5. Pablo Gabriel García Pérez
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Δεν θέλω επ ουδενί να γίνω μάντης κακών, αλλά νομίζω οτι πρέπει να ξεκουραστούν και ο Πάμπλο και ο Βιτόλο.
Π.χ. Δεν θα ήταν άσχημα στα γιάννενα να μοιραστούν απο ένα ημίχρονο. Να πάρει χρόνο κι ο Σορλέν σε θέση που του πάει καλύτερα..
Άλλος αποφασίζει βέβαια, αλλά δεν πρέπει να τους σκάσουμε απ το Φλεβάρη..
Π.χ. Δεν θα ήταν άσχημα στα γιάννενα να μοιραστούν απο ένα ημίχρονο. Να πάρει χρόνο κι ο Σορλέν σε θέση που του πάει καλύτερα..
Άλλος αποφασίζει βέβαια, αλλά δεν πρέπει να τους σκάσουμε απ το Φλεβάρη..
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Συμφωνω αλλα αυτη την στιγμη νομιζω κανενας δεν θα επαιρνε την αποφαση να τον αφησει στον παγκο για ξεκουραση..Ολοι θα χρησιμοποιηθουν αυτο ειναι βεβαιο, δεν μπορεις να βγαλεις πρωταθλημα με 12-13 παικτες..Αλλα η συμβολη του Παμπλο αυτη την στιγμη ειναι σημαντικη..
Οσο για χθες ,παλεψε οπως ολη η ομαδα...
Οσο για χθες ,παλεψε οπως ολη η ομαδα...
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
εμαθα εκανε αποχη σημερα....πηρε το τοξο και κατεβηκε στην αθηνα να ξηγηθει σε κατι λαλακες δημοσιογραφισκους....
αστεια τυπακια....
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Σιγουρα πρεπει να βρεθει τροπος να παρουν ανασες και ο γκαρσια και ο βιτολο.Αλλα σε ποιο ματς να τους αφησει?
Λειπει τωρα ο ιβιτς και μεθαυριο ο κοντρερας για 2 ματς.
Καλη η ξεκουραση αλλα οι υπολοιποι οι 10 αντε 9 να ειναι ο βασικος κορμος.
Λειπει τωρα ο ιβιτς και μεθαυριο ο κοντρερας για 2 ματς.
Καλη η ξεκουραση αλλα οι υπολοιποι οι 10 αντε 9 να ειναι ο βασικος κορμος.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
+++rainmaker έγραψε: αλλά δεν πρέπει να τους σκάσουμε απ το Φλεβάρη..
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Μόλις επιστρέψει από την τιμωρία ο Κοντρέρας ίσως πρέπει να αράξει λίγο ο Πάμπλο για ένα ματς. Ο Βιτόλο λόγω της τιμωρίας θα ξεκουραστεί έτσι κι αλλιώς.
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
My brother PAVLARAS doesnt need any pitstops.......He is on fire and he will eat everyone!
Pablo Garcia PARA SIEMPRE en PAOK!!!!
Pablo Garcia: The fans of PAOK has big nutts!
Pablo Garcia PARA SIEMPRE en PAOK!!!!
Pablo Garcia: The fans of PAOK has big nutts!
-
giannis113
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2009, 15:33
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Αν ισχύει αυτό με την αποχή από την προπόνηση τότε για μένα αυτός ο παίκτης παύει να είναι η αγάπη μου!!!
Αν έγινε αυτό που ακούγεται μια μέρα πριν από ένα από τα πιο κρίσιμα παιχνίδια της χρονίας τότε δεν έχω τπτ να πώ...... ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΡΙΜΑ!!!!!!!!!!!!!!
Αν έγινε αυτό που ακούγεται μια μέρα πριν από ένα από τα πιο κρίσιμα παιχνίδια της χρονίας τότε δεν έχω τπτ να πώ...... ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΡΙΜΑ!!!!!!!!!!!!!!
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Πάλι τα ίδια με το καλοκαίρι, πάλι πάμε να αυτο-αποκαθηλώσουμε έναν πρωταγωνιστή της ομάδας μας, εξαιτίας φημών και υπονοούμενων από δημοσιογράφους.giannis113 έγραψε:Αν ισχύει αυτό με την αποχή από την προπόνηση τότε για μένα αυτός ο παίκτης παύει να είναι η αγάπη μου!!!
Αν έγινε αυτό που ακούγεται μια μέρα πριν από ένα από τα πιο κρίσιμα παιχνίδια της χρονίας τότε δεν έχω τπτ να πώ...... ΚΡΙΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΚΡΙΜΑ!!!!!!!!!!!!!!
Ο ΠΑΟΚ είναι οικογένεια και στις οικογένειες συζητάνε ρε παιδιά μεταξύ τους. Μη χαλιέστε.
-
giannis113
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2009, 15:33
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Ελπίζω να έχεις δίκιο αδερφέ μου και όλα αυτά να είναι απλά κόλπα των δημοσιογράφων!!!!
Αλλά δυστυχώς είναι η πρώτη φορά που για τέτοιες βλακείες για την ομάδα μας έχω μια επιφύλαξη....
Ελπίζω να είναι όλα ψέμματα!!!
Αλλά το θέμα είναι να μάθουμε την αλήθεια και αν και κατά πόσο προπονήθηκε η ομάδα και κυρίως οι 3 παίκτες που αναφέρονται!!!
