ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha
Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha
παρτο.....
Τωρα να δώσουμε και τα bonus στους παικτες μας για την πρόκριση μετα την εξόφληση των χρημάτων
Τωρα να δώσουμε και τα bonus στους παικτες μας για την πρόκριση μετα την εξόφληση των χρημάτων
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha
φαγαμε γκολ,ελπιζω να μην ειναι και φαρμακερο...ειναι κι αυτο το γηπεδο σα σταβλος...
αντε να παιξεις μπαλα...
αντε να παιξεις μπαλα...
Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha
Κατι δεν μου καθεται...μακαρι να μην βγω αληθινος αλλα απο εχθες κατι δεν μου παει καλα.
Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha
όποτε φάγαμε πρώτοι γκολ φέτος δεν αντιδράσαμε ποτέ... το χάλια γήπεδο ισχύει και για τους αντιπάλους... δυστυχώς έτσι όπως παίζουμε δεν περνάμε..
Και μένα μετά την οικτρή εμφάνιση με τον Ατρόμητο και μετά το χθεσινό που μου θύμισε εποχές Γούμενου και Μπατατούδη, δεν είχα αισιοδοξία για σήμερα...
Και μένα μετά την οικτρή εμφάνιση με τον Ατρόμητο και μετά το χθεσινό που μου θύμισε εποχές Γούμενου και Μπατατούδη, δεν είχα αισιοδοξία για σήμερα...
Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha
πρωτον αφήστε τις βουτιές....
δευτερον πως γλιστράει ετσι το γήπεδο ρε?
δευτερον πως γλιστράει ετσι το γήπεδο ρε?
Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha
Καλά μας δουλεύουνε ρε??Είναι γήπεδο αυτό???Τι τριτοκοσμικά πράγματα??
Speaker βούλωσε το ρε παπάρα!!!!!!!!!!
Speaker βούλωσε το ρε παπάρα!!!!!!!!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος lion την Τρί 02 Φεβ 2010, 17:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
Re: ΠΑΣ Γιάννενα - Π.Α.Ο.Κ. 02/02 17:00 alpha
Πάμε για συντριβή... από τα δεύτερα των Ιωαννίνων...
αυτοί μπάλα, εμείς αποχές...
αυτοί μπάλα, εμείς αποχές...