Θεόδωρος Ζαγοράκης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Τι (δεν) είπε ο πρόεδρος Ζαγοράκης
Εκκληση στους οπαδούς για αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου έκανε ο επανακάμψας ηγέτης του ΠΑΟΚ, δεν έδωσε όμως σαφείς απαντήσεις για την αποχώρησή του και το νέο τριετές πλάνο
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΡΑΓΩΓΙΑΣ | Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010
Εκτύπωση Αποστολή με Email
Μικρό μέγεθος γραμματοσειράς Μεσαίο μέγεθος γραμματοσειράς Μεγάλο μέγεθος γραμματοσειράς
Προσθήκη στο Delicious Προσθήκη στο Digg Προσθήκη στο Facebook Προσθήκη στο Newsvine Bookmark
Σε τρεις άξονες κινήθηκε ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κ. Θόδωρος Ζαγοράκης στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου. 1) Στην έκκληση προς τους οπαδούς για να καλυφθεί η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 15 εκατ. ευρώ.
2) Στους λόγους που τον οδήγησαν στην επιστροφή του στην προεδρία, αποφεύγοντας όμως να δώσει διευκρινίσεις γιατί είχε αποχωρήσει.
3) Στο νέο τριετές πλάνο που εκπονήθηκε από τον ίδιο και έχει σαφείς διαφορές από το προηγούμενο.
Απαντήσεις σαφείς για την αποχώρησή του δεν έδωσε. Επικαλέστηκε «προσωπικούς λόγους», οι οποίοι είναι λίγο-πολύ γνωστοί και αφορούν την περιπέτεια που είχε με την απώλεια σεβαστού ποσού της προσωπικής περιουσίας του από επένδυση στην ασφαλιστική εταιρεία Ασπίς Πρόνοια. Τόσο ο κ. Ζαγοράκης όσο και ο παρών στη συνέντευξη (τ. πρόεδρος) κ. Ζήσης Βρύζας διαβεβαίωσαν κατηγορηματικά και ενοχλημένοι για την περιρρέουσα φημολογία περί κακών διαπροσωπικών σχέσεων ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μεταξύ τους. Εκείνο που δεν διευκρινίστηκε είναι οι στόχοι της επόμενης τριετίας. Και αυτό επειδή ουδείς είναι σε θέση να προβλέψει τι κεφάλαια θα αντληθούν από τη συνδρομή των φίλων της ομάδας, κατ΄ επέκταση αν θα ανανεωθεί η συνεργασία με τον τεχνικό κ. Φερνάντο Σάντος και αν η διοίκηση δύναται να αποκτήσει ποδοσφαιριστές σαν τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη που κατά την άποψη του προπονητή μπορεί να κάνει την (ποιοτική) διαφορά.
Ετσι, κατ΄ αρχήν, η διοίκηση θα επιχειρήσει μείωση του μπάτζετ με τους παίκτες του υπάρχοντος ρόστερ, κάτι που ξεκίνησε με τον Πάμπλο Γκαρσία, ο οποίος αποδέχθηκε γενναία μείωση αποδοχών για να παραμείνει τα επόμενα δύο χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι η προσφορά στον Βλάνταν Ιβιτς, τον οποίο ο κ. Σάντος επίσης θεωρεί κομβικό παίκτη για την πορεία του ΠΑΟΚ, δεν πρόκειται να είναι μεγαλύτερη από το συμβόλαιο του Ουρουγουανού, ήτοι 350.000 ευρώ ετησίως.
Η σφιχτή πολιτική περικοπών θεωρείται μονόδρομος ώστε να εξοικονομηθούν χρήματα για μεταγραφές ποδοσφαιριστών που μπορούν να δημιουργήσουν αίσθηση ποιοτικής ομάδας, έτοιμης να διεκδικήσει τίτλους. Το επόμενο στάδιο είναι η εξασφάλιση των συνθηκών για τις οποίες έκανε λόγο ο κ. Σάντος ως προϋπόθεση παραμονής του. Γι΄ αυτό και χθες οι κκ. Ζαγοράκης, Βρύζας δεν ξεκαθάρισαν αν θα παραμείνει ή όχι ο πορτογάλος τεχνικός, μολονότι γνωρίζουν ότι αγωνιστικά το οικοδόμημα του Δικεφάλου είναι δημιούργημα του Πορτογάλου.
Για την περίπτωση Σαλπιγγίδη οι κκ. Ζαγοράκης και Βρύζας μπορεί να ντριμπλάρουν μιλώντας για «ένα θέμα που δεν υπάρχει», αλλά επιθυμούν την επιστροφή του στην Τούμπα. Είναι όμως και υποχρεωμένοι να λάβουν σοβαρά υπόψη τις όποιες αντιδράσειςακόμη και στην ακραία μορφή τους- για να μη δώσουν την αίσθηση ότι δεν λογαριάζουν εκείνους που καλούν να ενισχύσουν την ΠΑΕ για τη δημιουργία ακόμη πιο ανταγωνιστικής ομάδας. Από την ικανότητα που θα δείξει ο κ. Ζαγοράκης στο να διατηρεί και να διαχειριστεί τις ισορροπίες σε όλα αυτά, θα κριθεί εν πολλοίς και η επιτυχία στη δεύτερη προεδρική του θητεία.
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2& ... 29/01/2010
Θα δούμε και άλλα περίεργα απο όσους χαλιούνται.
Μια ερώτηση πάντως έχω να κάνω προς όλους τους δημοσιογράφους.
Τις ερωτήσεις και τους προβληματισμούς που κάνουν μέσω της πένας τους δεν έχω παρατηρήσει τόσο έντονα να τις θέτουν στους προέδρους άλλων ομάδων.
Αντιθέτως δεν ισχύει το ίδιο με την διοίκηση του ΠΑΟΚ που περιμένουν να ακούσουν και εγώ δεν ξέρω τι.
Το ''προσωπικοί λόγοι'' δεν είναι αρκετό ενώ πρέπει να βρούνε πάση θυσία αν θίχτηκε ο Βρύζας ή οχι.
Όπως και να χει κύριοι θα ματώσετε για να βγάλετε λαυράκια απο εδώ και στο εξής μέσα απο την οικογένεια του ΠΑΟΚ ειδικά δε όσο δεν αντιμετωπίζεται την ομάδα μας όπως της αξίζει.
Με σεβασμό για όποιο βόιδι δεν κατάλαβε.Όταν θα συμβαίνει αυτό τότε θα σας αναπαράγουμε και εμείς και στις δικές μας τάξεις.
