Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5y9QbPHbYoc&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5y9QbPHbYoc&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DDneEiZCRio&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/DDneEiZCRio&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DDneEiZCRio&hl=en_US&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/DDneEiZCRio&hl=en_US&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
- speed_fire
- Δημοσιεύσεις: 45
- Εγγραφή: Τρί 29 Σεπ 2009, 20:35
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Αυτά ακριβώς μου δώσανε και εμένα. Την αίτηση την έβγαλε αρκετές φορές φωτοτυπία γιατί υπέγραψα σε πολλές σελίδες μπρός και πίσω και μια από αυτές κράτησα εγώ. Οπότε φίλε "ilias4_koufalia" μάλλον δεν βγάλανε φωτοτυπία την αίτηση συμμετοχής για να στην δώσουν (κάτι που έστω και ενημερωτικά καλό είναι να έχεις).angelos4a έγραψε:Κοίτα εγώ πήρα ένα δισέλιδο (το ίδιο όπως την πρώτη φορά) που γράφει Αίτηση συμμετοχής στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με καταβολή μετρητών κ μπλα μπλα..δεξιά έχει τα στοιχεία του επενδυτή
πιο κάτω το μέσο συμμετοχής / πληρωμής.στο πίσω φύλλο είναι η υπογραφή σου λογικά.επίσης μπορεί να υπάρχει συραμμένο κ η απόδειξη κατάθεσης στο ταμείο.μια κανονική.τουλάχιστον εγώ αυτά πήρα.
- ilias4_koufalia
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Θα παω να τους μαμισω οτι εχουν και δεν εχουν!!!!!
Τι να περιμενεις ρε φουστη μου.... κολοαθηνα!!!!!
Ευχαριστω αδερφια!
Τι να περιμενεις ρε φουστη μου.... κολοαθηνα!!!!!
Ευχαριστω αδερφια!
- sarkofagoktinos
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Δευ 08 Δεκ 2008, 18:19
- Τοποθεσία: Καστορια,Θες αλλο νικη ?
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
φιλαρακι τη δευτερα εξω απ'το καταστημα με μολοτωφ!!εκτος απ'την αποδειξη σου δινουν κι'ενα αντιτυπο της αιτησης που γραφει τα στοιχεια σου κ που πανε τα ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ !κ διαφορες αλλες νομικηστικες μαλακιεςilias4_koufalia έγραψε:Ρε αδρφια να ρωτησω κατι γιατι με φαινεται οτι με πιασαν κοτσο.....
Πηγα και πηρα 150 μετοχες δλδ 50 ευρω! Και μολις τελειωσα εκει με τα στοιχεια με λεει πανε στο ταμειο και δωσε τα λεφτα!
Παω τα δινω και περνω ενα αποδεικτικο οτι εδωσα 50 ευρω στην marfin....
Φευγωντας ρωταω στο γραφειο που εκανε τα χαρτια ειμαι εντξει δεν παιρνω κανενα χαρτι? και μ λεει οχι....
Δηλαδη οσοι πηρατε μετοχες δν σας δωσαν απ την τραπεζα καποιο εγγραφο με τα στοιχεια σας οτι αγορασατε τοσες μετοχες με αυτο το ποσο ή κατι τετοιο τελως παντων?
Πειτε μου παρακαλω μην παω την δευτερα και τα κανω ολα πουτ@ν@!!!!!
Υ.Γ. Μαλλον ειμαι πρωτος που πηγα γιατι δν ηξερε τι επρεπε να κανει! Αντε ρε ασπρομαυρη ελευσινα καντε τους ενα ντου να τρελαθουν!!!!
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Ικανοποιημένοι στον ΠΑΟΚ για τη μέχρι τώρα πορεία της ΑΜΚ
Ικανοποίηση επικρατεί στις τάξεις του ΠΑΟΚ για την πορεία της αύξησης του Μετοχικού Κεφαλαίου της ΠΑΕ. Ήδη μέχρι στιγμής περίπου 180 χιλιάδες ευρώ έχουν εισρεύσει στα ταμεία, ενώ στο σύλλογο της Θεσσαλονίκης περιμένουν ότι μέσα στην επόμενη εβδομάδα το ποσό θα αυξηθεί κατακόρυφα. Μάλιστα, άνθρωποι του «δικεφάλου» βρίσκονται ήδη στη Γερμανία για να προωθήσουν και εκεί την αύξηση, καθώς περιμένουν πολλά από την ομογένεια.
