Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
nikos55
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Πέμ 25 Σεπ 2008, 23:36

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από nikos55 »

Και λιγο λιβανισμα του αγαπημενου μου Φερναντο πριν παω για καφε...
Στα τελευταια 15' λεπτα παιζαμε με 10 παιχτες λογω τραυματισμου του Εντινιο, ο οποιος απλα βρισκοταν στον αγωνα και κουτσαινε περα δωθε, δεν μπορουσε ουτε κατα διαννοια να τρεξει. Ενα λεπτο πριν ηταν που ο Σαντος γεμισε την περιοχη βαζοντας και τον Παπαζογλου και εδωσε στην ευθυνη του Βιεϊρινια ολη την δεξια πτερυγα. 3-4-3 ηθελε να παιξει αλλα ετσι πως εγινε ηταν 3-4-2. Οταν ειχαν την μπαλα οι αλλοι εβλεπες τον Βιερι δεξι μπακ, ενω οταν την ειχαμε εμεις γινοταν δεξι χαφ-εξτρεμ. Πολυ μεγαλη κινηση, ρισκο που παλι εδωσε τη νικη, παρα τις αντιξοοτητες που προεκυψαν. Παω στοιχημα αν στο 80 ρωτουσες ολη την Τουμπα ποια θα ειναι η 3η αλλαγη κανεις δε θα λεγε Παπαζογλου αντι Αραμπατζη.
Εδω και καιρο τα περι μη συμμετοχης την ωρα του αγωνα ακουγονται σαν αποτυχημενα ανεκδοτα. Χθες παιξαμε με 3 διαφορετικα συστηματα μεχρι να μπει το γκολ. 4-2-3-1 στο α' ημιχρονο, 4-4-2 μεχρι το 80' και μετα το ultra-επιθετικο 3-4-3 με πλαγια χαφ Βιερι-Κουτσι.

Υ.Γ.Πισω μου χθες ειχα εναν τυπο που στο 0-0 φωναζε "Α ρε Σαντος, μονο για τα ντερμπυ εισαι!" :D :D
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Photis »

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα......βλέπει μπάλα ο τύπος...χαχαχαχαχαχα....

:pano:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Realcon »

MANIAKOS έγραψε:Πολυ σωστη η αλλαγη Κριστιανο - Μουσλι στο 45...Μπραβο κοουτς αλλα για τη χρησημοποιηση Σορλεν ως βασικου νομιζω κανει κακο στην ομαδα...
Το κακό που το είδες αδελφέ. Στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό ήταν σταθερός, σοβαρός με αλλά λόγια Σορλεν. Στο παιχνίδι με τον Ατρομητο δεν του βγήκε, αλλά όχι ότι ήταν κακός. Απλά πιστεύω ότι στην μέτρια εμφάνιση που έκανε και το σκορ να είναι στο 0-0. Ε φυσικό είναι να βγει για την εναλλακτική λύση στην πιο Γρηγόρη προώθηση της μπάλας.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Photis »

Realcon ο Σορλέν ούτε με το γάβρο ήταν καλός αλλά το περάσαμε στο μπάι γιατί κάναμε νίκη.Χθες αν χάναμε βαθμούς θα ήταν από τους κύριους υπεύθυνους.Επίσης είναι αναντίλεκτο πως φέτος ο Σορλέν δεν έχει προσφέρει το παραμικρό στον ΠΑΟΚ.Τα περι τακτικής τα ακούω βερεσέ.Στο χθεσινό παιχνίδι ίσως η παρουσία Φωτάκη και η μετατόπιση του Κριστιάνο αριστερά ή και του Κούτσια να μας έφερνε πιο κοντά στο επιθυμητό αποτέλεσμα.Αλλά δε γαμιέται,ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ!! :D :D

:pano:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Ο Σορλεν κανει αλλου ειδους "δουλεις" τις οποιες ουτε ο Βασιλακης ουτε ο κριστιανο μπορει..Και για να γινω πιο συγκεκριμενος ,κανενας απο τους 2 πιτσιρικαδες δεν εχουν την ψυχραιμια και την ικανοτητα να παιξουν και αμυνα απεναντι στα μπακ..Ο Δασκαλος εξηγησε νομιζω χθες γιατι τον επιλεγει τον οποιο θα ξαναπω ειναι απο τους αγαπημενους του..
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Photis »

