει την ομάδα μπουρδέλο. Τη διοίκηση πρέπει κανείς ή να την σέβεται ή να την φοβάται, αν προσπαθείς να πείσεις τους παίκτες ποντάροντας στο φιλότιμό τους δεν μπορείς να πας μακριά.Ο εσωτερικός κανονισμός υπάρχει για να εφαρμόζεται, ούτε υστερίες ούτε αποκεφαλισμοί. Η ομάδα βρίσκεται σε καλό επίπεδο αγωνιστικά. Ο Βιτόλο είναι πολύ σημαντικός παίκτης και δυστυχώς χάνει το βάζελο...
- twoheadedphoenix
- Δημοσιεύσεις: 143
- Εγγραφή: Τετ 16 Ιαν 2008, 00:46
- Τοποθεσία: Liverpool, England <--> Salonica Hellas
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Μας κρεμασε σήμερα κανονικά !! αλλά ως εκεί ! στην φάση που βρισκόμαστε ίσως να τη πληρώσει με κάποιο προστιμο αυτή την απερισκεψία του , που σε άλλους παίχτες δε στοίχισε τίποτα!! τεσπα προχωράμε απο του χρόνου τα όνειρα για το πρωτάθλημα και χαμηλά την μπάλα . Φαίνεται ότι όταν την ανεβάζουμε ψηλά όλα στραβα μας πάνε!!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Α ρε Βικτωράκο.Έκανε μ@λ@κία,το ξέρει, το ξέρουμε,ακόμη χτυπιέται τέλειωσε και συνεχίζουμε.Μακριά από αφορισμούς και γενικεύσεις.
-
mcavalera4
- Δημοσιεύσεις: 105
- Εγγραφή: Δευ 09 Νοέμ 2009, 15:41
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Commadante Pablo έγραψε:Μάλλον η αλήθεια είναι στη μέση. Και πέρυσι και φέτος υπάρχει πρόβλημα στην πειθαρχία των παικτών, οποιαδήποτε στιγμή οποιοσδήποτε παίκτης νιώθει ότι μπορεί να κάνει την ομάδα μπουρδέλο. Τη διοίκηση πρέπει κανείς ή να την σέβεται ή να την φοβάται, αν προσπαθείς να πείσεις τους παίκτες ποντάροντας στο φιλότιμό τους δεν μπορείς να πας μακριά.Ο εσωτερικός κανονισμός υπάρχει για να εφαρμόζεται, ούτε υστερίες ούτε αποκεφαλισμοί. Η ομάδα βρίσκεται σε καλό επίπεδο αγωνιστικά. Ο Βιτόλο είναι πολύ σημαντικός παίκτης και δυστυχώς χάνει το βάζελο...
Ρε παιδια δεν νομιζω πως ειναι θεμα πειθαρχιας !!! Ποσες φορες εχετε δει αυτο το χαζο χερι που ο παικτης το κανει χωρις λογο ? Εγω πολλες παντως..Αν ηταν η πρωτη του κιτρινη και οχι η δευτερη ουτε που θα το σχολιαζαμε...Θα μου πειτε ειναι η δευτερη που αφηνει την ομαδα με 10 αλλα αν το δεις κι αλλιως , η προθεση του ηταν να κοψει τη μπαλλα με οποιοδηποτε τροπο...Κι ας ηταν βλακωδης...Δεν ειναι να πεις οτι κλωτσησε καμια μπαλα σε κανεναν αντιπαλο σε κανεναν αντιπαλο παγκο επιτηδες...Δεν το ηθελε ο ανθρωπος...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
moican4 έγραψε:Νομιζω γραφω, οτι θα ημουν ελαστικος αν γινοταν σε περιπτωση γκολ...Αλλα δεν ηταν...Δηλαδη αν επαιζε υπηρχε περιπτωση να χασουμε απο αυτα τα πτωματα..? Να δω τωρα που θα λειψει για 2 παιχνδια ,δεν κρεμαει την ομαδα..? Θα του πω και μπραβο για την ανοησια..?Οχι φιλε.erevos187 έγραψε:moican4 έγραψε:Θα ηθελα να μαθω ποιο ηταν το σκεπτικο της ενεργειας του. Επειδη ειμαστε ομαδα και οχι κωλοχανειο ,βαλτου Ζαγορακη προστιμο γιατι ο Π.Α.Ο.Κ δεν ειναι χωραφι κανενος...Δεν εβγαινε τετ α τετ να τον δικαιολογησω ,στο κεντρο ηταν ,και χωρις ΛΟΓΟ κανει την μαλακια...!!!!Τελος με τις δικαιολογιες ....Τελος...ΤΕΛΟς...
Φιλε μοικαν τι δουλεια κανεις?