Αναλυτικά, τα μέλη της διοίκησης Παναγιώτης Ποικιλίδης και Σπύρος Μηλιωρίδης ξεκίνησαν τις συναντήσεις τους από το Μόναχο, όπου χθες το βράδυ είχαν την πρώτη τους συνάντηση με οπαδούς του «δικεφάλου», οργανωμένους και μη. Το πρόγραμμα συνεχίστηκε σήμερα το μεσημέρι στη Στουτγκάρδη (12) και το απόγευμα στη Νυρεμβέργη (7), ενώ την Κυριακή η αντιπροσωπεία θα επισκεφτεί το Βούπερταλ, τη Δευτέρα το Ανόβερο και την Τρίτη το Βερολίνο, ενώ αναμένεται να επιστρέψουν την ερχόμενη Τετάρτη στη Θεσσαλονίκη.
Αναμφίβολα, οι διοικούντες την ΠΑΕ αναμένουν στήριξη και από τους οργανωμένους οπαδούς της ομάδας, αφού, όπως δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου ο Θοδωρής Ζαγοράκης, δεν υπάρχει αυτό το διάστημα κάποιος επιχειρηματίας για να βάλει ένα μεγάλο ποσό. -
http://www.sportime.gr/View.aspx?ArticleID=12651
Ικανοποίηση επικρατεί στις τάξεις του ΠΑΟΚ για την πορεία της αύξησης του Μετοχικού Κεφαλαίου της ΠΑΕ. Ήδη μέχρι στιγμής περίπου 180 χιλιάδες ευρώ έχουν εισρεύσει στα ταμεία, ενώ στο σύλλογο της Θεσσαλονίκης περιμένουν ότι μέσα στην επόμενη εβδομάδα το ποσό θα αυξηθεί κατακόρυφα. Μάλιστα, άνθρωποι του «δικεφάλου» βρίσκονται ήδη στη Γερμανία για να προωθήσουν και εκεί την αύξηση, καθώς περιμένουν πολλά από την ομογένεια.
Αναλυτικά, τα μέλη της διοίκησης Παναγιώτης Ποικιλίδης και Σπύρος Μηλιωρίδης ξεκίνησαν τις συναντήσεις τους από το Μόναχο, όπου χθες το βράδυ είχαν την πρώτη τους συνάντηση με οπαδούς του «δικεφάλου», οργανωμένους και μη. Το πρόγραμμα συνεχίστηκε σήμερα το μεσημέρι στη Στουτγκάρδη (12) και το απόγευμα στη Νυρεμβέργη (7), ενώ την Κυριακή η αντιπροσωπεία θα επισκεφτεί το Βούπερταλ, τη Δευτέρα το Ανόβερο και την Τρίτη το Βερολίνο, ενώ αναμένεται να επιστρέψουν την ερχόμενη Τετάρτη στη Θεσσαλονίκη.
Αναμφίβολα, οι διοικούντες την ΠΑΕ αναμένουν στήριξη και από τους οργανωμένους οπαδούς της ομάδας, αφού, όπως δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου ο Θοδωρής Ζαγοράκης, δεν υπάρχει αυτό το διάστημα κάποιος επιχειρηματίας για να βάλει ένα μεγάλο ποσό. -
http://www.sportime.gr/View.aspx?ArticleID=12651
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
tad τα ίδια λέμε, απλά δε ξέρω το ακριβές ποσό που κρατάει ο πάροχος, γι αυτο και δε το συνεχισα. Το ποσο εξακριβωμενο ή στο περιπου...?tad έγραψε:Αδιάβαστο Novito πρώτη φορά βλέπω.
Τι 1 ευρώ ρε Νοβίτο ?
