Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Moican4...Ο καθενας εχει την γνωμη του και τα εχουμε χιλιοπει στο φορουμ...
Δεν φταιει μονο ο Σαντος για το παιχνιδι με τα Γιαννενα...Εχει το κομματι ευθυνης που του αναλογεί (για αλλους μεγαλυτερο, για αλλους μικροτερο)...Τιποτα παραπανω...Αυτο που ξαναειδαμε ειναι ότι βραγχυκυκλώνει η ομαδα οταν δεχεται πρώτη γκολ...
Δεν φταιει μονο ο Σαντος για το παιχνιδι με τα Γιαννενα...Εχει το κομματι ευθυνης που του αναλογεί (για αλλους μεγαλυτερο, για αλλους μικροτερο)...Τιποτα παραπανω...Αυτο που ξαναειδαμε ειναι ότι βραγχυκυκλώνει η ομαδα οταν δεχεται πρώτη γκολ...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Αυτό είναι θέμα συζήτησης.
Για το βραχυκύκλωμα.
Ήταν ένα άσχημο μάθημα που ίσως στην πορεία θα μας κάνει καλό, θέλω να πιστεύω.
Πρέπει να μείνουμε δεύτεροι με διάφορα από τους τεταρτους. Για να μην έχουμε πάλι προετιμασιες από τον Μάιο.
Αυτό το βραχυκύκλωμα που λες Μαξιμε ας το δουν. Σημαντική παρατήρηση.
Για το βραχυκύκλωμα.
Ήταν ένα άσχημο μάθημα που ίσως στην πορεία θα μας κάνει καλό, θέλω να πιστεύω.
Πρέπει να μείνουμε δεύτεροι με διάφορα από τους τεταρτους. Για να μην έχουμε πάλι προετιμασιες από τον Μάιο.
Αυτό το βραχυκύκλωμα που λες Μαξιμε ας το δουν. Σημαντική παρατήρηση.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Το δικαίωμα να λες τη γνώμη σου δεν συνεπάγεται αυτόματα το δικαίωμα να σε παίρνουν στα σοβαρά.
Hubert Humphrey,Αμερικανός πολιτικός
Μαξιμε αυτο φανηκε τουλαχιστον σημερα...Αλλα σημερα ηταν ολοι η ομαδα αγνωριστη...
Hubert Humphrey,Αμερικανός πολιτικός
Μαξιμε αυτο φανηκε τουλαχιστον σημερα...Αλλα σημερα ηταν ολοι η ομαδα αγνωριστη...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Άμμα κανένας παίκτη δεν έκανε τίποτα τι να σου κάνει ο προπονητής??Να μπει να παίξει???

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Θα το ξανά πω. Ναι να παίξει. Αλλά περιοχή πατάει;
Άντε έχουμε αγώνα με τον Ηρακλή. Άσχημη μέρα. Πάμε παρά κάτω.
Άντε έχουμε αγώνα με τον Ηρακλή. Άσχημη μέρα. Πάμε παρά κάτω.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Πριν
«Δεν πρέπει κανένας να νομίζει ότι το παιχνίδι θα είναι εύκολο. Θα έχουμε πάλι προβλήματα, αν το κάνουμε αυτό, να το ξέρετε. Ο αντίπαλος δεν έχει να χάσει τίποτα» είπε αρχικά ο Σάντος και συνέχισε:
«Θέλει προσοχή, μυαλό και εγρήγορση. Να παίξουμε αυτό που ξέρουμε, με σοβαρότητα και, επαναλαμβάνω, με προσοχή. Πρέπει εμείς να ορίσουμε τον ρυθμό του παιχνιδιού, να μπούμε δυνατά από την αρχή και να κάνουμε αυτά που σας ζητώ σε κάθε παιχνίδι. Θα πρέπει να προσέξετε και τον αγωνιστικό χώρο και να είστε σωστοί στις μεταβιβάσεις σας»
Η «σφαλιάρα» που δέχθηκε ο ΠΑΟΚ στα Γιάννενα από τον ΠΑΣ ήταν μεγάλη και ο Φερνάντο Σάντος ήταν απογοητευμένος στη συνέντευξη Τύπου μετά την ήττα 4-0, που σήμανε τον αποκλεισμό από τα ημιτελικά του Κυπέλλου. Ο Πορτογάλος αρνήθηκε να ψάξει για δικαιολογίες τόσο στο πρόβλημα που υπήρξε στην προπόνηση της Δευτέρας (1/2) με την πρόθεση για αποχή, ούτε στην απουσία του Ιβιτς, ούτε στον τραγικό αγωνιστικό χώρο.
