19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

είμαι ο τελευταίος που θα τον υπερασπιστεί και από τους λίγους που δεν περιμένω και πολλά-πολλά καθώς θεωρώ λάθος την μεταγραφή του.
Αλλά δεν θέλω να μετατραπεί στον αποδιοπομπαίο τράγο για χθες...too much τόσα επικριτικά σχόλια.
giannis113
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2009, 15:33

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από giannis113 »

Προσωπική μου άποψη είναι ότι από τον Κούτσια έχουμε να δούμε απίστευτη μπάλα στο μέλλον!!!
Υπομονή και επιμονή!!!
Και να αφήσει κατά μέρους τις αντριδράσεις όπως στο κύπελλο γιατί μετά θα βλέπει τους αγώνες από την εξέδρα......
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Hideguti »

Καταρχην. Ronaldo, τα περι ηθελημενου καψωνιου του Σαντος στον Κουτσιανικουλη θα τα αφησω ασχολιαστα. Ολοι μας εχουμε κακες στιγμες σε αυτο το φορουμ. Μην δηλητηριαζεις τον εγκεφαλο σου με Νεφελειμ.

Για τον Βασιλακη τωρα. Την ωρα του ματς, το κεφαλι μου πονουσε και δεν αντιληφθηκα το τι ακριβως συνεβη με τον Κουτσιανικουλη ενω και το Β' ημιχρονο το ειδα με κλειστη τη φωνη.

Σημερα το πρωι εμαθα το συμβαν και το κεφαλι μου αρχισε να ποναει ακομα περισσοτερο.

Σε πρωτη φαση: Oτι προβλεπει ο εσωτερικος κανονισμος.

Το αν θα γινεις αστερι ή οχι ειναι κατι που θα το δειξει το μελλον. Προς το παρον εισαι ακομα λαμπατερ, με δυνατοτητες προαγωγης σε ακομα πιο ισχυρες φωτιστικες εγκαταστασεις βεβαια. Για να εκμεταλλευτεις αυτες τις δυνατοτητες ομως τον προπονητη σου θα πρεπει να τον σεβεσαι. Και να θεωρεις τον εαυτο σου κωλοφαρδο που εχεις τον προπονητη που εχεις. Αλλους παικτες, με το ταλεντο το δικο σου ή και μεγαλυτερο ακομα, τους εφαγε η μαρμαγκα, γιατι σε εκεινα τα κρισιμα χρονια της καριερας τους, σε εκεινα τα χρονια που θα κρινοταν το ξεπεταγμα ή η στασιμοτητα, δεν διεθεταν την κωλοφαρδια να εχουν προπονητες σαν τον Σαντος, αλλα δουλευαν με Φουφουτοπουλους.
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από ronaldo »

hideguti και να μην συμφωνεις ξερω πολυ καλα τι λεω και το βλεπω εδω και πολυ καιρο αυτο και το γραφω και αρκετοι μου λενε τι ειναι αυτα που γραφεις και τα φανταζεσαι κτλ
να ομως που και ο κουτσιανικουλης τα ιδια με μενα πιστευει
γιατι για να εισαι 21 χρονων και να αντιδρασεις δεν το κανεις απο βεντετισμο αλλα απο αγανακτηση
αυτο εβγαλε χθες ο κουτσιανικουλης αγανακτιση απο ολα οσα εχει μαζεψει τον καιρο που ειναι στον ΠΑΟΚ
εγω ειδα εναν παιχτη ετοιμο να κλαψει απο νευρα και αγανακτηση

θυμιζω συνεχεια την απαραδεκτη συμπεριφορα απεναντι στον ηλιαδη για να μη νομιζετε αγιο τον σαντος

