Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από free4 »

Realcon έγραψε:Για στείλτε ενημέρωση περί βραβείου εδώ στα ξένα.
Thank you.
Mπα, τα 3 μεγαλύτερα αθλητικά σάιτ δεν γράφουν κάτι, ούτε οι εφημερίδες με μια πρώτη ματιά..
Αναφέρονται στον αποκλεισμό μας από τους Γιαννιώτες αλλά τίποτα περισσότερο!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11025
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από gash04 »

ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΤΣΑΚΑΛΕΑ

Η χθεσινή προπόνηση των παικτών του ΠΑΟΚ ήταν βγαλμένη από την προετοιμασία του καλοκαιριού. Ο Φερνάντο Σάντος επέμεινε για αρκετή ώρα στην κυκλοφορία της μπάλας, κάτι που δεν είδε ούτε στο ελάχιστο στο «χωράφι» των «Ζωσιμάδων», ενώ συμμετείχε ενεργά στην προπόνηση με φωνές και παρατηρήσεις.
Οι συνθήκες που επικρατούσαν την ώρα της προπόνησης στις εγκαταστάσεις της Σουρωτής δεν ήταν οι καλύτερες δυνατές, καθώς η θερμοκρασία ήταν χαμηλή και σε συνδυασμό με τον δυνατό άνεμο ανάγκασαν τους περισσότερους παίκτες να φορούν σκουφιά, γάντια και μακρυμάνικα, ενώ κάποιοι φορούσαν και λεπτό μπουφάν.

Οι παίκτες, που την προηγούμενη ώρα συζήτησαν σε έντονο ύφος με τους Βρύζα και Κονσεϊσάο στα αποδυτήρια, έδειξαν να αφήνουν πίσω αυτές τις στιγμές έντασης και να τα δίνουν όλα στην προπόνηση, ίσως και σε μια προσπάθεια να βάλουν ένα τέλος στην τρικυμία που επικρατεί από τη Δευτέρα και δεν έχει ακόμα κοπάσει.

Ο Φερνάντο Σάντος χώρισε τους παίκτες σε δυο γκρουπ, με τους παίκτες που αγωνίστηκαν ως βασικοί στους «Ζωσιμάδες» να είναι στο πρώτο και τους υπόλοιπους στο δεύτερο. Για τους βασικούς οι ρυθμοί ήταν πιο χαλαροί στο ξεκίνημα. Η άσκηση στην οποία ο Σάντος επέμεινε και την παρακολούθησε διά ζώσης ήταν αυτή που είχε να κάνει με την κατοχή της μπάλας και θύμισε περίοδο προετοιμασίας.

Ο Πορτογάλος τεχνικός χώρισε τους παίκτες σε δυο ομάδες των εννιά παικτών, τους έβαλε στο μισό γήπεδο και για περίπου 20 λεπτά ζητούσε από τους «άσπρους» να γυρίζουν την μπάλα και από τους «μαύρους» να την κλέψουν. Επανειλημμένα ο Σάντος φώναζε «Πάμε γρήγορα», ενώ κάποια στιγμή έπειτα από κάποιες συνεχείς επιτυχημένες προσπάθειες των «μαύρων» να κλέψουν σταμάτησε και τους είπε: «Πρώτα σκέφτομαι και μετά δίνω την πάσα. Θέλω ταχύτητα και στα δυο. Δεν ξεφορτωνόμαστε την μπάλα, αλλά δίνουμε πάσες. Αντε, πάμε».

Η προπόνηση ολοκληρώθηκε με τους αναπληρωματικούς να παίζουν χωρισμένοι σε δυο ομάδες, σε κομμάτι του γηπέδου όσο και στα 3/4 του μισού αγωνιστικού χώρου, με κανονικές εστίες, με την εντολή να γίνεται σουτ μετά την τρίτη πάσα. Παρά την ομιλία των Βρύζα - Κονσεϊσάο, η χρονική διάρκεια της προπόνησης δεν αλλοιώθηκε, καθώς κράτησε μια ώρα και 30 λεπτά.


