Στα τελευταια 15' λεπτα παιζαμε με 10 παιχτες λογω τραυματισμου του Εντινιο, ο οποιος απλα βρισκοταν στον αγωνα και κουτσαινε περα δωθε, δεν μπορουσε ουτε κατα διαννοια να τρεξει. Ενα λεπτο πριν ηταν που ο Σαντος γεμισε την περιοχη βαζοντας και τον Παπαζογλου και εδωσε στην ευθυνη του Βιεϊρινια ολη την δεξια πτερυγα. 3-4-3 ηθελε να παιξει αλλα ετσι πως εγινε ηταν 3-4-2. Οταν ειχαν την μπαλα οι αλλοι εβλεπες τον Βιερι δεξι μπακ, ενω οταν την ειχαμε εμεις γινοταν δεξι χαφ-εξτρεμ. Πολυ μεγαλη κινηση, ρισκο που παλι εδωσε τη νικη, παρα τις αντιξοοτητες που προεκυψαν. Παω στοιχημα αν στο 80 ρωτουσες ολη την Τουμπα ποια θα ειναι η 3η αλλαγη κανεις δε θα λεγε Παπαζογλου αντι Αραμπατζη.
Εδω και καιρο τα περι μη συμμετοχης την ωρα του αγωνα ακουγονται σαν αποτυχημενα ανεκδοτα. Χθες παιξαμε με 3 διαφορετικα συστηματα μεχρι να μπει το γκολ. 4-2-3-1 στο α' ημιχρονο, 4-4-2 μεχρι το 80' και μετα το ultra-επιθετικο 3-4-3 με πλαγια χαφ Βιερι-Κουτσι.
Υ.Γ.Πισω μου χθες ειχα εναν τυπο που στο 0-0 φωναζε "Α ρε Σαντος, μονο για τα ντερμπυ εισαι!"