Εκκληση στους οπαδούς για αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου έκανε ο επανακάμψας ηγέτης του ΠΑΟΚ, δεν έδωσε όμως σαφείς απαντήσεις για την αποχώρησή του και το νέο τριετές πλάνο
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΡΑΓΩΓΙΑΣ | Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010
Εκτύπωση Αποστολή με Email
Μικρό μέγεθος γραμματοσειράς Μεσαίο μέγεθος γραμματοσειράς Μεγάλο μέγεθος γραμματοσειράς
Προσθήκη στο Delicious Προσθήκη στο Digg Προσθήκη στο Facebook Προσθήκη στο Newsvine Bookmark
Σε τρεις άξονες κινήθηκε ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ κ. Θόδωρος Ζαγοράκης στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου. 1) Στην έκκληση προς τους οπαδούς για να καλυφθεί η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου κατά 15 εκατ. ευρώ.
2) Στους λόγους που τον οδήγησαν στην επιστροφή του στην προεδρία, αποφεύγοντας όμως να δώσει διευκρινίσεις γιατί είχε αποχωρήσει.
3) Στο νέο τριετές πλάνο που εκπονήθηκε από τον ίδιο και έχει σαφείς διαφορές από το προηγούμενο.
Απαντήσεις σαφείς για την αποχώρησή του δεν έδωσε. Επικαλέστηκε «προσωπικούς λόγους», οι οποίοι είναι λίγο-πολύ γνωστοί και αφορούν την περιπέτεια που είχε με την απώλεια σεβαστού ποσού της προσωπικής περιουσίας του από επένδυση στην ασφαλιστική εταιρεία Ασπίς Πρόνοια. Τόσο ο κ. Ζαγοράκης όσο και ο παρών στη συνέντευξη (τ. πρόεδρος) κ. Ζήσης Βρύζας διαβεβαίωσαν κατηγορηματικά και ενοχλημένοι για την περιρρέουσα φημολογία περί κακών διαπροσωπικών σχέσεων ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα μεταξύ τους. Εκείνο που δεν διευκρινίστηκε είναι οι στόχοι της επόμενης τριετίας. Και αυτό επειδή ουδείς είναι σε θέση να προβλέψει τι κεφάλαια θα αντληθούν από τη συνδρομή των φίλων της ομάδας, κατ΄ επέκταση αν θα ανανεωθεί η συνεργασία με τον τεχνικό κ. Φερνάντο Σάντος και αν η διοίκηση δύναται να αποκτήσει ποδοσφαιριστές σαν τον Δημήτρη Σαλπιγγίδη που κατά την άποψη του προπονητή μπορεί να κάνει την (ποιοτική) διαφορά.
Ετσι, κατ΄ αρχήν, η διοίκηση θα επιχειρήσει μείωση του μπάτζετ με τους παίκτες του υπάρχοντος ρόστερ, κάτι που ξεκίνησε με τον Πάμπλο Γκαρσία, ο οποίος αποδέχθηκε γενναία μείωση αποδοχών για να παραμείνει τα επόμενα δύο χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι η προσφορά στον Βλάνταν Ιβιτς, τον οποίο ο κ. Σάντος επίσης θεωρεί κομβικό παίκτη για την πορεία του ΠΑΟΚ, δεν πρόκειται να είναι μεγαλύτερη από το συμβόλαιο του Ουρουγουανού, ήτοι 350.000 ευρώ ετησίως.
Η σφιχτή πολιτική περικοπών θεωρείται μονόδρομος ώστε να εξοικονομηθούν χρήματα για μεταγραφές ποδοσφαιριστών που μπορούν να δημιουργήσουν αίσθηση ποιοτικής ομάδας, έτοιμης να διεκδικήσει τίτλους. Το επόμενο στάδιο είναι η εξασφάλιση των συνθηκών για τις οποίες έκανε λόγο ο κ. Σάντος ως προϋπόθεση παραμονής του. Γι΄ αυτό και χθες οι κκ. Ζαγοράκης, Βρύζας δεν ξεκαθάρισαν αν θα παραμείνει ή όχι ο πορτογάλος τεχνικός, μολονότι γνωρίζουν ότι αγωνιστικά το οικοδόμημα του Δικεφάλου είναι δημιούργημα του Πορτογάλου.
Για την περίπτωση Σαλπιγγίδη οι κκ. Ζαγοράκης και Βρύζας μπορεί να ντριμπλάρουν μιλώντας για «ένα θέμα που δεν υπάρχει», αλλά επιθυμούν την επιστροφή του στην Τούμπα. Είναι όμως και υποχρεωμένοι να λάβουν σοβαρά υπόψη τις όποιες αντιδράσειςακόμη και στην ακραία μορφή τους- για να μη δώσουν την αίσθηση ότι δεν λογαριάζουν εκείνους που καλούν να ενισχύσουν την ΠΑΕ για τη δημιουργία ακόμη πιο ανταγωνιστικής ομάδας. Από την ικανότητα που θα δείξει ο κ. Ζαγοράκης στο να διατηρεί και να διαχειριστεί τις ισορροπίες σε όλα αυτά, θα κριθεί εν πολλοίς και η επιτυχία στη δεύτερη προεδρική του θητεία.
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2& ... 29/01/2010
Θα δούμε και άλλα περίεργα απο όσους χαλιούνται.
Μια ερώτηση πάντως έχω να κάνω προς όλους τους δημοσιογράφους.
Τις ερωτήσεις και τους προβληματισμούς που κάνουν μέσω της πένας τους δεν έχω παρατηρήσει τόσο έντονα να τις θέτουν στους προέδρους άλλων ομάδων.
Αντιθέτως δεν ισχύει το ίδιο με την διοίκηση του ΠΑΟΚ που περιμένουν να ακούσουν και εγώ δεν ξέρω τι.
Το ''προσωπικοί λόγοι'' δεν είναι αρκετό ενώ πρέπει να βρούνε πάση θυσία αν θίχτηκε ο Βρύζας ή οχι.
Όπως και να χει κύριοι θα ματώσετε για να βγάλετε λαυράκια απο εδώ και στο εξής μέσα απο την οικογένεια του ΠΑΟΚ ειδικά δε όσο δεν αντιμετωπίζεται την ομάδα μας όπως της αξίζει.
Με σεβασμό για όποιο βόιδι δεν κατάλαβε.Όταν θα συμβαίνει αυτό τότε θα σας αναπαράγουμε και εμείς και στις δικές μας τάξεις.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Εντάξει Αντωνάκη...το πρόβλημα σου με τον Γκαγκάτση το έχεις μεταφέρει και στον κουμπάρο του και στις επιλογές του (Σάντος)...και τα παιδάκια του δημοτικού το έχουν καταλάβει πλέον.
Κρίμα....
