Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από 8emis4 »

Τα παμε καλα Φερναντο, μπραβο. Συνεχιζουμε με αμειωτη ενταση μεχρι τελους.
Αν το Μαιο ειμαστε καλα, θα ειμαι κι εγω καλα, κι εσυ καλα ;)
Ζησης σπικιννκ σε λεω!
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από shark4 »

Διαβαζα μερικες απο τις τοποθετησεις των αλλων συνοπαδων μου και θα ηθελα να κανω μερικες επισημανσεις.
- Το λεγομενο " επιθετικο " ποδοσφαιρο ειναι ΚΥΡΙΩΣ θεμα παιχτων . Το οτι παιχτες τυπου Σισε ειναι αυτη την στιγμη πρωτοι σκορερ δεν ειναι τυχαιο . Το οτι παιχτες τυπου Μιετσελ ηταν πιο αποτελεσματικοι απο παιχτες τυπου Χριστοδουλοπουλου ειναι επισης πασιφανες. Το οτι ο Μουσλι του περσινου πρωτου γυρου ηταν αποτελεσματικος ειναι επισης αληθεια.
Απο εκει και περα υπαρχει κανεις που θα μπορουσε να προβλεψει( απο την εποχητης προετοιμασιας , ομως ;) ) οτι θα ειχαμε αυτη την εξελιξη στο θεμα των επιθετικων ? Πιστευε κανεις οτι ο Μουσλι μετα το γκολ στην Νορβηγια , δεν θα μπορουσε να ανακαμψει ? Πιστευε κανεις οτι ο Φιλομενο ( παιχτης που αποδεδειγμενα τις προηγουμενες χρονιες ειχε παιξει) θα εμενε εξω τοσο καιρο και δεν θα προσεφερε τα αναμενομενα ?
Ουτε μπορω να προσαψω κατι στην διοικηση και στον προπονητη για την επιλογη του Φιλομενο και την παραμονη του Μουσλι αντι των Αναστασακου και Μπακαγιοκο.
Αναμφιβολα οι πρωτοι θεωρουνταν πιο αξιοπιστοι απο τους δευτερους.
- Το λεγομενο " ομορφο" (????) ποδοσφαιρο δεν σημαινει αναγκαστικα και αποτελεσματικο. Ομορφο ποδοσφαιρο επαιζε η Βραζιλια το '82 , αποτελεσματικο η Ιταλια. Η οποια Ιταλια συνεχισε να παιζει αποτελεσματικα σε ολες σχεδον τις μεγαλες διοργανωσεις μεχρι και σημερα. Οταν η Βραζιλια αποφασισε να σοβαρευτει και να αφησει τις φαντεζι ενεργειες κατα μερος κερδισε και τα αναμενομενα. Αυτο ενα παραδειγμα απο το παγκοσμιο ποδοσφαιρο που δεν αμφισβητειται.Και για να ερθουμε στα δικα μας , και η Τσεχια επαιζε " ομορφα" αλλα η Ελλαδα αποδειχτηκε αποτελεσματικη.
- Η λογικη του τρωω 4 και βαζω 5 , με πληθος ευκαιριων δεν νομιζω να εφαρμοζεται πουθενα πλεον στον κοσμο.( ισως σε κατι παιχνιδια της 3ης κατηγοριας Σκωτιας , που μας ριχνουν και στον κουβα :lol: :lol: )
- Στο σημερινο ποδοσφαιρο το δογμα που ακολουθειται ειναι : Οι επιθετικοι πιεζουν και αμυνονται και οι αμυντικοι ανεβαινουν ψηλα .Παραδειγματα υπαρχουν πολλα σε ολες τις μεγαλες και σοβαρες ομαδες του κοσμου.
Και για κλεισω. Η αισθηση της σοβαροτητας που βγαζει αυτη η ομαδα του ΠΑΟΚ με τον Σαντος , που ξερεις οτι δεν θα γινεις ερμαιο του καθε πικραμενου , που ξερεις οτι δεν θα κανει παρτυ ο καθε τυχαρπαστος μεσα-εξω ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ.
Οταν εξασφαλισεις την ηρεμια στα μετοπισθεν , μπορεις να δεις με πιο νηφαλιο τροπο τι θα κανεις μπροστα. Αλλο η διαχειρηση του 0-0 και αλλο η ανατροπη του 0-1 η' του 0-2 ;)

