Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Η ερώτηξη της ημέρας
Με τους κλεμμένους 7 βαθμούς ακόμα και 3 να ήταν ας κόψουμε ότι θέλετε και όσο θέλετε.
Η ομάδα κάνει πρωταθλητισμό ή όχι?
Η υπόσχεση του Σάντος να βρεθεί όσο ποιο κοντά γίνεται στον πρώτο ισχύει ή όχι ακόμα?
Με τους κλεμμένους 7 βαθμούς ακόμα και 3 να ήταν ας κόψουμε ότι θέλετε και όσο θέλετε.
Η ομάδα κάνει πρωταθλητισμό ή όχι?
Η υπόσχεση του Σάντος να βρεθεί όσο ποιο κοντά γίνεται στον πρώτο ισχύει ή όχι ακόμα?
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
ΣΑΣΤΑΛΕΓΑ κουφ@λιτσες, αλλα δεν με πιστευατε! Ανανεωση τωρα στο Δον που θελατε να τον διωξατε κιολας...(Που ειναι τα ξυδια οεο)
Καταρχην να γραψω πρωτα τα θετικά και μετά να βγαλω τον γερικο πεσιμισμό μου...
Ομαδα με αψογη αμυντικη λειτουργια, οι παιχτες ξερουν πολυ καλα τι ζητουν μεσα στο χορταρι κλπ κλπ τα εχετε πει ολα...
Οι συγγενεις μου γαυροι κρυβονται εδω και 2 μερες και δεν τους βρισκω στα τηλεφωνα...
Συγχαρητηρια λοιπόν και ενα μεγαλο μπραβο για την περηφανεια που νιωσαμε...
Η μεχρι τωρα ενσταση μου ηταν οτι δεν μπορουμε να κερδισουμε το ΠΟΚ...Για μενα απολυτα δικαιολογημενη γιατι ολοι ξερουμε το τι σημαινει να μην μπορεις να κερδισεις μεγαλα ματς... Τωρα πλεον δεν υπαρχουν δικαιολογιες και δεν προκειται να γκρινιαξω για ανωφελα πραγματα...
...για ενα πραγμα ομως θελω να εφιστησω την προσοχη σας...
Πρεπει να συνεχιστουν αυτες οι εμφανισεις και στα επομενα ντερμπι και να μην αποδειχθει οτι ηταν πυροτεχνημα και οτι τσαμπα χαρηκαμε! Αν δεν παρουμε πρωταθλημα (για μενα δυσκολο) τοτε στα πλει οφ πρεπει να παρουσιαστουμε το ιδιο δυνατοι οπως προχτες, γιατι εκει θα ειναι η ουσια... (αν αρχισουν οι καραφλοκορακες τα οργανα,τοτε παω πάσο, δεν θα φταιει η ομαδα, αλλα η κωλοπαραγκα τους).
ΥΓ.
Κοιτα να δεις που θα ερθει η μερα που θα ζητωκραυγαζω για ανανεωση του Σαντος...
Εχω ακομα ελπιδες...Οχι...Θα χασουμε, που θα παει το παραμυθι...Θα φαμε γκολ τουλαχιστον, δεν μπορει!

Καταρχην να γραψω πρωτα τα θετικά και μετά να βγαλω τον γερικο πεσιμισμό μου...
Ομαδα με αψογη αμυντικη λειτουργια, οι παιχτες ξερουν πολυ καλα τι ζητουν μεσα στο χορταρι κλπ κλπ τα εχετε πει ολα...
Οι συγγενεις μου γαυροι κρυβονται εδω και 2 μερες και δεν τους βρισκω στα τηλεφωνα...
Συγχαρητηρια λοιπόν και ενα μεγαλο μπραβο για την περηφανεια που νιωσαμε...
Η μεχρι τωρα ενσταση μου ηταν οτι δεν μπορουμε να κερδισουμε το ΠΟΚ...Για μενα απολυτα δικαιολογημενη γιατι ολοι ξερουμε το τι σημαινει να μην μπορεις να κερδισεις μεγαλα ματς... Τωρα πλεον δεν υπαρχουν δικαιολογιες και δεν προκειται να γκρινιαξω για ανωφελα πραγματα...