Την δουλεια αυτην οποια και αν ειναι δεν διακαιουσε μια μαλακια? ειδικα οταν εισαι απο τους καλυτερους σε αυτο που κανεις?
Το καταλαβαινω οτι τα λες πανω στα νευρα σου αλλα οκ ανθρωποι ειμαστε χαλαρα λιγο, διοικηση εχουμε και θα κρινει
Λαθη κανω και εγω στην δουλεια μου ,μην μπερδευεσε ,δεν σηκωνομαι να φυγω π.χ κα ινα πω στους συναδελφους μου "¨την κανω εκανα χαζομαρα"...!!και να τους αφησω να κανουν αυτοι την δουλεια την δικη μου..
ΥΓ. Και δεν παιρνω και 450..000 επισης...
Αφου λογο κανονισμου βγαινει εξω δεν παραταει την ομαδα, τιμορειτε ετσι, δεν το κανει επιτιδες αλλα απο μαλ@κια
ΥΓ. Δηλαδη αν παρει καποιος 450Κ θα ειναι θεος και δεν θα κανει λαθη?
Ο ζινταν δηλαδη που εκατσε κουτουκια σε τελικο μουντιαλ τι θελει κρεμασμα?
ΥΓ1.Ενταξη μην τα ισοπεδονουμε ολα αυτο θελω να πω και εχεις δικιο να εισαι τσατισμενος γιατι το ειχαμε χαλαρα το ματσακιον αλλα τι να κανουμε ετσι ειναι καμια φορα.
ΥΓ3. Αυτο το πουλι ο φερναντεζ τι ζοριλικι τραβαει οσο βλεπω τις φασεις με τους ηλιθιοτσαμπουκαδες του τοσο μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι.
-
dimitris1988
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Τετ 20 Ιαν 2010, 00:31
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
απο τη στιγμη που ο βιτολο δεν παιζει με βαζελο πιστευω πως αξιζει μια ευκαιρια στο βερον
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
ΥΓ3. Αυτο το πουλι ο φερναντεζ τι ζοριλικι τραβαει οσο βλεπω τις φασεις με τους ηλιθιοτσαμπουκαδες του τοσο μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι.[/quote]
απιστευτος ο ντανυ σημερα χωρις λογο εκανε μαλακιες κριμα.......
απιστευτος ο ντανυ σημερα χωρις λογο εκανε μαλακιες κριμα.......
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
επειδη στερουμαι του αναγκαιου κουραγιου να διαβασω ολα τα σχολια περι βιτολο για το σημερινο αγωνα αλλα αντιλαμβανομαι οτι γραφτηκαν "τερατα" περι προδοσιας κοκ θα πω οτι για τη μοναδικη ισως ανοησια που εκανε φετος σε 21 παιχνιδια ο βιτολο "ΑΞΙΖΕΙ" πραγματικα να θεωρειται απο μερικους ως ο νεος "νυν δημαρχος πειραιως" (μη λερωσω το στομα μου) της νεοτερης ποδοσφαιρικης ιστοριας του παοκ.να συμφωνησω οτι πραγματι η βλακωδης αντιδραση του μας στερησε μιαν ευκολη νικη.τί "κρυβεται" ομως πισω απο αυτην μας καιει?εχει σχεση με την .... αποχη της δευτερας ή μηπως ειναι προιον ξενου δακτυλου βλ.πατεροκοκκαλη??διοτι στην ιστορια του παγκοσμιου ποδοσφαιρου η ανθρωποτητα τετοιο παιδαριωδες σφαλμα δεν εχει ματαξαναδει!!!!!ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ και ΥΠΟΠΤΟ το λιγοτερο προφανως κατα καποιους.
περισσοτερο απο την ανοησια του βιτολο σημερα προσωπικα με θλιβει η συνεχης σε βαθος χρονου ανοησια,που δικαιολογημενα ή αδικαιολογητα κατακυριευει τους εγκεφαλους ορισμενων αναγκαζοντας τους καθε φορα σε στραβες να ενδιδουν στον πειρασμο υιοθετησης βρωμικων σεναριων,υποπτων συναλλαγων και ιντριγκαδορικων δοσοληψιων χωρις να δινουν το ελαφρυντικο του στιγμιαου λαθους,που σημερα στοιχισε.ειναι αρρωστια αυτο το πραγμα και αδικο για παιχτες που ως τωρα ελαχιστα δικαιωματα μας εχουν δωσει!!σοβαρευτειτε καποιοι κι αναλογιστειτε ποιος μακροπροθεσμα κανει μεγαλυτερο κακο,καποιος που κανει ενα μεμονωμενο σφαλμα ή αυτοι,που κανοντας στροφη 360 μοιρων,απο κει που τον αποθεωναν τωρα αμεσα ειτε εμμεσα αφηνουν εμμετικες αιχμες εναντιον του?προσωπικα τη συμπεριφορα του ειδους αυτου εγω τη βρισκω μικροπρεπη και οχι αντρικεια!