Κρίμα....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
στο πρώτο μισό ασχολείται με το ότι στο ΠΑΟΚ δεν ασκείται καμια κριτική στη Θεσσαλονίκη και στο δεύτερο μισό αναφέρεται στη κριτική που κάνει σε πρωτοσέλιδο εφημερίδα τις Θεσσαλονίκη.kos έγραψε:Κουβέντα να γίνεται
.................
Στον ΠΑΟΚ όλα πρέπει να φαίνονται ότι κυλάνε ωραία. Τι τις θέλουν τις συνεντεύξεις Τύπου στις οποίες τίποτα δεν λέγεται; Αφού τον κόσμο τον ενημερώνουν οι δημοσιογράφοι...
http://www.sday.gr/page.ashx?pid=2&aid=3986&autid=4
αλήθεια εκείνα τα ερωτηματικά που έβαζε πριν κάποιους μήνες μετά τι λέξη δουλειά όταν αναφερόταν στη δουλειά του Santos γιατί τα έχει βγάλει ???
αντωναρά μην ακούς κανέναν, είσαι η όαση τις δημοσιογραφίας. ο ηρακλής θα το πάρει το πρωτάθλημα η θα φταίει ο μπουμπένκο που παίζει χωρίς center-for???
όαση όαση κάπου το έχω ξανακούσει
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Θεωρώ ότι ο Hideguti, σε προηγούμενη σελίδα του τόπικ, έθεσε το ζήτημα του μέλλοντος της ομάδας μας στις πραγματικές του διαστάσεις.
Όντως, δεν πάει άλλο η φόρμουλα ζητάω κάθε τόσο την ενίσχυση του κόσμου, στο στυλ δώστε και σώστε. Νομοτελειακά, λοιπόν, η επόμενη κίνηση είναι η εγγραφή μελών (π.χ. βλέπε Μπάρτσα) που θα δίνουν μια μικρή αλλά σταθερή οικομική ενίσχυση στην ομάδα και θα έχουν λόγο και ψήφο.
Αυτός είναι ο μόνος δρόμος... και είναι εφικτός, διότι ο ΠΑΟΚ και οι Παοκτσήδες έχουν επανειλημμένως αποδείξει ότι δεν αποτελούν απλά μια φαντασιακή κοινότητα αλλά ότι διατηρούν μέσα τους κάποια από τα θεμελιώδη κίνητρα της ζωής που αντιστέκονται στους θεμελιώδεις νόμους της «αξίας», δηλαδή στην κυριαρχία του κέρδους και του ατομικισμού. Έχουν αποδείξει ότι ξέρουν να δίνουν από το υστέρημά τους για τον ΠΑΟΚ
Όσο για την επιστροφή του Θόδωρου με τα μαύρα πανιά και νέα πλάνα έχω να πω ότι ετούτη τη φορά ο λόγος του ακουγόταν λιγότερο πειστικός και κυρίως ασαφής. Πολύ ασαφής....
Όμως, αδυνατώ να σκεφτώ κάτι άσχημο γι' αυτή την ομάδα των ανθρώπων, οι οποίοι έβγαλαν τον ΠΑΟΚ από το τέλμα.
Όντως, δεν πάει άλλο η φόρμουλα ζητάω κάθε τόσο την ενίσχυση του κόσμου, στο στυλ δώστε και σώστε. Νομοτελειακά, λοιπόν, η επόμενη κίνηση είναι η εγγραφή μελών (π.χ. βλέπε Μπάρτσα) που θα δίνουν μια μικρή αλλά σταθερή οικομική ενίσχυση στην ομάδα και θα έχουν λόγο και ψήφο.
Αυτός είναι ο μόνος δρόμος... και είναι εφικτός, διότι ο ΠΑΟΚ και οι Παοκτσήδες έχουν επανειλημμένως αποδείξει ότι δεν αποτελούν απλά μια φαντασιακή κοινότητα αλλά ότι διατηρούν μέσα τους κάποια από τα θεμελιώδη κίνητρα της ζωής που αντιστέκονται στους θεμελιώδεις νόμους της «αξίας», δηλαδή στην κυριαρχία του κέρδους και του ατομικισμού. Έχουν αποδείξει ότι ξέρουν να δίνουν από το υστέρημά τους για τον ΠΑΟΚ
Όσο για την επιστροφή του Θόδωρου με τα μαύρα πανιά και νέα πλάνα έχω να πω ότι ετούτη τη φορά ο λόγος του ακουγόταν λιγότερο πειστικός και κυρίως ασαφής. Πολύ ασαφής....
Όμως, αδυνατώ να σκεφτώ κάτι άσχημο γι' αυτή την ομάδα των ανθρώπων, οι οποίοι έβγαλαν τον ΠΑΟΚ από το τέλμα.
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Φίλτατε kass4, η απάντησή μου είναι ΟΧΙ.kass4 έγραψε:Φουστανελοφόρε ασπρόμαυρε ταλιμπάνKolokotronis_4 έγραψε:Ζαγοράκη μεγάλη η χάρη ΤΟΥΣ που βγαίνεις και τους ενημερώνεις.....
Ούτε εσύ, ούτε ο Βρύζας να ξαναβγείτε για συνέντευξη.
....
προτιμάς να ενημερώνεσαι από τον Παντα-ζεί ;
αλλά επίσης δεν περιμένω από συνεντεύξεις της Διοίκησης να μάθω τι συμβαίνει στον ΠΑΟΚ.
Χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει. καταλαβαίνεις τι θέλω να πω..
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
αντωνακη με τον σαντος δεν ασχοληθηκες τωρα γιατι ?......παντως ρε κοντε εχεις εμπαθεια με τον ΠΑΟΚ
ανεξαρτητα με τα προσωπα που τον διοικουν τετοιο μισος που εχετε εσυ και ο πανουτσος δεν μπορω να καταλαβω απο
που προερχετε τι τραυματικες εμπειριες εχετε απο αυτο το σωματειο.....
ανεξαρτητα με τα προσωπα που τον διοικουν τετοιο μισος που εχετε εσυ και ο πανουτσος δεν μπορω να καταλαβω απο
που προερχετε τι τραυματικες εμπειριες εχετε απο αυτο το σωματειο.....
