MANIAKOS έγραψε:Ντροπη Αυριο να πληρωθουν
αυριο να πάρουν τα παπαρια μας.....
MANIAKOS έγραψε:Ντροπη Αυριο να πληρωθουν
+1926mkpaok έγραψε:Πως αλλαζουν ομως τα πραγματα... απο θεοι και αεροδρομια μεσα σε δυο μερες τα καναμε πουτ@να.
Αντε μπραβο γιατι με την ευφορια τωρα τελευταια ειχα αρχισει να ανησυχω μηπως αλλαξα ομαδα και δεν το ειχα παρει χαμπαρι.