ρε Βιτόλο... ρε Βιτόολό"
6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Re: Victor Vitolo
Αδελφε μάλλον ετσι ταιριάζει καλύτερα,
Μαμησε τον π@σταρα τον Ντατολο απο τον κ@λο,
ρε βιτολο ρε βιτολο

Μαμησε τον π@σταρα τον Ντατολο απο τον κ@λο,
ρε βιτολο ρε βιτολο
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106612
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Victor Vitolo
Μπα,ούτε το μικρό του δαχτυλάκι δεν πρόκειται να ζεσταθεί με μία τόσο μικρή απόσταση..

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Lord την Τετ 20 Ιαν 2010, 14:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Victor Vitolo
Ο Βιτόλος πιστεύω μπορεί να τρέξει καμμιά 1000km μαζί με τον άλλο τον Κούρο...τον υπερμαραθωνοδρόμο...

- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
κυριακο μεχρι την κυριακη copy paste θα κανεις το "γ@μησε το γαυρο!" ;;
σε 5 αρθρα το ειδα
σε 5 αρθρα το ειδα
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
καλά κάνει ρε...έτσι να πορωθούμε λίγο...
σε πόλεμο ποδοσφαιρικό πάμε....
τι χαμηλά την μπάλα και αηδίες...
εκτός και αν θεωρείτε οτι ο ΠΑΟΚ πάει να κλέψει αποτέλεσμα..
σε πόλεμο ποδοσφαιρικό πάμε....
τι χαμηλά την μπάλα και αηδίες...
εκτός και αν θεωρείτε οτι ο ΠΑΟΚ πάει να κλέψει αποτέλεσμα..
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
εγω παλι με αυτο το γ@μησε τους νομιζω τσοντα παω να δω!!!
στη 18αδα να δω και γκουσγκουνη!!!
οχι σαν τον μικρο david!!! για δειτε εδω http://www.youtube.com/watch?v=6raZE34OixE
μαυρο μαμπα βγαλε το μπαστουνι του γκουσγκουνη!!
στη 18αδα να δω και γκουσγκουνη!!!
οχι σαν τον μικρο david!!! για δειτε εδω http://www.youtube.com/watch?v=6raZE34OixE
μαυρο μαμπα βγαλε το μπαστουνι του γκουσγκουνη!!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
δεν ξέρω εγώ από αναλύσεις και τεχνικές. Ένα ξέρω να πω:ΜΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ ΦΟΥΣΤΗ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
Γεωργιος καραισκακης
Αυριο στις 7 το απογευμα
Μην τυχον λειψει κανεις!!
Η ταν η επι τας
Σιγουρια για τη νικη τα αετοπουλα
Τι να πει ο μπαντοβιτς ο πορτοφολας
Ενα μηδεν στο ημιχρονο και αλλα 2 στο 2ο
Τεζα τα γραβακια με γκολ φαουλ του λινο
Ουτε που θα πιστευουν αυτα που θα βλεπουν
Παλι φωτο θα βγαζει ο αγγλος ασθενης!!
Οταν θα δει το μπαστουνι του εντινιο
Υποψιασμενος θα θελει να το δοκιμασει
Σοκ και δεος θα νιωσει το αγγλακι
Τρελοζλαταν δωσε απαντησεις αυριο!
Ηρεμα και με το μαλακο Παυλαρα!!!
Αυριο στις 7 το απογευμα
Μην τυχον λειψει κανεις!!
Η ταν η επι τας
Σιγουρια για τη νικη τα αετοπουλα
Τι να πει ο μπαντοβιτς ο πορτοφολας
Ενα μηδεν στο ημιχρονο και αλλα 2 στο 2ο
Τεζα τα γραβακια με γκολ φαουλ του λινο
Ουτε που θα πιστευουν αυτα που θα βλεπουν
Παλι φωτο θα βγαζει ο αγγλος ασθενης!!
Οταν θα δει το μπαστουνι του εντινιο
Υποψιασμενος θα θελει να το δοκιμασει
Σοκ και δεος θα νιωσει το αγγλακι
Τρελοζλαταν δωσε απαντησεις αυριο!
Ηρεμα και με το μαλακο Παυλαρα!!!
Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"
ακομα τρεχει
(λαθος τοπικ εγραψα
)
(λαθος τοπικ εγραψα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τρί 26 Ιαν 2010, 12:31, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.