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21319
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
αυτο που βλεπω ειναι μπολικος "σκεπτικισμος" και στοχοποιηση της διοικησης της ομαδας απο διαφορους γραφοντες με τις "αγαθοτερες" των προθεσεων και καποια συνπαοκια να "τρωνε" και να σιγονταρουν απο το καλοκαιρι ηδη!"ο παοκ ετσι,ο παοκ αλλιως,κακος σχεδιασμος το καλοκαιρι,σοκ ... με χιρενβειν,κουτσιανικουλης=παλτο πολυτελειας ελεω γκαγκατση,ανεξηγητα .... πηγαινελα ζαγορακη,μηδενικη κριτικη,οχι πειστικες απαντησεις-εξηγησεις επιστροφης ζαγορακη,τί παει να πει "προσωπικοι λογοι",θερμοκηπιο ο παοκ,πικραμενος ο βρυζας,ρηξη με ζαγορακη κοκ".απο τη μια γελαω κι απ'την αλλη προβληματιζομαι.γιατι ο κοσμος του παοκ μου εχει δωσει ερεισματα,ακομα και προσφατως,οτι αδυνατει να διαχειριστει δημοσιογραφο-καφροειδη "παιχνιδακια",που παιζονται στην πλατη της ομαδας,μονο και μονο επειδη καποιοι συνηθισαν τον παοκ κομπαρσο και δεν το σηκωνει ο οργανισμος τους οτι ο μεχρι προτινος παοκακος υπαρχει περιπτωση εστω και να επιβουλευθει τα κεκτημενα των down town!η μοναδικη ανησυχια μου αφορα αποκλειστικα στους παοκτσηδες και στο κατα ποσο κι ως ποτε ειναι διατεθειμενοι να "αποκροουν" τετοιου ειδους βομβαρδισμοιυς απο καθε απιθανο εχοντα πενα,μαρκουτσι κλπ.καθε αλλο παρα τυχαιο ειναι το "επαναληψις μητηρ πασης μαθησεως"!οφειλουμε να προασπισουμε αυτο που συνδημιουργησαμε με τα παιδια της διοικησης!η ομαδα εξελισσεται σε κατι που ορισμενοι δεν υπολογιζαν,οταν ο θοδωρης κι οι συνεργατες του αποφασιζαν να μπουνε σε εναν παοκ για "κλαμματα" προ 2,5 ετων,οτι θα μπορουσε τοσο συντομα να γινει:ΣΥΝΔΙΕΚΔΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥΣ σε τιτλους δευτερευοντως και σε χρημα πρωτευοντως!να ομως που τα πραγματα πηραν απροσμενη τροπη και τωρα ..... τρεχουν και δε φτανουν.αφου ειδαν κι αποειδαν περυσι,εκμεταλλευομενοι και την ανετοιμοτητα της ομαδας να διαχειριστει ολο το περσινο ... "θαυμα",και με εξωθεν βοηθειες μας καθαρισαν σχετικα ευκολα,φετος ζοριζουν τα πραγματα.πλεον κι η διαιτησια σπανια αποτελει εμποδιο για την ομαδα.αγωνιστικη βελτιωση υπαρχει εμφανως σε σχεση με περυσι.διοικητικη σταθεροτητα εντυπωσιακη,καθως και χωρις ζαγορακη η ομαδα πηγαινε εξ ισου,μην πω και καλυτερα,ενω "λογικα" θα επρεπε να'χει ηδη καταρρευσει!οποτε,εσχατη λυση να τους βαλουμε να τρωγονται αναμεταξυ τους!και δε γινεται,στους τοσους καποιοι θα τσιμπησουν και θα ... "γυρισει ο μυλος"!βρισκομαστε μετα απο πολλα χρονια σε μια φαση που τα παντα σχετικα με την πορεια του ποδοσφαιρικου παοκ εξαρτωνται,οχι απο τους αλλους,παρα απο εμας τους ιδιους και ιδιως την εμπιστοσυνη μας στους ανθρωπους που εφεραν τον παοκ εδω που τον εφεραν!ας αφησουμε τους αλλους λοιπον να μας ξαναπανε εκει που ειμασταν,αν πλεον μπορουν,κι οχι οι εμεις ιδιοι!να τονισω οτι τα γραφομενα μου απευθυνονται ως αποδεκτες του "μηνυματος" σχεδον αποκλειστικα στους παοκτσηδες κυριως της θεσσαλονικης!τους λοιπους "διεσπαρμενους" εκτος καρκινογονου νοητικα θεσσαλονικης δεν τους φοβαμαι!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Η πολυπόθητη συνέντευξη Τύπου του Θόδωρου Ζαγοράκη στην οποία θα δημοσιοποιούσε τους λόγους που τον ώθησαν στην παραίτηση πριν από περίπου τρεις μήνες δόθηκε χθες. «Κάποια δικά μου προσωπικά προβλήματα με επηρέασαν πάρα πολύ», εξήγησε και συνέχισε: «Ήταν σαν να είχε πέσει ένα μαύρο πανί μπροστά στα μάτια μου και δεν μπορούσα να ηγηθώ της προσπάθειας με καθαρό μυαλό. Αν έμενα δεν θα ήταν καλό για την ομάδα. Εξασφαλίστηκε η αλλαγή ώστε να μην υπάρχουν περαιτέρω προβλήματα. Έφυγα γιατί δεν ήθελα να πουν ότι χρησιμοποιώ τον ΠΑΟΚ για να λύσω δικά μου προβλήματα».
Όσον αφορά τους λόγους που τον έφεραν πίσω, είπε: «Ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός. Πήρα την απόφαση να επιστρέψω, επειδή κάποια πράγματα είχαν μείνει στη μέση. Είναι όραμα όλων μας να υλοποιηθούν αυτά που σχεδιάσαμε. Οι εκκρεμότητες που έχουν μείνει είναι τα χρέη, η ολοκλήρωση του αθλητικού κέντρου, να συνεχίσει το αγωνιστικό κομμάτι να βρίσκεται σε καλό επίπεδο και η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου. Θα γίνει ένα νέο πλάνο για τα επόμενα τρία χρόνια. Θέλουμε να είμαστε περήφανοι γι΄ αυτό που υπηρετούμε».
