6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Βρήκαμε τώρα την καινούρια καραμέλα. ΠΡΟΣΤΙΜΟ. Πάτε καλά? Όλοι εσείς που μιλάτε για προδοσίες και πρόστιμα δεν έχετε κάνει ποτέ λάθος στη δουλειά σας? Ούτε ένα? ΠΟΤΕ? Μάλλον το λάθος επιτρέπεται εκτός αν είσαι ξένος παίκτης του ΠΑΟΚ (ο Μαλεζάς δικαιολογείται... δεν ξέρω για ποιο λόγο, μαλλον γιατι είναι έλληνας)
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Καταρχήν να πω ότι σαφώς και δεν δικαιολογώ τον Βιτόλο και θεωρώ ότι είναι ο κύριος υπαίτιος για τους 2 χαμένους βαθμούς σήμερα...
Όμως... Ρε μάγκες... Εσάς το μυαλό σας δεν έχει κολλήσει ποτέ...?? Ρωτάτε γιατί το έκανε αυτό... Είτε ενστικτωδώς άπλωσε το χέρι να κόψει τη μπάλα, είτε ξέχασε στιγμιαία ότι έχει κάρτα... Λέτε να το έκανε επίτηδες για να ξεκουραστεί ή να εκδικηθεί...?? Τόσο ταγάρια είναι ορισμένοι επιτέλους...?? Ποιός σας έφερε 10 αγώνες πρίν το τέλος να χτυπάτε πρωτάθλημα? Ο Γκαρσία, ο Βιτόλο, ο Βιερίνια και ο Ίβιτς... Μόνοι τους... Άντε να ξεχνάω και έναν-δυο ακόμα... Σχεδόν σε όλα τα μάτς είναι διακριθέντες... Οι υπόλοιποι μια παίζουν, μια δεν παίζουν... Αυτοί είναι σχεδόν πάντα εκεί...
Αδικαιολόγητος είναι ο Βιτόλο, αλλά εξίσου αδικαιολόγητα είναι και όσα ταγάρια ζητάνε την κεφαλή του επι πινακι... Αλλά έτσι είναι... Κάποιοι ήταν μια ζωή αγνώμονες και κωλοτούμπες... Τώρα θα γινόντουσαν άνθρωποι... Μπλιάχ...
Όμως... Ρε μάγκες... Εσάς το μυαλό σας δεν έχει κολλήσει ποτέ...?? Ρωτάτε γιατί το έκανε αυτό... Είτε ενστικτωδώς άπλωσε το χέρι να κόψει τη μπάλα, είτε ξέχασε στιγμιαία ότι έχει κάρτα... Λέτε να το έκανε επίτηδες για να ξεκουραστεί ή να εκδικηθεί...?? Τόσο ταγάρια είναι ορισμένοι επιτέλους...?? Ποιός σας έφερε 10 αγώνες πρίν το τέλος να χτυπάτε πρωτάθλημα? Ο Γκαρσία, ο Βιτόλο, ο Βιερίνια και ο Ίβιτς... Μόνοι τους... Άντε να ξεχνάω και έναν-δυο ακόμα... Σχεδόν σε όλα τα μάτς είναι διακριθέντες... Οι υπόλοιποι μια παίζουν, μια δεν παίζουν... Αυτοί είναι σχεδόν πάντα εκεί...
Αδικαιολόγητος είναι ο Βιτόλο, αλλά εξίσου αδικαιολόγητα είναι και όσα ταγάρια ζητάνε την κεφαλή του επι πινακι... Αλλά έτσι είναι... Κάποιοι ήταν μια ζωή αγνώμονες και κωλοτούμπες... Τώρα θα γινόντουσαν άνθρωποι... Μπλιάχ...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
moican4 έγραψε:Θα ηθελα να μαθω ποιο ηταν το σκεπτικο της ενεργειας του. Επειδη ειμαστε ομαδα και οχι κωλοχανειο ,βαλτου Ζαγορακη προστιμο γιατι ο Π.Α.Ο.Κ δεν ειναι χωραφι κανενος...Δεν εβγαινε τετ α τετ να τον δικαιολογησω ,στο κεντρο ηταν ,και χωρις ΛΟΓΟ κανει την μαλακια...!!!!Τελος με τις δικαιολογιες ....Τελος...ΤΕΛΟς...