περισσοτερο απο την ανοησια του βιτολο σημερα προσωπικα με θλιβει η συνεχης σε βαθος χρονου ανοησια,που δικαιολογημενα ή αδικαιολογητα κατακυριευει τους εγκεφαλους ορισμενων αναγκαζοντας τους καθε φορα σε στραβες να ενδιδουν στον πειρασμο υιοθετησης βρωμικων σεναριων,υποπτων συναλλαγων και ιντριγκαδορικων δοσοληψιων χωρις να δινουν το ελαφρυντικο του στιγμιαου λαθους,που σημερα στοιχισε.ειναι αρρωστια αυτο το πραγμα και αδικο για παιχτες που ως τωρα ελαχιστα δικαιωματα μας εχουν δωσει!!σοβαρευτειτε καποιοι κι αναλογιστειτε ποιος μακροπροθεσμα κανει μεγαλυτερο κακο,καποιος που κανει ενα μεμονωμενο σφαλμα ή αυτοι,που κανοντας στροφη 360 μοιρων,απο κει που τον αποθεωναν τωρα αμεσα ειτε εμμεσα αφηνουν εμμετικες αιχμες εναντιον του?προσωπικα τη συμπεριφορα του ειδους αυτου εγω τη βρισκω μικροπρεπη και οχι αντρικεια!
-
thegrayscaleart
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:12
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Αυριο με το σερτζιο θα ειναι στο σ.φ ΠΑΟΚ ΔΡΑΜΑΣ για την κοπη της πιτας...
ΥΓ Ρε συ βικτορ.. ασε και τπτ να περασει...

ΥΓ Ρε συ βικτορ.. ασε και τπτ να περασει...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Μαν, κρεμασες την ομαδα σημερα. Μεχρι να κανεις τη μαλακια, ησουν πανταχου παρων. Κακες στιγμες,ολοι εχουμε. Χαμηλα τη μπαλα και συνεχιζουμε..
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
κι ενταξει παιδες εστιαζουμε ολοι στο οντως αχρειαστο φαουλ που μαλακωδως εκανε.αλλα μην ξεχναμε οτι και στη φαση του γκολ αν ο στελλακης εκανε το αυτονοητο,η απουσια του βιτολο θα μας απασχολουσε μονο μετα απο 2 βδομαδες.δεν υπηρχε τροπος να φαμε διαφορετικα γκολ παρα μονο οπως το φαγαμε,ευγενικη χορηγια της αμυνας.σταυρωνεται ο βιτολο αλλα το αριθμητικο μειονεκτημα της ομαδας σπανιως φανηκε μετα την αποβολη του.για μενα το σφαλμα της αμυνας στοιχισε πολυ παραπανω.και δε νομιζω οτι ηταν προιον της απουσιας του απο το γηπεδο.την κρυαδα με τον πας την ξεπερασα σχεδον "αναιμακτα".αλλα το σημερινο κι αν δε χωνευεται ......
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
αδερφε, εχεις δικιο αλλα κανεις λαθος. πολυ πριν μας ισοφαρισει η γρια, στο φορουμ τα καντηλια πεφταν συννεφο (ας σχολιασω εδω, οτι ευχομαι ο λαος του ΠΑΟΚ καποια στιγμη να καθαρισει απο τετοια παρασιτα).navigator11 έγραψε:κι ενταξει παιδες εστιαζουμε ολοι στο οντως αχρειαστο φαουλ που μαλακωδως εκανε.αλλα μην ξεχναμε οτι και στη φαση του γκολ αν ο στελλακης εκανε το αυτονοητο,η απουσια του βιτολο θα μας απασχολουσε μονο μετα απο 2 βδομαδες.
εχεις απολυτο δικιο στο οτι η ομαδα ανετα θα μπορουσε να φυγει με το διπλο, αλλα γιναν και αλλα λαθη τοσο σε αμυνα οσο και σε επιθεση, απο στελιο και βιερινια. αλλα τι να πεις στον Στελαρα, οταν το βλεπεις να χαμογελαει σα μικρο παιδι στο πρωτο γκολ, για μια γκελα σ ενα τετοιο γηπεδο; οτι ειχε δολο; τι δικαιωμα εχει δωσει ο βιτολο μεχρι στιγμης για ν ακουει αυτες τις αθλιοτητες απο τα παρασιτα του λαου μας; ΚΑΝΕΝΑ.
α ρε μεγαλε λαε του ΠΑΟΚ...καληνυχτα.