ΠΕΣΤΑ ΑΔΕΡΦΕ ΠΕΣΤΑ ΣΑΝ ΠΟΛΥ ΦΛΩΡΕΨΑΝΕ ΜΕΡΙΚΟΙgate4mitsos έγραψε:Ακουω και διαβαζω αποψεις συμφωνα με τις οποιες δεν πρεπει ο λαος μας να βρεθει στα γιαννενα η στο καυτατζογριο γιατι ακολουθει το παιχνιδι με τον βαζελο στον Ναο.Δηλαδη να αφησουμε μονη της την ομαδα σε 3 παιχνιδια γιατι υπαρχει μια πιθανοτητα να ειναι κεκλεισμενων το ντερμπι?Ο λαος του ΠΑΟΚ παει οπου ειναι δυνατον και δεν δεχεται διαταγες ουτε απο τους μπατσους ουτε απο κανεναν,προτιματε δηλαδη να ειμαστε οπως οι γαυροι που δεν πηγανε νεα σμυρνη ή οπως τα σκουληκια που πηγαν 50 ατομα στην ξανθη?
ΠΑΟΚ ρε
ΟΛΟΙ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΥΤΑΤΖΟΓΛΕΙΟ ΟΠΩΣ ΠΕΡΥΣΙ
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μη γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, AdminTeam