κατα τα αλλα δεν το θεωρω τυχερο που εχει τον συγκεκριμενο προπονητη γιατι απλα με τον συγκεκριμενο δεν εχει αναδειχθει κανενας νεαρος παιχτης(οσο τον παρακολουθω εγω στον ΠΑΟΚ αλλα και γενικα στην Ελλαδα).
μαλλον τον θεωρω εξαιρετικα ατυχο
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Hideguti »

ronaldo έγραψε:κατα τα αλλα δεν το θεωρω τυχερο που εχει τον συγκεκριμενο προπονητη γιατι απλα με τον συγκεκριμενο δεν εχει αναδειχθει κανενας νεαρος παιχτης(οσο τον παρακολουθω εγω στον ΠΑΟΚ αλλα και γενικα στην Ελλαδα).
μαλλον τον θεωρω εξαιρετικα ατυχο
Mαλεζας, Βιερινια.
Βαλε και τον Αραμπατζη μεσα, που απο τα μισα του φετινου πρωτου γυρου αρχισε να γινεται ποδοσφαιριστης.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Photis »

Ρε συ ρονάλντο πόσο αντιπαθείς τον Σάντος ρε φίλε???Πες μας να ξέρουμε...Είναι δυνατόν???Ο καλύτερος προπονητής που είχες είναι μαζί με άντε ακόμη 2,3 τη δεκαετεία του 70-80...Λίγο σεβασμο δε βλάπτει.

:pano:
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6310
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από jibbie »

Βασιλη, το θρασος μεσα στο γηπεδο. Και οι μ@λ@κιες κομμενες.-
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από ronaldo »

Hideguti έγραψε:
ronaldo έγραψε:κατα τα αλλα δεν το θεωρω τυχερο που εχει τον συγκεκριμενο προπονητη γιατι απλα με τον συγκεκριμενο δεν εχει αναδειχθει κανενας νεαρος παιχτης(οσο τον παρακολουθω εγω στον ΠΑΟΚ αλλα και γενικα στην Ελλαδα).
μαλλον τον θεωρω εξαιρετικα ατυχο
Mαλεζας, Βιερινια.
Βαλε και τον Αραμπατζη μεσα, που απο τα μισα του φετινου πρωτου γυρου αρχισε να γινεται ποδοσφαιριστης.
αληθεια ο βιειρινια ειναι ενας παιχτης νεαρος που αναδειχτηκε και που τον εμπιστευθηκε ο σαντος
δεν το ειχα σκεφτει
ο μαλεζας ειναι εδω και 3 χρονια ο καλυτερος αμυντικος μας και ειναι 4η επιλογη του σαντος οταν ξεκινανε οι χρονιες.απλα παιζει οταν τραυματιζονται οι αλλοι
και οταν γυρισει ο τσιριλο δεν ειμαι και τοσο σιγουρος οτι θα ειναι βασικος
ο αραμπατζης ειναι 25 χρονων και πριν τραυματιστει ηταν ενα βημα απο το να παιξει εθνικη

και ναι ρε φωτη δεν τον συμπαθω τον προπονητη και τους εχω πει διακοσες χιλιαδες φορες τους λογους
βλεπεις δεν ασχολουμαι αλλο για το λογο οτι η ομαδα παει καλα και εχουμε στοχους
απλα στον κουτσιανικουλη βλεπω οπως ειπα εναν νεο ηλιαδη και αυτο με χαλαει πολυ..με χαλαει η εμπαθεια
το σταματαω εδω και μπορει να αλλαξουν τα πραγματα απο εδω και περα θα το δουμε
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Hideguti »

Για τον Βιερινια ισως θα πρεπει να αρχισεις να το σκεφτεσαι. Στην Λεισόες επαιζε και η Πορτο δεν πιστεψε στο ταλεντο του ως οφειλε και μας τον αφησε με 300 ψωροχιλιαρικα. Ο Σαντος πιστεψε πολυ περισσοτερο στο ταλεντο του απο την Πορτο. Και καλα εκανε.

Ο Μαλεζας δεν ειναι εδω και τρια χρονια ο καλυτερος αμυντικος του ΠΑΟΚ, αλλα χαριν συζητησης ας το δεχθω οτι ειναι. Τι αποδεικνυεις με αυτο? Και ο Σαντος 3 χρονια ειναι στον ΠΑΟΚ. Αν ηταν εναν χρονο, τοτε θα ειχε βαση αυτο που λες. Οτι τον βρηκε δηλαδη ετοιμο τον Μαλεζα ο Σαντος.