Υ.Γ. Σε εκεινο το περιβοητο παιχνιδι με την αεκ ( 3-2 το 2004) επειδη ημουν μεσα, δεν θα ξεχασω στο 0-2 το τι καντηλια και οχι μονο ειχε ακουσει ο Αγγελος , ο Σαλπι και δεν μιλαω για τον Γιασεμη. Μαλιστα καποιοι " αγανακτισμενοι " ειχαν αρχισει να φευγουν ( ημουν στην 3 ). Τελικα οσοι εμειναν, στο 45 που το σκορ ηταν 2-2 με δυο γκολ του Γιασεμη(!!!!!) νομιζες οτι ησουν σε αλλο γηπεδο απο τις επευφημιες και τις φιλοφρονησεις για τους παιχτες και τον προπονητη. Απο τους ιδιους που λιγα λεπτα νωριτερα ειχαν κατεβασει ολους τους αγιους .

Υ.Γ.2 Ειναι προτιμοτερο το κολλυριο απο το να ψαχνω μαντηλι να κλαψω !!!!!
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2512
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από tolis14 »

Σε ολα τα πραγματα στη ζωη, καποιος που θελει να πετυχει, προγραμματιζει...χωρις προγραμμα και πλανο δεν γινεται απολυτως τιποτα...
Ο Santos ειναι προπονητης που δουλευει φανερα με πλανο και αυτο φαινεται απο την πορεια της ομαδας και τις κινησεις της διοικησης...
Στα πλαισια αυτου του πλανου και προγραμματισμου, οπως και καθε προπονητης που σεβεται τον εαυτο του και το ψωμι που τρωει, ξεκινησε το στησιμο της ομαδας απο τη δημιουργια μιας επιθετικης, σκληρης και αποτελεσματικης αμυνας...Αυτο ειναι και το ποιο λογικο αφου ολοι ξερουμε οτι τα παιχνιδια κερδιζονται απο την αμυνα....
Απο τη στιγμη που τον εμπιστευτηκε η διοικηση και του εδωσε το χρονο να δουλεψει οπως αυτος θελει, να ειμαστε ολοι σιγουροι οτι, αφου φτασει την αμυνα της ομαδας στα επιπεδα που θελει, θα στραφει στην δημιουργια της αναλογη επιθετικης γραμμης....
Ας μη γελιομαστε, οι καλυτερες ομαδες της ευρωπης βασιζονται στην σκληρη και επιθετικη τους αμυνα, το pressing που τους δινει την ευκαιρια να κλεψουν τη μπαλα ψηλα και να δημιουργησουν φασεις...αυτο δεν εκανε και ο ΠΑΟΚ με το gay?
Εχουν προσαφθει διαφορα στον Santos, οπως loser, συντηρητικος κλπ..τοσο απο την παρουσια του στον ΠΑΟΚ, οσο και απο την παρουσια σε αλλες ομαδες...Ποτε ομως του δωθηκε η ευκαιρια να ολοκληρωσει τη δουλεια του? Απο τις αλλες ομαδες εφυγε γιατι δεν τους εδωσε πρωταθλημα σε ενα χρονο (στο αεκακι κοντεψε με τον κρασα και τον καπανταη)...
Στον ΠΑΟΚ ηδη αρχισαν να φαινονται τα αποτελεσματα, μετα το χρονο που του δωθηκε...Και νομιζω ο Santos ειναι οτι καλυτερο εχει τυχει στην ομαδαρα μας προπονητικα τα τελευταια (πολλα) χρονια....Τα καλυτερα ερχονται....
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Αρκει να εχεις ματια να τα δεις "τα καλυτερα" γιατι πολλες φορες τα κολλυρια δεν γιατρευουν την στραβωμαρα.!! 8-)
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2512
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από tolis14 »