Όσον αφορά τον Ζήση Βρύζα, είπε: «Ήμασταν σε καθημερινή επαφή με τον Ζήση. Τώρα θα είναι υπεύθυνος του ποδοσφαιρικού τμήματος. Από εδώ και πέρα έχουμε να κάνουμε τα πλάνα για τη νέα αγωνιστική χρονιά. Με τον Ζήση έχουμε μια σχέση εδώ και είκοσι χρόνια. Μπορεί να έχουμε τις διαφωνίες μας, όμως δεν θα αφήσουμε κανέναν να μολύνει τη σχέση αυτή». Σε κάποια στιγμή δέχθηκε αρκετές ερωτήσεις για τον Σαλπιγγίδη. «Αυτήν τη στιγμή ήμαστε ήρεμοι. Δεν θέλουμε να βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας. Ακόμη και ο πιο φανατικός φίλαθλος του ΠΑΟΚ να ήταν στη θέση μου για να αποφασίσει για τον Σαλπιγγίδη θα ήταν πολύ δύσκολο να πει ναι ή όχι στο ενδεχόμενο μεταγραφής του. Δεν είναι όμως ώρα να μιλάμε για έναν ποδοσφαιριστή που ανήκει στον Παναθηναϊκό και που θα έρθει να αγωνιστεί σε λίγο καιρό μέσα στην Τούμπα», είπε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ είπε ότι στο θέμα των χρεών θα αλλάξει τακτική, ότι δεν έχει αποφασιστεί οτιδήποτε ακόμη για την παραμονή ή όχι του Σάντος στην ομάδα, ότι και του χρόνου ο στόχος θα είναι ο πρωταθλητισμός, ενώ αναφέρθηκε στη σημασία συμμετοχής του κόσμου στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΠΑΕ που αρχίζει σήμερα και ολοκληρώνεται στις 12 Φεβρουαρίου.
ΣΤΟΧΟΙ
Θα γίνει νέο πλάνο για τα επόμενα τρία χρόνια.
Θέλουμε να είμαστε υπερήφανοι γι΄ αυτό που υπηρετούμε
Από το Άγιον Όρος, για 5x5 με τους παλιόφιλους
O Θοδωρής Ζαγοράκης επέστρεψε στο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και όπως είπε ο ίδιος, οι τρεις μήνες που βρισκόταν εκτός ήταν για εκείνον πανεπιστήμιο. Ο πρόεδρος του «δικεφάλου» δεν έχει αλλάξει ριζικά τις συνήθειές του από τον καιρό που ήταν ποδοσφαιριστής. Τις έχει «φιλτράρει» όμως, λόγω του νέου ρόλου του αλλά και λόγω της οικογένειας που έχει δημιουργήσει.
Δεν θέλει να χάνει ούτε στο τάβλι! Διατηρεί τα παλιά του στέκια και τους παλιούς του φίλους παρά το ότι είναι πλέον πρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Λατρεύει την 3χρονη κόρη του Μαρία-Λυδία, τη γυναίκα του, γνωστό μοντέλο Ιωάννα Λίλη, ενώ περιμένουν και δεύτερο παιδί. Ο λόγος για τον Θόδωρο Ζαγοράκη.
Οδηγεί μια Ρorsche Βoxster,όμως συχνάζει στα ίδια συνοικιακά στέκια που σύχναζε την περίοδο που αγωνιζόταν στον ΠΑΟΚ και έμενε στην περιοχή της Τούμπας. Οι φίλοι του παραμένουν ίδιοι, ενώ οι δεσμοί του με το χωριό του, τη Λυδία Καβάλας, είναι πολύ στενοί. Δεν είναι λίγοι αυτοί που διηγούνται ότι σε κάποια παιχνίδια της ομάδας του χωριού, έξω από τα κάγκελα του γηπέδου είναι παρκαρισμένη η Πόρσε του Ζαγοράκη και ο ίδιος παρακολουθεί το παιχνίδι από τη θέση του οδηγού! Στη Λυδία Καβάλας παντρεύτηκε την Ιωάννα Λίλη, εκεί βάφτισε και την κόρη του στην οποία έδωσε το όνομα της μητέρας του, Μαρίας και το όνομα Λυδία.
Αποφεύγει τη δημοσιότητα.Για τον λόγο αυτόν επέλεξε να χτίσει το σπίτι του στον απομονωμένο Τρίλοφο Θεσσαλονίκης, παρ΄ ότι πριν κατοικούσε στο κοσμικό Πανόραμα. Μπορεί οι οικογενειακές υποχρεώσεις και οι υποχρεώσεις με τον ΠΑΟΚ να είναι αυξημένες, όμως βρίσκει ευκαιρία για νυχτερινές εξόδους κυρίως στα μπουζούκια τα οποία ποτέ δεν έκρυψε ότι είναι μια από τις αγάπες του. Καρδιακός του φίλος άλλωστε ο Βασίλης Καρράς. Αρκετές φορές, περνά από τα μαγαζιά του αντιπροέδρου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ηλία Βιολίδη. Το εστιατόριο «Γιοτ» στο Μακεδονία Παλλάς και το καφέ- μπαρ «Γκαρσόν» είναι αυτά που επισκέπτεται πιο συχνά.
Συνεχίζει να αθλείται.Κάθε εβδομάδα υπάρχει προγραμματισμένο δίτερμα σε γηπεδάκια 5x5 με τον Βαγγέλη Πουρλιοτόπο, τον Ζήση Βρύζα και άλλους παλιούς συμπαίκτες. Συχνά στα παιχνίδια αυτά μετέχουν και μέλη του Δ.Σ. όπως ο Παναγιώτης Ποικιλίδης ο οποίος υπήρξε πρωταθλητής της πάλης.
Πιστεύει πολύ στον Θεό.Συχνά επισκέπτεται το Άγιον Όρος. Την απόφαση μάλιστα της παραίτησής του από το Δ.Σ. της ΠΑΕ την πήρε ενώ ήταν στο Άγιον Όρος και πληροφορήθηκε τα επεισόδια στα γήπεδα της Σουρωτής.
Www. Tanea. Gr
Όσον αφορά τους λόγους που τον έφεραν πίσω, είπε: «Ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός. Πήρα την απόφαση να επιστρέψω, επειδή κάποια πράγματα είχαν μείνει στη μέση. Είναι όραμα όλων μας να υλοποιηθούν αυτά που σχεδιάσαμε. Οι εκκρεμότητες που έχουν μείνει είναι τα χρέη, η ολοκλήρωση του αθλητικού κέντρου, να συνεχίσει το αγωνιστικό κομμάτι να βρίσκεται σε καλό επίπεδο και η αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου. Θα γίνει ένα νέο πλάνο για τα επόμενα τρία χρόνια. Θέλουμε να είμαστε περήφανοι γι΄ αυτό που υπηρετούμε».