ps
Στην ασφαλή κυκλοφορία της μπάλας (κατοχή) και στην ταχύτητα στις αλλαγές στις πάσες ποντάρει για άλλη μια φορά (πολύ σωστά).
Άντε να δούμε.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Υπαρχει ακομα μια "αναταραχη" απ οτι φαινεται ακομα, ενω ο Σαντος προσπαθει να τους τσιτωσει - αφυπνισει εν οψει της συνεχειας με πολυ δυνατες προπονησεις...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Λαθος η εισοδος σορλεν για μενα με ιβιτς Γκαρσια ειναι ολοι αργοι , θα ταν καλυτερα ο Φωτακης

σωστη η αλλαγη να βαλει κουτσια να παιξουμε αντεπιθεση αν και δεν βγηκε....
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Photis »

Πολύ καλός ο προπονητής σήμερα.Τι φταίει βα παίζει με 10 η ομάδα ???Μια χαρά...πάμε για τσάμπιονς λίγκ και 2η θέση.

:pano:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Realcon »

MANIAKOS έγραψε:Λαθος η εισοδος σορλεν για μενα με ιβιτς Γκαρσια ειναι ολοι αργοι , θα ταν καλυτερα ο Φωτακης

σωστη η αλλαγη να βαλει κουτσια να παιξουμε αντεπιθεση αν και δεν βγηκε....
Η ιστορία λέει ότι ο ΠΑΟΚ έπαιζε με 10 παίκτες από το τέλος του πρώτου ημιχρόνου. Και είδα έναν ΠΑΟΚ παθιασμενο ειδικά προς το τέλος. Ο Σορλεν ήταν πολύ καλός. Με γρήγορα γυρίσματα και ηρεμία στο παιχνίδι. Ο Σαντος είναι ο μόνος που δεν φταίει μην προσπαθούμε να βρούμε αίτιο.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Δεν ειπα οτι φταει εννοειται αυτο........Απλα πιστευω οτι ο Φωτακης λογω ταχυτητας θα ταν καλυτερος....
Άβαταρ μέλους
lion
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Παρ 29 Ιαν 2010, 15:24

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από lion »

Μπράβο ρε Photis, επιτέλους και ένα καλό σχόλιο στήριξης...
Για μια στιγμή νόμιζα ότι τα πήρες και εσύ από τον βάζελο.. :opaokara: :opaokara:
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από kos »

MANIAKOS έγραψε:Λαθος η εισοδος σορλεν για μενα με ιβιτς Γκαρσια ειναι ολοι αργοι , θα ταν καλυτερα ο Φωτακης

σωστη η αλλαγη να βαλει κουτσια να παιξουμε αντεπιθεση αν και δεν βγηκε....
το προβλημα δεν ειναι εαν ο ιβιτς ή ο γκαρσια ή ο σορλεν ειναι αργοι. ουτε οτι δεν μπηκε ο φωτακης. το προβλημα ειναι οτι τοσο ο προπονητης οσο και η διοικηση αποφασισαν να αφησουν την ομαδα χωρις 3ο καθαρο κοφτη.
ποτε δεν καταλαβα γιατι εφυγε ο αμπου απο την ομαδα. δεν ειχαμε οταν ηρθε ο κριστιανο θεση ξενου. ε, και?
υπηρχε βιασυνη? δεν μπορουσαν να δουν τι θα γινει με τον μπιζερα πριν δωσουν τον αμπου δανεικο?
δεν μπορουσαν και τον εδωσαν θα μου πεις. ο μπαλαφας? οι δικαιολογιες περι μεγαλου ροστερ ειναι αστειες. το θεμα δεν ειναι ποσους παικτες εχεις στην προπονηση αλλα το ποσους υπολογιζεις και το βαθος που εχει σε καθε θεση. και στους κοφτες ειμαστε με δυο που παιζουν βρεξει χιονισει. και υπαρχει ο μαραθωνιος τον πλει οφ.

εξισου αστειες ειναι και οι δικαιολογιες για παικτες που πρεπει να παρουν παιχνιδια. ο αμπου ειναι 1 μηνα στον κομποτη και εχει παιξει 15 λεπτα. αλλο ενα μεγαλο λαθος. και επρεπε με το στανιο να πανε οι παικτες σε φιλους και οι φιλοι τους εχουν στον παγκο ή την εξεδρα. ειναι ξεκαθαρο οτι δεν τους ενοιαζε εαν οι παικτες θα παιζουν σε καποια ομαδα αλλα να τους στειλουν στους φιλους.