...για ενα πραγμα ομως θελω να εφιστησω την προσοχη σας...
Πρεπει να συνεχιστουν αυτες οι εμφανισεις και στα επομενα ντερμπι και να μην αποδειχθει οτι ηταν πυροτεχνημα και οτι τσαμπα χαρηκαμε! Αν δεν παρουμε πρωταθλημα (για μενα δυσκολο) τοτε στα πλει οφ πρεπει να παρουσιαστουμε το ιδιο δυνατοι οπως προχτες, γιατι εκει θα ειναι η ουσια... (αν αρχισουν οι καραφλοκορακες τα οργανα,τοτε παω πάσο, δεν θα φταιει η ομαδα, αλλα η κωλοπαραγκα τους).
ΥΓ.
Κοιτα να δεις που θα ερθει η μερα που θα ζητωκραυγαζω για ανανεωση του Σαντος...
Εχω ακομα ελπιδες...Οχι...Θα χασουμε, που θα παει το παραμυθι...Θα φαμε γκολ τουλαχιστον, δεν μπορει!
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Here i am αδερφέ kass....alive and screaming.
Σκέφτομαι ότι άμα επιβιώσω απ' όλη αυτήν την Σαντολαγνεία,δεν θα έχω τίποτα να φοβηθώ for the rest of my life
Πέρα από πλάκα πάντως,για όποιον είναι δίκαιος όλη αυτό το αριστοτεχνικό στήσιμο της ομάδας,θα πρέπει να αναγνωρίσει ότι είναι έργο Σάντος 100%...και γω επειδή είμαι δεν έχω κανένα πρόβλημα να του το αναγνωρίσω.
Στα τελευταία ματς άλλωστε φαινόταν η δουλειά ενός προπονητή που κανείς δεν μπορεί να του αρνηθεί ότι δουλεύει και δεν κοροιδεύει.
Οταν η ομάδα θα φτάσει επιθετικά, το επίπεδο λειτουργίας που έχει και αμυντικά-το οποίο προχθές ειδικά στο α'-ήταν για σεμινάριο,τότε θα μπορούμε πλέον να μιλάμε για άλμα και όχι για βηματάκια...το οποίο βέβαια εξαρτάται και απ' τον μάστορα αλλά και απ' τα υλικά που θα του δοθούν.
Γι' αυτό και προσυπογράφω μέχρι τελείας το σχόλιο του Gash από πάνω ειδικά σε ότι αφορά την επιθετική λειτουργία,καθώς προχθές δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι παίζαμε απέναντι σε ένα "βαριά άρρωστο" αντίπαλο και ότι δεν έπαθε αυτό που ακριβώς θα έπρεπε να πάθει.....γι' αυτό χαμηλά η μπάλα και συνεχίζουμε.
Στο σωστό topic αυτή τη φορά....
Σκέφτομαι ότι άμα επιβιώσω απ' όλη αυτήν την Σαντολαγνεία,δεν θα έχω τίποτα να φοβηθώ for the rest of my life
Πέρα από πλάκα πάντως,για όποιον είναι δίκαιος όλη αυτό το αριστοτεχνικό στήσιμο της ομάδας,θα πρέπει να αναγνωρίσει ότι είναι έργο Σάντος 100%...και γω επειδή είμαι δεν έχω κανένα πρόβλημα να του το αναγνωρίσω.
Στα τελευταία ματς άλλωστε φαινόταν η δουλειά ενός προπονητή που κανείς δεν μπορεί να του αρνηθεί ότι δουλεύει και δεν κοροιδεύει.
Οταν η ομάδα θα φτάσει επιθετικά, το επίπεδο λειτουργίας που έχει και αμυντικά-το οποίο προχθές ειδικά στο α'-ήταν για σεμινάριο,τότε θα μπορούμε πλέον να μιλάμε για άλμα και όχι για βηματάκια...το οποίο βέβαια εξαρτάται και απ' τον μάστορα αλλά και απ' τα υλικά που θα του δοθούν.
Γι' αυτό και προσυπογράφω μέχρι τελείας το σχόλιο του Gash από πάνω ειδικά σε ότι αφορά την επιθετική λειτουργία,καθώς προχθές δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι παίζαμε απέναντι σε ένα "βαριά άρρωστο" αντίπαλο και ότι δεν έπαθε αυτό που ακριβώς θα έπρεπε να πάθει.....γι' αυτό χαμηλά η μπάλα και συνεχίζουμε.