Όσον αφορά τον Ζήση Βρύζα, είπε: «Ήμασταν σε καθημερινή επαφή με τον Ζήση. Τώρα θα είναι υπεύθυνος του ποδοσφαιρικού τμήματος. Από εδώ και πέρα έχουμε να κάνουμε τα πλάνα για τη νέα αγωνιστική χρονιά. Με τον Ζήση έχουμε μια σχέση εδώ και είκοσι χρόνια. Μπορεί να έχουμε τις διαφωνίες μας, όμως δεν θα αφήσουμε κανέναν να μολύνει τη σχέση αυτή». Σε κάποια στιγμή δέχθηκε αρκετές ερωτήσεις για τον Σαλπιγγίδη. «Αυτήν τη στιγμή ήμαστε ήρεμοι. Δεν θέλουμε να βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας. Ακόμη και ο πιο φανατικός φίλαθλος του ΠΑΟΚ να ήταν στη θέση μου για να αποφασίσει για τον Σαλπιγγίδη θα ήταν πολύ δύσκολο να πει ναι ή όχι στο ενδεχόμενο μεταγραφής του. Δεν είναι όμως ώρα να μιλάμε για έναν ποδοσφαιριστή που ανήκει στον Παναθηναϊκό και που θα έρθει να αγωνιστεί σε λίγο καιρό μέσα στην Τούμπα», είπε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ είπε ότι στο θέμα των χρεών θα αλλάξει τακτική, ότι δεν έχει αποφασιστεί οτιδήποτε ακόμη για την παραμονή ή όχι του Σάντος στην ομάδα, ότι και του χρόνου ο στόχος θα είναι ο πρωταθλητισμός, ενώ αναφέρθηκε στη σημασία συμμετοχής του κόσμου στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της ΠΑΕ που αρχίζει σήμερα και ολοκληρώνεται στις 12 Φεβρουαρίου.
ΣΤΟΧΟΙ
Θα γίνει νέο πλάνο για τα επόμενα τρία χρόνια.
Θέλουμε να είμαστε υπερήφανοι γι΄ αυτό που υπηρετούμε
Από το Άγιον Όρος, για 5x5 με τους παλιόφιλους
O Θοδωρής Ζαγοράκης επέστρεψε στο Δ.Σ. της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και όπως είπε ο ίδιος, οι τρεις μήνες που βρισκόταν εκτός ήταν για εκείνον πανεπιστήμιο. Ο πρόεδρος του «δικεφάλου» δεν έχει αλλάξει ριζικά τις συνήθειές του από τον καιρό που ήταν ποδοσφαιριστής. Τις έχει «φιλτράρει» όμως, λόγω του νέου ρόλου του αλλά και λόγω της οικογένειας που έχει δημιουργήσει.
Δεν θέλει να χάνει ούτε στο τάβλι! Διατηρεί τα παλιά του στέκια και τους παλιούς του φίλους παρά το ότι είναι πλέον πρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Λατρεύει την 3χρονη κόρη του Μαρία-Λυδία, τη γυναίκα του, γνωστό μοντέλο Ιωάννα Λίλη, ενώ περιμένουν και δεύτερο παιδί. Ο λόγος για τον Θόδωρο Ζαγοράκη.
Οδηγεί μια Ρorsche Βoxster,όμως συχνάζει στα ίδια συνοικιακά στέκια που σύχναζε την περίοδο που αγωνιζόταν στον ΠΑΟΚ και έμενε στην περιοχή της Τούμπας. Οι φίλοι του παραμένουν ίδιοι, ενώ οι δεσμοί του με το χωριό του, τη Λυδία Καβάλας, είναι πολύ στενοί. Δεν είναι λίγοι αυτοί που διηγούνται ότι σε κάποια παιχνίδια της ομάδας του χωριού, έξω από τα κάγκελα του γηπέδου είναι παρκαρισμένη η Πόρσε του Ζαγοράκη και ο ίδιος παρακολουθεί το παιχνίδι από τη θέση του οδηγού! Στη Λυδία Καβάλας παντρεύτηκε την Ιωάννα Λίλη, εκεί βάφτισε και την κόρη του στην οποία έδωσε το όνομα της μητέρας του, Μαρίας και το όνομα Λυδία.
Αποφεύγει τη δημοσιότητα.Για τον λόγο αυτόν επέλεξε να χτίσει το σπίτι του στον απομονωμένο Τρίλοφο Θεσσαλονίκης, παρ΄ ότι πριν κατοικούσε στο κοσμικό Πανόραμα. Μπορεί οι οικογενειακές υποχρεώσεις και οι υποχρεώσεις με τον ΠΑΟΚ να είναι αυξημένες, όμως βρίσκει ευκαιρία για νυχτερινές εξόδους κυρίως στα μπουζούκια τα οποία ποτέ δεν έκρυψε ότι είναι μια από τις αγάπες του. Καρδιακός του φίλος άλλωστε ο Βασίλης Καρράς. Αρκετές φορές, περνά από τα μαγαζιά του αντιπροέδρου της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ηλία Βιολίδη. Το εστιατόριο «Γιοτ» στο Μακεδονία Παλλάς και το καφέ- μπαρ «Γκαρσόν» είναι αυτά που επισκέπτεται πιο συχνά.
Συνεχίζει να αθλείται.Κάθε εβδομάδα υπάρχει προγραμματισμένο δίτερμα σε γηπεδάκια 5x5 με τον Βαγγέλη Πουρλιοτόπο, τον Ζήση Βρύζα και άλλους παλιούς συμπαίκτες. Συχνά στα παιχνίδια αυτά μετέχουν και μέλη του Δ.Σ. όπως ο Παναγιώτης Ποικιλίδης ο οποίος υπήρξε πρωταθλητής της πάλης.
Πιστεύει πολύ στον Θεό.Συχνά επισκέπτεται το Άγιον Όρος. Την απόφαση μάλιστα της παραίτησής του από το Δ.Σ. της ΠΑΕ την πήρε ενώ ήταν στο Άγιον Όρος και πληροφορήθηκε τα επεισόδια στα γήπεδα της Σουρωτής.
Www. Tanea. Gr
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Έχουμε αναλύσει μέχρι κεραίας τη συνέντευξη της ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ. Δεν μίλησε μόνο ο Ζαγοράκης, αλλά και οι 2 αντιπρόεδροι που με ευκολία ξεχνάμε στον τίτλο της είδησης, αλλά θυμόμαστε στο κείμενο. Το πιο σημαντικό σημείο της συνέντευξης τύπου για εμένα έναν οπαδό του ΠΑΟΚ που μετά την Κυριακή πλέω σε πελάγη ευτυχίας με το κομπιουτεράκι στο ένα χέρι και το πρόγραμμα του πρωταθλήματος στο άλλο είναι η φράση:
"Ακόμη αγωνιστικά για φέτος δεν έχουμε κάνει τίποτα."
"Ακόμη αγωνιστικά για φέτος δεν έχουμε κάνει τίποτα."
"Ακόμη αγωνιστικά για φέτος δεν έχουμε κάνει τίποτα."
"Ακόμη αγωνιστικά για φέτος δεν έχουμε κάνει τίποτα."