Από κάθε μήνυμα των 1,19 ευρώ των χρημάτων του παοκτσή θα πάει στη ΑΜΚ τα 0,35-0,36 ευρώ. Ούτε το 1/3 των χρημάτων δηλαδή. Πλάκα μου κάνετε ? Απαράδεκτη κίνηση και κοροιδία του παοκτσή είναι η ιστορία με τα SMS. Είναι πανάκριβα και τα περισσότερα λεφτά πάνε σε μία εταιρεία η οποία σίγουρα δεν υποστηρίζει ΠΑΟΚ αλλά κανέναν γαύρο ή βάζελο.
Το μικρότερο όριο συμμετοχής στην ΑΜΚ είναι 10 ευρώ. Όποιος θέλει να βοηθήσει μπορεί άνετα.
Άσε και το χειρότερο. Μία συμμετοχή με SMS δημιουργεί την αυταπάτη ότι μπήκες στην ΑΜΚ και αποτρέπει πολλούς να πάνε στις τράπεζες.
Απαράδεκτη κίνηση. Απαράδεκτοι οι Ultras, απαράδεκτος και ο Βασιλόπουλος.
υ.γ. συγνώμη κύριε... δε θα με ξαναβρείτε αδιάβαστο...
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Στην εκπομπή τους οι ultras έχουν αναφέρει ότι ένα ποσοστό από το sms το κρατάει η εταιρεία και τα υπόλοιπα που είναι του σταθμού θα μπουν στην ΑΜΚ. Δεν ανέφεραν όμως συγκεκριμένο ποσό.
-
thegrayscaleart
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:12
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
thegrayscaleart έγραψε:Απο οτι ακουσα παει sms και μετοχη..
Θα μπορούσαν να ακολουθήσουν το παράδειγμα του ΣΦ ΠΑΟΚ Επανομής.
Τα υπόλοιπα είναι απλώς π@π@ριές.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Κυριακή 07/02/2010
Πόλη: Βούπερταλ (Wuppertal)
12:00 η ώρα, Berliner Straße 206, 42277 Wuppertal, Germany, Restaurant Taverne Zorbas
Θα έρθουν σύνδεσμοι από Ντούισμπουργκ, Λούντενσαϊντ , Σόλιγκεν, Τρόιστορφ, Άαχεν , Ντίσελντορφ, Ντόρτμουντ, Χάγκεν και τις γύρω περιοχές.
Δευτέρα 08/02/2010
Πόλη: Ανόβερο (Hannover)
18:00 η ώρα, Playworld Hannover GmbH, Volgersweg 4, 30175 Hannover, Germany
Τρίτη 09/02/2010
Πόλη: Βερολίνο (Berlin)
19:00 η ώρα, Ελληνική Κοινότητα Steglitz
Συνάντηση για τη νέα Α.Μ.Κ.
Στις 07-02-2010 στο Wuppertal
O Σύνδεσμος Φίλων Π.Α.Ο.Κ. Μέγας Αλέξανδρος Lüdenscheid ενημερώνει όλους τους φίλους του Δικεφάλου της περιοχής του Maerkischer Kreis οτι στις 07 Φεβρουαρίου 2010 θα υπάρχουν στην διάθεση του κόσμου έως και 2 λεωφορεία για την μετακίνησή τους στην συγκέντρωση στο Wuppertal.
Taverne Zorbas, Berliner Straße 206 , 42277 Wuppertal, Germany
Η συνάντηση θα γίνει στο καφέ Μετροπόλ Wilhelmstraße, 58511 Lüdenscheid στις 10:00, ενώ η ώρα αναχώρησης για το Wuppertal είναι στις 11.00. Tο email είναι sf@paok-luedenscheid.deΑυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Όσοι θέλουν τα τηλέφωνα, παρακαλούνται να αποστείλουν email στο παραπάνω.
Με τιμή,
Δ.Σ. του ΣΦ Π.Α.Ο.Κ. Μέγας Αλέξανδρος Lüdenscheid
Πόλη: Βούπερταλ (Wuppertal)
12:00 η ώρα, Berliner Straße 206, 42277 Wuppertal, Germany, Restaurant Taverne Zorbas
Θα έρθουν σύνδεσμοι από Ντούισμπουργκ, Λούντενσαϊντ , Σόλιγκεν, Τρόιστορφ, Άαχεν , Ντίσελντορφ, Ντόρτμουντ, Χάγκεν και τις γύρω περιοχές.
