ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2010 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha

Δημοσίευση από Falegkos »

MANIAKOS έγραψε:Ντροπη Αυριο να πληρωθουν

αυριο να πάρουν τα παπαρια μας.....
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha

Δημοσίευση από plato6 »

:o :o :o :o :o
Άβαταρ μέλους
mkpaok
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:36
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha

Δημοσίευση από mkpaok »

Τελειωσαμε τι να κανουμε τωρα? Υπαρχουν και οι στραβες..
Προσοχη σε καρτες και τραυματισμους μην εχουμε και αλλες απωλειες.
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!!!

ΒΑΡΙΑ-ΒΑΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΟΚ Η ΦΑΝΕΛΑ....
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha

Δημοσίευση από Maximus »

Ε τωρα πρεπει να γκρινιαξω! 3-0! Παραπαιει η ομαδα...

Ή οι παιχτες φταινε (με τις αποχες τους που ειναι κολπο δημοσιογραφων) ή ο Σαντος! Διαλεξτε...

Εγω γκρινιαζω για οτιδηποτε θελετε... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha

Δημοσίευση από MANIAKOS »

αδιαφορια πληρης, θα πληρωθειτε, ΟΛοι πισω να κρατησουμε το 3 0
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Πριν ειπα ηρεμια...μολις εσπασα 1 βαζο που βρηκα μπροστα μου :evil: :evil: :evil:

ΚΡΙΜΑ
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha

Δημοσίευση από Alastor »

Αποχη καναν χτες λεει????Μη τολμησετε και τους πληρωσετε τα τομαρια.....στο διαλο
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha

Δημοσίευση από novito »

Φροντίστε στο β' ημίχρονο να μπείτε στο γήπεδο...
Άβαταρ μέλους
Paokintepo
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 17:12
Τοποθεσία: ΣΑΛΟΝΙΚΑ!!!!

Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha

Δημοσίευση από Paokintepo »

novi to γκολ που ζητουσες μπηκε αλλα ΣΕ λαθος εστια... :| :cry: :cry: :cry: :cry:
ξυπνηστε με ρε !!!δεν υπαρχει αυτο που βλεπω...αντε ρε Π.Α.Ο.Κ. κανε κατι ρε!!!!!
Άβαταρ μέλους
mkpaok
Δημοσιεύσεις: 412
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:36
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ

Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha

Δημοσίευση από mkpaok »

Πως αλλαζουν ομως τα πραγματα... απο θεοι και αεροδρομια μεσα σε δυο μερες τα καναμε πουτ@να.

Αντε μπραβο γιατι με την ευφορια τωρα τελευταια ειχα αρχισει να ανησυχω μηπως αλλαξα ομαδα και δεν το ειχα παρει χαμπαρι.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha

Δημοσίευση από gika »

Βαριά βαριά του ΠΑΟΚ η φανέλα,
όποιος δεν μπορεί να πάει στα μπ@υρδέλα...





Αυτό είναι σωστό, αυτό είναι σωστό,
βγάλτε τις φανέλες σας και φύγεται από εδώ.
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha

Δημοσίευση από Kevin »

Αστείοι...
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha

Δημοσίευση από novito »

mkpaok έγραψε:Πως αλλαζουν ομως τα πραγματα... απο θεοι και αεροδρομια μεσα σε δυο μερες τα καναμε πουτ@να.

Αντε μπραβο γιατι με την ευφορια τωρα τελευταια ειχα αρχισει να ανησυχω μηπως αλλαξα ομαδα και δεν το ειχα παρει χαμπαρι.
+1926 :nairepaok:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Alastor, desperando, dimitris1408, drunkfreak, elvetos giatros, Falegkos, gash04, gate4mitsos, GG4, gika, GORDON, ioanmits, jibbie, jpm4, jrousis, Kevin, lefis, lion, makiz, MANIAKOS, Maximus, mkpaok, ntelalis, obanebane, PAOKfanAthens, Paokhoolg, paoki19, Paokintepo, Peja 4, plato6, PRAKTORINOS, salamalenco, tasosdelta, thegrayscaleart, touboflo, vosis, xristos00, yiannisPAOKitalia, τεο71 και 70 επισκέπτες

Πουλάει πολύ...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”