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Πλήρωσε κανα εισιτήριο ρε τζάμπα το βλέπεις το ματσάκι...??Realcon έγραψε:Δεν είναι λίγοι αυτοί που διηγούνται ότι σε κάποια παιχνίδια της ομάδας του χωριού, έξω από τα κάγκελα του γηπέδου είναι παρκαρισμένη η Πόρσε του Ζαγοράκη και ο ίδιος παρακολουθεί το παιχνίδι από τη θέση του οδηγού!
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Εφόσον είναι και θρήσκος ας κανονίσει φέτος και εκείνο τον αγιασμό που λέγαμε στην έναρξη της νέας περιόδου.
Ελπίζω να είναι στα υπ όψην του νέου πλάνου γιατί για δεύτερη χρονιά οι τραυματισμοί ήταν πάρα πολλοί.
Ακόμα και με Μπάτμαν Γούμενο Βουλινό τέτοιο πράγμα δεν είχαμε.
Ελπίζω να είναι στα υπ όψην του νέου πλάνου γιατί για δεύτερη χρονιά οι τραυματισμοί ήταν πάρα πολλοί.
Ακόμα και με Μπάτμαν Γούμενο Βουλινό τέτοιο πράγμα δεν είχαμε.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Με την επιστροφή του Ζαγορακη και μετά τη συνέντευξη τύπου διακρίνω ένα αρνητικό σκεπτικισμό σχετικά με τη στάση Θοδωρή και τους λογούς της αποχώρησης και της επιστροφής του στο τιμόνι του ΠΑΟΚ. Υπάρχει ένα κλίμα το οποίο τεχνητά κάποιοι προσπαθούν να δημιουργήσουν απέναντι στον Ζαγορ και η αλήθεια είναι ότι τα επιχειρήματα που βρίσκουν είναι απλοϊκά και ανόητα μεν αλλά εύκολα μπορούν να αποπροσανατολίσουν τον κόσμο και να χαλάσουν το γενικότερο εξαιρετικό momentum στο οποίο βρίσκεται η ομάδα τον τελευταίο καιρό.
Πολλοί ξεχνούν ότι ο κύριος υπεύθυνος για την αναγέννηση του ΠΑΟΚ είναι ο Ζαγορακης και η ομάδα ανθρώπων , μαζί με την τεραστία στήριξη του λαου,που έχουν αναλάβει τα τελευταία τρία χρόνια την διαχείριση του ΠΑΟΚ με εξαιρετικά αποτελέσματα μέχρι στιγμής.
Το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ τον τελευταίο καιρό βρίσκεται αγωνιστικά σε πολύ καλή κατάσταση και ότι αυτό συνέβη σε μια περίοδο που ο φυσικός ηγέτης του ΠΑΟΚ ήταν απών σηκώνει πολλές ερμηνείες . Μια απ αυτές είναι και το ότι απ τη στιγμή τα πάντα λειτούργησαν ομαλά πάρα την απουσία του Ζαγορακη σημαίνει συμφώνα με αρκετούς ότι ο Θοδωρής δεν είναι απαραίτητος στον ΠΑΟΚ . Μέγα λάθος.
Ο ΠΑΟΚ κατάφερε να λειτουργήσει ομαλά αυτήν την περίοδο εξαιτίας του Zαγοράκη και θα το εξηγήσω. Όταν ο Θοδωρής αποφάσισε να παραιτηθεί από την προεδρία της ομάδας , για λογούς προσωπικούς οι όποιοι δεν αφορούν κανέναν και που σε καμία περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένος να κάτσει και να δώσει εξηγήσεις, την προεδρία ανέλαβε ο Ζήσης ο οποίος σαν γνήσιος ΠΑΟΚτσης ένοιωσε την υποχρέωση να συνεχίσει και να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργιά του συλλόγου και τη συνέχιση του αγωνιστικού πλάνου της ομάδας. Επίσης ως αδελφικός φίλος του Θοδωρή ξεκάθαρα στήριξε τον άνθρωπο που ουσιαστικά ήταν υπεύθυνος μέχρι τότε για την πορεία του ΠΑΟΚ.
Όλα καλά λοιπόν μέχρι τη στιγμή που ο Ζαγορ έλυσε και ξεπέρασε τα όποια προσωπικά προβλήματα είχε και αποφάσισε να επιστρέψει στην προεδρία της ομάδας. Την απόφαση όμως αυτή σε καμία περίπτωση δεν την έλαβε μόνος του ένα πρωί επειδή άπλα βαρέθηκε , ζήλεψε ή δεν είχε τι να κάνει όπως πολλοί υποστηρίζουν. Την απόφαση αυτή την πηρέ ύστερα από ώρες συζήτησης με τον Ζήση και τα αλλά μελή της διοίκησης έχοντας αναλύσει την κάθε λεπτομέρεια σχετικά με την επιστροφή του , αλλά και γενικότερα τον νέο διοικητικό τρόπο λειτουργιάς της ΠΑΕ . Δόθηκε λοιπόν έτσι η αφορμή σε κάποιους να εκφράσουν την παντελώς ανόητη άποψη ότι ο Βρυζας χαλάστηκε , ένοιωσε ριγμένος , τσακώθηκε με τον Θοδωρή και ότι άλλη βλακεία μπορεί κάνεις να φανταστεί. Λες και είναι ο Θοδωρής κι ο Ζήσης τίποτα παιδάκια και παίζει κανα ρολό ο τίτλος που έχει ο καθένας , πρόεδρος ο ένας αντιπρόεδρος ο άλλος , γενικός αρχηγός ο ένας τεχνικός διευθυντής ο άλλος ,το ίδιο ακριβώς είναι. Απλό και ξεκάθαρο.
Όσο και να προσπαθούν κάποιοι να μας πείσουν για το αντίθετο ο ΠΑΟΚ έχει αυτήν τη στιγμή δυο κεφάλια , ΠΑΟΚτσηδες, μάγκες , αρχιδατους που έχουν θεσει ως σκοπό να φέρουν πάλι τον αετό στην κορυφή και θα τα καταφέρουν γιατί έτσι είναι γραφτό.
Πολλοί ξεχνούν ότι ο κύριος υπεύθυνος για την αναγέννηση του ΠΑΟΚ είναι ο Ζαγορακης και η ομάδα ανθρώπων , μαζί με την τεραστία στήριξη του λαου,που έχουν αναλάβει τα τελευταία τρία χρόνια την διαχείριση του ΠΑΟΚ με εξαιρετικά αποτελέσματα μέχρι στιγμής.