ΥΓ. την ιδια γνωμη θα ειχα ακομη και εαν σημερα το ματσακι ηταν 0-2
ΥΓ. εαν υπηρχε ο αμπου θα μπορουσε να τον βαλει διπλα στον γκαρσια και να βγαλει ή τον ιβιτς ή τον μουσλι και να περασει κορυφη τον μουσλι. να κλειδωσει την αμυνα και να χτυπησει στην κοντρα. οποιοσδηποτε αλλος διπλα στον γκαρσια δεν μπορουσε να βοηθησει ανασταλτικα οπως ο αμπου
ΥΓ γαμω τον κομποτιακο
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

MANIAKOS έγραψε:Λαθος η εισοδος σορλεν για μενα με ιβιτς Γκαρσια ειναι ολοι αργοι , θα ταν καλυτερα ο Φωτακης

σωστη η αλλαγη να βαλει κουτσια να παιξουμε αντεπιθεση αν και δεν βγηκε....
Εγώ δεν κατάλαβα γιατί βγήκε ο Μουσλίμοβιτς... μόνον αυτό από τον Σάντος σήμερα...
Όλες οι άλλες κινήσεις και πως στήθηκε η ομάδα καλές μου φάνηκαν...
Άβαταρ μέλους
Slade
Δημοσιεύσεις: 1106
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 11:10

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Slade »

O Μουσλι βγηκε ωστε να γυρισει ο Σορλεν ως κεντρικο χαφ και να καλυψει το κενο του Βιτολο, με Κουτσιανικουλη και Βιειρινια στα πλαγια για να τους χτυπησουμε στην κοντρα και τον Ιβιτς να πηγαινει στην κορυφη. Λογικο σκεπτικο
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

Το κατάλαβα αυτό, μόνο που γιατί να πάει ο Ίβιτς κορυφή, ενώ δεν είναι σέντερ φορ και ήδη έχεις έναν στο γηπεδο που ήταν και σχετκά καλός σήμερα...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ο Μουσλι βγηκε με τη λογικη να παμε σε αντεπιθεσεις με βιερι μυγοκουτσιανικουλη να παιξει ο Ιβιτς φορ και 10αρι ταυτοχρονα ....αλλα δεν του βγηκε...

Κος σε αυτο με τους κοφτες για μενα ο Μπαλαφας δεν κανει και ο αμπου και στα παιχνιδια που επαιξε βασικος στην αρχη στη λεβαδεια και τον ειδα δεν ηταν καλος, Ο Φωτακης στα πρωτα του παιχνιδια διπλα σε Γκαρσια ηταν καλος και πιστευω αυτος πρεπει να αντικαταστησει το Βιτολο.....εχει τα τρεξιματα(οχι σαν Βιτολο αλλα αυτη ειναι η θεση του)..

Οσον αφορα τους δανεικους εχεις δικιο γιατι ο σωτος δεν επαιξε ,στη θεση του Αμπου εχουν πολλους, Αθανασιαδης Γεωργιου δε φαινεται να πολυτραβανε, ο γλυκος επεστρεψε και αλλοι που ουτε καν παιζουν Τσουκαλας, ο Μουμιν παιζει αλλα :roll:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33752
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Πολλα νευρα η ομαδα...Τη σαντυ κουτσοσταματη γιατι την πληρωνουμε? :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
stefa667
Δημοσιεύσεις: 32
Εγγραφή: Τετ 04 Μαρ 2009, 23:52

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από stefa667 »

Σωστo το διαβασμα του αγωνα και το στησιμο της ομαδας..Η κοκκινη του χαλαει τα σχεδια κ θελει να κρατησει το προβαδισμα-->αρα η αλλαγη Edinho-Sorlin ειναι σωστη.Εξισου σωστη 8α ηταν κ η παρουσια του φωτακη αλλα τοτε θα εβαζε Vieirinha απο αριστερα πoυ δεν ξερω πως θα πηγαινε με τον Mara απεναντι.Η δευτερη αλλαγη κρινεται λανθασμενη, οχι για την εισοδο του Κουτσιανικουλη, αλλα για την εξοδο του Musli.Για αυτο την καθυστερουσε κιολας.Πιστευω πως το μετανιωσε.Και εφοσον δεν μπορουσε να βγαλει τον Σορλεν εβγαλε τον πολυ καλο κ κινητικο σημερα Muslimovic!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”