Ο Κριστιάνο δεν είναι πιτσιρικάς... :opaokara: :opaokara: :opaokara:


:pano:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Σε σχεση με τον Σορλεν , ειναι.!! :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Realcon »

Photis έγραψε:Realcon ο Σορλέν ούτε με το γάβρο ήταν καλός αλλά το περάσαμε στο μπάι γιατί κάναμε νίκη.Χθες αν χάναμε βαθμούς θα ήταν από τους κύριους υπεύθυνους.Επίσης είναι αναντίλεκτο πως φέτος ο Σορλέν δεν έχει προσφέρει το παραμικρό στον ΠΑΟΚ.Τα περι τακτικής τα ακούω βερεσέ.Στο χθεσινό παιχνίδι ίσως η παρουσία Φωτάκη και η μετατόπιση του Κριστιάνο αριστερά ή και του Κούτσια να μας έφερνε πιο κοντά στο επιθυμητό αποτέλεσμα.Αλλά δε γαμιέται,ΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ!! :D :D

:pano:
Εγώ αλλά είδα με τον Ολυμπιακό. Ο παίκτης ηρεμίας αν θέλεις. Με τον ατρομητο, είπα μέτριος. Ο Σαντος ξέρει το υλικό του. Πάμε μπροστά και τον πιστεύω. Η διαφορετική άποψη ποτέ δεν κάνει κακό. :opaokara:
black_wing
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 17:08

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από black_wing »

Λαική απαίτηση, Σάντος μην βγάζεις το γούρικο μπουφάν μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος !!!!
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από arisk »

Κουιζάκι...
Ποιός ήταν το δεξί μπάκ του Ατρομήτου που ήθελε και παίκτη ειδικά για να τον μαρκάρει μιας και οι υπόλοιποι δεν μπορούσαν...?? :D

Ο νικητής κερδίζει ένα κομματάκι απο το ιστορικό καφέ δερμάτινο όταν αυτό αποσυρθεί και μπει στα χρονοντούλαπα της ιστορίας... :lol:


Υ.Γ. Πλάκα-πλάκα μιας και χρειαζόμαστε και λεφτά αυτή την περίοδο που αντιμετωπίζουμε πρόβλημα ρευστότητας, αν το ιστορικό δερμάτινο το κόβαμε σε 1000 συλλεκτικά κομματάκια και τα πουλούσαμε προς 100 ευρώ το ένα, θα μαζεύαμε 100.000 ευρώ...!! :lol:
Υ.Γ.2. Κατα τ'άλλα τα έγραψα και στο topic του Σορλέν, δεν χρειάζεται και εδώ... ;)
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

ΔΕΝ ΞΑΝΑΠΑΙΖΩ PLAY OFF...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από teod1980 »

arisk έγραψε:Κουιζάκι...
Ποιός ήταν το δεξί μπάκ του Ατρομήτου που ήθελε και παίκτη ειδικά για να τον μαρκάρει μιας και οι υπόλοιποι δεν μπορούσαν...??
Αυτός που μια χρονιά αναστάτωσε με την ομάδα του το Χαριλάου σε μία φοβερή εμφάνιση της τότε ομάδας;
χμμμμ :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Rizla »

Φερναντο μην δειξεις οικτο στην ηδη πεσμενη γρια...Βαλε μεσα τα σκυλια να την κατασπαραξουν...Πρεπει να εχουν πιο πολυ παθος απο το παιχνιδι με τον γκευ... 8-)
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από interad »

εμένα με ΓΚ@ΥΛΩΣΕ που μετά το γκόλ όλοι πανηγυρίζαμε αλλά ΑΥΤΟΣ στα @@ του...

είχε πιάσει τον Λίνο και του έδινε ΔΙΑΤΑΓΕΣ πως να κλειδώσει το 3ποδο...

γι'αυτό είσαι ΔΟΝ!!!
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Sera4 »

ακριβως οπως στη φριτεζα...ασε το λινο να πανηγυρισει ρε δον... :lol: :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”