Στο σωστό topic αυτή τη φορά....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ο "Βαρια Αρρωστος" Χειλουδακης δεν επαθε αυτο που επρεπε να παθει επειδη ο Δαλουκας (κυριως) και η γκαντεμια (δευτερευόντως) δεν το επετρεψαν. Για κανεναν αλλο λογο.
ΥΓ: Aμα το ποσταρεις και σε αλλο τοπικ ενημερωσε με για να σε ακολουθησω.
ΥΓ: Aμα το ποσταρεις και σε αλλο τοπικ ενημερωσε με για να σε ακολουθησω.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Θα πρέπει να υπάρξει και η κατανόηση απο όλους ότι όλοι είμαστε αδέλφια, ότι και αν πιστεύουμε και ότι όλοι μας αγαπάμε την ίδια ομάδα και θέλουμε το καλό της με κάθε τρόπο και για αυτό ίσως υπάρχουν εντάσεις μερικές φορές όλα πηγάζουν απο την αγάπη στον ΠΑΟΚ.
Να υπάρχει σεβασμός στην κάθε άποψη όπως έγραφε η υπογραφή του Μάξιμου όσο και διαφορετική αν είναι.
Μέσα απο υγιή διάλογο βγαίνουν οι μεγάλες αλήθειες.
Ένα αν θέλετε ακόμα συμπέρασμα είναι ότι ακόμα και χωρίς καθόλου γκρίνια δεν θα ήταν εφικτό να συμβούν όλα αυτά καθότι δεν θα υπήρχε και καθόλου πίεση ούτε καν για ξέσπασμα και αποσυμπίεση όπως συνέβη σήμερα με μέτρο όμως γιατί παν μέτρον άριστον.
Όλα χρειάζονται στον κατάλληλο βαθμό σαν συστατικά για να υπάρξει και επιτυχία και κανείς δεν περισσεύει στον ΠΑΟΚ ΜΑΣ ή είναι αναλώσιμος όπως μας μαθαίνουν στον στρατό.
Στον ΠΑΟΚ όλοι είναι απαραίτητοι ανεξαρτήτως πολιτικών θρησκευτικών και ότι άλλο θέλετε πεποιθήσεων διότι ακόμα είναι στο στάδιο χτισίματος.
ΛΑΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΣ
ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ
Να υπάρχει σεβασμός στην κάθε άποψη όπως έγραφε η υπογραφή του Μάξιμου όσο και διαφορετική αν είναι.
Μέσα απο υγιή διάλογο βγαίνουν οι μεγάλες αλήθειες.
Ένα αν θέλετε ακόμα συμπέρασμα είναι ότι ακόμα και χωρίς καθόλου γκρίνια δεν θα ήταν εφικτό να συμβούν όλα αυτά καθότι δεν θα υπήρχε και καθόλου πίεση ούτε καν για ξέσπασμα και αποσυμπίεση όπως συνέβη σήμερα με μέτρο όμως γιατί παν μέτρον άριστον.
Όλα χρειάζονται στον κατάλληλο βαθμό σαν συστατικά για να υπάρξει και επιτυχία και κανείς δεν περισσεύει στον ΠΑΟΚ ΜΑΣ ή είναι αναλώσιμος όπως μας μαθαίνουν στον στρατό.
Στον ΠΑΟΚ όλοι είναι απαραίτητοι ανεξαρτήτως πολιτικών θρησκευτικών και ότι άλλο θέλετε πεποιθήσεων διότι ακόμα είναι στο στάδιο χτισίματος.
ΛΑΟΣ ΕΝΩΜΕΝΟΣ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΣ
ΕΜΠΡΟΣ ΑΕΤΕ
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Hideguti έγραψε: ΥΓ: Aμα το ποσταρεις και σε αλλο τοπικ ενημερωσε με για να σε ακολουθησω.