Μετά
«Μετά από ένα τέτοιο παιχνίδι το μόνο που μπορείς να πεις είναι συγχαρητήρια στον ΠΑΣ. Μπήκαμε άσχημα στο παιχνίδι, αντίθετα με ό,τι κάνουμε συνήθως. Μπήκαμε πολύ χαλαρά, δεχθήκαμε γρήγορα δύο γκολ και μετά είχαμε πολλά προβλήματα. Μετά το 3-0, που ήταν δικό μας δώρο, το παιχνίδι είχε τελειώσει. Προσπαθήσαμε να αντιδράσουμε στο δεύτερο ημίχρονο, θυμίσαμε λίγο τον καλό ΠΑΟΚ αλλά ως εκεί. Δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε σήμερα», τόνισε αρχικά ο τεχνικός του «δικέφαλου».
Και πρόσθεσε: «Είναι μια δίκαιη νίκη του ΠΑΣ. Ήταν μια κακή μέρα για εμάς, μια κακή παρένθεση. Ήταν πολλοί παίκτες σε κακή μέρα και ήταν κακός ο αγωνιστικός χώρος. Εμείς δεν έχουμε συνηθίσει να παίζουμε σε τέτοιο γήπεδο, αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Ελπίζω να συνέλθουμε γρήγορα. Ήταν ένας στόχος το Κύπελλο, θέλαμε να προχωρήσουμε».
Για τον αν οι παίκτες του υποτίμησαν τον ΠΑΣ, ξεκαθάρισε: «Όχι, δεν υποτιμήσαμε τον ΠΑΣ, είχαμε δει αγώνες του και τον τρόπο που παίζει. Είχαμε κάνει τα σχέδιά μας, αλλά δεν μας βγήκε τίποτα στον αγωνιστικό χώρο. Είμαι βέβαιος ότι θα είμαστε τελείως διαφορετικοί το Σάββατο στον αγώνα με τον Ηρακλή».
Για το αν η αναστάτωση που προκλήθηκε πριν την προπόνηση της Δευτέρας (1/2), με τους παίκτες να διαμαρτύρονται για τις οφειλές και να μην γίνεται κανονική προπόνηση, επεσήμανε: «Αυτό είναι εσωτερικό μας θέμα, αλλά δεν νομίζω ότι έπαιξε ρόλο».
Για την ενόχληση που έδειξε ο Κουτσιανικούλης κατά την αντικατάστασή του (στο 33’ από τον Μουσλίμοβιτς), ανέφερε: «Και αυτό είναι εσωτερικό μας θέμα».
Για το ρόλο που έπαιξε η απουσία του Ιβιτς: «Αν ο ΠΑΟΚ πρέπει να στηρίζεται σε έναν παίκτη, τότε χάνουμε το μέτρο. Δεν είναι δυνατόν να το έχουμε σαν δικαιολογία για μια ήττα με 4-0».
Για τον αγώνα με τον ΠΑΣ και πάλι στα Γιάννενα, που ακολουθεί σε δύο εβδομάδες για το πρωτάθλημα, ξεκαθάρισε: «Θα είναι ένα τελείως διαφορετικό παιχνίδι».
http://www.sentragoal.gr/article.asp?ca ... id=7129959
Σάντος μια χάρη μόνο επειδή κατάλαβες πολύ καλά σε ποια χώρα διαμένεις αλλά και επειδή όπως βλέπεις σαν πολλά διαρρέουν προς τα έξω για την ομάδα.
Προσπάθησε να στεγανοποιήσεις την ομάδα με πολλούς τρόπους.
ΚΑΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΣΤΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ 10 ΑΓΩΝΕΣ
«Δεν πρέπει κανένας να νομίζει ότι το παιχνίδι θα είναι εύκολο. Θα έχουμε πάλι προβλήματα, αν το κάνουμε αυτό, να το ξέρετε. Ο αντίπαλος δεν έχει να χάσει τίποτα» είπε αρχικά ο Σάντος και συνέχισε:
«Θέλει προσοχή, μυαλό και εγρήγορση. Να παίξουμε αυτό που ξέρουμε, με σοβαρότητα και, επαναλαμβάνω, με προσοχή. Πρέπει εμείς να ορίσουμε τον ρυθμό του παιχνιδιού, να μπούμε δυνατά από την αρχή και να κάνουμε αυτά που σας ζητώ σε κάθε παιχνίδι. Θα πρέπει να προσέξετε και τον αγωνιστικό χώρο και να είστε σωστοί στις μεταβιβάσεις σας»
Η «σφαλιάρα» που δέχθηκε ο ΠΑΟΚ στα Γιάννενα από τον ΠΑΣ ήταν μεγάλη και ο Φερνάντο Σάντος ήταν απογοητευμένος στη συνέντευξη Τύπου μετά την ήττα 4-0, που σήμανε τον αποκλεισμό από τα ημιτελικά του Κυπέλλου. Ο Πορτογάλος αρνήθηκε να ψάξει για δικαιολογίες τόσο στο πρόβλημα που υπήρξε στην προπόνηση της Δευτέρας (1/2) με την πρόθεση για αποχή, ούτε στην απουσία του Ιβιτς, ούτε στον τραγικό αγωνιστικό χώρο.
Μετά
«Μετά από ένα τέτοιο παιχνίδι το μόνο που μπορείς να πεις είναι συγχαρητήρια στον ΠΑΣ. Μπήκαμε άσχημα στο παιχνίδι, αντίθετα με ό,τι κάνουμε συνήθως. Μπήκαμε πολύ χαλαρά, δεχθήκαμε γρήγορα δύο γκολ και μετά είχαμε πολλά προβλήματα. Μετά το 3-0, που ήταν δικό μας δώρο, το παιχνίδι είχε τελειώσει. Προσπαθήσαμε να αντιδράσουμε στο δεύτερο ημίχρονο, θυμίσαμε λίγο τον καλό ΠΑΟΚ αλλά ως εκεί. Δεν ήμασταν αυτοί που έπρεπε σήμερα», τόνισε αρχικά ο τεχνικός του «δικέφαλου».
Και πρόσθεσε: «Είναι μια δίκαιη νίκη του ΠΑΣ. Ήταν μια κακή μέρα για εμάς, μια κακή παρένθεση. Ήταν πολλοί παίκτες σε κακή μέρα και ήταν κακός ο αγωνιστικός χώρος. Εμείς δεν έχουμε συνηθίσει να παίζουμε σε τέτοιο γήπεδο, αλλά αυτό δεν αποτελεί δικαιολογία. Ελπίζω να συνέλθουμε γρήγορα. Ήταν ένας στόχος το Κύπελλο, θέλαμε να προχωρήσουμε».
Για τον αν οι παίκτες του υποτίμησαν τον ΠΑΣ, ξεκαθάρισε: «Όχι, δεν υποτιμήσαμε τον ΠΑΣ, είχαμε δει αγώνες του και τον τρόπο που παίζει. Είχαμε κάνει τα σχέδιά μας, αλλά δεν μας βγήκε τίποτα στον αγωνιστικό χώρο. Είμαι βέβαιος ότι θα είμαστε τελείως διαφορετικοί το Σάββατο στον αγώνα με τον Ηρακλή».
Για το αν η αναστάτωση που προκλήθηκε πριν την προπόνηση της Δευτέρας (1/2), με τους παίκτες να διαμαρτύρονται για τις οφειλές και να μην γίνεται κανονική προπόνηση, επεσήμανε: «Αυτό είναι εσωτερικό μας θέμα, αλλά δεν νομίζω ότι έπαιξε ρόλο».
Για την ενόχληση που έδειξε ο Κουτσιανικούλης κατά την αντικατάστασή του (στο 33’ από τον Μουσλίμοβιτς), ανέφερε: «Και αυτό είναι εσωτερικό μας θέμα».
Για το ρόλο που έπαιξε η απουσία του Ιβιτς: «Αν ο ΠΑΟΚ πρέπει να στηρίζεται σε έναν παίκτη, τότε χάνουμε το μέτρο. Δεν είναι δυνατόν να το έχουμε σαν δικαιολογία για μια ήττα με 4-0».
Για τον αγώνα με τον ΠΑΣ και πάλι στα Γιάννενα, που ακολουθεί σε δύο εβδομάδες για το πρωτάθλημα, ξεκαθάρισε: «Θα είναι ένα τελείως διαφορετικό παιχνίδι».
http://www.sentragoal.gr/article.asp?ca ... id=7129959
Σάντος μια χάρη μόνο επειδή κατάλαβες πολύ καλά σε ποια χώρα διαμένεις αλλά και επειδή όπως βλέπεις σαν πολλά διαρρέουν προς τα έξω για την ομάδα.
Προσπάθησε να στεγανοποιήσεις την ομάδα με πολλούς τρόπους.
ΚΑΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΣΤΑ ΜΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ 10 ΑΓΩΝΕΣ
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Realcon έγραψε:Θέλεις σε αυτό το επίπεδο να μιλήσουμε; Ωραια λοιπόν πάμε...tsapgeo έγραψε:σοβαρά τώρα καμιά ευθύνη ο πορτογάλος. ήθελα πολύ να ξέρω ποιός φταίει για τους απλήρωτους παίχτες ..
Ο ΠΑΟΚ έχασε εχθές από τα Γιάννενα γιατί οι παίκτες ήταν απλήρωτοι. Οι παίκτες του ΠΑΟΚ κερδίσαμε τον Ολυμπιακό και ατρομητο και είναι στην δεύτερη θέση στον βαθμολογικό πίνακα της superleague.
Τώρα ΕΣΥ αδελφέ διάλεξε σε πιο από τα δυο θέματα να μιλήσουμε.
Για να σοβαρευτούμε λίγο. Έχουμε τον πόνο μας θα έχουμε και χαζα.
Αδελφέ, πιστεύω στην πίκρα σου εβγαλες λάθος συμπέρασμα.
μάλλον δεν ολοκλήρωσα την σκέψη μου από κουραση. υπάρχει περιπτωση να φταίει ο πρόεδρος της σούπα λιγκ για καθυστερήσεις που στραγγαλίζουν οικονομικά τις ομάδες?
τώρα επιβάλλεται να είμαστε μαζί στην ΑΜΚ για οικονομική ανεξαρτητοποίηση της ομάδας.
πάντως σιχαίνομαι να δίνονται ευκαιρίες στα ΜΜΕ για δυσφήμιση του δικέφαλου και περιμένω εξαντλητική ενημέρωση των παικτών στο μέλλον από πλευράς διοίκησης και όλα τα προβλήματα να μένουν εσωτερικά..
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
και για να επιστρέψω στον σάντος. μου κάνει εντύπωση ο πολιτισμός του και η αγάπη του προς τους παίκτες, η κάλυψη που προσφέρει σαν ένας έμπειρος οικογενειάρχης στα μέλη της οικογένειας του. Νομίζω είναι γνώρισμα γενικότερο των πορτογάλων , ενός λαού ευγενκού και ήπιου στις εκδηλώσεις του.
κάθε φορά μας εκπλήσσει θετικά με τις δηλώσεις του.

κάθε φορά μας εκπλήσσει θετικά με τις δηλώσεις του.
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Βλέπω πάντως πως ακόμα και οι σταθεροί επικριτές του Σάντος αναγνωρίζουν ότι έχει ΣΧΕΤΙΚΑ μικρό μερίδιο ευθύνης. Αν μη τι άλλο ποτέ δεν υποτίμησε το παιχνίδι.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
υποιμάς πολύ την σιωπή...και αυτό χωρίς να κατατάσσω τον εαυτό μου στους "σταθερούς επικριτές" του.
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ο προπονητής πάντα εχει ευθυνη οταν δεν μπορει να πείσει τους παικτες για τους στοχους της ομαδας.
Φταίει και ο Σάντος για την ήττα-συντριβή. Φταίει που δεν τραβηξε αφτιά μετά το μάτς με τον Ατρόμητο. Μπρίζωσε τους παίκτες για το ματς με το γκεϊ και οταν μετα τη νικη εξαντλήθηκαν ψυχολογικά και σωματικά, δεν μπορεσε να κουμαντάρει τη ψυχολογία τους.
Η χτεσινή συντριβή είναι το αποτέλεσμα λάθος χειρισμού της νίκης στο τηγανι. Μαθαμε να αντιμετωπίζουμε της ηττες (Χερενφεν, ΑΕΚ) και δεν ξέρουμε πως να λειτουργήσουμε στις επιτυχίες.
Νομιζαν οι παίκτες οτι αφου κερδιζουν ολα πανε καλα. Δεν καταλαβαν οτι μεγαλη ομάδα δεν γινεσαι μονο αν κερδιζεις τον γαυρο ως αουτσαϊντερ αλλα οταν μετά τη νική ΠΑΤΑΣ και μια 5αρα τον Ατρομητο ως φαβορι.
Δεν λέω οτι ο Σάντος υποτίμησε το ματς, απλώς άφησε τους παίκτες να το υποτιμήσουν.