Το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ τον τελευταίο καιρό βρίσκεται αγωνιστικά σε πολύ καλή κατάσταση και ότι αυτό συνέβη σε μια περίοδο που ο φυσικός ηγέτης του ΠΑΟΚ ήταν απών σηκώνει πολλές ερμηνείες . Μια απ αυτές είναι και το ότι απ τη στιγμή τα πάντα λειτούργησαν ομαλά πάρα την απουσία του Ζαγορακη σημαίνει συμφώνα με αρκετούς ότι ο Θοδωρής δεν είναι απαραίτητος στον ΠΑΟΚ . Μέγα λάθος.
Ο ΠΑΟΚ κατάφερε να λειτουργήσει ομαλά αυτήν την περίοδο εξαιτίας του Zαγοράκη και θα το εξηγήσω. Όταν ο Θοδωρής αποφάσισε να παραιτηθεί από την προεδρία της ομάδας , για λογούς προσωπικούς οι όποιοι δεν αφορούν κανέναν και που σε καμία περίπτωση δεν είναι υποχρεωμένος να κάτσει και να δώσει εξηγήσεις, την προεδρία ανέλαβε ο Ζήσης ο οποίος σαν γνήσιος ΠΑΟΚτσης ένοιωσε την υποχρέωση να συνεχίσει και να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργιά του συλλόγου και τη συνέχιση του αγωνιστικού πλάνου της ομάδας. Επίσης ως αδελφικός φίλος του Θοδωρή ξεκάθαρα στήριξε τον άνθρωπο που ουσιαστικά ήταν υπεύθυνος μέχρι τότε για την πορεία του ΠΑΟΚ.
Όλα καλά λοιπόν μέχρι τη στιγμή που ο Ζαγορ έλυσε και ξεπέρασε τα όποια προσωπικά προβλήματα είχε και αποφάσισε να επιστρέψει στην προεδρία της ομάδας. Την απόφαση όμως αυτή σε καμία περίπτωση δεν την έλαβε μόνος του ένα πρωί επειδή άπλα βαρέθηκε , ζήλεψε ή δεν είχε τι να κάνει όπως πολλοί υποστηρίζουν. Την απόφαση αυτή την πηρέ ύστερα από ώρες συζήτησης με τον Ζήση και τα αλλά μελή της διοίκησης έχοντας αναλύσει την κάθε λεπτομέρεια σχετικά με την επιστροφή του , αλλά και γενικότερα τον νέο διοικητικό τρόπο λειτουργιάς της ΠΑΕ . Δόθηκε λοιπόν έτσι η αφορμή σε κάποιους να εκφράσουν την παντελώς ανόητη άποψη ότι ο Βρυζας χαλάστηκε , ένοιωσε ριγμένος , τσακώθηκε με τον Θοδωρή και ότι άλλη βλακεία μπορεί κάνεις να φανταστεί. Λες και είναι ο Θοδωρής κι ο Ζήσης τίποτα παιδάκια και παίζει κανα ρολό ο τίτλος που έχει ο καθένας , πρόεδρος ο ένας αντιπρόεδρος ο άλλος , γενικός αρχηγός ο ένας τεχνικός διευθυντής ο άλλος ,το ίδιο ακριβώς είναι. Απλό και ξεκάθαρο.
Όσο και να προσπαθούν κάποιοι να μας πείσουν για το αντίθετο ο ΠΑΟΚ έχει αυτήν τη στιγμή δυο κεφάλια , ΠΑΟΚτσηδες, μάγκες , αρχιδατους που έχουν θεσει ως σκοπό να φέρουν πάλι τον αετό στην κορυφή και θα τα καταφέρουν γιατί έτσι είναι γραφτό.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Πρόεδρε βγάλε ανακοίνωση όσο προλαβαίνεις. Τι θέλω να πεις?
Απλά:
"Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ αν και ζήτησε εισητήρια από την ΠΑΕ Ηρακλής, η δεύτερη αρνήθηκε κατηγοριματικά. Ως εκ τούτου φίλαθλοι του ΠΑΟΚ δεν θα βρεθούνε στις κερκίδες του Καυταντζογλείου. Αν βρεθούνε όμως άνθρωποι που φοράνε διακριτικά της ομάδας μας, εμείς αποποιούμαστε κάθε ευθύνη και προτρέπουμε την ΕΛ.ΑΣ και την ΠΑΕ Ηρακλής να πράξουν όπως νομίζουν. Την απεριοριστη και σε ολοκληρο ευθύνη έχουν οι προαναφερθέντες. "
Και έτσι τη γλιτώνουμε.
Αν θυμάστε (νομίζω στην Τρίπολη ήτανε) πήγαν ΠΑΟΚτσήδες χωρις να έχει πάρει εισητηρια ο ΠΑΟΚ και τα πρόστιμα για υβριστικά συνθήματα κτλ τα έφαγαν οι αντίπαλοι... Αφού δεν πέρνουμε εισητήρια, λογικά το ίδιο δεν ισχύει??
Απλά:
"Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ αν και ζήτησε εισητήρια από την ΠΑΕ Ηρακλής, η δεύτερη αρνήθηκε κατηγοριματικά. Ως εκ τούτου φίλαθλοι του ΠΑΟΚ δεν θα βρεθούνε στις κερκίδες του Καυταντζογλείου. Αν βρεθούνε όμως άνθρωποι που φοράνε διακριτικά της ομάδας μας, εμείς αποποιούμαστε κάθε ευθύνη και προτρέπουμε την ΕΛ.ΑΣ και την ΠΑΕ Ηρακλής να πράξουν όπως νομίζουν. Την απεριοριστη και σε ολοκληρο ευθύνη έχουν οι προαναφερθέντες. "
Και έτσι τη γλιτώνουμε.
Αν θυμάστε (νομίζω στην Τρίπολη ήτανε) πήγαν ΠΑΟΚτσήδες χωρις να έχει πάρει εισητηρια ο ΠΑΟΚ και τα πρόστιμα για υβριστικά συνθήματα κτλ τα έφαγαν οι αντίπαλοι... Αφού δεν πέρνουμε εισητήρια, λογικά το ίδιο δεν ισχύει??
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Σιγα που θα βγαλουν και ανακοινωση για τα αυτονοητα... Δε δινει εισιτηρια η γρια στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ, εμεις θα μαστε εκει, θα φιλοξενηθουν και οι γριες κι ολα μελι γαλα...
υ.γ. Έζησα για να ακούσω ότι δε θα πάω στο Καυτατζόγριο...

υ.γ. Έζησα για να ακούσω ότι δε θα πάω στο Καυτατζόγριο...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Νοβι, όλοι εκεί θα είμαστε... Απλά θα πας σαν ένας ποδοσφαιρόφιλος που τυχαίνει να είναι ΠΑΟΚτσής, και όχι σαν ένας ΠΑΟΚτσής που τυχαίνει να είναι και ποδοσφαιρόφιλος... 