Με το καλό λοιπόν να ανανεώσει και να συνεχίσει το έργο του.
Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
- Caballo Viejo
- Δημοσιεύσεις: 2012
- Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
- Τοποθεσία: Paokoslovakia
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ο Σάντος είναι μακράν ο σοβαρότερος προπονητής που είχαμε ποτέ κι όταν θα φύγει μετά από πολλά χρόνια ελπίζω όλοι μας να λέμε ότι ήταν και ο καλύτερος και ο πιο επιτυχημένος.
Με το καλό λοιπόν να ανανεώσει και να συνεχίσει το έργο του.
Με το καλό λοιπόν να ανανεώσει και να συνεχίσει το έργο του.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Πρώτα οι παίχτες και μετά ο Σάντος.
Λογικά πάμε για 2012.
Λογικά πάμε για 2012.
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ειπανε για τον νέο προπονητη τιποτα;
Γιατι το εχω αγχος...
Γιατι το εχω αγχος...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
δεν μπορω να στο μεταφερω λογω ηλικιας
ας παρει την ευθυνη αλλος
ας παρει την ευθυνη αλλος
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Μπα ,τιποτα...
Για τον Σάντος: «Συζητήσαμε και με τον Ζήση πριν ξεκινήσει η συνέντευξη Τύπου. Τις επόμενες εβδομάδες θα ξεκινήσουμε να συζητάμε το πλάνο της ερχόμενης σεζόν. Η διάθεσή μας και η σκέψη μας είναι να συνεχίσουμε την συνεργασία μας».

- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
ΑΣ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΕΓΩ!!!

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Όποιος έχει καινούργιο προπονητή ας κάνει ένα βήμα μπροστά.
Που πας ρε καημένε Μάξιμε;
Που πας ρε καημένε Μάξιμε;
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Η εβδομάδα ξεκίνησε με τις ανανεώσεις των συμβολαίων των Κώστα Χαλκιά και Πάμπλο Γκαρσία και δεν αποκλείεται να κλείσει με αυτή του Φερνάντο Σάντος.
Μπορεί να μην έχει προγραμματιστεί κάποια συνάντηση ανάμεσα στον Πορτογάλο τεχνικό και τον Θοδωρή Ζαγοράκη, όμως ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ σίγουρα θα κληθεί να τοποθετηθεί για το θέμα. Αλλωστε, ο νυν πρόεδρος της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ ήταν εκείνος που είχε ανακοινώσει στα μέσα Αυγούστου του 2009 την προφορική ανανέωση συνεργασίας με τον Φερνάντο Σάντος μέχρι το καλοκαίρι του 2012.
Η ανανέωση αυτή έμεινε στα λόγια μετά την παραίτηση Ζαγοράκη τον περασμένο Οκτώβριο και επανέρχεται στο προσκήνιο όχι μόνο λόγω της επιστροφής Ζαγοράκη, αλλά και της πορείας του ΠΑΟΚ, επιστέγασμα της οποίας ήταν η εμφάνιση και η νίκη του «δικέφαλου» επί του Ολυμπιακού
http://www.sentragoal.gr/article.asp?ca ... id=7058093
ps
Μάξιμε τα παράπονα σου στον άμπαλο τον Ζαγοράκη πλεον.
Μετά τις υπογραφές το τόπικ θα κλειδωθεί.
Μπορεί να μην έχει προγραμματιστεί κάποια συνάντηση ανάμεσα στον Πορτογάλο τεχνικό και τον Θοδωρή Ζαγοράκη, όμως ο πρόεδρος της ΠΑΕ ΠΑΟΚ σίγουρα θα κληθεί να τοποθετηθεί για το θέμα. Αλλωστε, ο νυν πρόεδρος της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ ήταν εκείνος που είχε ανακοινώσει στα μέσα Αυγούστου του 2009 την προφορική ανανέωση συνεργασίας με τον Φερνάντο Σάντος μέχρι το καλοκαίρι του 2012.
Η ανανέωση αυτή έμεινε στα λόγια μετά την παραίτηση Ζαγοράκη τον περασμένο Οκτώβριο και επανέρχεται στο προσκήνιο όχι μόνο λόγω της επιστροφής Ζαγοράκη, αλλά και της πορείας του ΠΑΟΚ, επιστέγασμα της οποίας ήταν η εμφάνιση και η νίκη του «δικέφαλου» επί του Ολυμπιακού
http://www.sentragoal.gr/article.asp?ca ... id=7058093
ps
Μάξιμε τα παράπονα σου στον άμπαλο τον Ζαγοράκη πλεον.
Μετά τις υπογραφές το τόπικ θα κλειδωθεί.