υγ..το τόπικ θα κλειδωθεί μετά τις ευχαριστίες σας...
σε δύο-τρείς μέρες δηλαδή....
Σε ευχαριστούμε για όσα μας προσέφερες!!yiannisPAOKitalia έγραψε:Στο καλό ρε φιλαράκι! Ο ΠΑΟΚ δε σε ξεχνά, γι'αυτό κι εσύ να τον θυμάσαι.
Καλή τύχη Joe, και ο ΠΑΟΚ μαζί σου.

ΑποστόληςΑ έγραψε: Δεν ήταν το μεγάλο σέντερ μπακ, αλλά ένα πολύ καλό παιδί, χωρίς προβλήματα προς την ομάδα και όταν χρειάστηκε έδωσε ό,τι είχε (σχεδόν)!
Καλό δρόμο Joe και καλή συνέχεια!