δεν τα μαθες?? εμένα και ακόμα έναν-όνομα και μη χωριό-μας έβαλε ο δάσκαλος να γράψουμε για τιμωρία,το ίδιο αποθεωτικό σχόλιο για τον Σάντος σε όλα τα topic του Paokmania.....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Εξαιρετικό κοουτσάρισμα σε ντέρμπυ για άλλη μια φορά(όπως θα παρατηρήσετε, το στήσιμο ήταν ίδιο όπως και σε όλα τα άλλα ντέρμπi εδώ και 2 χρονια). Και θα μου πείτε, καλά ρε αφού το κουτσάρισμα είναι ίδιο γιατί δεν κερδίζαμε και τις προηγούμενες? Γιατί σε αυτό το ματς είχες Εντίνιο να εκτελεί ψυχρά λες και βαρούσε σε προπόνηση, είχες Βιτόλο να καταπίνει χιλιόμετρα, είχες Ίβιτς μεταμορφωμένο σε Ρoναλντίνιο και το βασικότερο από όλα για μένα είχες ΜΗΔΕΝ (0) νεύρα. Βρείτε μου ΜΙΑ φάση που να διαμαρτυρόμαστε πάνω από το επιτρεπτό και θα κάτσω να με μ@μήσετε.
Με 60-40 διαιτησία ΣΥΓΚΡΑΤΗΘΗΚΑΜΕ και χωρίς "καραγκιοζιλίκια" και "καραγκουνιές" δείξαμε την μαγκιά μας αλλού.
Ο Σάντος έκανε κατά 90% αυτά που έκανε και τις προηγούμενες φορές. Το υλικό όμως χθές ακολούθησε πιστά το άριστο σχέδιο του μηχανικού και τον δικαίωσε.
Αν ο ΠΑΟΚ βγάζει τα νεύρα του σε επαγγελματικά τάκλιν και όχι σε διαμαρτυρίες μπορεί να νικήσει ΚΑΙ τον διαιτητή.
Μεγάλε Φερνάντο, συνέχισε και βγάλε μας τα μάτια τα επόμενα 2 χρόνια. Εμείς μαζί σου,όχι γιατί είσαι ο Σάντος αλλά γιατί είσαι ο προπονητής του ΠΑΟΚ μας!
ΥΓ: Με τέτοια παλτουδιά,κουστουμιά και προσωπάκι φράπα είναι δυνατόν να μην πέσει ξερή η γκομενίτσα του πει@ιά? Είσαι μέγιστος lover!
Με 60-40 διαιτησία ΣΥΓΚΡΑΤΗΘΗΚΑΜΕ και χωρίς "καραγκιοζιλίκια" και "καραγκουνιές" δείξαμε την μαγκιά μας αλλού.
Ο Σάντος έκανε κατά 90% αυτά που έκανε και τις προηγούμενες φορές. Το υλικό όμως χθές ακολούθησε πιστά το άριστο σχέδιο του μηχανικού και τον δικαίωσε.
Αν ο ΠΑΟΚ βγάζει τα νεύρα του σε επαγγελματικά τάκλιν και όχι σε διαμαρτυρίες μπορεί να νικήσει ΚΑΙ τον διαιτητή.
Μεγάλε Φερνάντο, συνέχισε και βγάλε μας τα μάτια τα επόμενα 2 χρόνια. Εμείς μαζί σου,όχι γιατί είσαι ο Σάντος αλλά γιατί είσαι ο προπονητής του ΠΑΟΚ μας!
ΥΓ: Με τέτοια παλτουδιά,κουστουμιά και προσωπάκι φράπα είναι δυνατόν να μην πέσει ξερή η γκομενίτσα του πει@ιά? Είσαι μέγιστος lover!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Billy4 την Τρί 26 Ιαν 2010, 16:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Μολις ειδα Σορλεν στην 11 αδα τον εκραξα να πω την αληθεια..αλλα...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ακομα ανοιχτο ειναι αυτο το τοπικ..? Καλα μαζοχες ειμαστε.?

- keep_paokizein
- Δημοσιεύσεις: 899
- Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
- Τοποθεσία: Kατερινη
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Μάλιστα!!!Orwell έγραψε: Οταν η ομάδα θα φτάσει επιθετικά, το επίπεδο λειτουργίας που έχει και αμυντικά-το οποίο προχθές ειδικά στο α'-ήταν για σεμινάριο,τότε θα μπορούμε πλέον να μιλάμε για άλμα και όχι για βηματάκια...το οποίο βέβαια εξαρτάται και απ' τον μάστορα αλλά και απ' τα υλικά που θα του δοθούν.