Και ενα αλλο θέμα: ηταν θεμα χρονου να σπασει το σερι. Μια γκέλα θα την κάνεις θες δε θες. Ειναι αδύνατο να πιστεύεις οτι μπορεις να πας τρενο μεχρι το τέλος μονο με νίκες. Αλλά είναι ανεπίτρεπτο να την κάνεις τη γκελα με αντιπαλο τα δευτερα του πας, σε μονο παιχνιδι για το μονο ρεαλιστικο στοχο που εχεις απο την αρχη της σαιζον.
Η αποψη μου για τον Σαντος δεν αλλαζει. Ειναι εξαιρετικος προπονητης, αριστος επαγγελματιας και τρομερος στην επιβολή αγωνιστικής πειθαρχίας. με λιγα λόγια ο καλλιτερος προπονητης που θυμαμαι στον Π.Α.Ο.Κ.
Ομως σε τέτοια ματς, που το ποδοσφαιρο παει βαρκαδα στο βούρκο, χρειαζεται και μερακι, τσαμπουκάς, @ρχιδι@ μεγαλα και τριχωτα. Πρεπει να κάνεις εσυ τον αντιπαλο να σε φοβάται, οχι το αντιθετο.
Σε αυτο ο Σαντος υστερει.
Φταίει και ο Σάντος για την ήττα-συντριβή. Φταίει που δεν τραβηξε αφτιά μετά το μάτς με τον Ατρόμητο. Μπρίζωσε τους παίκτες για το ματς με το γκεϊ και οταν μετα τη νικη εξαντλήθηκαν ψυχολογικά και σωματικά, δεν μπορεσε να κουμαντάρει τη ψυχολογία τους.
Η χτεσινή συντριβή είναι το αποτέλεσμα λάθος χειρισμού της νίκης στο τηγανι. Μαθαμε να αντιμετωπίζουμε της ηττες (Χερενφεν, ΑΕΚ) και δεν ξέρουμε πως να λειτουργήσουμε στις επιτυχίες.
Νομιζαν οι παίκτες οτι αφου κερδιζουν ολα πανε καλα. Δεν καταλαβαν οτι μεγαλη ομάδα δεν γινεσαι μονο αν κερδιζεις τον γαυρο ως αουτσαϊντερ αλλα οταν μετά τη νική ΠΑΤΑΣ και μια 5αρα τον Ατρομητο ως φαβορι.
Δεν λέω οτι ο Σάντος υποτίμησε το ματς, απλώς άφησε τους παίκτες να το υποτιμήσουν.
Και ενα αλλο θέμα: ηταν θεμα χρονου να σπασει το σερι. Μια γκέλα θα την κάνεις θες δε θες. Ειναι αδύνατο να πιστεύεις οτι μπορεις να πας τρενο μεχρι το τέλος μονο με νίκες. Αλλά είναι ανεπίτρεπτο να την κάνεις τη γκελα με αντιπαλο τα δευτερα του πας, σε μονο παιχνιδι για το μονο ρεαλιστικο στοχο που εχεις απο την αρχη της σαιζον.
Η αποψη μου για τον Σαντος δεν αλλαζει. Ειναι εξαιρετικος προπονητης, αριστος επαγγελματιας και τρομερος στην επιβολή αγωνιστικής πειθαρχίας. με λιγα λόγια ο καλλιτερος προπονητης που θυμαμαι στον Π.Α.Ο.Κ.
Ομως σε τέτοια ματς, που το ποδοσφαιρο παει βαρκαδα στο βούρκο, χρειαζεται και μερακι, τσαμπουκάς, @ρχιδι@ μεγαλα και τριχωτα. Πρεπει να κάνεις εσυ τον αντιπαλο να σε φοβάται, οχι το αντιθετο.
Σε αυτο ο Σαντος υστερει.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Πέστο και έτσι...αν και πολλοί "λάλησαν" τελευταία εδώ.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Είναι άδικο για τον Σάντος να τον κρίνουμε αυστηρά από ένα παιχνίδι. Ας περιμένουμε το τέλος και εκεί θα δούμε. Αν μας βγάλει Ch.L ;; Αν καταρεύσουμε και πάλι στα play off ;; Στο τέλος η σούμα.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Εντελως μηδενικη η ευθυνη του Σαντος για τα χθεσινα.
Αντιθετως, πρεπει να ειναι ο μοναδικος που πιστεψε στην οποια πιθανοτητα ανατροπης στο Β' ημιχρονο.
Αντιθετως, πρεπει να ειναι ο μοναδικος που πιστεψε στην οποια πιθανοτητα ανατροπης στο Β' ημιχρονο.