Δευτέρα 08/02/2010
Πόλη: Ανόβερο (Hannover)
18:00 η ώρα, Playworld Hannover GmbH, Volgersweg 4, 30175 Hannover, Germany
Τρίτη 09/02/2010
Πόλη: Βερολίνο (Berlin)
19:00 η ώρα, Ελληνική Κοινότητα Steglitz
Συνάντηση για τη νέα Α.Μ.Κ.
Στις 07-02-2010 στο Wuppertal
O Σύνδεσμος Φίλων Π.Α.Ο.Κ. Μέγας Αλέξανδρος Lüdenscheid ενημερώνει όλους τους φίλους του Δικεφάλου της περιοχής του Maerkischer Kreis οτι στις 07 Φεβρουαρίου 2010 θα υπάρχουν στην διάθεση του κόσμου έως και 2 λεωφορεία για την μετακίνησή τους στην συγκέντρωση στο Wuppertal.
Taverne Zorbas, Berliner Straße 206 , 42277 Wuppertal, Germany
Η συνάντηση θα γίνει στο καφέ Μετροπόλ Wilhelmstraße, 58511 Lüdenscheid στις 10:00, ενώ η ώρα αναχώρησης για το Wuppertal είναι στις 11.00. Tο email είναι sf@paok-luedenscheid.deΑυτό το ηλεκτρονικό μήνυμα προστατεύεται από spam bots, θα πρέπει να έχετε ενεργοποιημένη τη Javascript για να το δείτε Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
Όσοι θέλουν τα τηλέφωνα, παρακαλούνται να αποστείλουν email στο παραπάνω.
Με τιμή,
Δ.Σ. του ΣΦ Π.Α.Ο.Κ. Μέγας Αλέξανδρος Lüdenscheid
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Δυστυχώς όπως σας είχα αναφέρει και σε άλλη ενότητα ας κρατάμε μικρό καλάθι..
Μερικοί όμως, όπως πάντα υπέρβαλλαν σημαντικά για τους ομογενείς της Γερμανίας και για το ποσό που μπορούν να συγκεντρώσουν...
Για τις 2 πρώτες μέρες λένε ότι το ποσό είναι κοντά στις 15-20 χιλιάδες..
Αστεία ποσά. Ο κόσμος δεν ανταποκρίνεται..
Πολλοί λένε δεν δίνω, γιατί δεν είναι στο όνομα μου, άλλοι λένε δεν δίνω γιατί για να κάνω τις εξουσιοδοτήσεις θέλει 20€ ενώ εγώ θα έβαζα μόνο 20€... Ο ΠΑΟΚτσής δυστυχώς είναι παντού ο ίδιος...
Ψάχνει δικαιολογίες και για να δώσει κάτι πρέπει να πάρει και αυτός..
Εγώ έχω πλέον ήσυχη την συνείδησή μου, απέναντι στην μεγάλη μου αγάπη και είχα πολλές βραδιές να κοιμηθώ τόσο καλά όσο εχθές..
Τα πράγματα όμως και απο την άλλη ούτε εδώ είναι τόσο όμορφα... Ανεργία στο φούλ, ειδικά μετανάστες και προπάντων Έλληνες...
Εμείς σαν ΔΣ του Συνδέσμου της Νυρεμβέργης κάναμε ότι μπορούσαμε για να φέρουμε κόσμο, όσοι ήρθαν πιστεύω να ένοιωσαν και αυτοί την ικανοποίηση που μπόρεσαν έστω και με ένα ελάχιστο ποσό να βοηθήσουν...
Πάντα μπορείς και καλύτερα...
Τιμή μας πάντως που βρέθηκαν στελέχη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στον σχετικά νέο Σύνδεσμο μας (2009 ιδρύθηκε), που με αυτόν τον τρόπο έδειξε και έμπρακτα ότι υπάρχει συνεργασία ανάμεσα μας και αυτό μας δίνει κουράγιο και δύναμη να συνεχίσουμε να κρατάμε την σημαία του ΠΑΟΚ ψηλά..
Ακόμα πιο ψηλότερα απο εδώ και πέρα...
ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ!!!!