Οι βαριες περιπτωσεις στραβωμαρας και βλακειας ειναι ανιατες....για ολες τις αλλες ομως υπαρχει θεραπεια και ελπιδα...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Φερνανδο θα μας αναγκάσει να έχουμε Βραζιλοπορτογαλική νοοτροπία στα παιχνίδια μας!
Πώ, πω κατάντια!
Άντε να συμπλεύσουν μετά οι παραδοσιακοί Λατίνοι Garcia, Vitolo!
Θα μας τρελάνει αυτός ο Μηχανικός!
Θα φτάσουμε στο τέλος να δούμε τον Βιερι να σκοράρει με το κεφάλι, ή τον Χαλκιά να πέφτει στα δεξιά και να αποκρούει, συρτό σουτ, με το αριστερό χέρι!!!!
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από sourmenetes »

8emis4 έγραψε:Τα παμε καλα Φερναντο, μπραβο. Συνεχιζουμε με αμειωτη ενταση μεχρι τελους.
Αν το Μαιο ειμαστε καλα, θα ειμαι κι εγω καλα, κι εσυ καλα ;)
Ζησης σπικιννκ σε λεω!
Θα χρειαστει να παμε μεχρι Μαιο αραγε??? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από gash04 »

De médico e de louco, todos temos um pouco

αλλά

Depressa e bem não há quem
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Κατι για " γιατρο" και για "τρελο" λεει αλλα ορκο δεν παιρνω... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Από γιατρό και τρελλό, όλοι έχουμε λίγο

αλλά

Γρήγορα και καλά, δεν υπάρχει κανένας

και οι 2 είναι διαφορετικές ασχέτως αν τις ένωσα.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Ειμαι σε καλο "δρομο" τοτε..!! 50% επιτυχια.. :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από DimisK »

Τελικά....είμαστε όλοι Σαντικοί.

Απλά κάποιοι δεν θέλαμε να το πιστέψουμε..... 8-)
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Χωρις δικαιολογιες ,χωρις υπεκφυγες ειπε οτι μονο οι βαθμοι μας ικανοποιουν αλλα η εμφανιση αστα να πανε...Με τα μπινελικια του ημιχρονου κατι ψιλο εγινε αλλα και εσυ ρε Φερναντο με το ρισκο σου και τα 3 σεντερ φορ και με βιερινια κουτσιανικουλη μεσα , χαλας τον τιτλο του "αμυντικογενη"...!! Οι μιση ομαδα ηταν επιθετικοι.!!Ειναι πραγματα αυτα.? :lol: :lol: Ποσα στοματα θα κλεισεις ακομα οεο..? :nairepaok:

:opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

+1589 αυτό ακριβώς θα έγραφα. Φτου σου συντηρητικέ Σάντος. :twisted:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Τι να σου πεί ο Σάντος.
Αυτός καλά τα λέει αλλά εμείς πως τα ερμηνεύουμε?
Η ομάδα ήταν εκτός χρόνου και τόπου ώρες ώρες και αυτή την φορά με όντως γιόμες.
Καθόλου καθαρό μυαλό.
Μα καθόλου όμως όταν έκανε επίθεση παρά μόνο σέντρες που ούτε μια δεν βγήκε.

Και απο την άλλη έδειχνε ότι δεν έχει απλά μέταλλο αλλά έχει βαρύ μέταλλο.
Ας είναι.
1000 φορές να θυσιάζεται το θέαμα και να κερδίζουμε παρά να έχουμε γκέλες και να κλαιγόμαστε για το τι έφταιξε.
Ακόμα έχει πολύ δρόμο μπροστά για να φτάσει σε αυτό που πιστεύω όλοι μας επιθυμούμε αλλά και ο Σάντος ζητάει απο τους παίχτες του.


Υ.Γ
Ολες οι αλλαγές του ήταν αποκορύφωμα για άλλη μια φορά.
Μεγάλο μάτι ο τύπος.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”