Ελπίζω να μάθουμε την αλήθεια και να είναι αυτή που θέλουμε όλοι να είναι!!!
Και να μας δω στα Γιάννενα κατά πόσο προπονηθήκαμε ή όχι..............
ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ!!!!!
Αλλά δυστυχώς είναι η πρώτη φορά που για τέτοιες βλακείες για την ομάδα μας έχω μια επιφύλαξη....
Ελπίζω να είναι όλα ψέμματα!!!
Αλλά το θέμα είναι να μάθουμε την αλήθεια και αν και κατά πόσο προπονήθηκε η ομάδα και κυρίως οι 3 παίκτες που αναφέρονται!!!
Ελπίζω να μάθουμε την αλήθεια και να είναι αυτή που θέλουμε όλοι να είναι!!!
Και να μας δω στα Γιάννενα κατά πόσο προπονηθήκαμε ή όχι..............
ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ!!!!!
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Δηλαδή αν κάτι πάει στραβά, θα φταίει η βιντεοθεραπεία-ασκήσεις στο γυμναστήριο και κατ' επέκταση οι συζητήσεις των παιχτών...
Την αλήθεια θα τη βρεις στο τόπικ "Προπαγάνδα και λάθη στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ".
Την αλήθεια θα τη βρεις στο τόπικ "Προπαγάνδα και λάθη στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ".
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
η αληθεια μιλαει απο μονη της....ενας παιχτης που ανανεωνει το συμβολαιο και με μισες αποδοχες δε γινεται να κανει τετοιο θεμα...μια συζητηση εγινε σχετικα με το χρονοδιαγραμμα πληρωμων του κωλου δηλαδη και απο κατι αστεια τυπακια με δημοσιογραφικη ταυτοτητα εκ των αθηνων(εντελως συμπτωματικα) το κανανε θεμα για να διχασουν και να προκαλεσουν ακομα μια φορα...τοσο τους ποναει...
-
thegrayscaleart
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:12
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Οι παιχτες θελησαν να βγαλουν ανακοινωση για την εκταση των σημερινων αλλα την απεφυγαν.
Αποψη μου ειναι πως το καλοκαιρι πρεπει να του δωθει το #7 , μετα το ζαγορ και το σετρζιο το 7 του αξιζει...
Ισως πρεπει να γινει θεσμος..
Αποψη μου ειναι πως το καλοκαιρι πρεπει να του δωθει το #7 , μετα το ζαγορ και το σετρζιο το 7 του αξιζει...
Ισως πρεπει να γινει θεσμος..
-
giannis113
- Δημοσιεύσεις: 12
- Εγγραφή: Κυρ 14 Ιουν 2009, 15:33
Re: 5. Pablo Gabriel García Pérez
Τον Παίκτη τον γουστάρω και αυτό θα ισχύει!!!
Το 7 εννοείται όμως ότι δε θέλω να το πάρει όπως δεν ήθελα να το πάρει ούτε ο Sergio γιατί είμαι συναισθηματικά δεμένος με το συγκεκριμένο νούμερο και μετά τον πρόεδρο θεωρώ ότι πρέπει να μην δοθεί ξανά!!!
Όσο για το ότι ανανέωσε το συμβόλαιο με λιγότερα χρήματα για εμένα δε σημαίνει ότι αν δεν πληρώνεται δε θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο!!! Θέλει να διασφαλίσει ότι θα πληρώνεται ως το τέλος του νέου του συμβολαίου σωστά!!!
Πάντως άσχετα με όλα αυτά εγώ γουστάρω απίστευτα τα όσα έχει κάνει ως τώρα για την ομάδα και ισχύει ότι κάτι βρωμάει πίσω από αυτήν την ιστορία και τα όσα λένε οι δημοσιογράφοι!!!
Δεν παύω όμως να θέλω μια εξήγηση για το τι ακριβώς συνέβη και κυρίως για το αν έγινε προπόνηση μια μέρα πριν το σημαντικότατο παιχνίδι του Κυπέλου!!!!
Το 7 εννοείται όμως ότι δε θέλω να το πάρει όπως δεν ήθελα να το πάρει ούτε ο Sergio γιατί είμαι συναισθηματικά δεμένος με το συγκεκριμένο νούμερο και μετά τον πρόεδρο θεωρώ ότι πρέπει να μην δοθεί ξανά!!!
Όσο για το ότι ανανέωσε το συμβόλαιο με λιγότερα χρήματα για εμένα δε σημαίνει ότι αν δεν πληρώνεται δε θα μπορούσε να κάνει κάτι τέτοιο!!! Θέλει να διασφαλίσει ότι θα πληρώνεται ως το τέλος του νέου του συμβολαίου σωστά!!!
Πάντως άσχετα με όλα αυτά εγώ γουστάρω απίστευτα τα όσα έχει κάνει ως τώρα για την ομάδα και ισχύει ότι κάτι βρωμάει πίσω από αυτήν την ιστορία και τα όσα λένε οι δημοσιογράφοι!!!
Δεν παύω όμως να θέλω μια εξήγηση για το τι ακριβώς συνέβη και κυρίως για το αν έγινε προπόνηση μια μέρα πριν το σημαντικότατο παιχνίδι του Κυπέλου!!!!