Γι' αυτό και προσυπογράφω μέχρι τελείας το σχόλιο του Gash από πάνω ειδικά σε ότι αφορά την επιθετική λειτουργία,καθώς προχθές δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι παίζαμε απέναντι σε ένα "βαριά άρρωστο" αντίπαλο και ότι δεν έπαθε αυτό που ακριβώς θα έπρεπε να πάθει.....γι' αυτό χαμηλά η μπάλα και συνεχίζουμε.
Ειλικρινά περίμενα λιγότερο εγωισμο!!!
Ωστε αυτός ο ΠΑΟΚ είχε μόνο άριστη αμυντική λειτουργία!!!
Ωστε αυτός ο ΠΑΟΚ δεν είχε άριστη κυκλοφορία μπάλας σε όλα τα μήκη και πλάτη του γηπέδου!!!
Ωστε αυτός ο ΠΑΟΚ δεν είχε αυτοματισμούς!!!
Ωστε θα έπρεπε να βάζαμε 3-4 γκολ για να είμαστε ευχαριστημένοι!!!
Ωστε πρέπει να στήσουμε καρτέρι για την πρώτη στραβή!!!
Ωστε δεν πρέπει επιτέλους να το βουλώσουμε και να έχουμε υπομονή για τα καλύτερα!!!
Ωστε δεν πρέπει ποτέ να σταματήσει η γκρίνια!!! (δεν είναι πλέον καλόβουλη)
Αυτό που φωνάζουμε τόσο καιρό είναι υπομονή, εμπιστοσύνη και στήριξη στον προπονητή και τη διοίκηση για να δούμε καλύτερες μέρες.
Φυσικά και περιμένουμε περισσότερα... πάντα θα περιμένουμε... δεν υπάρχει οροφή. Με υπομονή όμως, πίστη και στήριξη.
Οχι, η προχθεσινή νίκη δεν είναι δικαίωσηγια κανέναν. Είναι όμως ανακούφιση από κάτι που μας στοίχειωνε.
Η δικαίωση θα έρθει με τους τίτλους.
Αλλά και τότε θα έχετε κάτι να μας πείτε. Τι? Οτι π.χ. πήραμε ένα πρωτάθλημα σε χρονιά που όλοι οι άλλοι ήταν "βαριά άρρωστοι"!
Δικαίωμα έχει ο καθένας να λέει ότι θέλει...
αλλά δυστυχώς φαίνεται ότι δεν αγαπάμε όλοι την ομάδα με τον ίδιο τρόπο.
Δεν ονειρευόμαστε όλοι τα ίδια πράγματα.
Λυπάμαι που το λέω... αλλά δυστυχώς έτσι είναι!!!
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Και γω λυπάμαι που το λέω αλλά όλα αυτά τα "ώστε" που συμπεραίνεις απ' το post μου τα κατέβασες απ' το κεφάλι σου...
και ειλικρινά λυπάμαι γι' αυτό.
και ειλικρινά λυπάμαι γι' αυτό.
- keep_paokizein
- Δημοσιεύσεις: 899
- Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
- Τοποθεσία: Kατερινη
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Αν τα κατέβασα απ το κεφάλι μου θα το δείξει το μέλλον κι η πρώτη στραβή...
Να απομνημονεύσεις τη σελίδα...
Γιατί τότε θα έχει χοντρό "χώσιμο"...
Σας βαρεθήκαμε πια...
Να απομνημονεύσεις τη σελίδα...
Γιατί τότε θα έχει χοντρό "χώσιμο"...
Σας βαρεθήκαμε πια...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Καλησπέρα αδέρφια !!
Επιτέλους άνοιξε το φόρουμ και μπορώ με χαρά και περηφάνια να διαβάσω τις απόψεις ανθρώπων που εκτιμώ πάρα πολύ αφού μοιραζόμαστε καιρό τώρα ένα σημαντικό επίπεδο συζήτησης για την καψούρα μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την δικαίωση που μας προσφέρει ο μεγάλος και αντάξιος του ΠΑΟΚ προπονητής Φερνάντο Σάντος. Στο παρόν τόπικ έχουμε διαφωνήσει έντονα με κάποια αδέρφια για την αξία ή όχι αυτού του ανθρώπου και ευτυχώς τα γραπτά μένουν.