Φιλε μοικαν τι δουλεια κανεις?
Την δουλεια αυτην οποια και αν ειναι δεν διακαιουσε μια μαλακια? ειδικα οταν εισαι απο τους καλυτερους σε αυτο που κανεις?
Το καταλαβαινω οτι τα λες πανω στα νευρα σου αλλα οκ ανθρωποι ειμαστε χαλαρα λιγο, διοικηση εχουμε και θα κρινει
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ηρεμα παιδια , ο παιχτης ενω ειχε ηδη καρτα εκανε μια χαζομαρα και πηρε την δευτερη η οποια μας στοιχισε ουσιαστικα 2 βαθμους , τι να κανουμε συμβαινουν αυτα 
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Γενικως παιζει επικινδυνα και σκληρα μερικες φορες...Τον θυμαμαι οταν τραυματισε τον Βιερινια με το τακλιν απο πισω...Θυμαμαι ενα επισης σκληρο τακλιν μεσα στο Καραισκακη (δεν θυμαμαι αν πηρε καρτα)...Ηρθε σημερα και η πρωτη κιτρινη καρτα (παλι απο πισω)...Αλλα αυτο δεν σημαινει οτι επρεπε να αποβληθει σε αυτα τα ματς...Πολλοι παιχτες του βαζελου και του γαυρου παιζουν σκληρα και δεν τιμωρουνται...
Αλλα το σημερινο χερακι ηταν οντως λαθος και παπαριά...Το ενα λαθος δεν ειναι κακό, ολοι κανουμε...Το να το κανεις επανειλλημενα και συνεχεια, αυτο μαλιστα!
Δεν με ανησυχει ο Βιτολος...Δεν μας εχει συνηθισει σε παπαριες...Με ανησυχει το οτι κατα καιρους, διαφοροι παιχτες εχουν υποπεσει σε αναλογα σφαλματα...
Στηριξη στον παιχτη...Οχι αφορισμους, οχι σκουπιδια σε θαλασσες και ακτες!
Αλλα το σημερινο χερακι ηταν οντως λαθος και παπαριά...Το ενα λαθος δεν ειναι κακό, ολοι κανουμε...Το να το κανεις επανειλλημενα και συνεχεια, αυτο μαλιστα!
Δεν με ανησυχει ο Βιτολος...Δεν μας εχει συνηθισει σε παπαριες...Με ανησυχει το οτι κατα καιρους, διαφοροι παιχτες εχουν υποπεσει σε αναλογα σφαλματα...
Στηριξη στον παιχτη...Οχι αφορισμους, οχι σκουπιδια σε θαλασσες και ακτες!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Νομιζω γραφω, οτι θα ημουν ελαστικος αν γινοταν σε περιπτωση γκολ...Αλλα δεν ηταν...Δηλαδη αν επαιζε υπηρχε περιπτωση να χασουμε απο αυτα τα πτωματα..? Να δω τωρα που θα λειψει για 2 παιχνδια ,δεν κρεμαει την ομαδα..? Θα του πω και μπραβο για την ανοησια..?Οχι φιλε.erevos187 έγραψε:moican4 έγραψε:Θα ηθελα να μαθω ποιο ηταν το σκεπτικο της ενεργειας του. Επειδη ειμαστε ομαδα και οχι κωλοχανειο ,βαλτου Ζαγορακη προστιμο γιατι ο Π.Α.Ο.Κ δεν ειναι χωραφι κανενος...Δεν εβγαινε τετ α τετ να τον δικαιολογησω ,στο κεντρο ηταν ,και χωρις ΛΟΓΟ κανει την μαλακια...!!!!Τελος με τις δικαιολογιες ....Τελος...ΤΕΛΟς...
Φιλε μοικαν τι δουλεια κανεις?
Την δουλεια αυτην οποια και αν ειναι δεν διακαιουσε μια μαλακια? ειδικα οταν εισαι απο τους καλυτερους σε αυτο που κανεις?
Το καταλαβαινω οτι τα λες πανω στα νευρα σου αλλα οκ ανθρωποι ειμαστε χαλαρα λιγο, διοικηση εχουμε και θα κρινει
Λαθη κανω και εγω στην δουλεια μου ,μην μπερδευεσε ,δεν σηκωνομαι να φυγω π.χ κα ινα πω στους συναδελφους μου "¨την κανω εκανα χαζομαρα"...!!και να τους αφησω να κανουν αυτοι την δουλεια την δικη μου..
