Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από DimisK »

Sera4 έγραψε:Την επιτυχια ευκολα τη μειωνουμε...την αποτυχια ευκολα την κανουμε καταστροφη...
Αλήθειες....
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Realcon »

shark4 έγραψε:+0-1. Αληθειες λες , αδερφε :nairepaok:
Απλά μου αρέσει να το βλέπω!!! :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
keep_paokizein
Δημοσιεύσεις: 899
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
Τοποθεσία: Kατερινη

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από keep_paokizein »

Isaak the Greek έγραψε:
keep_paokizein έγραψε:Δεν απέχουν καθόλου φίλε μου... αυτά που τόνισες μεταξύ τους !!!
Και στους φίλους τα χώνουμε άγρια όταν χρειάζεται για να συνέρχονται... :opaokara:

Γιατί τώρα... δεν μπορώ να διαφωνήσω πουθενά μαζί σου !!!
Και κανείς δε νομίζω ότι διαφωνεί!!!

Και ξέρεις γιατί...?
γιατί παρέλειψες το κομμάτι του κειμένου που προκάλεσε τις αντιδράσεις...
Orwell έγραψε: Γι' αυτό και προσυπογράφω μέχρι τελείας το σχόλιο του Gash από πάνω ειδικά σε ότι αφορά την επιθετική λειτουργία,καθώς προχθές δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι παίζαμε απέναντι σε ένα "βαριά άρρωστο" αντίπαλο και ότι δεν έπαθε αυτό που ακριβώς θα έπρεπε να πάθει.....γι' αυτό χαμηλά η μπάλα και συνεχίζουμε.

Mαλιστα........οταν θα παραδιδεις μαθημα "πως να κανω ενα τοπικ πουτ@ν@ και μετα να στριβω δια του αραβωνος" φωνα με.Οτι η μικροτητα καποιων θα εφτανε μεχρι εδω , δεν το περιμενα.

Μπαινω κι εγω στο τοπικ για να κανουμε το χαβαλε μας και βλεπω τα παραπανω......Παντα πρεπει να μας χαλανε το παρτυ καποιοι...δυστυχως!


Αααααα.οσο για το ποιος περιμενε στη γωνια , το ειδε ολος ο κοσμος κι ο ντουνιας!!!!Καλα ρε δεν ντραπηκατε να βγειτε και να μιλατε για χωσιματα τετοιες μερες?????Ουστ μωρη μιζερια!!!!!!
Δεν υπάρχει λόγος να επανέλθουμε δε νομίζεις?
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Δεν έχω κανέναν απολύτως λόγο να του πω μπράβο, άσε που και να έλεγα ο συγκεκριμένος μάλλον δε θα νοιαζόταν και πολύ πολύ. Έκανε αυτό που έκανε και τις άλλες φορές απλά τώρα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μάς βγήκε: βάλαμε γκολ στην πρώτη σοβαρή μας φάση και η αλυσίδα της άμυνας δεν έσπασε πουθενά.

Θέλει να μείνει μόνο αν η ομάδα χτυπήσει του χρόνου πρωτάθλημα. Για να χτυπήσουμε πρωτάθλημα από την αρχή (μακάρι και φέτος αλλά δε θέλω να ανεβάζω τόσο ψηλά τον πήχη), θα πρέπει να κάνουμε 2-3 ακριβές μεταγραφές. Ακριβές μεταγραφές άρα λεφτά, λεφτά άρα διακανονισμός των χρεών...

Οπότε για να έχουμε Φερνάντο Σάντος, θα πρέπει να δούμε τι θα γίνει με αυτό το θέμα, τα χρέη. Μη βρεθούμε προ δυσάρεστων εκπλήξεων... Ο ΠΑΟΚ ακόμα έχει αρνητική καθαρή θέση και αυτό, για όσους ξέρουν λογιστικά, λέει πολλά...

Όχι, δεν είμαι εκτός θέματος.
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από diniko80 »

ετσι ακριβως....
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από arisk »