Καλώς κακώς την ποιότητα της δουλειάς που κάνει κάποιοι την είδαμε νωρίτερα και κάποιοι μόλις έχουν αρχίσει να καταλαβαίνουν τι συμβαίνει. Το ίδιο κορυφαίο Ά ημίχρονο έκανε η ομάδα με την ΑΕΚ αλλά ο Μουσλι σχεδόν δεν σούταρε από ακόμα καλύτερη θέση. Η ομάδα ακόμα και σήμερα δεν έχει τις δυνατότητες να γυρίσει παιχνίδι στο κορυφαίο επίπεδο. Αν προηγηθεί όμως αλλάζουν τα κόζια. Καλώς κακώς είναι και θέμα παιχτών ...
Τέλος πάντων. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Φερνάντο για το χαμόγελο που έχω στα μούτρα μου από την Κυριακή. Μεγάλη περηφάνια. Και πάνω από όλα την στιγμή που γύρισε και ο Τέο και που ανοίγει η ΑΜΚ.
Με πίστη όλων μας στην ομάδα και με βούτηγμα της γλώσας στο μυαλό πριν μιλήσουμε όλα είναι στα χέρια τους επόμενους μήνες ή χρόνια.
Μπαρτσελόνα δεν έχουμε γίνει ... Ακόμα !!!!!!
Τα μεγάλα προβλήματα παραμένουν και πρέπει σιγά σιγά να ξεφορτωνόμαστε κάποια από αυτά. Καιρός λοιπόν να γυρίσουμε το κεφάλι μας και την προσοχή μας προς αυτά και να αφήσουμε τον Φερνάντο ΑΡΜΑΝΙ Σάντος να δουλέψει μαζί με τους παιχταράδες μας με την ησυχία του.
Εγώ το σύνθημα της νέας εποχής το πήρα στο παιχνίδι με τον Αστέρα εδώ μέσα. Με τον γαύρο πλάκα έκανα !!!
Επιτέλους άνοιξε το φόρουμ και μπορώ με χαρά και περηφάνια να διαβάσω τις απόψεις ανθρώπων που εκτιμώ πάρα πολύ αφού μοιραζόμαστε καιρό τώρα ένα σημαντικό επίπεδο συζήτησης για την καψούρα μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την δικαίωση που μας προσφέρει ο μεγάλος και αντάξιος του ΠΑΟΚ προπονητής Φερνάντο Σάντος. Στο παρόν τόπικ έχουμε διαφωνήσει έντονα με κάποια αδέρφια για την αξία ή όχι αυτού του ανθρώπου και ευτυχώς τα γραπτά μένουν.
Καλώς κακώς την ποιότητα της δουλειάς που κάνει κάποιοι την είδαμε νωρίτερα και κάποιοι μόλις έχουν αρχίσει να καταλαβαίνουν τι συμβαίνει. Το ίδιο κορυφαίο Ά ημίχρονο έκανε η ομάδα με την ΑΕΚ αλλά ο Μουσλι σχεδόν δεν σούταρε από ακόμα καλύτερη θέση. Η ομάδα ακόμα και σήμερα δεν έχει τις δυνατότητες να γυρίσει παιχνίδι στο κορυφαίο επίπεδο. Αν προηγηθεί όμως αλλάζουν τα κόζια. Καλώς κακώς είναι και θέμα παιχτών ...
Τέλος πάντων. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Φερνάντο για το χαμόγελο που έχω στα μούτρα μου από την Κυριακή. Μεγάλη περηφάνια. Και πάνω από όλα την στιγμή που γύρισε και ο Τέο και που ανοίγει η ΑΜΚ.
Με πίστη όλων μας στην ομάδα και με βούτηγμα της γλώσας στο μυαλό πριν μιλήσουμε όλα είναι στα χέρια τους επόμενους μήνες ή χρόνια.
Μπαρτσελόνα δεν έχουμε γίνει ... Ακόμα !!!!!!