ΥΓ. Και δεν παιρνω και 450..000 επισης...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ρε πάτε καλά ρε, το έχετε χάσει??? Τι προδωσίες και για ποια τσογλάνια λέτε?? Στον καλύτερο παίκτη του ΠΑΟΚ φέτος αναφέρεστε. Μια μεγάλη παπαριά έκανε και αυτό είναι όλο,σε όλους έχει συμβεί. Άντε σοβαρευτείτε ρε
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
αρχίσανε πάλι οι λακαμίες. Ρε είστε σοβαροί και τα βάζετε με τον Βίκτορα?
Τι παπ@ριές διαβάζουμε ρε γ@μω την ταναπού μου!
Και κάτσε ρε συ, κατά πόσο ήταν κίτρινη η πρώτη που έδειξε ο σπάθας? Αμφιβάλλω αν ήταν κίτρινη.
Πάνω στην ένταση του παιχνιδιού τρελλαίνεσαι. Και ειδικά όταν η σκατόγρια παίζει αντιαθλητικά.
Εδώ δεν τηρούσαν το fair play οι κουφάλες.
Αντε ρε φτύστε τα μπούτια σας, που σας φταίει ο Βιτόλο.
ΣΗΨΗ ρε πστ, ΣΗΨΗ .....!
Τι παπ@ριές διαβάζουμε ρε γ@μω την ταναπού μου!
Και κάτσε ρε συ, κατά πόσο ήταν κίτρινη η πρώτη που έδειξε ο σπάθας? Αμφιβάλλω αν ήταν κίτρινη.
Πάνω στην ένταση του παιχνιδιού τρελλαίνεσαι. Και ειδικά όταν η σκατόγρια παίζει αντιαθλητικά.
Εδώ δεν τηρούσαν το fair play οι κουφάλες.
Αντε ρε φτύστε τα μπούτια σας, που σας φταίει ο Βιτόλο.
ΣΗΨΗ ρε πστ, ΣΗΨΗ .....!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Ειλικρινά δεν θέλω να μιλήσω άλλο για αυτόν σήμερα... Αυριο που θα ξεχαρμανιάσω...erevos187 έγραψε:moican4 έγραψε:Θα ηθελα να μαθω ποιο ηταν το σκεπτικο της ενεργειας του. Επειδη ειμαστε ομαδα και οχι κωλοχανειο ,βαλτου Ζαγορακη προστιμο γιατι ο Π.Α.Ο.Κ δεν ειναι χωραφι κανενος...Δεν εβγαινε τετ α τετ να τον δικαιολογησω ,στο κεντρο ηταν ,και χωρις ΛΟΓΟ κανει την μαλακια...!!!!Τελος με τις δικαιολογιες ....Τελος...ΤΕΛΟς...
Φιλε μοικαν τι δουλεια κανεις?
Την δουλεια αυτην οποια και αν ειναι δεν διακαιουσε μια μαλακια? ειδικα οταν εισαι απο τους καλυτερους σε αυτο που κανεις?
Το καταλαβαινω οτι τα λες πανω στα νευρα σου αλλα οκ ανθρωποι ειμαστε χαλαρα λιγο, διοικηση εχουμε και θα κρινει
Αλλά για να σου απαντήσω στο παραδειγμα σου, όντας υπέρ της άποψης του μόικαν...
Αν ήσουν το αφεντικό, ίδρωνες για να πάει καλά η επιχείρηση και κάθε μέρα ένας υπάλληλος (κάθε φορά διαφορετικός) σου έκανε μία σοβαρή μ@λακία που σου χάλαγε όλο το έργο που είχες παράγει, τι θα έκανες??? Θα έλεγες όλοι δικαιούνται ένα λάθος??
Δηλαδή 30 αγωνιστικές μείον 22 παίκτες μονο 8 αγώνες θα τους τελειώσουμε χωρίς να δούμε κραυγαλέα ανοησία-αποβολή???
Και θα λέμε δεν πειράζει??