Pegasus1589 έγραψε:...Έκανε αυτό που έκανε και τις άλλες φορές απλά τώρα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μάς βγήκε...
Είπες μεγάλη κουβέντα φίλε... Ο ΠΑΟΚ έπαιξε την Κυριακή με το ίδιο σύστημα και την ίδια τακτική που παίζει πάντα... Με πολύ μικρές διαφοροποιήσεις... Άλλαξε λίγο το ύψος της πίεσης και ένα-δύο πρόσωπα (Εντίνιο, άντε δύο με το Βιτόλο αν και έπαιξε ήδη σε 3-4 ντέρμπι)... Με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε αποτύχει να κερδίσει τις προηγούμενες 18 φορές... Και αυτό είναι ένα μεγάλο θέμα... Ένας απο τους λόγους που με ώθησαν να αλλάξω την άποψή μου για τον προπονητή είναι και το ότι παρά τα 18 χαστούκια δεν άλλαξε την προσέγγισή του... Τόσο πολύ το πίστευε... Το αν δικαιώθει θα φανεί σύντομα μιας και έρχονται 8 μαζεμένα ντέρμπυ... Αυτό που συνέβη μέχρι τώρα όμως είναι το γεγονός ότι μόλις οι παίκτες έκαναν σωστάαυτό που τους ζητήθηκε και εξέλειψαν οι εξωτερικοί παράγοντες (διαιτησία, ατυχία) η ομάδα όχι απλώς νίκησε αλλά έκανε και πειστική εμφάνιση... Και αυτό όπως προείπα είναι ένα πάρα πολύ σημαντικό ζήτημα το οποίο δεν έχουμε επισημάνει... Γι'αυτό περιμένω με ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον και λαχτάρα τη συνέχεια... ;)


Υ.Γ. Ο μάγειρας (Σάντος) μαγείρεψε με τον ίδιο τρόπο (τακτική) και την ίδια συνταγή (σύστημα)... Αυτά που άλλαξαν ήταν μερικά μπαχαρικά (Εντίνιο, Βιτόλο) και η κουζίνα (εξωτερικοί παράγοντες όπως διαιτησία, ατυχία)...

Υ.Γ.2. Μάλλον είδα κάτι ηλίθιο στην tv με μαγειρική και κουζίνες και επηρρεάστηκα... Γι'αυτό δεν βλέπω σχεδόν ποτέ tv... :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος arisk την Τετ 27 Ιαν 2010, 22:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9120
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Photis »

Η διαφορά η μεγάλη ήταν το δέσιμο του κέντρου μας με την προσθήκη του υπερπαικταρά βιτόλο σε σχέση με τα προηγούμενα ντέρμπι.Όπως φυσικά και όλης της ομάδας,αλλά κυρίως γι αυτό το λόγο..

:pano:
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από arisk »

Καλά το είπες... Έβαλε λίγο αλεύρι για να δέσει η σάλτσα... :lol:
Άβαταρ μέλους
ehemithos 199
Δημοσιεύσεις: 1526
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 20:42
Τοποθεσία: ΚΟΜΟΤΗΝΗ
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από ehemithos 199 »

Pepermint έγραψε: με αναγκάζει να του βγάλω το καπέλλο και να καταπιώ την γλώσσα μου
ελπίζω και όχι μόνο να συνεχίσει έτσι

τον στηρίζουμε, αφού κερδίζει τον σεβασμό βήμα-βήμα
topic locked!! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από sidpanos »

χαχαχαχαχα
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από sourmenetes »

sourmenetes έγραψε:Τα δειγματα φανηκαν και πριν τις μεταγραφες..Πιστευω οτι στο δευτερο γυρο θα ειμαστε ακομα πιο ανταγωνιστικοι και οσο για τα ντερμπι εχω την πεποιθηση οτι 1-2 θα τα παρουμε...Η ομαδα συνερχεται και βρισκει πατηματα...
Για του λογου το αληθες η προβλεψη μετα απο τον αγωνα με τον τελη βγηκε αληθινη...
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από sidpanos »

βραβείο ΣΑΣΤΑΛΕΓΑ μέχρις στιγμής...
φρι
μαξιμος
σιντ
σουρμενετες :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Petm »

πως το είχε ο santos πριν κάνα χρόνο? "δε νιώθω αποτυχημένος όταν με κράζουν , αλλα ούτε και θεός όταν με αποθεώνουν" η κάτι τέτοιο.

σιγά σιγά καλο είναι να αρχίσουμε να προσγειωνόμαστε. το λέω γιατί κύριος στα ράδια βλέπω μια έπαρση να μας έχει κυριεύσει. πλήρη έλεγχο του παιχνιδιού δε πρόκειται να ξαναέχουμε σε ντέρμπι για τόσο πολύ ώρα όπως έγινε με τον OSFP και επειδή η ομάδα χτίζεται βήμα προς βήμα θα ξαναέρθουν και τα άσχημα αποτελέσματα-εμφανίσεις σε ντέρμπι.με 2 ποιοτικούς παίκτες στην επίθεση και ίσος κάτι πιο γρήγορο-ποιοτικο στα ακραία back η ομάδα και ο santos μαζί τhς θα ανεβάσουν μια ταχύτητα ακόμα.

προς το παρόν 3 βαθμούς έδωσε το mats με τον OSFP , 6 βαθμούς και μια πρόκριση δίνουν τα εκτος έδρας με Γιάννενα-Ηρακλή.
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από DimisK »

+1

KATΩ Η ΜΠΑΛΑ, ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ....

:pano:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Realcon »

Τα λες καλά αδελφέ Petm!

+0-1
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”