Μερικοί όμως, όπως πάντα υπέρβαλλαν σημαντικά για τους ομογενείς της Γερμανίας και για το ποσό που μπορούν να συγκεντρώσουν...
Για τις 2 πρώτες μέρες λένε ότι το ποσό είναι κοντά στις 15-20 χιλιάδες..
Αστεία ποσά. Ο κόσμος δεν ανταποκρίνεται..
Πολλοί λένε δεν δίνω, γιατί δεν είναι στο όνομα μου, άλλοι λένε δεν δίνω γιατί για να κάνω τις εξουσιοδοτήσεις θέλει 20€ ενώ εγώ θα έβαζα μόνο 20€... Ο ΠΑΟΚτσής δυστυχώς είναι παντού ο ίδιος...
Ψάχνει δικαιολογίες και για να δώσει κάτι πρέπει να πάρει και αυτός..
Εγώ έχω πλέον ήσυχη την συνείδησή μου, απέναντι στην μεγάλη μου αγάπη και είχα πολλές βραδιές να κοιμηθώ τόσο καλά όσο εχθές..
Τα πράγματα όμως και απο την άλλη ούτε εδώ είναι τόσο όμορφα... Ανεργία στο φούλ, ειδικά μετανάστες και προπάντων Έλληνες...
Εμείς σαν ΔΣ του Συνδέσμου της Νυρεμβέργης κάναμε ότι μπορούσαμε για να φέρουμε κόσμο, όσοι ήρθαν πιστεύω να ένοιωσαν και αυτοί την ικανοποίηση που μπόρεσαν έστω και με ένα ελάχιστο ποσό να βοηθήσουν...
Πάντα μπορείς και καλύτερα...
Τιμή μας πάντως που βρέθηκαν στελέχη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ στον σχετικά νέο Σύνδεσμο μας (2009 ιδρύθηκε), που με αυτόν τον τρόπο έδειξε και έμπρακτα ότι υπάρχει συνεργασία ανάμεσα μας και αυτό μας δίνει κουράγιο και δύναμη να συνεχίσουμε να κρατάμε την σημαία του ΠΑΟΚ ψηλά..
Ακόμα πιο ψηλότερα απο εδώ και πέρα...
ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ!!!!
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
δεν ειμαι καλος με τις παροιμιες αλλα νομιζω ειναι μια που λεει οποιος δε θελει να ζυμωσει 3 μερες κοσκινιζει....εγω πιστευω ολοι μα ολοι εχουν ενα 10ευρω να δωσουν...τωρα δικαιολογιες της τουαλετας δε μπορω να δεχτω ουτε για ντροπες ουτε μα μου σου του(δεν μιλαω για την ομογενεια γενικα μιλαω)...εγω και 10 ευρω να εβαζα θα αισθανομουν ο πιο ευτυχισμενος ΠΑΟΚτσης...αλλωστε ειπαμε η συμμετοχη μετραει...κατα τα αλλα ομως ολοι θα πεσουν πανω στη διοικηση το καλοκαιρι για τις μεταγραφες που εκανε και δεν εκανε και τον πρωταθλητισμο κλπ....στο μπλα μπλα και στο να ζηταμε ολοι καλοι ειμαστε οταν ερχεται η ωρα μας ομως...τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα οσα περισοοτερα μαζεψουμε τοσο πιο κοντα στο να αλλαξει επιπεδο ειναι ο ΠΑΟΚ....ΝΤΟΥ ΣΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ....
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
αφηστε τα μηνυματα και τα @@.
10 ευρω εχουμε ολοι.
θελουμε , εκτος απο το χρημα , ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ.
11500 πριν +1500 τωρα = 13000 μου θυμιζει πολυ μικρη ομαδα.
συγνωμη αν στεναχωρω καποιους αλλα 13000 ειναι ελαχιστοι.
10 ευρω εχουμε ολοι.
θελουμε , εκτος απο το χρημα , ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΕΤΟΧΟΥΣ.
11500 πριν +1500 τωρα = 13000 μου θυμιζει πολυ μικρη ομαδα.
συγνωμη αν στεναχωρω καποιους αλλα 13000 ειναι ελαχιστοι.
Re: Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Τελευταίες μέρες θα γίνει το μπαμ... Αυριο θα πάω εγώ με τον φάδερ....