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
εαν η διοικηση επεβαλε προστιμο βαση εσωτερικου κανονισμου στον αραμπατζη για την κοκκινη στην λειβαδια ας ριξει αναλογο και στον βιτολο. εαν οχι ας το αφησει για τον επομενο. οι ισορροπιες ειναι λεπτες στα αποδυτηρια και ολοι οι παικτες πρεπει να εχουν ιδια αντιμετωπιση.
ειπαμε οχι στην προσωπολατρεια αλλα εσεις το ριξατε στην ανθρωποφαγεια.
ειπαμε οχι στην προσωπολατρεια αλλα εσεις το ριξατε στην ανθρωποφαγεια.
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Καποτε καποιος πρεπει να τιμωρηθει,γιατι αν ποτε κανεις δεν τιμωρηθει παντα καποιος παικτης θα κανει την π@π@ρι@ του...Δυστυχως σημερα την εκανε ο καλυτερος εδω και πολυ καιρο.Δεν με ενδιαφερει αυτο ομως.Οποιος κανει κακο στην ομαδα πρεπει να τιμωρειται.Αν το παμε σε συσχετισμο με του αραμπατζη θα πουμε γιατι να τιμωρηθει ο αραμπατζης αφου δεν τιμωρηθηκε ο γκαρσια,ο κοντρερας κτλ...Δεν παει ετσι.Δεν ξερω τον λογο που δεν βαζουν επιτελους μια τιμωρια στους παικτες αλλα με καποιο τροπο πρεπει να τους ελεγχουν δεν γινεται να συνεχιστει επ απειρον αυτο το θεμα.Φυσικα και δεν αμφισβητω πως ο Βιτολο δεν ειναι καλος παικτης,παικταρα ειναι αλλα αυτες οι μαλακιες που κανει τον χαλανε λιγο.Ελπιζω να το σκεφτει καλυτερα την επομενη φορα.Και τελος θελω να συμφωνησω και με τον φιλο που ειπε πως αυτο που εκανε ειναι θεμα κολληματος και κλασματος του δευτερολεπτου...Αλλα αυτα τα καναμε παιδακια οχι επαγγελματιες που χρυσοπληρωνονται...
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Επειδη καποιοι εχετε μπερδεψει την μπαλα να μην πω με τι, ΜΙΛΑΜΕ για την ανοησια που εκανε ο ΒιτΟλο ,ΟΧΙ για την αγωνιστικη του αξια η οποια δεν αμφισβητειται....ΞΕΚΟΛΛΑΤΕ επιτελους.!!!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Τι ώρα σας βολεύει να τον κρεμάσουμε στην Αριστοτέλους??? Άντε χαλαρώστε ρε... Διαβάζουμε για προδοσίες και λοιπες π@παριες και γυρναν τα μυαλα μας... Άντε χαλαρώστε λίγο.. Οκ, μ@λακία έκανε ο Βιτόλο, αλλά δε θα τον σκοτώσουμε κιόλας.
+1926!!paok nafplio έγραψε:ρε εχετε προβλημα ολοι σας εχετε αρχησει τις κωλοτουμπες δν μπορει να κανει λαθος ο ανθρωπος??κλασσικοι μια ζωη τα ιδια τη μια πανηγυριζουμε φωναζουμε κ την αλλη βριζουμε...κ μεθαυριο ξανα πανηγυρια...σας βαρεθηκαμε!!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Και τι να κάνουμε τώρα?
Ο πρώτος είναι ή ο τελευταίος?
Φέτος έχουμε δει όλων των ειδών αποβολές:
Μούσλι
Ιβιτς
Βιειρίνια
Βιτόλο
Αραμπατζής
.
.
.
.
Ο πρώτος είναι ή ο τελευταίος?
Φέτος έχουμε δει όλων των ειδών αποβολές:
Μούσλι
Ιβιτς
Βιειρίνια
Βιτόλο
Αραμπατζής
.
.
.
.
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1344
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Μόλις διάβασα στο σπόρ φμ οτι χάνει το μάτς με τον βάζελο επιδεί είχε δηλωθεί να εκτίσει την ποινή για της 4 κάρτες στο ματς με τα γιάννενα ξέρει κανένας αν μπορεί να κάνει ένσταση η ΠΑΕ για να την εκτίσει την ποινή σε αλλο μάτς