Joe Émerson Bizera Bastos

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos

Δημοσίευση από teod1980 »

Καλή συνέχεια Τζο στην καριέρα σου. Όσο χρειάστηκες ήσουν καλός. Συν το ότι ηρεμούσες και τον Παυλάρα.
Ας πάρει τη θέση κανένας άλλος ουρουγουανός... :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Joe Emerson Bastos Bizera

Δημοσίευση από arisk »

novito έγραψε:Η ομάδα του Νίκου Καραγεωργίου φέρεται να έχει έρθει σε συμφωνία με τον Ουρουγουανό κεντρικό αμυντικό για να τον αποκτήσει ως δανεικό για τους επόμενους έξι μήνες. Οι Κρητικοί θα πληρώσουν το μισό συμβόλαιο του Μπιζέρα, δηλαδή ένα ποσό που αγγίζει τις 270.000 ευρώ.

http://www.exedrasports.gr/football/sup ... ?aid=50836

σημ: ρε ουφο που το γραψες, 270χιλιαρικα ειναι ολο το συμβολαιο του Τζο, οχι το μισο... :lol: :lol:
Αληθινό ούφο όμως... Ξέχασε και ότι υπάρχει συμφωνία ΠΑΟΚ-Εργοτέλη στα πλαίσια της μεταγραφής Κουτσιανικούλη να δώσει δύο πληρωμένους δανεικούς παίκτες στον Εργοτέλη (αλλιώς να πληρώσει το ποσό των 300.000)... Αν ήταν να πάει εκεί θα τον πληρώναμε εμείς... Αλλα... Φέρτε μου τον Ταυλαρίδη να τελειώνουμε... :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Γιατί να τον αφήσουμε ελεύθερο; Πρέπει σώνει και καλά ν' αδειάσει μια θέση ξένου; Έχουμε βρει κάποιον άλλον;
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Απλα για να χουμε.....θεση ευκαιρη και να γλιτωσουμε οτι μπορουμε απ το συμβολαιο του μεχρι το καλοκαιρι
paok87
Δημοσιεύσεις: 6914
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos

Δημοσίευση από paok87 »

Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει ότι λύθηκε κοινή συναινέσει το συμβόλαιο του Joe Bizera. Ευχαριστούμε τον ποδοσφαιριστή για τις υπηρεσίες του και του ευχόμαστε καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του
http://www.paokfc.gr/swift.jsp?CMRCode= ... J&extLang=

Αντίο Ινδιάνε
Άβαταρ μέλους
thrix
Δημοσιεύσεις: 1305
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 13:16

Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos

Δημοσίευση από thrix »

Επιτέλους, πάει κι αυτό το θέμα έκλεισε. Να πάει στο καλό το παλικάρι.
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos

Δημοσίευση από e8nos »

αρε τζο σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για οτι προσφερες στην ομαδα μας!τζο ψυχαρα για παντα ΠΑΟΚαρα!!!
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Στο καλό ρε φιλαράκι! Ο ΠΑΟΚ δε σε ξεχνά, γι'αυτό κι εσύ να τον θυμάσαι.

Καλή τύχη Joe, και ο ΠΑΟΚ μαζί σου.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos

Δημοσίευση από Sera4 »

παρασανδαλε τωρα πεστο :lol: :lol:

να σαι καλα ρε μπιζερα οτι και να κανεις σε ευχαριστουμε πολυ... :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Adios Joe Bizera! Καλή συνέχεια!
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos

Δημοσίευση από vs40 »

Καλή επιτυχία Τζοε. Όλοι τον πάμε και καλό είναι να τον χειροκροτήσουμε όταν θα είναι αντίπαλός μας. Είναι καλό που πάει στον Ηρακλή, για να μείνει στην πόλη μας και να έχει και το κολλητάρι του ο Πάμπλο Γκαρσία :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos

Δημοσίευση από Billy4 »

Μπράβο ρε Joe. Είσαι ψυχή. Γι αυτό και θα μείνεις στο μυαλό μας. Καλή συνέχεια στην καριέρα σου.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

vs40 έγραψε:Καλή επιτυχία Τζοε. Όλοι τον πάμε και καλό είναι να τον χειροκροτήσουμε όταν θα είναι αντίπαλός μας. Είναι καλό που πάει στον Ηρακλή, για να μείνει στην πόλη μας και να έχει και το κολλητάρι του ο Πάμπλο Γκαρσία :opaokara:
Σιγά μην πάει το αλάνι σε ομάδα Β'εθνικής.. Στην Albacete θα πάει μάλλον!
Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos

Δημοσίευση από teratios »

τα λέμε αλάνι και μην ξεχνάς, στην φετινή φιέστα για το νταμπλ θα είσαι και εσύ
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: 23. Joe Émerson Bizera Bastos

Δημοσίευση από Photis »

Σ'ευχαριστούμε Τζό για όσα πρόσφερες.Ο ΠΑΟΚ ανέβηκε επίπεδο και αναγκαστηκά δε χωρούσες..καλή συνέχεια στη καριέρα σου...

:pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”