Τελος, για το οτι ο Αραμπατζης ηταν ενα βημα πριν την Εθνικη πριν τραυματιστει, αποψη σου. Προσωπικα, δεν τη συμμεριζομαι καθολου.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από mpafos4 »

Οταν στο 30΄η ομαδα χανει 2-0 και βλεπεις το νουμερο σου για αλλαγη,εχεις την αισθηση πως σε στοχοποιει ο προπονητης και φορτωνεσαι ευθυνες που δεν σου αναλογουν!Αυτα,για οσους δεν εχουν ανεβασει ποτε στη ζωη τους 180 σφιγμους!Ειμαι σιγουρος πως το εχει ηδη μετανοιωσει αλλα πρεπει να τιμωρηθει.Ειναι το μελλον του ΠΑΟΚ μαζι με Μαλεζα,Βιερινια.Τωρα τελευταια,παρα πολλοι εχουν ζητησει συγνωμη,για αυτα που ελεγαν,απο Σαντος,Αραμπατζη κ.α.Σταματηστε να κραζετε γιατι απο ενα σημειο και μετα η συγνωμη κατανταει μισο χεσιμο!!!!!!
Άβαταρ μέλους
jpm4
Δημοσιεύσεις: 48
Εγγραφή: Κυρ 01 Νοέμ 2009, 19:53

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από jpm4 »

PARASANDALOS έγραψε:αφηστε τον ρε παιδια τωρα που ανεβηκε ο παιχτης .......παλι θελετε να σερνετε......αφηστε τον στην ησυχια του...μην βγαζετε κομπλεχ........
μικρος ειναι δικαιολογειται...αφηστε τον τον θελουμε να ειναι σε φορμα ....μην τον μουρμουρατε...Please
Σωστος! Για μενα δεν ειναι σωστο αυτο που εκανε αλλα δεν ειναι και η καταλληλη στιγμη τωρα για να τιμωρηθει!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από free4 »

Ενα συμβολικό χρτηματικό πρόστιμο, μερικές συστάσεις από Κόνσε, Βρύζα και Ζήση που τον σέβεται και προχωράμε!
Besuch
Δημοσιεύσεις: 903
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Besuch »

Συμφωνω οτι η μουρμουρα δεν θα προσφερει στον παιχτη (ουτε στον ΠΑΟΚ) κατι. Απο την αλλη επιβαλεται καποια ποινη απο τη διοικηση. Αυτοι ξερουν αν θα ειναι χρηματικο προστιμο η μια εντονη επιπληξη, αλλα επιβαλλεται να του τραβηχτει το αυτι για να καταλαβει που βρισκεται.
Με πικρανε πολυ χθες η κινηση του. Ελπιζω να ειναι η τελευταια φορα γιατι με τετοια μυαλα θα μεινει αιωνιο ταλεντο. Ας εμπιστευτει εναν προπονητη που θα του μαθει για πρωτη φορα τα βασικα του ποδοσφαιρου για να ξεφυγει απο τη μπαλα αλανας που παιζει και ας σταματησει να εκνευριζεται με τις επιλογες του.
Στην τελικη οπως αναφερθηκε την ωρα του ματς ο ιδιος απαντουσε στο σαντος οτι αδυνατουσε να ακολουθησει τις συμβουλες του λογω του αγωνιστικου χωρου. Οποτε τι παραπονεθηκε? Επρεπε να μεινει μεσα ενας παιχτης που δεν μπορουσε για τον οποιονδηποτε λογο να μπει στα δεδομενα του παιχνιδιου??
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

free4 έγραψε: μερικές συστάσεις από Κόνσε,
θεωρείς ότι είναι ο καταλληλότερος για την περίπτωση :mrgreen:
dimitris1408
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από dimitris1408 »

free4 έγραψε:Ενα συμβολικό χρτηματικό πρόστιμο, μερικές συστάσεις από Κόνσε, Βρύζα και Ζήση που τον σέβεται και προχωράμε!
O Ζησης κ ο Βρυζας ειναι μαλλον διαφορετικο προσωπο :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”