Τα μεγάλα προβλήματα παραμένουν και πρέπει σιγά σιγά να ξεφορτωνόμαστε κάποια από αυτά. Καιρός λοιπόν να γυρίσουμε το κεφάλι μας και την προσοχή μας προς αυτά και να αφήσουμε τον Φερνάντο ΑΡΜΑΝΙ Σάντος να δουλέψει μαζί με τους παιχταράδες μας με την ησυχία του.
Εγώ το σύνθημα της νέας εποχής το πήρα στο παιχνίδι με τον Αστέρα εδώ μέσα. Με τον γαύρο πλάκα έκανα !!!
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
η γνωμη μου ειναι οτι υπερβολες δε χρειαζονται ουτε στις επιτυχιες,οπως γινοταν στην αρχη της χρονιας.καποτε,οσο κ αν δεν το πιστευε μερος του κοσμου,θα συνεβαινε κ το προχθεσινο.το πρωταθλημα ομως δεν τελειωσε προχθες.τον προπονητη τον εχω ΨΗΛΑ,οχι τοσο για τις επιτυχιες κ τα ρεκορ που καταρριπτει με τη ΔΟΥΛΕΙΑ του,οσο για τη μετριοπαθεια που βγαζει ανεξαρτητως αντιπαλου και αποτελεσματος!δειχνει να μην κλονιζεται απο τιποτα.κ ευτυχως!χαιρομαι που καταρριφθηκε κ ο μυθος της ηττοπαθειας στα ντερμπυ,οχι τοσο λογω νικης κ γοητρου,οσο επειδη κερδιζει ο παοκ χρονο απερισπαστης συνεχειας της συνετης δουλειας που γινεται κ χρημα,μιας κι ο ενθουσιασμος του κοσμου θα δωσει ωθηση στην κινηση των μετοχων!
ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΩΣ λοπον και με περισση ΠΙΣΤΗ κ ΥΠΟΜΟΝΗ συνεχιζουμε.
υγ ως σαντοσκυλο παντως κ "υπερασπιστης των διοικητικων επιλογων,στηριζοντας τυφλα και δογματικα τον προπονητη,πιθανως οχι γιατι πιστευω στο εργο του,μιας και δε γινεται να παραβλεπω οτι η ομαδα παραπεει,αλλα επειδη τυγχανει της στηριξης ζαγορακη-βρυζα" (μεμφθηκα γι'αυτο) ,τονιζω οτι δε συντρεχει λογος αποθεωσης του σαντος επειδη νικησε το γκει,ουτε κατακεραυνωσης του επειδη αποκλειστηκε απο τις καρδουλες.αξιζει σεβασμου ομως κ αναγνωρισης επειδη εργαζεται επιμονα κ η δουλεια του εχει αντικρυσμα.αυτο του πιστωνεται.για πανηγυρισμους ας περιμενουμε το μαιο!
ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΩΣ λοπον και με περισση ΠΙΣΤΗ κ ΥΠΟΜΟΝΗ συνεχιζουμε.
υγ ως σαντοσκυλο παντως κ "υπερασπιστης των διοικητικων επιλογων,στηριζοντας τυφλα και δογματικα τον προπονητη,πιθανως οχι γιατι πιστευω στο εργο του,μιας και δε γινεται να παραβλεπω οτι η ομαδα παραπεει,αλλα επειδη τυγχανει της στηριξης ζαγορακη-βρυζα" (μεμφθηκα γι'αυτο) ,τονιζω οτι δε συντρεχει λογος αποθεωσης του σαντος επειδη νικησε το γκει,ουτε κατακεραυνωσης του επειδη αποκλειστηκε απο τις καρδουλες.αξιζει σεβασμου ομως κ αναγνωρισης επειδη εργαζεται επιμονα κ η δουλεια του εχει αντικρυσμα.αυτο του πιστωνεται.για πανηγυρισμους ας περιμενουμε το μαιο!
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Μαζέψου και χαλάρωσε.....keep_paokizein έγραψε:Αν τα κατέβασα απ το κεφάλι μου θα το δείξει το μέλλον κι η πρώτη στραβή...
Να απομνημονεύσεις τη σελίδα...
Γιατί τότε θα έχει χοντρό "χώσιμο"...
Σας βαρεθήκαμε πια...